Miten te muut olette ymmärtäneet sen kääpiön (vai pitäisiö puhua lyhytkasvuisesta ihmisestä)? Oletteko keksineet sille mitään selitystä? Ja miksi siinä kääpiön huoneessa puhutaan omituisesti? Esiintyykö kääpiö muualla kuin Cooperin unissa? Entä jättiläinen?
Jää vain mietityttämään tän sarjan symboliikka...
Ja sen vanhuksen taikuri-lapsenlapsi on puistattava hahmo! Melkein vetää vertoja Bobille.
Se kääpiö
5
1534
Vastaukset
- ruma sana
Ei. älä solvaa kääpiöksi, täytyy sanoa että vertikaalisti haasteellinen henkilö.
Mikä sen taikurilapsenlapsen funktio oikein on? Kammo lapsi.- OAM
Ovat isoäitinsä (Mrs. Tremond) kanssa myöskin henkiolentoja. Ilmestyvät silloin tällöin tarjoten apuaan, mutta usein arvoituksen muodossa.
Poikaa muuten esittää tv-sarjassa David Lynch'in oma poika.
- selvityksiä.
SPOILEREITA - ÄLKÄÄ LUKEKO JOS ETTE HALUA TIETÄÄ.
jättiläinen on henkiolento, joka asuu dementoituneessa huonepalvelijassa (mr. droolcup kuten albert kutsui häntä).
bob on henkiolento, joka asuu toistaiseksi leland palmerissa.
mike on yksikätinen henkiolento, joka asuu yksikätisessä kenkäkauppiaassa (philip gerald).
kääpiö on henkiolento miken toinen käsi, joka oli paha ja jonka mike leikkasi irti. kääpiö ei kenties kykene asuttamaan kokonaista ihmistä tai vajaakasvuistakaan.
kääpiötä saa sanoa kääpiöksi, koska kyseessä ei ole ihminen vaan kääpiö.- ---------
Kääpiö, eli The Man from Another Place asustelee Killoissa (Musta ja Valkoinen). On siis henkiolento, kuten myös Bob, Jättiläinen jne.
http://en.wikipedia.org/wiki/Man_from_another_place. - Josef Kay.
BOB ei ollut asunut oikeassa Leland Palmerissa, vaan Pelmerin kaksoisolennossa. Agentti Cooper kohtaa myöhemmin Mustassa Lodgessa sen oikean Palmerin, joka sanoo: "En koskaan tappanut ketään!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249