8 kk nettipokeria ja tulos on 200 taalaa miinuksen puolella. Pieniä talletuksia ja pientä limitti/sittari peliä. Ärsyttävää sinällään, että voitonpuolelle kääntyminen on ollut niiin pienestä kiinni monta kertaa, mutta sitten tulee paha ohiveto ja tiltti, kymmenessä minuutissa menee päivien työ hukkaan.
Live peleissä tulos on vähän plussan puolella. Olenkin huomannut, että tilttaan netissä helpommin. Live pelissä jos pelaa huonosti, niin hävettää niin paljon ettei sitä kestä, tulee siis pelattua paremmin.
Suunnitelmissa olisi siirtyä no-limit käteispeliin. Olen huomannut, että olen parhaimmillani ja tilttaan harvemmin juuri käteispelissä, joissa on kohtuulliset panokset.
8 kk tilinpäätös
rookiepoksu
1
1098
Vastaukset 1
- miettiä
millaseen pöytään istuu oma pelityyli parhaiten.... itse hävisin parin kuukauden aikana varmaan jotain 500 ennen kuin tajusin ruveta pelaan sellasissa pöydissä missä istuu vaan 4 - 6 pelaajaa ja sitten alkoi tulemaan tulostakin ja nyt olen varmaan jo vähän voitolla.....
sittareissa sama juttu heads up ja 6 hengen turnaukset sujuu, mutta 10-90 turnaukset menee ihan perseelleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567