Aikuisten tanssipaikkoja?

Varattu

Kertokaapas hyvät IMatralaiset,onko siellä mitään aikuisten tanssipaikkoja?

Viikonlopulla olisi tarkoitus tulla Imatralle,kuitenkaan en tiedä teidän meno mestoja.

terveisin,45v nainen.

Asiallisia kommentteja kiitos.

13

2619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

Siellä käy kaikenikäistä tanssihaluista kansaa..

• ainakin

Siellä käy kaikenikäistä tanssihaluista kansaa..

• varattu

Mistähän kyseisen kuusenkorvan löytää,onko imatran keskustassa?

• Kukeros

En haluis moittia Kuusenkorvaa, mut siellä on tosi pieni parketti. Naiset tulee sinne kännisten ukkojen iskettäviksi ("kierrätyskeskus").

• varattu
        Kukeros kirjoitti:

En haluis moittia Kuusenkorvaa, mut siellä on tosi pieni parketti. Naiset tulee sinne kännisten ukkojen iskettäviksi ("kierrätyskeskus").

Ehkä paikka ei ole sopiva minulle kiitos vinkistäsi.

• Ei pahalla,muttei.....
        varattu kirjoitti:

Ehkä paikka ei ole sopiva minulle kiitos vinkistäsi.

Eipä Imatralla enää oikein ole _kunnollista_tanssipaikkaa, täytyy hakeutua merta edemmäs kalaan,kuten sanotaan.

• Liikettä kinttuun
        Kukeros kirjoitti:

Minä käyn Kuusenkorvassa, enkä todellakaan mene sinne kännisten iskettäväksi vaan tanssimaan.
        Minulle tutut miehetkin käyvät siellä selvinpäin tanssimassa. Aina ravintoloista löytyy niitä kännikkäitäkin, eikä niiden kanssa tarvitse tanssi. Kuusenkorva on siitä kiva paikka, että siellä on oma puolensa tupakoiville ja ei tupakoiville.

• Kukeros

Vuoksenniskan Työväentalolla Torikadun varrella on sunnuntai-iltaisin tanssit aikuiselle väelle.

• varattu

saa olla ravintolakin,tosin niissä on parketit pieniä.Hankala tanssia,kuten aina ravintolassa on.

En kuitenkaan valita siitä.

• paikkaa

Kuusenkorvaan tai Kylpylälle.. Niin ja on Niskan Töllikin yksi aikuisten tanssipaikka..

• pelkästään paikkoja, joissa 18 ja 45v on samassa tai sitten ihan "kakarapaikkoja". Töllillä on vain pariskuntia, sinne on naisen turha mennä yksin. Kuusenkorva nyt kai on ainut edes vähän tähän saumaan sopiva, mutta älä pidä odotuksia kovin korkealla..... toisaalta saatat yllättyäkin! =) mistäpä sitä ikinä varmuudella tietää.
      Kunpa löytyisi joku "aikuisten Sedu", kuka laittaisi sellaisen K35 paikan pystyyn...

• varattu

Jokaisessa kaupungissa on samanlaisia paikkoja,siis nuoret ja me vähän vanhemmat yhdessä.
        hyvä sopu sijaa tekee.

on vaan kiva mennä johonkin paikkaan,tanssimaan kun kerran Imatralle olen tulossa viikonloppua viettämään.

Kiitos

• Masa Myöhänen
        varattu kirjoitti:

Jokaisessa kaupungissa on samanlaisia paikkoja,siis nuoret ja me vähän vanhemmat yhdessä.
        hyvä sopu sijaa tekee.

on vaan kiva mennä johonkin paikkaan,tanssimaan kun kerran Imatralle olen tulossa viikonloppua viettämään.

Kiitos

Nyt vasta pääsin lukemaan juttusi - oliko Hauskaa..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      85
      5402
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      42
      3591
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2965
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2181
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1936
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      289
      1753
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1606
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1422
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      8
      1322
    Aihe