Että tämmöinen tapaus tälläkertaa.
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-03-10,104:2:444179,1:0:0:0:0:0:
Äänestä Vihreitä tuet mamujen
8
582
Vastaukset
- ,,..--'''
että silleen ei perkele sanon mä, tämä taas aiheuttaa joillakin aloilla sitä että suomalaiset sysätään ulos ja otetaan 5 euron palkkalaiset tilalle tai jopa harjoittelijoina joita muka ns koulutetaan vittu sanon mä
- "Fittu"
Ihmetellä täytyy, mikä näitä vihreitä oikein vaivaa.
Miksi tänne täytyy raahata jotain afrikkalaisia työtätekemään....
Hautala voisi mennä itse esim. somaliaan tekemään näitä
"järkevinä"pitämiään työllisyys juttujaan.
Mukaan samaan remmiin kaikki halukkaat monikulttuurista Suomea ihannoivat viherhörhöt. - koska maassamme
arvostetaan kuitenkin suomalaisia työntekijöitä. Ei jonkun eturyhmän tukeminen tarkoita sitä, että se olisi joltain muulta pois. NUIJAT!
olen aivan eri mieltä. Eiköhän pitäisi ensisijaisesti työllistää omat ja jos joillekin aloilla ei riitä väkeä voidaan yrittää saada täydennys maahanmuuttajista esim. lääkäripulaan.
- samaa mieltä
Freddy on Perussuomalaisten ehdotonta aatelia...
Voisitte Vihreät ottaa oppia kuinka asiat hoidetaan.
- Urakoinut
Ja raskaan työnsä päätteeksi pääsevät "hotelliin" huilailemaan.
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Verisistä ryöstöistä yli 6 vuoden tuomiot kahdelle/1135225798436?ref=rss- silmä silmästä
nää p:leet pitäisi tuomita heidän omien maitten lakien mukaan,ei tarviis enää mitään karkotuksia tehdä.
- VihreaVirtanen
En ole puoluetoverini Hautalan kanssa ihan samaa mieltä, kuin mitä mm. Turun Sanomissa on uutisoitu.
Mielestäni ei ole järkevää perustaa rekrytointipisteitä Afrikkaan tai muille kehitysalueille. En pidä ajatuksesta, että paras aines sieltä otetaan meidän länsimaiden käyttöön. Kehitysmaat tarvitsevat nimenomaan itse koulututetun väestön osan. Näin siellä taataan parhaiten niiden maiden kehittyminen niin taloudellisesti, hyvinvoinnin kuin demokratian kehittymisen kannalta.
Myöskään mihinkään kiintiöihin en usko. Politiikassa kiintiöt ovat Ok, mutta muuten mielestäni keinotekoisia. Kiintiöitä voitaisiin perustaa myös esim. kainuulaisille pitkäaikaistyöttömille tai nuorille vastavalmistuneille. Kiintiöt eivät ole ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki712752Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752308Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752168Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22055Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51434Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101429- 781142
- 691037
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81010No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘114975