tylsä jakso II/3

halkotäti

Niin että sitä vaan. Viime sunnuntain jakso oli aivan hemmetin tylsä. En tuntenut mitään, en muista mitään, aivan mitäänsanomaton televisionkatselukokemus.

No oli kukkaset kivoja herra Smithin luona vai kuka olikaan, mutta ei, kyllä nyt olen pet-ty-nyt.

Booooring.

6

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ILoveLara

      että sarjaan alkaa tulla nyt useampiakin sivujuonia, Audrey, Cooperin ampuminen, Leo, Smith ym....pian Lauran mysteeri on vain yksi lukuisista sivujuonista. Koetetaan keskittyä olennaiseen.
      Parasta antia mun mielestä oli, kun Donna purki sydäntään Lauran haudalla. Ettei pääasia unohtuisi...

      • halkotäti

        Niin kyllä olikin mainio kohta kun Donnalla paloi päreet :D


      • noname

        kun se mystinen aasialainen kaveri hiippailee siellä hotellissa.

        Ekalla katselu kerralla olin aivan ulkona noista juonenkäänteistä mut nyt pysyn kärryillä


    • the red room

      Samaa mieltä...ei tapahtunut tuossa jaksossa mitään merkittävää.
      Tuo torikammoinen Orkideoiden kasvattaja Harold Smith on yksi turhimmista hahmoista TP:ssä...alunperin hän on ympätty sarjaan ilmeisesti katsojille tarjottuna murhaajaehdokkaana. Mutta eipä hänellä muuta virkaa paljoa ole, kuin säilyttää sitä Lauran salaista päiväkirjaa...
      Mitäs muuta viime jaksossa olikaan....pitää ihan väkisin kaivaa....Psykiatri Jacobyn havaijilainen hypnoosisessio, Donnan lapsellinen yksinpuhelu Lauran haudalla,Lucyn vauvan toisen isäehdokkaan ilmestyminen,Lelandin pidätys Renaultin murhasta.....ja mitäs teillä jäi mieleen?
      Jakson hauskin kohtaus taisi olla se, kun Cooper kertoi jättiläisen ilmestyneen hänelle, ja Albert tokaisi:"Jättiläinen? Onko hän sukua kääpiölle?"

      • halkotäti

        Nyt huomasin itsekin sen mistä joku sanoi jo monta viikkoa sitten.

        Aina kun kuvataan Norman kahvilaa, siitä ajaa sama tukkirekka; sellainen pastellisen sävyinen ätläkkä idyllinen pieni pätkä kahvilasta ja ohiajavasta tukkirekasta.

        Meneehän Andy ja Lucy kuitenkin kimppaan, meneehän?


      • the red room
        halkotäti kirjoitti:

        Nyt huomasin itsekin sen mistä joku sanoi jo monta viikkoa sitten.

        Aina kun kuvataan Norman kahvilaa, siitä ajaa sama tukkirekka; sellainen pastellisen sävyinen ätläkkä idyllinen pieni pätkä kahvilasta ja ohiajavasta tukkirekasta.

        Meneehän Andy ja Lucy kuitenkin kimppaan, meneehän?

        taitaa se ohiajava rekka olla vielä aina saman kuljetusfirman...jotain Little John siinä lukee...
        Muistaakseni Lucy,Andy ja lipevä vaatetusliikkeen häiskä Dick Tremayne kolmistaan pähkäilevät isyyttä...ja Lucyn siskokin piipahtaa jossain vaiheessa....hänellä on sellainen samanlainen töyhtötukka ja kimakka ääni kuin siskollaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe