Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Disney käsinpiirtoon 2009

Yogosan

Uutinen imdb.com-sivuilla kertoo, että Disney olisi palaamassa takaisin perinteiseen käsinpiirrettyyn elokuvantekoon vuoteen 2009 mennessä. Disney on nyt tehnyt lähivuosina tehnyt elokuvia 3D:nä, joten..

..mitä mieltä olette mahdollisesta muutoksesta käsinpiirrettyyn animaatioon?

Itse olen innoissani. Disneyn usimmat elokuvat ovat mielestäni muovimaista ja yhtä parodioivaa potaskaa, ja itse kaipailen kovasti käsinpiirrettyjä Disney-leffoja, jotka eivät nojaisi liikaa mm. kung-fu ja muihin tyhmiin parodioihin kuten nyt on ollut.

7

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

      Disneyllä on jo tekeillä uusi piirrosanimaatio, ehkä se valmistuu sitten 2009.

      Alunperin sen piti kertoa sammakkoprinsessasta, mutta viimeiset huhut jotka olen kuullut kertoivat leffan tapahtumien sijoittuvan New Orleanssiin, musiikki olisi jazzia ja päähenkilö afroamerikkailainen Maddy.

    • vampire~

      Järki on ilmeisesti palannut heidän päähänsä. Kokonaan tietokoneella tehdyt elokuvat ovat kamalia. Se ei ole kaunista katseltavaa ja jos Disney haluaa tehdä toisen Leijona kuninkaan tapaisen menestys elokuvan niin kannattaakin palata piirroselokuviin.

    • 666

      Hyvä ratkaisu. Vaikea silti uskoa että siihen visuaaliseen mahtavuuteen mikä hallitsi disneyn animaatioita joskus 30-40 luvulla päästäisiin. Kun katsoo esim fantasiaa tai pinokkiota tuntuu ihan hullulta että niin alkeellisella tekniikalla on pystytty luomaan niin upea kuvitus.

    • hölhö

      Sellainen on kuulemma tulossa ja sen nyt ainakin luulisi olevan käsin piirretty.

      • NoJopas

        Onhan niitä nyt tullut vaikka mitä viime vuosinakin, on Bambi II ja Topi ja Tessu II ja niin edespäin.

        Mutta jatko-osat on ihan eriasia kuin ihan kokonaan UUSI elokuva, uusi Klassikko.

        Ja jatko-osienhan LUULISI olevan käsinpiirrettyjä, jos ne ovat käsinpiirrettyjen leffojen jatko-osia. Mutta niin vaan on tulossa 3d leffa Helinä-keijusta. Auh.


    • NoJopas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe