Aikuisten tanssipaikkoja?

Varattu

Kertokaapas hyvät IMatralaiset,onko siellä mitään aikuisten tanssipaikkoja?

Viikonlopulla olisi tarkoitus tulla Imatralle,kuitenkaan en tiedä teidän meno mestoja.

terveisin,45v nainen.

Asiallisia kommentteja kiitos.

13

2615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

Siellä käy kaikenikäistä tanssihaluista kansaa..

• ainakin

Siellä käy kaikenikäistä tanssihaluista kansaa..

• varattu

Mistähän kyseisen kuusenkorvan löytää,onko imatran keskustassa?

• Kukeros

En haluis moittia Kuusenkorvaa, mut siellä on tosi pieni parketti. Naiset tulee sinne kännisten ukkojen iskettäviksi ("kierrätyskeskus").

• varattu
        Kukeros kirjoitti:

En haluis moittia Kuusenkorvaa, mut siellä on tosi pieni parketti. Naiset tulee sinne kännisten ukkojen iskettäviksi ("kierrätyskeskus").

Ehkä paikka ei ole sopiva minulle kiitos vinkistäsi.

• Ei pahalla,muttei.....
        varattu kirjoitti:

Ehkä paikka ei ole sopiva minulle kiitos vinkistäsi.

Eipä Imatralla enää oikein ole _kunnollista_tanssipaikkaa, täytyy hakeutua merta edemmäs kalaan,kuten sanotaan.

• Liikettä kinttuun
        Kukeros kirjoitti:

Minä käyn Kuusenkorvassa, enkä todellakaan mene sinne kännisten iskettäväksi vaan tanssimaan.
        Minulle tutut miehetkin käyvät siellä selvinpäin tanssimassa. Aina ravintoloista löytyy niitä kännikkäitäkin, eikä niiden kanssa tarvitse tanssi. Kuusenkorva on siitä kiva paikka, että siellä on oma puolensa tupakoiville ja ei tupakoiville.

• Kukeros

Vuoksenniskan Työväentalolla Torikadun varrella on sunnuntai-iltaisin tanssit aikuiselle väelle.

• varattu

saa olla ravintolakin,tosin niissä on parketit pieniä.Hankala tanssia,kuten aina ravintolassa on.

En kuitenkaan valita siitä.

• paikkaa

Kuusenkorvaan tai Kylpylälle.. Niin ja on Niskan Töllikin yksi aikuisten tanssipaikka..

• pelkästään paikkoja, joissa 18 ja 45v on samassa tai sitten ihan "kakarapaikkoja". Töllillä on vain pariskuntia, sinne on naisen turha mennä yksin. Kuusenkorva nyt kai on ainut edes vähän tähän saumaan sopiva, mutta älä pidä odotuksia kovin korkealla..... toisaalta saatat yllättyäkin! =) mistäpä sitä ikinä varmuudella tietää.
      Kunpa löytyisi joku "aikuisten Sedu", kuka laittaisi sellaisen K35 paikan pystyyn...

• varattu

Jokaisessa kaupungissa on samanlaisia paikkoja,siis nuoret ja me vähän vanhemmat yhdessä.
        hyvä sopu sijaa tekee.

on vaan kiva mennä johonkin paikkaan,tanssimaan kun kerran Imatralle olen tulossa viikonloppua viettämään.

Kiitos

• Masa Myöhänen
        varattu kirjoitti:

Jokaisessa kaupungissa on samanlaisia paikkoja,siis nuoret ja me vähän vanhemmat yhdessä.
        hyvä sopu sijaa tekee.

on vaan kiva mennä johonkin paikkaan,tanssimaan kun kerran Imatralle olen tulossa viikonloppua viettämään.

Kiitos

Nyt vasta pääsin lukemaan juttusi - oliko Hauskaa..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      151
      7226
    2. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      162
      6094
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      57
      4604
    4. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      112
      4239
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      15
      3959
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      43
      3825
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      69
      3606
    8. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      235
      3363
    9. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      32
      3216
    10. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2423
    Aihe