Aika hauska juttu, kone kertoo ihmisen rypälepersoonan, www.viinilehti.fi/viinikone, mä olin Riesling, onneksi en laatikkoviini!!
Viinikone, mikä rypäle sinä olet?
17
1497
Vastaukset
- mayanna
testi! Tämä Sangiovese lähtee nyt ulkoilemaan! Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
- whirl.wiNd
viinistä perusta yhtään, joten jätän testin tekemättä. Mutta sinänsä hieno ja varmasti hauskakin idea. :)
- animattiN
kukas se nyt poisti viestinsä ja sitten kitisee muitten poistoista kun muut poistelee.
- animattiN
Mutta pyytäisin ettet sotkeennu minun ja kadunmiehen asioihin. Jos miehellä on otsaa puhua sellaisista asioista mistä ei tiedä mitään vastatkoon niistä myös.
Kadunmiehestähän se on kiinni pitääkö viestinsä esillä vai ei.
Vai leikkiikö hän taas että kukaan nikitön/ nikillinen ei saa nähdä viestiäni taikka poistan ne.
Alkoholista en ole sorbuksen maussa puhunut vaan suoraan sen oikeasta mausta. No jokainen kokeilkoon itse. Omaan suuhuni en sitä jäteviinä pistäisi. Kokeilkaa saman tien Aberiittaakin... - animattiN
että löysit sen. Mutta luitko tarkkaan mitä siinä puhuttiin tästä sorbuksesta. Toki makuasioistahan ei voida kiistellä, mutta mahtaa holisteilla olla ihmettelemistä jos kuulevat että heidän juomaansa käytetään gourmetruokiin. Taitaisivat olla ylpeitä että heidän juomansa kelpaa rikkaittenkin pöytiin. Tuo kirjoittamani sana (gourmet) taitaa olla väärin kirjoitettu.
- animattiN
Olivat vain minun heittoja, mutta jos et ole aikaisemmin maistanut koko tuotetta, kehoitan sinua ensin tekemään niin. Voihan toki olla että pidätkin siitä mausta, varsinkin ruuan laitossa.
Pihlajanmarjathan ovat hyviä muuten ruuan laitossa ja minulla oli yhteen aikaan venäjältä tuotuja hilloja joita siten käytin milloin minnekkin. Ei ku ne olikin karpaloita... Tässäpä toinen resepti, sokerin määrää vaihdellen sopii hedelmien ja juustojen kanssa oikein hyvin
http://paakari.net/reseptit.php?id=1962&cat=11
Sorbus-sabayon
Tarvitset:
5 munan keltuaista
150 g sokeria
3 dl Sorbus-pihlajanmarjaviiniä
2 dl vispikermaa
Valmistus:
Mittaa teräskulhoon keltuaiset ja sokeri, vaahdota ainekset kevyesti. Lisää pihlajanmarjaviini ja nosta kulho vesihauteeseen. Kuumenna keitosta koko ajan vatkaten, kunnes kastike kuohkeutuu ilmavaksi ja sakenee. Nosta kulho vesihauteesta ja vatkaa edelleen, kunnes kastike on huoneenlämpöistä. Vaahdota kerma ja sekoita kermavaahto kylmän sabayonen joukkoon.
on saksalainen rypälelaji ei pakkausmuoto, rakas ystäväni. Tai ehkä joku sen sinulle jo ehti kertoakin.
- saa...
testiä tehtyä',miksi?
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752853- 572786
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172623- 412072
- 522036
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2772015Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421160
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21090Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961009