Miks ihmeessä Patrick kertoi mitä John, Bo ja Roman aikoi? Ja mitä Hopelle ja Billielle tehdään? Onko niin että ne saaren vangit pääsee pois jossain räjähdyksessä? Jos on niin, niin miten se räjähdys oikeen tapahtuu?
Patrick
Skipper<3
3
469
Vastaukset
- Janbella
Luulen, että Patrick vain hämää...
Toivon ainakin niin, sillä Patrick on symppis.- ;>>>
Voiskohan olla niin, että Patrick hämää olevansa Dimerojen joukoissa, mutta todellisuudessa on vankien puolella, mutta auttavat niitä vasta kun tulee sen aika, ja missä voi käyttää hyvänä että kuuluu "dimeran työhenkilöstöön"
- poni_fani96
;>>> kirjoitti:
Voiskohan olla niin, että Patrick hämää olevansa Dimerojen joukoissa, mutta todellisuudessa on vankien puolella, mutta auttavat niitä vasta kun tulee sen aika, ja missä voi käyttää hyvänä että kuuluu "dimeran työhenkilöstöön"
Joo niin se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614