Jos käyttää vaippoja, pitäisikö häpykarvoitukselle tehdä jotain? Jos niin mitä:
- antaa olla sellaisenaan
- siistiä
- poistaa kokonaan
?
Miten te muut, jotka joudutte käyttämään vaippoja, teette?
Vaippojen käyttö ja karvoitus
6
3130
Vastaukset
- Suvi89
Mitä tarkoitat? Itsellä ollut vaipat käytössä noin kaksi vuotta enkä ainakaan ole huomannut ongelmia karvoitukseni kanssa.
- dSDVSVDF
moro oon ite 18v jätkä jos haluut jutskaa näist vaippa hommista ym ym niin olisin valmis ota yhteyttä s-postiin [email protected]
- toinennn
Onko suvilla mailia?
- Nimetön
Itse mielellään pidän häpykarvoituksen pois.
jotenkin tuntuu paremmalta. Hoitoöljyä myös käytän vaipan vaihdon yhteydessä.
Mies nelikymppinen - MONTLE
EI TARVI AJATELLA TUOLLAISTA KUN KÄYTTÄÄ VAIPPAHOUSUJA JOTKA OVAT IHAN "OIKEIDEN" HOUSUJEN NÄKÖISIÄ. NIITÄ LÖYTYY NAISILLE, MIEHILLE JA LAPSILLE.
- muovihousu
moi!
karvoista kyselit? minä ajan aina käytän vaippoja ja muovihousuja aina.samoin vaimoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2602746Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 351192
- 511120
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083