http://www.ortodoksi.net/ortodoksi/oppimateriaalit/henkiloille/leirinohjaaja/ortodjapakana.htm
aivan loistava leikki. tästähän voisi soveltaa vielä vaikka natsi ja juutalaisleikin, tai vaikkapa juutalais- ja palestiinalaisleikin, jossa toinen osapuoli saatettaisiin oikeaoppiseksi tai arjalaiseksi :).
ortodoksien uskonnon opetus alkaa lapsena
3
378
Vastaukset
- mutta en
ole koskaan kuullut, että tuollaista olisi millään ortodoksien leirillä leikitty. "Idean" julkaisemisesta pitää valittaa ortodoksinettiin eikä tällä palstalla!
- väkisin kastettu
haluan tuoda esille ortodoksisuuden diskriminoivaa luonnetta yleisemminkin. näin ollen haluan, että leikistä tullaan puhumaan myös oikeaoppisten alakulttuurin ulkopuolella.
- tikusta teet asiaa
väkisin kastettu kirjoitti:
haluan tuoda esille ortodoksisuuden diskriminoivaa luonnetta yleisemminkin. näin ollen haluan, että leikistä tullaan puhumaan myös oikeaoppisten alakulttuurin ulkopuolella.
Kaikkien uskontojen päämääränä on saada mahdollisimman paljon kannattajia. Mitäs tuota asiaa leikissäkään peittelemään. Loukkaako pakanaksi nimitteleminen sinua jotenkin?
Eiköhän leikki olisi paljon loukkaavampi jos siinä käännytettäisiin ei pakanoita, vaan muita KRISTITTYJÄ ortodokseiksi? Jotkut kirkot tai lahkot harrastavat sellaista ihan oikeastikin. Huutomerkki on muuten ihan hyvä välimerkki. Sen käytössä ei ole mitään vikaa. Provosoi vähän vähemmän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222