Musiikin kuninkaalliset

murkku

on siis seuraavan finaalin aihe. Mitä biisejä ehdottelisitte eri finalisteille? Kuka on musiikin kuninkaallinen ja kenen kuninkaallisen biisi istuis kellekin?

18

1866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottaisin

      Madonnan, Like a Virgin.

      • panuullll

        Elvis: Cant help falling in love ehdottomasti Panulle.


      • <3 Lovers <3
        panuullll kirjoitti:

        Elvis: Cant help falling in love ehdottomasti Panulle.

        Ehdottaisin Arille Lordia ja Kristiinalle vaikka joku Mörri Möykky. Se sais jo pudota!!


      • mitää lordia
        <3 Lovers <3 kirjoitti:

        Ehdottaisin Arille Lordia ja Kristiinalle vaikka joku Mörri Möykky. Se sais jo pudota!!

        Ari sais vetää Michael Jacksonin Thriller...siinä ois kyl sitä paikat ihan kuumina jos se vetäis viel moonwalkin.


      • AZ--
        mitää lordia kirjoitti:

        Ari sais vetää Michael Jacksonin Thriller...siinä ois kyl sitä paikat ihan kuumina jos se vetäis viel moonwalkin.

        joten eikö hänelle sovi tämä teema kuin nenä päähän ?!
        Näin ne kaikki sanovat !


    • sais vetää

      Kristian sais vetää Abban, Mamma Mia ja Panulle ehdottaisin Boney M, Daddy Cool ja kun nuo muut on jo sanottu nii sais kovat naurut ainaki.

      eli näin ne ens finaalin lauluesitykset menee.

      1.Panu: Boney M, Daddy Cool
      2.Kristiina: Mörri Möykky, itse kyllä ehdottaisin Kristiinalle Elvis Presley, Blue Suede shoes.
      3. Anna: Madonna, Like A virgin
      4.Kristian: Abba, Mamma Mia
      5.Ari: Michael Jackson, Thriller

      tämä olisi sitten täydellinen torstai-ilta Idolsin parissa.

    • Irja-täti

      Keitä kuninkaallisia säveltäjiä on olemassa? Minä tiedän vain kaksi. Itsenäisen Havaijin viimeinen kuningatar Liliuokalani (1838 -1917) oli merkittävä säveltäjä, jonka laulu ’Aloha Oe’ on ollut suomalaisissakin koululaulukirjoissa. Toinen on nuorena kuollut Ruotsin prinssi Gustav (1827 - 1852), jonka lauluja on edelleenkin kuorojen ohjelmistoissa.

      Onko olemassa muita kuninkaallisia muusikoita vai saammeko ensi torstaina kuulla havaijilais-ruotsalaisen illan?

      • ---

        Kylläpä olisi hupaisa ilta tiedossa, jos kuultaisiin jotain ikivanhoja havaijilais-ruotsalaisia kuorolauluja. Mutta vakavasti sanottuna, eiköhän torstaina kuulla maailmanluokan artistien/bändien hittibiisejä, kuten Maikkelia, Madonnaa jne.


    • minä täs moi

      Popin kuningas on Michael Jackson.
      Popin kuningatar on Madonna.
      Rockin kuningas on Elvis Presley.

      Olisiko popin prinsessa sitten Britney Spears?

      Joka tapauksessa musiikkimaailman ylin, kuninkaiden kuningas, keisari on Josh Groban. Hänelle kuuluvat myös tittelit sulttaani, kaani sekä maharadža.

      • 000

        Oisko rockin kuningatar sitten Queen, noin niinkuin nimensäkin puolesta jo.


      • Pitkätukka ukko

        Heavyn kuningaS on Ronnie James Dio
        Hard Rockin Deep purple
        Nyky Rockin Queen (Elvis vastaa nykyään rautalankaa)
        Metallimusiikin Metallica

        No sehän on sama miten tuo oikeasti on.
        Anna lailaa jotain 90 luvun RnBtä ja kukaan ei kyseialaista hänen valintaa.

        Näinhän se menee. En tiedä sitten käykö tässä kisassa samoin, kuin edellisessä Angekselle. Lauloi niin kauvan hyvin kun sai laulaa englanniksi ja oman tyylinsä musiikki. Mutta tuotantoyhtiö kyllästy juoruihin ja laittoivat suomipoppia laulamaan ja tunnetuin seuraukisn.

        Mielestäni ainakin annan pitäisi osittaa monipuolisuutensa laulajana, vähän vauhdikkaampia kappaleita, vai onko niin, että esiintymismanööverit on opeteltu van tuohon RnB musaan


      • -kuningas-
        Pitkätukka ukko kirjoitti:

        Heavyn kuningaS on Ronnie James Dio
        Hard Rockin Deep purple
        Nyky Rockin Queen (Elvis vastaa nykyään rautalankaa)
        Metallimusiikin Metallica

        No sehän on sama miten tuo oikeasti on.
        Anna lailaa jotain 90 luvun RnBtä ja kukaan ei kyseialaista hänen valintaa.

        Näinhän se menee. En tiedä sitten käykö tässä kisassa samoin, kuin edellisessä Angekselle. Lauloi niin kauvan hyvin kun sai laulaa englanniksi ja oman tyylinsä musiikki. Mutta tuotantoyhtiö kyllästy juoruihin ja laittoivat suomipoppia laulamaan ja tunnetuin seuraukisn.

        Mielestäni ainakin annan pitäisi osittaa monipuolisuutensa laulajana, vähän vauhdikkaampia kappaleita, vai onko niin, että esiintymismanööverit on opeteltu van tuohon RnB musaan

        on itseoikeutetusti M.A. Numminen. Olisi hauska kuulla, miten hauskasti esimerkiksi Kristiina esittäisi M.A:n klassikon "Kumipallona luokses pompin vaan". Voi olla, että hauskuutta puuttuisi.


      • dhiosha
        000 kirjoitti:

        Oisko rockin kuningatar sitten Queen, noin niinkuin nimensäkin puolesta jo.

        Tina Turner on rockin oikea kuningatar :)


    • Miss Piggy

      Mielestäni musiikin kuninkaalissia on paljon: esim.
      Queen, Beatles, Led Zeppelin, Michael Jackson, Elvis, U2, Abba, Rolling Stones

      • murkku

        Bob Dylan, CCR, The Who... Onneks ei tarvitse olla itse valitsemassa yhtä kappaletta itselleen. En varmaan osais viikossa päättää ja harjoitella. Mut noi yllä olevat ehdotukset Annalle Like a Virgin ja Panulle Daddy Cool jne oli aika veikeät ehdotukset.


    • kipale

      IN THE GHETTO....

      THE GHETTOOOOO..

      GETTOOOOO..

      Silleen oravamaiseen tyyliin.

      Toinen vaihtoehto olis

      TIKUN JA TAKUN K U U R A K E T T I.

      Mutta tietysti sille valitaan kappale..

      A man do what he got to do... My gallonen just cares for me...when a manlovesawomaaaan......

    • dfgadfgha

      passais Kridelle joku BonJovin Bed of roses tai tuo iki-ihana Wanted dead or alive.
      Anna vois vetää jonku nopeen Madonnan ja Kristiina vois yrittää jotain rock kuviota.
      Arille kans jotain vähän enemmän poppia vaik sitä Queenia. Tai vois Kridellekin passata Queenin biisit.
      Panu on vähän vaikeempi tapaus kun sille ei noi nopeet sitten käy.....

    • Seinäjoen

      tangokuninkaita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe