Muistatteko sellaista My little pony elokuvaa jossa varastetaan varjo...?
Tämä ei siis ole se elokuva jossa on "Ritari Varjo" niminen laulajaponi joka on osallisena faniensa varjojen varastamiseen.
My little pony
7
757
Vastaukset
- muistan
Minä muistan!
Ja sitte siinä ne pikkuponit laulo et: Parrasvalot ne rakkaat :D - myöös
Meil on se omana :D
- Tania Dania
.. Ritari Varjo vai..? Joo kyllä se löytyy myös minulta.
Hakusessa onkin toinen My Little Pony elokuva (kuten ekassa viestissä luki niin).
- se sama
"Tämä ei siis ole se elokuva jossa on "Ritari Varjo" niminen laulajaponi joka on osallisena faniensa varjojen varastamiseen"
ei vitsi miten mä en tota huomannu:D:D Mä oon kattonu aika paljo niitä my little ponyja mut ei kyllä nyt tuu mieleen tommosta- kaikkiii
mistä saisi jonkun paketin jossa olisi kaikki pikkuponit :)
- Myynnissä
kaikkiii kirjoitti:
mistä saisi jonkun paketin jossa olisi kaikki pikkuponit :)
Mulla olisi ainakin My little pony 2 VHS myynnissä jos kiinnostaa ostaa : ) Ota yhteyttä: [email protected]
Takakansi:
"Paratiisitarhan kummitus-
Kummitus pelottaa Megan ja Ponit pois Paratiisitarhasta. Talon alle on haudattu maaginen salamakivi, joka on ollut Sqirkin hallussa. Pluman on viestävä kivi entiselle omistajalle, muutoin joutuu Pluman iso-isä Ruff vangiksi. Saadakseen kiven on Paratiisitarha hävitettävä."
- sipe-21
eikös siinä ollu joku sellanen iso lintu jolla oli joku hassu töyhtö päässä :) ite kun olin pieni niin sitä tuli katottua aika usein.. sit siinä samssa videossa oli se jakso myös misä oli kraakku(se paha mustekala) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775