Väkeä enemmän kuin Woodstockissa

Kaivatut

Sammyn hautajaisissa ja Kirkan muistotilaisuudessa oli takuulla väkeä enemmän kuin Woodstockissa.
Siitä näkee kuinka suosittuja ja kaivattuja kummatkin veljekset olivat.

16

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli 500 000 tuhatta

      siis puolimiljoonaa -SORRY VAAN- vähän skeidaa pamlaat!
      Oliks toi ihan relevanttia vartailla hautajaisia ROCKJUHLAAN!?

      • 500 000 riittää

        Ai, Woodstickissa.......... lukihäiriöön on löydettävissä apua.........

        "Oliks toi ihan relevanttia vartailla hautajaisia ROCKJUHLAAN!?"

        Ai, vartailla.......... mielenhäiröissä auttaa Suomen mielenterveysseura.


      • LUKIHÄIRIÖ
        500 000 riittää kirjoitti:

        Ai, Woodstickissa.......... lukihäiriöön on löydettävissä apua.........

        "Oliks toi ihan relevanttia vartailla hautajaisia ROCKJUHLAAN!?"

        Ai, vartailla.......... mielenhäiröissä auttaa Suomen mielenterveysseura.

        ON IHAN MUUTA KUIN MIELENTERVEYS HÄIKKÄ BEIBE


      • HEI HEI
        LUKIHÄIRIÖ kirjoitti:

        ON IHAN MUUTA KUIN MIELENTERVEYS HÄIKKÄ BEIBE

        Sulla on kaikki mahdolliset viat ja puutteet mitä löytyy ja käytät vielä kamaakin, kusipöksy.


      • OLLA MITÄ
        HEI HEI kirjoitti:

        Sulla on kaikki mahdolliset viat ja puutteet mitä löytyy ja käytät vielä kamaakin, kusipöksy.

        KIRJOITIT.... ON NIIN KIVA OLLA LUKIHÄIRIÖINEN JA HULLU JA TYHMÄ..... MITÄ VIELÄ!Ai niin kusipöksy
        Täällä on kivaa -mut oikeesti pitääkö aina verrata johonkin eikö se riitä että on ja oli paljon ihmisiä jotka ovat kunnioittaneet viihdetaiteilijan poismenoa ja pitääkö näillä hautajaisillakaan mässäillä.


    • käynyt

      Haudalla on käynyt paljonenemmän muistelijoita kunnioittamassa kun esim. Elviksen haudalla.

      • ikävää

        et Kirka kuoli ihan liian aikaisin,mutta en todellakaan usko että haudalla enemmän käyjiä kuin Elviksen haudalla.


    • hahjaheh

      No voi voi sentään. Tuskinpa tiedät mikä woodstock edes on.

      Tämä Suomen lapsellinen ja typerä henkilöpalvonta saa aina tälläiset älyttömät mittasuhteet. Joku julkkis kun kuolee niin johan kansa poraa ja vollottaa, ja kusenkeltainen lehdistö repii rahaa otsikoilla.
      Voi voi sentään. Kyllä on ihmisillä elämän sisältö hukassa, kun jotain pitää palvoa ja ihannoida tällä tavalla.

      Minulle on aivan sama onko joku Kirka hengissä vai ei, ei voisi vähempää kiinnostaa. Ihmiset kuolee, se on kai luonnollista.

      Lopettakaa nyt jo tämä saatana typerä hössötys yhden laulajan takia. Kuukauden päästä siitä ei kukaan enää hössötä ja paru.

      Perkele.

      • väärässä

        Ja kaiken lisäksi tosi typerä. Anna ihmisten rauhassa surra ihailemaansa laulajaa. Mittasuhteet ovat tällä kertaa suuret, mutta niin oli myös poismennyt mies.

        Tällä palstalla korostuva palvonta pitää suhteuttaa normaaliin elämään, joka kaikesta huolimatta jatkuu, niin kuin pitääkin. Ei kannata vetää herneitä nenään, jos joillakin on tarvetta kertoa ajatuksiaan ja muistella idoliaan. Elä ja anna toistenkin elää, sillä tavalla on paljon helpompaa.


      • minun mielestäni
        väärässä kirjoitti:

        Ja kaiken lisäksi tosi typerä. Anna ihmisten rauhassa surra ihailemaansa laulajaa. Mittasuhteet ovat tällä kertaa suuret, mutta niin oli myös poismennyt mies.

        Tällä palstalla korostuva palvonta pitää suhteuttaa normaaliin elämään, joka kaikesta huolimatta jatkuu, niin kuin pitääkin. Ei kannata vetää herneitä nenään, jos joillakin on tarvetta kertoa ajatuksiaan ja muistella idoliaan. Elä ja anna toistenkin elää, sillä tavalla on paljon helpompaa.

        "Ei kannata vetää herneitä nenään" jos joku ei kestä kyseistä henkilöpalvontaa ja kertoo sen tällä palstalla. Yleinen "hymistely" saa joskus niin naurettavat mittasuhteet että on hyvä kyseenalaistaa
        esim. julkkishenkilön kuolemasta aiheutuva suru -onko se joukkohysteriaa,"meidänjengi" ajattelua (me vastaan muut) vaiko suuri valhe. Miten henkilökohtaiseksi me päästämme asiat? Vaikka arvostan viihteentekijöitä niin tottapuhuen en minä koe HENKILÖKOHTAISTA SURUA jos joku julkkis kuolee.
        Kuolema kuuluu elämään ja läheisteni poislähtöä kyllä suren ja ikävöin ja niin pitääkin. Kirka oli julkisuudenhenkilö ja en tunne häntä joten en osaa häntä edes surra -ja Kirka yhä laulaa radiossa. Show must go on........


    • *******

      Kirkan konserteissa on ollut enemmän kävijöitä kun Beatlesien konserteissa.

      • ja rollarien

        konserteis on VARMAA OLLU VÄHEMMÄN KÄVIJÖITÄ KU KIRKAN ja onhan kirka ny parempi laulaja ku Elvis tai joku ritni spiers.


      • Rollas
        ja rollarien kirjoitti:

        konserteis on VARMAA OLLU VÄHEMMÄN KÄVIJÖITÄ KU KIRKAN ja onhan kirka ny parempi laulaja ku Elvis tai joku ritni spiers.

        Rollarit on Kirkaan verrattuna mitättömyyksiä


      • Voieijaei
        Rollas kirjoitti:

        Rollarit on Kirkaan verrattuna mitättömyyksiä

        Vittu Kirka is best! Jopa Elvis kalpenee Kirkan rinnalla! Kukaan muu ei oo mitn! Mä en tiedä jatkuuko mun elämä kun Kirka kuoli, en tiedä...

        Nyt menee purkkikaupalla masispillereitä, kun Kirka on pois... Mun elämä ei oo mitään enää.


      • sama onkelma ja viilis
        Voieijaei kirjoitti:

        Vittu Kirka is best! Jopa Elvis kalpenee Kirkan rinnalla! Kukaan muu ei oo mitn! Mä en tiedä jatkuuko mun elämä kun Kirka kuoli, en tiedä...

        Nyt menee purkkikaupalla masispillereitä, kun Kirka on pois... Mun elämä ei oo mitään enää.

        Mutt olis niin ihkuu jos tehtäis tollanen Kirka-idols kilpailu jossa haettais niinku parasta Kirkan tyyppist laulajaa - se niinku lohduttais ja mun elämäl olis jotai pohjaa mist ponnistais - TÄÄ KEVÄT ON RASKAIN MITÄ IKINÄH!


    • pääsiäisenä

      Kirkan haudalla kävi enemmän muistelijoita pääsiäisenä kun esimerkiksi Mekassa käy muslimeja pyhiinvaelluksen aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe