Hei!
Olen nuori miehen alku ja omaan hyvinkin tieteisiin painottuvan maailmankuvan. Kuulin kuitenkin tässä vähän aikaa sitten tuttaviltani heidän kokemuksiaan uskonnollisista ihmeistä. Että kuinka joku henkilö oli saanut näyn juuri sillä hetkellä, kun joku toinen henkilö oli vaarassa ja rukoiltuaan kuin ihmeen kaupalla tämä ihminen oli pelastunut. Ok, tämä alkoi jo kuulostaa jotenkin "lupaavalta" ja tajusin, että hei: ehkä onkin olemassa Jumala.
Olen nyt pohtinut näitä uskonkysymyksiä ja äsken rukoiltuani AIDOSTI koin jotain todella uskomatonta. Mieleni täyttyä aivan uskomattomasta määrästä iloa ja helpotusta! Minulla menee tällä hetkellä ihan hyvin elämässä ja silti koin, että jokin täytti minut. Oikein nauroin äsken ääneen, kun oloni oli aivan mahtava! :D
Olen vielä murrosiässä ja jos jonkin näköiset asiat risteilevät mielessäni. Mutta tämä tuntuu jotenkin varmalta. Siis aivan uskomattoman hieno tunne. Mikään ei vaivaa tällä hetkellä ja enpä muista montaakaan kertaa, jolloin olisi ollut näin hyvää oloa. Jos koskaan!
On hyvä, että sain purettua tähän näin alkuun tuntemuksiani. Helpotti vielä lisää!
Uskoon tulo
5
202
Vastaukset
- Böggi
Oma uskoon tuloni akoi suunnilleen samalla tavoin, joten kehtaan jo nyt onnitella sinua siitä, miten Jumala katsoo, meidän puoleemme armollisesti. Kehotan perehtymään seuraavaksi Raamattuun syvällisesti niin kuin hyväksi näet. Äläkä ota stressiä uskonelämästäsi. Sinä et ole enää omassa varassasi, vaan Jumalan. Hän on vastuussa kehityksestäsi.
- ensisiaisti ole
tunnetta, mut voi olla sitäkin. ihmeet kannattaa seuloa . Myös saatana tekee ihmeitä.parasta on evankeliumi, usko ristillä kuolleeseen Jeesukseen. vain hänen sovitusuhrissaan on elämä. mene Herran pöytään, Jeesus sanoi, joka ei syö minun lihaani ja juo minun vertani, sillä ei ole elämää.
Halleluja pelastukselle!
Se on niin yksinkertaista, siksi että Jumala on tehnyt kaiken valmiiksi. Ja usko ei saata häpeään, vaan käsittämättömän suuri rauha on läsnä ja ilo on herkässä tosiaan. Iankaikkisen isän kanssa kannattaa rupatella usein ja tuttavallisesti, niin syntyy todentuntuinen toimiva yhteys. Ja tottahan se onkin.
Roomalaiskirje:
10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."- Olen iloinen puolestasi
Hienoa,että koet noin.Ja muista vaikka joskus olosi on huono ja päivä ei olekaan yhtä paisteinen kuin nyt silloinkin Jumala on sinun lähellä ja usko kantaa.Voit rukoillla heikkoinakin hetkinä voimaa ja johdatusta elämääsi,olet hyvissä käsissä ja sinusta pidetään huolta.Mutta,tärkeää on myös kiittää Jumalaa siitä kaikesta hyvästä mitä Hän sinulle/meille antaa,eikä vain aina pyytää itselle jotain.Onnea,iloa ja siunausta nuoreen elämääsi.
- Lgtch
Onnea vaelluksellesi uskossa. Kokemuksesta uskallan kuitenkin pelotella sen verran, että aina uskossa oleminen ei välttämättä ole niin auvoista. Joskus usko horjahteleekin, mutta silläkin tuntuu olevan tarkoituksensa. Kaikkivaltiaalla Jumalalla on täydellinen tieto myös siitä, kuinka pitkä kenenkin liekanarun on oltava.
Sitä paitsi älä suinkaan unohda harrastuneisuuttasi tieteen todellisuuteen. Jumala on antanut meille järjen ja jonkinlaisen viisaudenkin, ei sattumalta tietenkään vaan juuri siksi, että käyttäisimme niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523