Mikä Sokea-Reettaa Vaivaa?

KANNATTAAKO MAKSAA JÄSENMAKSUA

Kannattaako tällaista Itsenäisyyspalstaa pitää,kun vaalit ovat loppusuoralla ja häirikkö SOKEA-REETTA HÄIRIKÖI KAIKKI JÄSENEKSI PYRKIVÄT OUDOILLA KERÄSEN KIRJOITUKSILLA,KUN EI OIKEASTI OSAA POLITIIKASTA, VARSINKAAN ITSENÄISYYSPOLITIIKASTA KERTOA NÄILLÄ SIVUILLA HÖLÖKÄSEN PÖLÄYSTÄKÄÄN, AINUT JOKA OSAA JA ON IPUN JÄSEN JA EHDOKAS ON MATTI KERÄNEN LAPIN POIKA SALLASTA, SE AINUT IPUN JÄSEN JOKA EI OLE TEHNYT KENELLEKÄÄN MITÄÄN PAHAA, EI AINAKAAN MINUN NIMIMERKILLENI!

KANNATTAA LOPETTAA KERÄSEN KERTOMUSTEN VILJELYT SOKEAN-REETAN,JOKA ON SOKEA, NÄHDÄKSEEN KERÄSEN KIRJOITUS AKTIIVIN IPUN PALSTALLA! En ainkaan liity IPUN joukkoihin enkä äänestä ketään Itsenäisyyspuolueen jäsentä,koska tällä sivuilla mennään psykoosiin........apuva tyyppejä-

2

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sokea-Reetta

...joten kiitos sinulle otsikoinnistasi.
      EDELLEENKÄÄN EN OLE KUURO!

Sokea-Reetta ei ole "viljellyt Keräsen kertomuksia" vaan masspostaaminen on ihan Kerästä itseään.

• Matti Keränen , Salla

KESÄ KORJANNEE KERÄSEN . . . ja Sokea_Reetta se vain jaksaa Fanittaa tuota karvaista , harmaata Sallan Äijää !

Kirjoittanut: Matti Keränen , Salla. 11.3.2007 klo 05.35

KESÄ KORJANNEE KERÄSEN . . .

Matti Keränen , Salla.

E-Mail : [email protected]

YMÄRRÄN KYLLÄ KAIKKIEN PERSEKÄRPÄSTENI SUUREN INNON PÖRRÄTÄ KIMPUISSANI JUURI TÄLLÄ VAALIVIIKOLLA !

Kertausta kehiin viime vuosilta : Minun jäljittämiseeni ei oikeastaan tarvita komisario Palmua , puhumattakaan Pinkertonista taikka Sherlock Holmesista .

Olen yleensä kaikkiin asiajuttuihini liittänyt laillisen , rekisteröidyn nikkini. Tosin nyt juuri tänä talvena ovat ne kaikki kolme lukitut.

Kolme nikkiäni systemaattisesti lukittuina. Täytynee siis turvautua neljänteen IPU:n sivuilta lainattuun nikkiini !

http://itsenaisyyspuolue.fi/default.asp?page=55#mattikeranen

Matti Keränen , Salla

Siinäpähän näkyvät myöskin nuo yhdystietonikin.

Olen jo monena vuotena kirjoitellut tänne aivan reilusti nikeilläni ” Matti-Keränen ” , ” Matti-Keranen ” ja ” Mattiko-Nukkuu ” ilman mitään sen ihmeempiä ristiriitoja. Juttujani on toki välillä saksittu ja poistettu , mutta . . .

Mitään tähän talveen verrattavaa ei ole aiemmin sattunut kohdalleni ja syynkin kyllä ymmärrän.

VAALIRAHVAS ON SAATAVA PIDETTYÄ PIMENNOSSA VIELÄ YHDEN VIIKON !

Sitaattini alkaa tästä :

” Onneksi kevät korjaa Keräsenkin ja kun vaalit ovat ohi, on minunkin aika kadota kadota kapiselta Ipun palstalta. Siihen asti tämä pölhö nettihäirikkö Keränen saa . . . ” .

Näkyy siis Sokea-Reettakin olevan sossujen apparatsnikki ja suorittavan täällä pyhää poliittista vaalikansan tyhmentämistehtäväänsä ! ! !

SEN JÄLKEEN SAISI TAAS MATTI KERÄNEN SALLASTA HÖPISTÄ TÄÄLLÄ MONOLOGIOITAAN KAIKESSA RAUHASSA KOLME VUOTTA ETEENPÄIN ENNEN SEURAAVIA VAALEJA ! JUURI NÄIN JA VAIN NÄIN ON NÄREET !

JA KETÄÄN NÄISTÄ TÄMÄN TALVEN TÄÄLLÄ RIEHUNEISTA MIELIPIDEPOLIISEISTA EI MATTI KERÄNEN KIINNOSTAISI SEN JÄLKEEN TIPPAKAAN.

SOKEA-REETTA , EGONISTI ( eri inkarnaatioineen ) YNNÄ MUUT MIELIPIDEPOLIISIT EIVÄT OIKEIN PYSY NAHOISSAAN MINUN JUTTUJENI TÄHDEN. SIKSIPÄ NE OVATKIN NIIN KIINNOSTAVIA !

Olisi kyllä kiinnostavaa tietää , että minkähän puolueitten toimeksiannoista nuokin mielipidepoliisit näilläkin palstoilla ahertavat ?

Lienee helppo arvata että ainakin " Kolmen - Neljän Suurimman " puolueen laskuun. Onko toimeksianto sitten vain ideologista kiihotusta vaiko maksullista ? Sitä en huoli arvuutella.

Itse en kylläkään ole saanut IPU:lta mitään muuta tukea , kuin muutamalta kaikkein älykkäämmältä jäseneltä moraalista kannustusta.

KIRJOITTELIN NIMITTÄIN NÄILLE SIVUSTOILLE JO KOLME - NELJÄ VUOTTA SITTEN , ENNENKUIN OLIN OLLUT MISSÄÄN TEKEMISISSÄ KYSEISEN PUOLUEEN KANSSA.

Mitä tulee kampanjan pituuteen ja jännitykseen , niin oikein hauskaa puuhaahaan tämä on ollut.

Tosin on joskus öisin ollut hiukan vaiketa päästä tänne suomi24.fi - porttaalin keskustelupalstoille . Ihmettelen sitäkin kyllä suuresti. Kaiken logiikan mukaanhan juuri öisin pitäisi olla nopein pääsy palstoilenne.

Mutta kylläpä välillä näykyy ilmenevän selvää yöliikenteen jarruttelua. Vastaavaan ilmiöön törnäsin toisinaan jippii.fi vanhalla kielipolitiikka - foorumilla. Siellä esiintyi ilmiönä tunnettu " Sveko - Jarrutus " suomenmielisiä mielipiteitä kohtaan.

Matematiikasta ja tilastotieteestä yliopisto-opiskeluni suorittaneena kyllä ymäärrän , ettei IPU:lla , Pesuilla , Vihreillä , eikä muillakaan poenillä kansanliikkeillä ole läpimenon mahdollisuuksia Suomen pienissä vaalipiireissä ( Lappi , Pohjois - Karjala , Etelä - Savo , jne. ).

Mutta juttunihan leviävätkin myös Etelä - Suomen väkirikkaille suurille vaalipiireille ( Helsinki , Uusimaa , Turku , Tampere , Kymenlaakso , Oulu , Vaasa , Keski-Suomi ) ja niissä toivon oikein hartaasti raikasta läpimenoa IPU:lle ja sen vaaliliitoille. Omalta osaltani viestinkin nimenomaan juuri näille alueille.

Ktllä Keräsen Matti tietää , että kuinka d`Hondtin keksimä vaalimatematiikka syrjii nimenomaan poliittisia pienryhmiä juuri pienissä vaalipiireissä. Tämä herra d`Hondt tarjoaakin suurille valtapuolueille oikeasrtaan monopoliaseman pienissä vaalipiireissä !

Tämän ymmärrän oikein hyvin !

Olisikin oikein antoisaa käydä tätä keskustelua ensi kesänäkin. Tosin tässä Keski-Euroopan maassa , johon aion mennä puuttuu nettikahviloiden koneista skndiaakkoset. Onneksi on asunnollani suomenkilelisellä käyttärillä varustettu PC. Muistitikut ja disketit toimivat , joten eiköhän noita monologioitani saata tulla tänne kesälläkin.

