Viime viikolla tuli jälleen esiin mielenkiintoinen totuus mannertenvälisestä nahjuksesta Matti Vanhasesta.
Suomen ulkoasiainhallinto yritti järjestää Vanhasen ja USA:n presidentti Bushin tapaamista ennen Suomen EU-puheenjohtajuuden alkua.
USA:n presidentti ei suostunut ottamaan vastaan Matti Vanhasta!
Sen sijaan Saksan liittokansleri Angela Merkelin George Bush tapasi välittömästi, kun EU-puheenjohtajuus siirtyi Saksalle.
Tämä tosiseikka on erittäin nolo Vanhasen kannalta.
Vanhanen ei ole pääministerinä pärjännyt ulkopolitiikassakaan. Mitäpä muuta voisi odottaa heikolla kielitaidolla varustetulta Vanhaselta.
Vanhasta ei huolittu USA:aan!
5
382
Vastaukset
- taisi muistaa
liian hyvin nimen: Anneli Jäätteenmäki.
- Gutta-Perkka
...jos nyt ei nimeltä niin muuten.
Eikös Bush jotakin huikannut Annelille silloin,
kun Anneli oli vielä Suomen PM.
-Hei hunaja-kimuli! Eiks sul tuu pikkasen vilu, kun sul ei oo päällystakkiiii!! Smack smack!!!
-Eiii, ei, ei kyllä tämä shaali riittää.
Ja sitten Anneli varmaan enemmän kuin otettuna katsoi lähellä oleviaan ja sanoi: " Näittekste, se- se- huikkas mulle."
- on herännyt
makkurista paskan laukomiseen.
- mä oon koko
yön istunu tässä koneen ääressä ja venannu viikon kepu-vitsiä!
- naurettavaa
oli kun pikku katainen oli nähnyt bushin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437