Siinäpäs on hyvin tiivistetty nämä kotimaiset siat. Tietenkin ymmärrämme, että nuo suomalaiset näkevät vain märkiä unia todellisesta top-eliitti-illuminatista. Edes itse Bush ei siihen kuulu. Bush on vain illuminatin NWO-pelle kuten hänen isänsäkin.
Mutta siis: illuminati Finland
http://www.youtube.com/watch?v=K1EsMQFx8J4
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/vasen/id55266.html
Illuminati Finland
16
866
Vastaukset
- Tohtori Jones
Poliisi pisti kurjat nenärenkasanarkistit aisoihin ennen kuin herrantertut ehtivät särkeä yhteistä ja yksityistä omaisuutta kuten tarkoitus oli.
Vasemmistoaktivisti on ehkä jopa salkkriakin turhempi olento mutta kisa on todella tiukka. Moni teistä toki edustaa kumpaakin joukkuetta.- S-vainoaja
Olet Skepzikko todellinen raukka ja NWOn huora. Lisäksi olet natsisika!
- Tohtori Jones
S-vainoaja kirjoitti:
Olet Skepzikko todellinen raukka ja NWOn huora. Lisäksi olet natsisika!
Mistä arvasit että olen natsisika?
- S-vainoaja
Tohtori Jones kirjoitti:
Mistä arvasit että olen natsisika?
Kannatat New World Orderia enemmän tai vähemmän tietoisesti. Uskot jokaiseen sanaan mitä Bush sinulle sanoo. Olet saatananpalvojien verinen nukke. Sama natsisikalauma joka oli Hitlerin takana hallitsee nykyään koko USAn kärkieliittiä. Palvontasi tätä satanistista natsijoukkiota kohtaan tekee sinusta natsisian.
"Olen tavannut antikristuksen...
Hän on julma ja peloton.
Hän pelotti minua"
Adolf Hitler, 1938 - Tohtori Jones
S-vainoaja kirjoitti:
Kannatat New World Orderia enemmän tai vähemmän tietoisesti. Uskot jokaiseen sanaan mitä Bush sinulle sanoo. Olet saatananpalvojien verinen nukke. Sama natsisikalauma joka oli Hitlerin takana hallitsee nykyään koko USAn kärkieliittiä. Palvontasi tätä satanistista natsijoukkiota kohtaan tekee sinusta natsisian.
"Olen tavannut antikristuksen...
Hän on julma ja peloton.
Hän pelotti minua"
Adolf Hitler, 1938Oletko sinä Puustinen kuten täällä on väitetty?
- S-vainoaja
Tohtori Jones kirjoitti:
Oletko sinä Puustinen kuten täällä on väitetty?
Vihaan lasten hyväksikäyttäjiä! Vihaan kaikkia niitä satanisteja jotka sortavat heikompiaan kuten Puustinen. Vihaan tappamista ja sotimista. Vihaan propagandaa ja valheita. Rakastan elämää ja autan heikompiani ja vähäosaisia minkä pystyn.
Me elämme erittäin synkässä maailmassa jota hallitaan Saatana eliitin kautta. Lukuisat historian kirjat kuten Raamattu ja Koraani ennustavat antikristuksen tulemisen häkellyttävän samalla tavalla:
"Antikristus tulee syntymään tuhon ajalla. Maailma tulee ajautumaan kipuun kuten äiti joka synnyttää. Antikristus tulee ottamaan vallan ympäri maailman. Antikristuksen suunnitelma on yksinkertainen - sotaa, epäjärjestystä ja syöpää. Totaalinen hallinta yli kaikkien elävien olentojen. Ei tule olamaan vain yhtä antikristusta. Tulee olemaan monia antikristuksia - käskyläisiä. He tulevat levittämään terroria rauhan nimeen." - Laminoija
S-vainoaja kirjoitti:
Vihaan lasten hyväksikäyttäjiä! Vihaan kaikkia niitä satanisteja jotka sortavat heikompiaan kuten Puustinen. Vihaan tappamista ja sotimista. Vihaan propagandaa ja valheita. Rakastan elämää ja autan heikompiani ja vähäosaisia minkä pystyn.
Me elämme erittäin synkässä maailmassa jota hallitaan Saatana eliitin kautta. Lukuisat historian kirjat kuten Raamattu ja Koraani ennustavat antikristuksen tulemisen häkellyttävän samalla tavalla:
"Antikristus tulee syntymään tuhon ajalla. Maailma tulee ajautumaan kipuun kuten äiti joka synnyttää. Antikristus tulee ottamaan vallan ympäri maailman. Antikristuksen suunnitelma on yksinkertainen - sotaa, epäjärjestystä ja syöpää. Totaalinen hallinta yli kaikkien elävien olentojen. Ei tule olamaan vain yhtä antikristusta. Tulee olemaan monia antikristuksia - käskyläisiä. He tulevat levittämään terroria rauhan nimeen."Koska näet Skepzikkoja kaikkialla sinun täytyy olla Antti P, Perthin Peloton.
Muussa tapauksessa tajuaisit että kaikki sinun kanssasi eri mieltä olevat eivät ole sama ihminen.
Mutta mitä sanookaan Raamattu tuosta Antikristuksesta. Jos haluat Raamattua käyttää oppaanasi, tulkitse se edes oikein, ja lue kokonaisuuksia äläkä tee kuten Jehovat jotka ottavat lauseen sieltä ja toisen täältä.
Raamatun mukaanhan ihmiskunta nostaa Antikristuksen valtaansa juuri pelastajanaan. Ja kun tuota miettii niin pelastajanaan miltä? Kenties tältä mitä meillä on nyt?
Antikristushan nimenomaan aluksi Raamatun mukaan pettää ihmiskunnan, vaikuttaa hyväntekijältä mutta todellinen naama paljastuu myöhemmin. En muista että Bush olisi koskaan nähty vielä hyväntekijänä... Hän siis ei voi olla Antikristus.
Netistä muutenkin kun lukee näitä parempia tulkintoja aiheeseen perehtyneiden tekemänä veikkaavat he että AntiK (huom, ei AnttiP) saapuu meille Euroopan Unionista.
Nyt siis odottelemaan sitä että teidän johtajanne Tavja H presidenttiytensä jälkeen saapuu halaamaan kaikkia kansoja. - S-vainoaja
Laminoija kirjoitti:
Koska näet Skepzikkoja kaikkialla sinun täytyy olla Antti P, Perthin Peloton.
Muussa tapauksessa tajuaisit että kaikki sinun kanssasi eri mieltä olevat eivät ole sama ihminen.
Mutta mitä sanookaan Raamattu tuosta Antikristuksesta. Jos haluat Raamattua käyttää oppaanasi, tulkitse se edes oikein, ja lue kokonaisuuksia äläkä tee kuten Jehovat jotka ottavat lauseen sieltä ja toisen täältä.
Raamatun mukaanhan ihmiskunta nostaa Antikristuksen valtaansa juuri pelastajanaan. Ja kun tuota miettii niin pelastajanaan miltä? Kenties tältä mitä meillä on nyt?
Antikristushan nimenomaan aluksi Raamatun mukaan pettää ihmiskunnan, vaikuttaa hyväntekijältä mutta todellinen naama paljastuu myöhemmin. En muista että Bush olisi koskaan nähty vielä hyväntekijänä... Hän siis ei voi olla Antikristus.
Netistä muutenkin kun lukee näitä parempia tulkintoja aiheeseen perehtyneiden tekemänä veikkaavat he että AntiK (huom, ei AnttiP) saapuu meille Euroopan Unionista.
Nyt siis odottelemaan sitä että teidän johtajanne Tavja H presidenttiytensä jälkeen saapuu halaamaan kaikkia kansoja.Kieltämättä loukkaus tulla nimitetyksi Antti Puustiseksi, sillä niin paljon minä häntä halveksin. Lasten hyväksikäyttö on mielestäni pahin rikos mitä ihminen toiselle voi tehdä.
Skepzikkojen näkemiseen kaikkialla ei tarvita Puustisen ihmekapseleita - tiedät tämän itsekkin. Laminoija, Kansalainen, Jurputtaja, Tohtori Jones, Skepzikko, JFK ovat kaikki sinun nimimerkkejäsi. Tunnistan sinut aina parista kohdasta. Yksi on se, että käytät erittäin harvoin lähteitä. Ja silloin kun käytät, jäät yleensä kiinni englanninkielen puutteestasi, koska lähteesi puhuu toista ja sinä toista (luen aina lähteesi ja näpäytän heti kun puhut eriä kuin lähteesi). Paria muuta tunnistuskeinoa en mainitse, ettet osaisi alkaa niitä kiertämään. Tunnistan sinut aina. Kuten muistat Skepzikko taannoin: lupasin debunkata kaikki sun viestit jos et anna todistetta että osaat englantia. Todistetta ei tullut ja minä pidän sanani. Niin paljon minä sinua halveksin - natsien ylistäjä - että paljastan aina sinun Bush-propagandan levittämisen. - sivusta seurannut
S-vainoaja kirjoitti:
Kieltämättä loukkaus tulla nimitetyksi Antti Puustiseksi, sillä niin paljon minä häntä halveksin. Lasten hyväksikäyttö on mielestäni pahin rikos mitä ihminen toiselle voi tehdä.
Skepzikkojen näkemiseen kaikkialla ei tarvita Puustisen ihmekapseleita - tiedät tämän itsekkin. Laminoija, Kansalainen, Jurputtaja, Tohtori Jones, Skepzikko, JFK ovat kaikki sinun nimimerkkejäsi. Tunnistan sinut aina parista kohdasta. Yksi on se, että käytät erittäin harvoin lähteitä. Ja silloin kun käytät, jäät yleensä kiinni englanninkielen puutteestasi, koska lähteesi puhuu toista ja sinä toista (luen aina lähteesi ja näpäytän heti kun puhut eriä kuin lähteesi). Paria muuta tunnistuskeinoa en mainitse, ettet osaisi alkaa niitä kiertämään. Tunnistan sinut aina. Kuten muistat Skepzikko taannoin: lupasin debunkata kaikki sun viestit jos et anna todistetta että osaat englantia. Todistetta ei tullut ja minä pidän sanani. Niin paljon minä sinua halveksin - natsien ylistäjä - että paljastan aina sinun Bush-propagandan levittämisen.LOL!!1
Ei toisen keskustelijan kielitaidon aiheeton pilkkaaminen ole mitään debunkkausta. - Laminoija
S-vainoaja kirjoitti:
Kieltämättä loukkaus tulla nimitetyksi Antti Puustiseksi, sillä niin paljon minä häntä halveksin. Lasten hyväksikäyttö on mielestäni pahin rikos mitä ihminen toiselle voi tehdä.
Skepzikkojen näkemiseen kaikkialla ei tarvita Puustisen ihmekapseleita - tiedät tämän itsekkin. Laminoija, Kansalainen, Jurputtaja, Tohtori Jones, Skepzikko, JFK ovat kaikki sinun nimimerkkejäsi. Tunnistan sinut aina parista kohdasta. Yksi on se, että käytät erittäin harvoin lähteitä. Ja silloin kun käytät, jäät yleensä kiinni englanninkielen puutteestasi, koska lähteesi puhuu toista ja sinä toista (luen aina lähteesi ja näpäytän heti kun puhut eriä kuin lähteesi). Paria muuta tunnistuskeinoa en mainitse, ettet osaisi alkaa niitä kiertämään. Tunnistan sinut aina. Kuten muistat Skepzikko taannoin: lupasin debunkata kaikki sun viestit jos et anna todistetta että osaat englantia. Todistetta ei tullut ja minä pidän sanani. Niin paljon minä sinua halveksin - natsien ylistäjä - että paljastan aina sinun Bush-propagandan levittämisen.Otappas nyt ne sun lääkkeesi vaan.
Sanotaan että mä olen yhtä paljon Skepzikko kuin sä oot Puustinen. Kelaa sit sitä miettiessä että otatko leipäveitsen vai voiveitsen jolla viilaat kaulaasi.
