Tsekatkaa oheinen linkki. Aika hauska juttu. www.viinilehti.fi/viinikone. Mä olin Riesling, onneksi en laatikkoviini!!
Mikäs rypäle sinä olet?
2
586
Vastaukset
- IngallsinLaura
Minä olen Pinot noir, uusi maailma
Rakastan voimakkaita värejä ja vartaloni ihania kurveja korostavia vaatteita. Olen kuuma, keimaileva Pinot noir uudesta maailmasta. Hurmaan ihmisiä ympärillä olemuksellani. Mottoni elämään onkin – sopiva määrä flirttiä päivässä antaa hurjasti energiaa.
Sovin hyvin yhteen eurooppalaista sisartani myötäillen pitkään haudutettujen pataruokien ja tummien linturuokien kanssa. Voimakkaimmillani pärjään myös selkeämakuisen hirvi- ja pororuoan kanssa. - cata-hki
..vaikka mun lemppari rypäle on kyllä Syrah ja rakastan ranskalaisia punaviinejä, varsinkin Bordeauxin alueelta ja lemppari punaviinini on Châteauneuf-du-Pape. Hauska juttu jokatapauksessa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3211230- 568923
- 1375435
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353594- 403318
- 592665
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak702373- 321887