Että tämmöinen tapaus tälläkertaa.
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-03-10,104:2:444179,1:0:0:0:0:0:
Äänestä Vihreitä tuet mamujen
8
572
Vastaukset
- ,,..--'''
että silleen ei perkele sanon mä, tämä taas aiheuttaa joillakin aloilla sitä että suomalaiset sysätään ulos ja otetaan 5 euron palkkalaiset tilalle tai jopa harjoittelijoina joita muka ns koulutetaan vittu sanon mä
- "Fittu"
Ihmetellä täytyy, mikä näitä vihreitä oikein vaivaa.
Miksi tänne täytyy raahata jotain afrikkalaisia työtätekemään....
Hautala voisi mennä itse esim. somaliaan tekemään näitä
"järkevinä"pitämiään työllisyys juttujaan.
Mukaan samaan remmiin kaikki halukkaat monikulttuurista Suomea ihannoivat viherhörhöt. - koska maassamme
arvostetaan kuitenkin suomalaisia työntekijöitä. Ei jonkun eturyhmän tukeminen tarkoita sitä, että se olisi joltain muulta pois. NUIJAT!
olen aivan eri mieltä. Eiköhän pitäisi ensisijaisesti työllistää omat ja jos joillekin aloilla ei riitä väkeä voidaan yrittää saada täydennys maahanmuuttajista esim. lääkäripulaan.
- samaa mieltä
Freddy on Perussuomalaisten ehdotonta aatelia...
Voisitte Vihreät ottaa oppia kuinka asiat hoidetaan.
- Urakoinut
Ja raskaan työnsä päätteeksi pääsevät "hotelliin" huilailemaan.
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Verisistä ryöstöistä yli 6 vuoden tuomiot kahdelle/1135225798436?ref=rss- silmä silmästä
nää p:leet pitäisi tuomita heidän omien maitten lakien mukaan,ei tarviis enää mitään karkotuksia tehdä.
- VihreaVirtanen
En ole puoluetoverini Hautalan kanssa ihan samaa mieltä, kuin mitä mm. Turun Sanomissa on uutisoitu.
Mielestäni ei ole järkevää perustaa rekrytointipisteitä Afrikkaan tai muille kehitysalueille. En pidä ajatuksesta, että paras aines sieltä otetaan meidän länsimaiden käyttöön. Kehitysmaat tarvitsevat nimenomaan itse koulututetun väestön osan. Näin siellä taataan parhaiten niiden maiden kehittyminen niin taloudellisesti, hyvinvoinnin kuin demokratian kehittymisen kannalta.
Myöskään mihinkään kiintiöihin en usko. Politiikassa kiintiöt ovat Ok, mutta muuten mielestäni keinotekoisia. Kiintiöitä voitaisiin perustaa myös esim. kainuulaisille pitkäaikaistyöttömille tai nuorille vastavalmistuneille. Kiintiöt eivät ole ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231