jamppa ja kyrölä

nosit

minkälaisia alueita ovat siis jamppa ja kyrölä..rivitaloa sieltä katsomassa tämmönen nuori pariskunta johon on tulossa pieni taapero mukaan..turvallisuutta lähinnä ajatellen?=)kokemuksia?

12

5844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ei jamppa niin paha paikka oo kuin väitetään, mut ei hyvä silti. kyrölää suosittelen mieluummin.

      • ...

        Kyllä nyt kyrölä pesee jampan mennen tullen. Jamppa alueena todella ankea ja keskustaankin paljon pidempi matka kuin kyrölästä!!!


    • kyrölä!!

      siinä se jo tulikin.. ehdottomasti noin.. ainakin mun mielestä :)

      • kotini

        Itse asun Isossakydössä, paikkana rauhallinen, sopii lapsille. Matkaa keskustaan jonkin verran. Järvenpäässä on turvallista asua missä vain, itse asunut n.48v, ei ole koskaan sattunut mitään eikä kellekkään tutullekaan.


    • Tunti

      Moi!

      Jamppa on aika hurjaa seutua, paljon juoppoja ja tappeluita... Itse asun Jampan lähistöllä, koskaan ei ole mitään sattunut, mutta pelko elää. Ehdottomasti jos meinaatte muutta Kyrölään tai jamppaan menkää Kyrölään, lapsi ystävällinen alue, jossa on tasokkaita kouluja lähellä(toisin kuin Jampassa)

      • kaarnapolku 2

        Koskaan ei ole mitään sattunut mutta pelottaa...
        Hakeudu hoitoon tai hommaa paremmat lääkkeet.
        Tasokkaita kouluja jampasta löytyy mm.laadukkaat ala-ja yläasteet.Toisin kuin kyrölästä.
        Suosittelen jamppaa kiva ja rauhallinen alue.


    • elluliini

      jamppa..........

      Alue täynnä narkkareita, juoppoja ja muuten vaan hörhöjä. Jos haluat tulevalle vauvallesi turvallista elinympäristö ota ehdottomasi kyrölä asuinalueeksi. Myös muita hyviä alueita täältä löytyy, mutta yleensä ensimmäiseksi esim. vuokra väitys tarjoaa asuntoa jampasta ja saunakalliosta, jos olet ulkopaikkakuntalaisia. =) tsemppiä asunnon etsimiseen!

      t.koko elämänsä järvenpäässä asunut.

    • anyone

      Ite oon asunu koko lapsuuteni ja pitkälti senkin jälkeen Jampassa. Koskaan ei siellä ole mitään minulle tai läheisilleni tapahtunut. Se turhan päivänen Jamppa-pelko on perua 90-luvulta jonka jälkeen alue rauhottunut. Jampassa myös monia hyviä puolia kuten ala-aste,ylä-aste ja kaupan palvelut lähellä. Myös leikkikenttiä löytyy. Kyrölä ja Jamppa ei oikeesti eroa kovin paljon toisistaan jos ihmiset ajayttelis asiaa tarkemmin. Mieti kumpi teille parempi, Jampan plussa on myöskin halvemmat vuokrat..

      • kyrölä 4eva:D

        Itse olen viettänyt lapsuuden ja nuoruuden Kyrölässä, ja suosittelen. Myös ala-aste löytyy sieltä, rauhallista seutua, helppo mennä keskustaan ja autolla helppo lähteä moottoritielle.


    • vaan

      muuta jamppaan!!Niin paska paikka että kyllä saa
      oikein kiertää suomea useamman päivän että löytää
      vielä paskemman paikan!Juoppoja narkkareita ja kaiken
      muun tapasia perse-aukisia paskahousuja täynnä koko
      alue.Ja ei uskalleta tapella jos ei ole vähintään
      10 kaveria vieressä jotka voi soittaa tarpeen tullen
      lisä-apuja!Niin saatanan kovia jätkiä ollaan!!

    • jamppalainen

      ei tää jamppa nyt niin kamala ole mitä väitetään! muutama juoppo tuossa metsässä on, mutta ei ne mitään tee.
      jampassa on apteekki, kauppa, posti, automaatti, kioski. junakin lähtee läheltä helsinkiin ja riihimäelle, sekä bussi keskustaan.
      lähin sellanen isompi kauppa on euromarket about 2km päässä.

      kyrölässähän ei taida olla kun siwa siinä? no on sieltä juu vähän lyhyempi matka keskustaan kyllä.

    • ok, paitsi jamppa

      joiltain osin levoton alue. Kyrölä on ihan fiksu paikka...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      301
      980
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe