Päivän mietelause

Pussipuskapiru

Aattelin laittaa tänne tälläsen aina kun oon paikalla....sanokaa jos on typerä idea.

Mula on kirja jossa on jokaiselle päivälle oma mietelause ja usein ne on ihan miettimisen arvoisia:)

Tän päivän mietelause on: Harvat ihmiset elävät tätä päivää - useimmat suunnittelevat vain huomista.
-Jonathan Swift-

Näinhän se on..koskahan me opitaa että elämän paras hetki on juuri nyt ja tässä.

52

19819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pussipuskapiru

      mää opin esikatselemaan tekstin, ettei tulis noita hitsin kirjoitusvirheitä:))

      • Naljakas

        Hauskojakin virheitä.
        Tekemätön loistaa virheettömyydellään.


    • pilvilaiva

      Tarkkaile ajatuksiasi ja niistä tulee sanoja, tarkkaile sanojasi ja niistä tulee tekoja.

    • "Epäröinnin kynnyksellä kysy itseltäsi, kuinka paljon rohkeutta uskallat jättää tänään käyttämättä."

      :)

    • koeputkiaikuinen

      Ihmisen mielikuvituksen ja tietojen välisen kuilun voi ylittää vain hänen kaipauksensa.
      -Kahlil Gibran-

    • Pussipuskapiru

      Älä usko ihmisistä liian hyvää; he muistuttavat sinua enemmän kuin uskotkaan.
      -Otto Weiss-

      Niinpä niin.....onhan tuossa vinha perä..

      • Jos jokainen vastaan tuleva ihminen hymyilee, kannattaa katsoa peiliin.


      • Pussipuskapiru
        sound kirjoitti:

        Jos jokainen vastaan tuleva ihminen hymyilee, kannattaa katsoa peiliin.

        Täällä Suomessa kyllä pitää paikkansa - jos sulla on vaikka papiljotti päässä tai nenä noessa niin sillon vastaantulijat hymyilevät..ei juurikaan muuten:)


      • Ihmiset rakastavat kauhuskenarioita tulevaisuudesta siksi että usko hyvään kehitykseen on meille arkinen itsestäänselvyys.


    • pilvilaiva

      Jokaisen on maalattava sateenkaarensa käytettävissään olevilla väreillä.

      • Pussipuskapiru

        eilinen nelosen dokumentti pienetä tytöstä jolla on erittäin harvinainen sairaus jossa hänen lihaksensa muuttuvat luuksi ja lopputulos on patsasta muistuttava ihminen joka ei pysty lainkaa liikkumaan...
        Surullinen dokkari, joka oli kuitenkin täynnä elämäniloa kaikesta huolimatta...


      • kesä-mamma

        Mistähän johtuu, että hyvin monella on sateenkaaressaan vain harmaan eri sävyjä. Toisilla taas räiskyvän punaisia. Itsessäni näen keltaisen eri vivahteita, sekä myös torjuvaa sinistä.


      • pilvilaiva
        kesä-mamma kirjoitti:

        Mistähän johtuu, että hyvin monella on sateenkaaressaan vain harmaan eri sävyjä. Toisilla taas räiskyvän punaisia. Itsessäni näen keltaisen eri vivahteita, sekä myös torjuvaa sinistä.

        olen huomannut että sateenkaaren värit vaihtelevat, toisinaan oma sateenkaareni on sävytetty tummin sävyin, mutta pääasiassa siellä on oranssin eri vivahteet alkaen lähes keltaisesta päättyen melkein tummaan punaan.


    • koeputkiaikuinen

      Älyn tiirikalla voidaan paljon avata - ei kuitenkaan sydämiä
      - V.A. Koskenniemi-

      • tuo on totta. :)


    • koeputkiaikuinen

      Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni...

      • Toi oli hyvä. :D :D Naurusta repesin... Kiits!


    • mahdollisesti tai luultavasti

      Anna äänesi, kuiskaamallakin kuulut.
      ÄÄNESTÄ!

    • ystäväiseni

      Elä itse elämäsi, kukaan ei tee sitä puolestasi.

      Nuku kun nukuttaa, älä nuku jos ei nukuta.

      Keskiviikko on silloin kun laatikossa on aku ankka. :D



      S.T:n omaa tuotantoa. ;)

    • Toivo

      Torstai on Toivoa täynnä:=)

    • pilvilaiva

      täältäkin, teepussin kertomaa :)

      Jos murhe on kestänyt kauan, ei onni ole enää kaukana.
      Viktor Hugo

    • pilvilaiva

      Rakkaus synnyttää mustasukkaisuutta ja mustasukkaisuus tappaa rakkauden.

      • Pussipuskapiru

        näinhän se vissiin on, pitäs säilyttää se kultanen keskitie noissa rakkausasioissakin:)


    • perjantaille:

      Kuinka virkistävältä tuntuukaan kun huomaa olleensa kerrankin väärässä.

      • Makeinen85

        Rakaus rikoa jonkun sudämen ei ole Aurinkoa sydämesä se ole hyvä siis olen kaan kiva Aurnkoisia toisille hyvä päivän jatkoa


    • Pussipuskapiru

      Vanheneminen on ainoa tapa elää kauemmin.
      -Francois Auber-

      Voiko asiaa enää selvemmin ilmaista:)))

      • ...., on senverta tiukka fakta ;)


    • sattumoisin***

      Pienen pippurisen paras paikka on sopassa.

    • Mun mielestä blondit ja tummat on parhaita.

      Ei taida oikeen mahtua mietelausegenreen ;)

      • Pussipuskapiru

        Raha ei tee ketään onnelliseksi, mutta itken mielummin Jaguarissa kuin linja-autossa.
        -Francoise Sagan-

        Juuuuuu.........nyyh...


    • pilvilaiva

      :((

    • miettiny**

      Asioista on yleensä kolme näkemystä. Sinun, minun ja oikea.

      • yksi miete

        maksa samalla mitalla niille,jotka ovat sinua auttaneet :)


    • OlinpaKerran

      kirjoitusvirhe. :))

    • Saunamajuri...

      Toiselta palstalta.
      Ilmojen halki käy lentäjän tie,
      vaikka perse välillä maata viistääkin:)

    • Palstanaakka

      Menisköhän, laittaiskohan, viittisköhän, jaksaiskohan. Tässä olis tämmönen tiistai aikaa funtsii noita.

    • Pussipuskapiru

      Tän keskiviikon mietelause on:

      Älä pelkää että elämäsi loppuu; pelkää sitä, että se ei koskaan ala.
      -Grace Hansen-

      Kuinkahan moni meistä ajattelee että huomenna teen sitä ja tätä ja huomenna asiat on toisin...ja huomenna on aina huomenna, eihän huomista saa koskaan kiinni....se on kun varjoaan jahtais.

      • Palstanaakka

        Tex Willer ampui varjonsa.

        Mutta oikeesti, tollaista manjaana vaiheita tulee joskus elettyä.


      • ja kirjoitetaan että:

        Maisema on sieluntila. Amiel


    • t päälle:)

      Hyvin harkittu saattaa jäädä kokonaan katumatta.
      Ite funtsin.

    • pilvilaiva

      tässäpä lauantaipäivälle ajatus:

      Jonka sydän on avoinna kauneudelle, se huomaa kauneutta joka paikassa.

      • Pussipuskapiru

        Elämä, joka kuluu virheitä tehdessä, on sekä kunniallisempi että hyödyllisempi kuin elämä, joka kuluu mitään tekemättä.
        -George Bernand Shaw-

        Mitäs tohon muuta vois sanoo muuta kun että yrittänyttä ei laiteta..elämä on elämistä varten.


      • pilvilaiva
        Pussipuskapiru kirjoitti:

        Elämä, joka kuluu virheitä tehdessä, on sekä kunniallisempi että hyödyllisempi kuin elämä, joka kuluu mitään tekemättä.
        -George Bernand Shaw-

        Mitäs tohon muuta vois sanoo muuta kun että yrittänyttä ei laiteta..elämä on elämistä varten.

        elämänviisaudet ovat niin mietittyjä että ei niihin ole paljoa lisäämistä :)) Virheistä opitaan jos opitaan....toivottavasti kuitenkaan kenenkään elämä ei mene pelkästään virheitä tehdessä, kyllä sellainenkin masentaisi jos ei koskaan mitään oikein osaisi tehdä.


      • minä vaan
        pilvilaiva kirjoitti:

        elämänviisaudet ovat niin mietittyjä että ei niihin ole paljoa lisäämistä :)) Virheistä opitaan jos opitaan....toivottavasti kuitenkaan kenenkään elämä ei mene pelkästään virheitä tehdessä, kyllä sellainenkin masentaisi jos ei koskaan mitään oikein osaisi tehdä.

        mutta olis se ainaski hauskempi elämä kuin elämä jossa ei tee mitään! Joskus virheiden teko voi olla hauskempaakin kuin onnistuminen.


    • Turun Flikka

      äsken telkkaris, et oikkiastas on mukavaa ku on rauhallist, eikä tapahru mittä.

      Se tuli niin hymyhuulin et mua rupes ihan naurattama, ku jokkut ain valittava, et on tylsää ku ei mittän tapahru.

    • Minä hyvä

      pari mietelausetta:
      - ei aamua, ettei tarvittse kusematta olla.
      - ei ole kova nälkä kun välillä syö.
      - kun on vanha, ei muista enää panna.

      • kukkelikikkeli

        Maanantaina ei mahlat enää juokse.
        Tiistaina tissiliivit pestään.
        Keskiviikkona kellitään kevyesti.
        Torstaina toivotaan toista kertaa.
        Perjantaina peräpää pestään.
        Lauantaina lastit lasketaan.
        Sunnnuntaina suihin otetaan.


    • einari..........

      ''Palan mieluummin auringossa, kuin loppuun''

      • peppi48.v

        Kainalosauvojen varassa kulkeva nuori intialainen opiskelija oli kuuluisa ystävällisyydestään. Hänen toverinsa kunnioittivat häntä, ja hän menestyi loistavasti opinnoissaan. Kerran muuan opiskelutoveri tiedusteli, miksi hän joutui käyttämään kainalosauvojaan.? Nuorukainen kertoi sairastuneensa lapsihalvaukseen. Toinen kysyi, kuinka hän sellaisen onnettomuuden jälkeen pystyi elämään niin rohkeasti ja iloisesti. "Sairaus ei vaikuttanut sydämmeeni", nuorukainen vastasi hymyillen.








        nuorukainen kertoi sairastaneensa


      • peppi48.v
        peppi48.v kirjoitti:

        Kainalosauvojen varassa kulkeva nuori intialainen opiskelija oli kuuluisa ystävällisyydestään. Hänen toverinsa kunnioittivat häntä, ja hän menestyi loistavasti opinnoissaan. Kerran muuan opiskelutoveri tiedusteli, miksi hän joutui käyttämään kainalosauvojaan.? Nuorukainen kertoi sairastuneensa lapsihalvaukseen. Toinen kysyi, kuinka hän sellaisen onnettomuuden jälkeen pystyi elämään niin rohkeasti ja iloisesti. "Sairaus ei vaikuttanut sydämmeeni", nuorukainen vastasi hymyillen.








        nuorukainen kertoi sairastaneensa

        Jokaisen joka haluaa arvostella on hankittava oikeus siihen, myös rakentavaan ja myönteiseen arvosteluun. Ennen kuin ihmisellä on lupa peukaroida toisen itsetuntoa, hänen on osoitettava kunnioituksensa tätä ihmistä kohtaan ihmisenä. Vasta kun luottamuksellinen suhde on huolellisesti rakennettu, on ansainnut oikeuden keskustella mahdollisesta arasta aiheesta. Silloin on tarkoitusperät selvitetty.


    • surfin golfin

      Päivän kieli-isku: Miksi surffaisit, kun et golffaakaan?
      Kirjoita siis surfaus yhdellä äffällä!

    • masse-vasse

      Hei, camoon, kelaa nyt. Tää on just tätä... Leo-Pekka Tähden valmentaja...

    Ketjusta on poistettu 82 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe