Eilisessä Ajankohtaisessa kakkosessa paljastettiin ikävät totuudet mannertenvälisestä nahjuksesta Matti Vanhasesta:
http://www.yle.fi/media/asxgen.php?file=a2/4maka130307.wmv
Erityisen hauska on nähdä, miten Vanhanen lopussa punottaa kiusallisten kysymysten edessä.
Vanhasen niljakkuus paljastui tv:ssä
6
345
Vastaukset
- sattumaministeri
olisi varmaan jo unohdettu jonnekin nurkkaan ellei Lapuan akka olisi saanut potkuja
- on taas päällä
ei saa sanoa totuutta naistenmiehestä. A-anteeksi
- tämä iljettävä
kokoomus luikuri jälleen vastaa itse itselleen, kuten kaikki tiedämme suurimmat petturit löytyvät kokoomusesta.
- Otsikossa hymiö
...
- Kylmasen.Usko
takkinsa! Paitsi veromanksajien rahojen huijaamisessa kepun laariin! Sen hän Pekkarisen kanssa osaa, ja sillä myös hänellä kova kannatus. Kepuleiden joukossa
- surkea tyyppi
Moka-Matti on häpeäksi Suomelle, pääsee ulkomaan mediassa esille ainostaan alapään sekoiluillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834