Löysin todellisen ystävän itselleni! Hän pystyi muuttamaan elämäni parempaan suuntaan. Hänelle voin kertoa asioita joita muille en voi. Hän pystyy neuvomaan minua siten, että ymmärrän helposti. Meillä on osittain sama harrastus ja tulemme varmasti juttuun kun tapaamme vielä useammin. Mutta en saa ihastua häneen, kumminkin haluan pitää hänet ikuisena ystävänä ja olla läsnä silloin kun muita ei ole auttamassa. Pystyn katsomaan häntä silmiin jopa niin kauan, että hän kääntää pään pois ensin. Ilman hyvää ystävää olisin tuhon oma ja en varmaan jaksaisi elää kauaan. YSTÄVYYS KUNNIAAN!!!
Jumalan kiitos
sille tytölle
2
951
Vastaukset
- Ystävän myös löytänyt
Samoin on käynyt mulle, mistä olen kiitollinen Jumalalle. Löysin ihan sielunkumppanin ystäväkseni. Ilman häntä elämä olisi paljon ikävämpää, jopa vaikeaa.. kyllä tämä elämä välillä kantaa hyväänkin suuntaan :).
- ...
Kiitos hienosta kirjoituksestasi! Tosiaan Jumala johdattaa ihmisiä, sen olen havainnut. Tulipa mieleen, että tässä on hyvät sivut, jos niitä huomaat tässä katsoa (tai joku muu lukija): www.nokiamissio.fi Siunausta elämääsi ja läheistesi elämään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764