Äänestä Vihreitä tuet mamujen

Työllistymistä.

8

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,..--'''

että silleen ei perkele sanon mä, tämä taas aiheuttaa joillakin aloilla sitä että suomalaiset sysätään ulos ja otetaan 5 euron palkkalaiset tilalle tai jopa harjoittelijoina joita muka ns koulutetaan vittu sanon mä

• "Fittu"

Ihmetellä täytyy, mikä näitä vihreitä oikein vaivaa.
        Miksi tänne täytyy raahata jotain afrikkalaisia työtätekemään....
        Hautala voisi mennä itse esim. somaliaan tekemään näitä
        "järkevinä"pitämiään työllisyys juttujaan.
        Mukaan samaan remmiin kaikki halukkaat monikulttuurista Suomea ihannoivat viherhörhöt.

• koska maassamme

arvostetaan kuitenkin suomalaisia työntekijöitä. Ei jonkun eturyhmän tukeminen tarkoita sitä, että se olisi joltain muulta pois. NUIJAT!

• olen aivan eri mieltä. Eiköhän pitäisi ensisijaisesti työllistää omat ja jos joillekin aloilla ei riitä väkeä voidaan yrittää saada täydennys maahanmuuttajista esim. lääkäripulaan.

• samaa mieltä

Freddy on Perussuomalaisten ehdotonta aatelia...
        Voisitte Vihreät ottaa oppia kuinka asiat hoidetaan.

• Urakoinut
      • silmä silmästä

nää p:leet pitäisi tuomita heidän omien maitten lakien mukaan,ei tarviis enää mitään karkotuksia tehdä.

• VihreaVirtanen

En ole puoluetoverini Hautalan kanssa ihan samaa mieltä, kuin mitä mm. Turun Sanomissa on uutisoitu.

Mielestäni ei ole järkevää perustaa rekrytointipisteitä Afrikkaan tai muille kehitysalueille. En pidä ajatuksesta, että paras aines sieltä otetaan meidän länsimaiden käyttöön. Kehitysmaat tarvitsevat nimenomaan itse koulututetun väestön osan. Näin siellä taataan parhaiten niiden maiden kehittyminen niin taloudellisesti, hyvinvoinnin kuin demokratian kehittymisen kannalta.

Myöskään mihinkään kiintiöihin en usko. Politiikassa kiintiöt ovat Ok, mutta muuten mielestäni keinotekoisia. Kiintiöitä voitaisiin perustaa myös esim. kainuulaisille pitkäaikaistyöttömille tai nuorille vastavalmistuneille. Kiintiöt eivät ole ratkaisu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      231
      9193
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      120
      6509
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6014
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4260
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      71
      4181
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      33
      3289
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      2913
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      2905
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      2867
    10. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      50
      2815
    Aihe