Viime viikolla tuli jälleen esiin mielenkiintoinen totuus mannertenvälisestä nahjuksesta Matti Vanhasesta.
Suomen ulkoasiainhallinto yritti järjestää Vanhasen ja USA:n presidentti Bushin tapaamista ennen Suomen EU-puheenjohtajuuden alkua.
USA:n presidentti ei suostunut ottamaan vastaan Matti Vanhasta!
Sen sijaan Saksan liittokansleri Angela Merkelin George Bush tapasi välittömästi, kun EU-puheenjohtajuus siirtyi Saksalle.
Tämä tosiseikka on erittäin nolo Vanhasen kannalta.
Vanhanen ei ole pääministerinä pärjännyt ulkopolitiikassakaan. Mitäpä muuta voisi odottaa heikolla kielitaidolla varustetulta Vanhaselta.
Vanhasta ei huolittu USA:aan!
5
362
Vastaukset
- taisi muistaa
liian hyvin nimen: Anneli Jäätteenmäki.
- Gutta-Perkka
...jos nyt ei nimeltä niin muuten.
Eikös Bush jotakin huikannut Annelille silloin,
kun Anneli oli vielä Suomen PM.
-Hei hunaja-kimuli! Eiks sul tuu pikkasen vilu, kun sul ei oo päällystakkiiii!! Smack smack!!!
-Eiii, ei, ei kyllä tämä shaali riittää.
Ja sitten Anneli varmaan enemmän kuin otettuna katsoi lähellä oleviaan ja sanoi: " Näittekste, se- se- huikkas mulle."
- on herännyt
makkurista paskan laukomiseen.
- mä oon koko
yön istunu tässä koneen ääressä ja venannu viikon kepu-vitsiä!
- naurettavaa
oli kun pikku katainen oli nähnyt bushin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594743
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183326- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882