Sammyn hautajaisissa ja Kirkan muistotilaisuudessa oli takuulla väkeä enemmän kuin Woodstockissa.
Siitä näkee kuinka suosittuja ja kaivattuja kummatkin veljekset olivat.
Väkeä enemmän kuin Woodstockissa
16
1505
Vastaukset
- oli 500 000 tuhatta
siis puolimiljoonaa -SORRY VAAN- vähän skeidaa pamlaat!
Oliks toi ihan relevanttia vartailla hautajaisia ROCKJUHLAAN!?- 500 000 riittää
Ai, Woodstickissa.......... lukihäiriöön on löydettävissä apua.........
"Oliks toi ihan relevanttia vartailla hautajaisia ROCKJUHLAAN!?"
Ai, vartailla.......... mielenhäiröissä auttaa Suomen mielenterveysseura. - LUKIHÄIRIÖ
500 000 riittää kirjoitti:
Ai, Woodstickissa.......... lukihäiriöön on löydettävissä apua.........
"Oliks toi ihan relevanttia vartailla hautajaisia ROCKJUHLAAN!?"
Ai, vartailla.......... mielenhäiröissä auttaa Suomen mielenterveysseura.ON IHAN MUUTA KUIN MIELENTERVEYS HÄIKKÄ BEIBE
- HEI HEI
LUKIHÄIRIÖ kirjoitti:
ON IHAN MUUTA KUIN MIELENTERVEYS HÄIKKÄ BEIBE
Sulla on kaikki mahdolliset viat ja puutteet mitä löytyy ja käytät vielä kamaakin, kusipöksy.
- OLLA MITÄ
HEI HEI kirjoitti:
Sulla on kaikki mahdolliset viat ja puutteet mitä löytyy ja käytät vielä kamaakin, kusipöksy.
KIRJOITIT.... ON NIIN KIVA OLLA LUKIHÄIRIÖINEN JA HULLU JA TYHMÄ..... MITÄ VIELÄ!Ai niin kusipöksy
Täällä on kivaa -mut oikeesti pitääkö aina verrata johonkin eikö se riitä että on ja oli paljon ihmisiä jotka ovat kunnioittaneet viihdetaiteilijan poismenoa ja pitääkö näillä hautajaisillakaan mässäillä.
- käynyt
Haudalla on käynyt paljonenemmän muistelijoita kunnioittamassa kun esim. Elviksen haudalla.
- ikävää
et Kirka kuoli ihan liian aikaisin,mutta en todellakaan usko että haudalla enemmän käyjiä kuin Elviksen haudalla.
- hahjaheh
No voi voi sentään. Tuskinpa tiedät mikä woodstock edes on.
Tämä Suomen lapsellinen ja typerä henkilöpalvonta saa aina tälläiset älyttömät mittasuhteet. Joku julkkis kun kuolee niin johan kansa poraa ja vollottaa, ja kusenkeltainen lehdistö repii rahaa otsikoilla.
Voi voi sentään. Kyllä on ihmisillä elämän sisältö hukassa, kun jotain pitää palvoa ja ihannoida tällä tavalla.
Minulle on aivan sama onko joku Kirka hengissä vai ei, ei voisi vähempää kiinnostaa. Ihmiset kuolee, se on kai luonnollista.
Lopettakaa nyt jo tämä saatana typerä hössötys yhden laulajan takia. Kuukauden päästä siitä ei kukaan enää hössötä ja paru.
Perkele.- väärässä
Ja kaiken lisäksi tosi typerä. Anna ihmisten rauhassa surra ihailemaansa laulajaa. Mittasuhteet ovat tällä kertaa suuret, mutta niin oli myös poismennyt mies.
Tällä palstalla korostuva palvonta pitää suhteuttaa normaaliin elämään, joka kaikesta huolimatta jatkuu, niin kuin pitääkin. Ei kannata vetää herneitä nenään, jos joillakin on tarvetta kertoa ajatuksiaan ja muistella idoliaan. Elä ja anna toistenkin elää, sillä tavalla on paljon helpompaa. - minun mielestäni
väärässä kirjoitti:
Ja kaiken lisäksi tosi typerä. Anna ihmisten rauhassa surra ihailemaansa laulajaa. Mittasuhteet ovat tällä kertaa suuret, mutta niin oli myös poismennyt mies.
Tällä palstalla korostuva palvonta pitää suhteuttaa normaaliin elämään, joka kaikesta huolimatta jatkuu, niin kuin pitääkin. Ei kannata vetää herneitä nenään, jos joillakin on tarvetta kertoa ajatuksiaan ja muistella idoliaan. Elä ja anna toistenkin elää, sillä tavalla on paljon helpompaa."Ei kannata vetää herneitä nenään" jos joku ei kestä kyseistä henkilöpalvontaa ja kertoo sen tällä palstalla. Yleinen "hymistely" saa joskus niin naurettavat mittasuhteet että on hyvä kyseenalaistaa
esim. julkkishenkilön kuolemasta aiheutuva suru -onko se joukkohysteriaa,"meidänjengi" ajattelua (me vastaan muut) vaiko suuri valhe. Miten henkilökohtaiseksi me päästämme asiat? Vaikka arvostan viihteentekijöitä niin tottapuhuen en minä koe HENKILÖKOHTAISTA SURUA jos joku julkkis kuolee.
Kuolema kuuluu elämään ja läheisteni poislähtöä kyllä suren ja ikävöin ja niin pitääkin. Kirka oli julkisuudenhenkilö ja en tunne häntä joten en osaa häntä edes surra -ja Kirka yhä laulaa radiossa. Show must go on........
Kirkan konserteissa on ollut enemmän kävijöitä kun Beatlesien konserteissa.
- ja rollarien
konserteis on VARMAA OLLU VÄHEMMÄN KÄVIJÖITÄ KU KIRKAN ja onhan kirka ny parempi laulaja ku Elvis tai joku ritni spiers.
- Rollas
ja rollarien kirjoitti:
konserteis on VARMAA OLLU VÄHEMMÄN KÄVIJÖITÄ KU KIRKAN ja onhan kirka ny parempi laulaja ku Elvis tai joku ritni spiers.
Rollarit on Kirkaan verrattuna mitättömyyksiä
- Voieijaei
Rollas kirjoitti:
Rollarit on Kirkaan verrattuna mitättömyyksiä
Vittu Kirka is best! Jopa Elvis kalpenee Kirkan rinnalla! Kukaan muu ei oo mitn! Mä en tiedä jatkuuko mun elämä kun Kirka kuoli, en tiedä...
Nyt menee purkkikaupalla masispillereitä, kun Kirka on pois... Mun elämä ei oo mitään enää. - sama onkelma ja viilis
Voieijaei kirjoitti:
Vittu Kirka is best! Jopa Elvis kalpenee Kirkan rinnalla! Kukaan muu ei oo mitn! Mä en tiedä jatkuuko mun elämä kun Kirka kuoli, en tiedä...
Nyt menee purkkikaupalla masispillereitä, kun Kirka on pois... Mun elämä ei oo mitään enää.Mutt olis niin ihkuu jos tehtäis tollanen Kirka-idols kilpailu jossa haettais niinku parasta Kirkan tyyppist laulajaa - se niinku lohduttais ja mun elämäl olis jotai pohjaa mist ponnistais - TÄÄ KEVÄT ON RASKAIN MITÄ IKINÄH!
- pääsiäisenä
Kirkan haudalla kävi enemmän muistelijoita pääsiäisenä kun esimerkiksi Mekassa käy muslimeja pyhiinvaelluksen aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019