Tuolla jo melkeen viikko tms sitten vastasin sulle (?) yhteen artikkeliin Englanniksi ja sulla taitaa se sanakirja itellä olla vielä niin pahasti hukassa ettet tiedä edes mitä vastasin koska ikinä siihen ei replyä tullut. En jaksa etsiä mistä oli kyse.
"Yksi on se, että käytät erittäin harvoin lähteitä."
Se on totta, en koskaan käytä niitä. Tarjoan vain kommentteja. Anteeksi, valehtelin. Tuossa hypnoosi-avauksessani oli esimerkkivideo. En kuitenkaan pidä sitä lähteenä.
"Paria muuta tunnistuskeinoa en mainitse, ettet osaisi alkaa niitä kiertämään."
Hah. Sulla on hyvät lääkkeet kun oot noin sekasin. Tajuat kai että minä tiedän kuka minä täällä olen, ja millä nimimerkillä kirjoitan? JFK toki oli nimimerkkini kunnes SINÄ Perthin Peloton sen varastit. Sitten mietin uuden jonka sain rekisteröityä.
Ja tiedät mitenkä huvittavalta jorinasi kuulostavat kaikkien meidän korvissa jotka tiedämme keitä olemme, ja etenkin tässä tapauksessa keitä EMME ole.
Itsekin ulkomailla, siellä Perthissä Australiassa, asuvana tiedät että täällä Suomen ulkopuolisessa maailmassa ei pärjää osaamatta Englantia vähintään kohtuullisesti. Ja jos tarpeeksi vittuilet niin tulen kutsumatta kylään, matkaa kun ei ole niin paljon kuin luulet.
En ota Tohtoria tai muita Skepzikoita mukaan, koska en tiedä missä he asuvat.
Oleppas nyt kiltti pedofiilimielenterveyspotilas ja kerro millä voisin sut vakuuttaa Spekzikottomuudestani? - S-vainoaja
Laminoija kirjoitti:
Otappas nyt ne sun lääkkeesi vaan.
Sanotaan että mä olen yhtä paljon Skepzikko kuin sä oot Puustinen. Kelaa sit sitä miettiessä että otatko leipäveitsen vai voiveitsen jolla viilaat kaulaasi.
Tuolla jo melkeen viikko tms sitten vastasin sulle (?) yhteen artikkeliin Englanniksi ja sulla taitaa se sanakirja itellä olla vielä niin pahasti hukassa ettet tiedä edes mitä vastasin koska ikinä siihen ei replyä tullut. En jaksa etsiä mistä oli kyse.
"Yksi on se, että käytät erittäin harvoin lähteitä."
Se on totta, en koskaan käytä niitä. Tarjoan vain kommentteja. Anteeksi, valehtelin. Tuossa hypnoosi-avauksessani oli esimerkkivideo. En kuitenkaan pidä sitä lähteenä.
"Paria muuta tunnistuskeinoa en mainitse, ettet osaisi alkaa niitä kiertämään."
Hah. Sulla on hyvät lääkkeet kun oot noin sekasin. Tajuat kai että minä tiedän kuka minä täällä olen, ja millä nimimerkillä kirjoitan? JFK toki oli nimimerkkini kunnes SINÄ Perthin Peloton sen varastit. Sitten mietin uuden jonka sain rekisteröityä.
Ja tiedät mitenkä huvittavalta jorinasi kuulostavat kaikkien meidän korvissa jotka tiedämme keitä olemme, ja etenkin tässä tapauksessa keitä EMME ole.
Itsekin ulkomailla, siellä Perthissä Australiassa, asuvana tiedät että täällä Suomen ulkopuolisessa maailmassa ei pärjää osaamatta Englantia vähintään kohtuullisesti. Ja jos tarpeeksi vittuilet niin tulen kutsumatta kylään, matkaa kun ei ole niin paljon kuin luulet.
En ota Tohtoria tai muita Skepzikoita mukaan, koska en tiedä missä he asuvat.
Oleppas nyt kiltti pedofiilimielenterveyspotilas ja kerro millä voisin sut vakuuttaa Spekzikottomuudestani?Sä et Skepzikko kuseta täällä yhtään ketään. Sulle ja sun Bush-uskollesi nauraa kaikki.
Et pysty englanninkielisiä lähteitä käyttämään koska et osaa englantia ja et siten ymmärrä niistä mitään.
Tällä palstalla hilluu tasan yksi Bush-uskovainen ja se olet sinä Skepzikko multinikkeinesi. Palvot saatananpalvojia ja massamurhaajia. Sinunlaiselle NWO-lampaalle tullaan nauramaan ja makeasti tulevina vuosina. Lapsellisessa uskossasi kuvittelet olevasi viisas kun olet ymmärtänyt uutiset mitä telkusta tulee. Se on valmiiksi pureskelua totuutta joka on suunniteltu tyhmimmän kadunmiehen ymmärryskyvyn mukaan. Totuus ei kuitenkaan ole yhtä kuin valtamedian uutiset. Paljoa ei mene metsään jos yleistää, että jokainen asia mikä meille kerrotaan kansainvälisestä politiikasta on muunneltu totuus.
Vastaappas miksi käydään sotaa Afganistanissa? Entä Irakissa? Vastaustesi perusteella pystymme heti päättelemään kuinka paljon "tietosi" ovat peräisin valtamediasta. - hullu, sinä
S-vainoaja kirjoitti:
Sä et Skepzikko kuseta täällä yhtään ketään. Sulle ja sun Bush-uskollesi nauraa kaikki.
Et pysty englanninkielisiä lähteitä käyttämään koska et osaa englantia ja et siten ymmärrä niistä mitään.
Tällä palstalla hilluu tasan yksi Bush-uskovainen ja se olet sinä Skepzikko multinikkeinesi. Palvot saatananpalvojia ja massamurhaajia. Sinunlaiselle NWO-lampaalle tullaan nauramaan ja makeasti tulevina vuosina. Lapsellisessa uskossasi kuvittelet olevasi viisas kun olet ymmärtänyt uutiset mitä telkusta tulee. Se on valmiiksi pureskelua totuutta joka on suunniteltu tyhmimmän kadunmiehen ymmärryskyvyn mukaan. Totuus ei kuitenkaan ole yhtä kuin valtamedian uutiset. Paljoa ei mene metsään jos yleistää, että jokainen asia mikä meille kerrotaan kansainvälisestä politiikasta on muunneltu totuus.
Vastaappas miksi käydään sotaa Afganistanissa? Entä Irakissa? Vastaustesi perusteella pystymme heti päättelemään kuinka paljon "tietosi" ovat peräisin valtamediasta.ainut multinikkejä ja skepzikkoja joka nurkassa näkevä täällä on kyllä selvästi plan-9, eli antti. alias s-vainoaja alias agneisti alias nukkumatti alias shetachmikälie alias muitakin sekalaisia kertakäyttönikkejä. elämä on helppoa ja turvallista kun sun kanssa eri mieltä ei oo enempää kuin yksi ihminen, ja terroristitkin on valtion agentteja.
- Anonyymi
Oon illuminatin johtaja lolol
- Anonyymi
Vittu.
Olipas hauska ketju.
Mutta osui tuossa mielenkiintoinen lausuma silmään.
Tohtori Jones, joka tuohon aikaan oli aktiivinen kirjoittelija palstalla, totesi olevansa NATSISIKA.
Ilmeisesti siis kyseessä on meidän tuntema VIKI? Onko näin?
Minä kirjoitin tuossa nimellä Laminoija, ja jostain syystä joku sekopää S-vainoaja luuli että olen sekä Tohtori että joku toinen kirjoittaja; ja kenties joku kolmaskin.
Hienot ajat kun sai vielä valita millä nikillä kirjoitti.- AnonyymiUUSI
Psykedeelistä lukea näitä itse kirjoittamia juttuja 18 vuoden takaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1124568Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu273324- 203145
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt442949Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1192779Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka492777Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172569Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142115- 71911