Muistatteko sellaista My little pony elokuvaa jossa varastetaan varjo...?
Tämä ei siis ole se elokuva jossa on "Ritari Varjo" niminen laulajaponi joka on osallisena faniensa varjojen varastamiseen.
My little pony
7
800
Vastaukset
- muistan
Minä muistan!
Ja sitte siinä ne pikkuponit laulo et: Parrasvalot ne rakkaat :D - myöös
Meil on se omana :D
- Tania Dania
.. Ritari Varjo vai..? Joo kyllä se löytyy myös minulta.
Hakusessa onkin toinen My Little Pony elokuva (kuten ekassa viestissä luki niin).
- se sama
"Tämä ei siis ole se elokuva jossa on "Ritari Varjo" niminen laulajaponi joka on osallisena faniensa varjojen varastamiseen"
ei vitsi miten mä en tota huomannu:D:D Mä oon kattonu aika paljo niitä my little ponyja mut ei kyllä nyt tuu mieleen tommosta- kaikkiii
mistä saisi jonkun paketin jossa olisi kaikki pikkuponit :)
- Myynnissä
kaikkiii kirjoitti:
mistä saisi jonkun paketin jossa olisi kaikki pikkuponit :)
Mulla olisi ainakin My little pony 2 VHS myynnissä jos kiinnostaa ostaa : ) Ota yhteyttä: [email protected]
Takakansi:
"Paratiisitarhan kummitus-
Kummitus pelottaa Megan ja Ponit pois Paratiisitarhasta. Talon alle on haudattu maaginen salamakivi, joka on ollut Sqirkin hallussa. Pluman on viestävä kivi entiselle omistajalle, muutoin joutuu Pluman iso-isä Ruff vangiksi. Saadakseen kiven on Paratiisitarha hävitettävä."
- sipe-21
eikös siinä ollu joku sellanen iso lintu jolla oli joku hassu töyhtö päässä :) ite kun olin pieni niin sitä tuli katottua aika usein.. sit siinä samssa videossa oli se jakso myös misä oli kraakku(se paha mustekala) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1692114- 142112
- 92996
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46837Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢108783Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35776Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156772Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30736- 43704
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50674