Äänestä Vihreitä tuet mamujen

Työllistymistä.

8

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,..--'''

että silleen ei perkele sanon mä, tämä taas aiheuttaa joillakin aloilla sitä että suomalaiset sysätään ulos ja otetaan 5 euron palkkalaiset tilalle tai jopa harjoittelijoina joita muka ns koulutetaan vittu sanon mä

• "Fittu"

Ihmetellä täytyy, mikä näitä vihreitä oikein vaivaa.
        Miksi tänne täytyy raahata jotain afrikkalaisia työtätekemään....
        Hautala voisi mennä itse esim. somaliaan tekemään näitä
        "järkevinä"pitämiään työllisyys juttujaan.
        Mukaan samaan remmiin kaikki halukkaat monikulttuurista Suomea ihannoivat viherhörhöt.

• koska maassamme

arvostetaan kuitenkin suomalaisia työntekijöitä. Ei jonkun eturyhmän tukeminen tarkoita sitä, että se olisi joltain muulta pois. NUIJAT!

• olen aivan eri mieltä. Eiköhän pitäisi ensisijaisesti työllistää omat ja jos joillekin aloilla ei riitä väkeä voidaan yrittää saada täydennys maahanmuuttajista esim. lääkäripulaan.

• samaa mieltä

Freddy on Perussuomalaisten ehdotonta aatelia...
        Voisitte Vihreät ottaa oppia kuinka asiat hoidetaan.

• Urakoinut

Ja raskaan työnsä päätteeksi pääsevät "hotelliin" huilailemaan.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Verisistä ryöstöistä yli 6 vuoden tuomiot kahdelle/1135225798436?ref=rss

• silmä silmästä

nää p:leet pitäisi tuomita heidän omien maitten lakien mukaan,ei tarviis enää mitään karkotuksia tehdä.

• VihreaVirtanen

En ole puoluetoverini Hautalan kanssa ihan samaa mieltä, kuin mitä mm. Turun Sanomissa on uutisoitu.

Mielestäni ei ole järkevää perustaa rekrytointipisteitä Afrikkaan tai muille kehitysalueille. En pidä ajatuksesta, että paras aines sieltä otetaan meidän länsimaiden käyttöön. Kehitysmaat tarvitsevat nimenomaan itse koulututetun väestön osan. Näin siellä taataan parhaiten niiden maiden kehittyminen niin taloudellisesti, hyvinvoinnin kuin demokratian kehittymisen kannalta.

Myöskään mihinkään kiintiöihin en usko. Politiikassa kiintiöt ovat Ok, mutta muuten mielestäni keinotekoisia. Kiintiöitä voitaisiin perustaa myös esim. kainuulaisille pitkäaikaistyöttömille tai nuorille vastavalmistuneille. Kiintiöt eivät ole ratkaisu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      286
      2963
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1751
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      61
      1283
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1213
    Aihe