Viinikone, mikä rypäle sinä olet?

cannavaro72

Aika hauska juttu, kone kertoo ihmisen rypälepersoonan, www.viinilehti.fi/viinikone, mä olin Riesling, onneksi en laatikkoviini!!

17

1566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayanna

      testi! Tämä Sangiovese lähtee nyt ulkoilemaan! Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

    • whirl.wiNd

      viinistä perusta yhtään, joten jätän testin tekemättä. Mutta sinänsä hieno ja varmasti hauskakin idea. :)

    • animattiN

      kukas se nyt poisti viestinsä ja sitten kitisee muitten poistoista kun muut poistelee.

      • animattiN

        Mutta pyytäisin ettet sotkeennu minun ja kadunmiehen asioihin. Jos miehellä on otsaa puhua sellaisista asioista mistä ei tiedä mitään vastatkoon niistä myös.
        Kadunmiehestähän se on kiinni pitääkö viestinsä esillä vai ei.
        Vai leikkiikö hän taas että kukaan nikitön/ nikillinen ei saa nähdä viestiäni taikka poistan ne.

        Alkoholista en ole sorbuksen maussa puhunut vaan suoraan sen oikeasta mausta. No jokainen kokeilkoon itse. Omaan suuhuni en sitä jäteviinä pistäisi. Kokeilkaa saman tien Aberiittaakin...


      • animattiN

        että löysit sen. Mutta luitko tarkkaan mitä siinä puhuttiin tästä sorbuksesta. Toki makuasioistahan ei voida kiistellä, mutta mahtaa holisteilla olla ihmettelemistä jos kuulevat että heidän juomaansa käytetään gourmetruokiin. Taitaisivat olla ylpeitä että heidän juomansa kelpaa rikkaittenkin pöytiin. Tuo kirjoittamani sana (gourmet) taitaa olla väärin kirjoitettu.


      • animattiN

        Olivat vain minun heittoja, mutta jos et ole aikaisemmin maistanut koko tuotetta, kehoitan sinua ensin tekemään niin. Voihan toki olla että pidätkin siitä mausta, varsinkin ruuan laitossa.

        Pihlajanmarjathan ovat hyviä muuten ruuan laitossa ja minulla oli yhteen aikaan venäjältä tuotuja hilloja joita siten käytin milloin minnekkin. Ei ku ne olikin karpaloita...


      • Tässäpä toinen resepti, sokerin määrää vaihdellen sopii hedelmien ja juustojen kanssa oikein hyvin

        http://paakari.net/reseptit.php?id=1962&cat=11

        Sorbus-sabayon

        Tarvitset:

        5 munan keltuaista
        150 g sokeria
        3 dl Sorbus-pihlajanmarjaviiniä
        2 dl vispikermaa


        Valmistus:

        Mittaa teräskulhoon keltuaiset ja sokeri, vaahdota ainekset kevyesti. Lisää pihlajanmarjaviini ja nosta kulho vesihauteeseen. Kuumenna keitosta koko ajan vatkaten, kunnes kastike kuohkeutuu ilmavaksi ja sakenee. Nosta kulho vesihauteesta ja vatkaa edelleen, kunnes kastike on huoneenlämpöistä. Vaahdota kerma ja sekoita kermavaahto kylmän sabayonen joukkoon.


    • on saksalainen rypälelaji ei pakkausmuoto, rakas ystäväni. Tai ehkä joku sen sinulle jo ehti kertoakin.

    • saa...

      testiä tehtyä',miksi?

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe