Muistatteko sellaista My little pony elokuvaa jossa varastetaan varjo...?
Tämä ei siis ole se elokuva jossa on "Ritari Varjo" niminen laulajaponi joka on osallisena faniensa varjojen varastamiseen.
My little pony
7
837
Vastaukset
- muistan
Minä muistan!
Ja sitte siinä ne pikkuponit laulo et: Parrasvalot ne rakkaat :D - myöös
Meil on se omana :D
- Tania Dania
.. Ritari Varjo vai..? Joo kyllä se löytyy myös minulta.
Hakusessa onkin toinen My Little Pony elokuva (kuten ekassa viestissä luki niin).
- se sama
"Tämä ei siis ole se elokuva jossa on "Ritari Varjo" niminen laulajaponi joka on osallisena faniensa varjojen varastamiseen"
ei vitsi miten mä en tota huomannu:D:D Mä oon kattonu aika paljo niitä my little ponyja mut ei kyllä nyt tuu mieleen tommosta- kaikkiii
mistä saisi jonkun paketin jossa olisi kaikki pikkuponit :)
- Myynnissä
kaikkiii kirjoitti:
mistä saisi jonkun paketin jossa olisi kaikki pikkuponit :)
Mulla olisi ainakin My little pony 2 VHS myynnissä jos kiinnostaa ostaa : ) Ota yhteyttä: [email protected]
Takakansi:
"Paratiisitarhan kummitus-
Kummitus pelottaa Megan ja Ponit pois Paratiisitarhasta. Talon alle on haudattu maaginen salamakivi, joka on ollut Sqirkin hallussa. Pluman on viestävä kivi entiselle omistajalle, muutoin joutuu Pluman iso-isä Ruff vangiksi. Saadakseen kiven on Paratiisitarha hävitettävä."
- sipe-21
eikös siinä ollu joku sellanen iso lintu jolla oli joku hassu töyhtö päässä :) ite kun olin pieni niin sitä tuli katottua aika usein.. sit siinä samssa videossa oli se jakso myös misä oli kraakku(se paha mustekala) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1124498BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003717- 2023011
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome772872Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602747- 841421
- 601266
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381092- 611006
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1201003