Nyt kaikki porvarit hyökkäykseen. Viimeinen viikko käynnissä ja olemme jääneet alakynteen Suomi24 Vaalit keskustelupalstalla.
Presidentivaaleissa meillä oli täällä ylivalta vaikka Halosen kannattajat löivät vyön alle minkä kerkisivät.
Taisteluterveisin!
PORVARIHYÖKKÄYS KÄYNTIIN
4
329
Vastaukset
- Porvari-Tolvana
Joo vaisua on porvarilla. Jotenkin vaistoaa, miten porvarit on luovuttaneet tyyliin: nää vaalit on jo hävitty.
Kokoomus on vetänyt todella köyhän vaalikamppailun. Ei yhtään kiinnostaa aloitetta. Ei ole kyennyt haastamaan hallitusta. Toisaalta hallituspuolueet ovat onnistuneet niin hyvin tällä vaalikaudella, että olisihan se sulaa hulluutta vaihtaa nyt hallituspohjaa.- keskusteluvapaa
MITÄÄN ei suomessa saa arvostella ennen EU-pulue- eli = eduskuntapuolueiden vaaleja-
porvarivalta tukee saatanan EU-eliittiä= pankki ym. isorahapiirejä-
ÄLKÄÄ missään nimessä äämestäkö ketään joka nyt istuu eduskunnassa= RKP-ALAISET PUOLUEET JOKAINEN- JA KETÄÄN JOKA ISTUU hELSINGIN HALLINNOSSA, JOSSA ASUNNOTTOMIA ON PIDETTY PILKKANA JA HÄDÄNALAISENA JO 100 VUOTTA- NYT ON SIIVOTTU ASUNTOLOIHIN JOSSA KAIKKI ONGELMAISET YHDESSÄ ON PAHA YHDISTELMÄ- ASUNTOLAT ON hätäasunbto- JOKA ERI OLE TARKOITETTU PYSYVÄKSI MUTTA NYT rkp-ALAISET POUOLÖUEET ON TEHNYT TÄSTÄ SOTE-BISNEKSEN, JOSSA SOTE-puljkut tekee rahaa,mm. diakinosissalaitos yli 100 miljoona liikevaihto vuodessa- HALOO!?
älkää äänestäkö ketään armani-puolitakki- solmio-pellejä vaan uusia naamoja, flanellipaita-työläisiä eduskuntaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/4154617/porvarihyokkays-kayntiin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15395437/ylen-puolivalheet-venajasta-jatkuvat!
PUTIN JA KENRAALI HÄGGLUND ON KAVEREITA- EI VIHOLLISIA!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15127193/niiniston-rahoittajissa-veroparatiisirikkaita
http://nwohavaintoja.blogspot.com/2017/03/mista-saadaan-rikkaalle-eliitille.html
http://nwohavaintoja.blogspot.com/2017/03/suomea-johdetaan-eliitin-ohjaamalla.html
http://nwohavaintoja.blogspot.com/search/label/markkinatalous
- istuva härkä Porista
Terveiset teollisuuskaupungista. Tai porvareitten rymäkkä loppua ennen kuin alkoikaan.
Jos kokoomuslaista lyö vyön alle niin ei paljon pitäis tuntua missään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625