Ja juuri nythän nuo mielipidepoliisitkin jo uilmoittavat aikeestaan häipyä palstalta runssaassa viikossa.

SIIS EGONISTI(T) , SOKEA-REETTA , yms. mielipidepoliisit ovatkin olleet valjastetut tälle palstalle HÄIRIKÖIMÄÄN , MELASTAMAAN JA SENSUROIMAAN NIMENOMAAN EDUSKUNTAVAALIEN ALLA !

Siinäpä teille lyhykäisyydessään Matti Keräsen salaliitto teorian ydin. Te kaikki minua haukkuvat nilkit , koirat , paskarakit , loanheittäjät ym. ym. toimitte siis suurten valtapuolueitten laskuun joko suomi24.fi alias Eniro Finlandin tieten taikka tietämättä ! ! !

Sitaattini alkaa tästä ja jatkuu juttuni loppuun asti : "

KEVÄT KORJAA KERÄSEN
      Kirjoittanut: Sokea-Reetta http://galleria.suomi24.fi/Sokea-Reettahttp://galleria. suomi24.fi/Sokea-Reetta10.3.2007 klo 20.11

Onneksi kevät korjaa Keräsenkin ja kun vaalit ovat ohi, on minunkin aika kadota kadota kapiselta Ipun palstalta. Siihen asti tämä pölhö nettihäirikkö Keränen saa ansaitsemansa kohtelun ja muistukseni suomi24:n säännöistä vaikka joka päivä. Kun pitää Keräsen kiireisenä, niin pysyypähän poissa pahanteosta. Miten suuri pula tarjokkaista Ipulla onkaan täytynyt olla? Minäpä perustelen kantaani hiukan samantien...

Matti Keränen keräilee itseään joka armas päivä uudestaan kasaan pienen pienistä palasista, vaikka olisi vaalitkin käytävänä? Eikö Matti ymmärrä, että huono mainos on HUONO MAINOS? Jokapäiväinen HULLUTTELU vailla punaista lankaa tuskin aiheuttaa ryntäystä uurnille? Mies kuvittelee ympärilleen salaliittoja ja käy välillä aamun tunteita rakentamassa kymmenien omien viestien pitkiä yksinpuheluita asian vierestä ja kopioi suurimman osan teksteistään muilta sivustoilta ja keskustelupalstoilta. Siinä on jo pari rikettä: luvaton kopiointi ja pitkät yksinpuhelut. Tämähän on keskustelupalsta eikä monologipalsta?

Keränen ei itse näe tekevänsä hallaa koko puolueelle!?! Edelläkuvattu ei tuo ole enää normaalin, täyspäisen ihmisen toimintaa? Näyttää vahvasti siltä, että ehdokkaan vaalistressi on pahenemaan päin ja jutut menevät entistäkin epäloogisemmiksi. Keräsen luja usko suomi24:n "ylläpidon salaliittoon" on jo ajatuksena absurdi. Ipusta tai sen politiikasta Keränen ei pysty sanomaan halaistua sanaa, mutta kaikkia muita maailman murheita ukko kyllä suree.

Alan olla jo huolissani Keräsen henkisestä vireestä, sillä näin pitkä "kampanja" ja jännitys eivät ilmiselvästi tee kaikille hyvää.

Ps. Sokea-Reetta ei sitten ole Ylläpitoa tai sheriffin kaveri. Säännöt koskevat myös Kerästä ja tulen jatkossakin tekemään ahkerasti ilmoituksia. Tunnen sen jo kansalaisvelvollisuudekseni, kun olen tähän sekoilijaan kerran törmännyt. Keränen on pihalla kuin lumiukko. Eikä se ole herjaus vaan miehen oman toiminnan tuottamaa päättelyä mihin ei komisario Palmua tarvita . "

. . . Sitaattini päättyy tähän .

Vastaa tähän viestiin    

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      83
      4535
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4401
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3749
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3473
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2967
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2744
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2673
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2073
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1738
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      101
      1288
    Aihe