Babtistien eugeniikka-liike syntyy?

Noin otsikoi eräs blogisti Red State Rabble, mutta onko eugeniikkaa vielä se,
jos vain haluaa lasten käytösominaisuuksia ohjelmoida ennalta jo kohdussa ?

Oheisen linkin mukaan
http://news.yahoo.com/s/ap/20070314/ap_on_re_us/baptist_gay_babies_3

Etelän Babtistien seminaarin johtaja Rev. R. Albert Mohler jr.,
yksi maan etevimmistä evankelisten johtajista, nostaa nyt kohua USAssa, koska

-hän myöntää että tieteen mukaan biologista kausaatiota
homoseksuaalisuuteen näyttäisi olevan osoitettuna

-silti homous on syntiä Raamatun silmissä

-se homous olisikin ennalta ehkäistävä jo kohdussa lääketieteellisellä
toimenpiteellä, Raamattu kyllä hyväksyy sen.

MrKAT
---------------------------------------------------------
Furor over Baptist's gay-baby article By DAVID CRARY, AP National
Writer
Wed Mar 14, 5:59 PM ET

NEW YORK - The president of the leading Southern Baptist seminary
has incurred sharp attacks from both the left and right by
suggesting that a biological basis for homosexuality may be proven,
and that prenatal treatment to reverse gay orientation would be
biblically justified.

..
The article, published March 2 on Mohler's personal Web site,
carried a long but intriguing title: "Is Your Baby Gay? What If You
Could Know? What If You Could Do Something About It?"

Mohler began by summarizing some recent research into sexual
orientation, and advising his Christian readership that they should
brace for the possibility that a biological basis for homosexuality
may be proven.
..
He also referred to a recent article in the pop-culture magazine
Radar, which explored the possibility that sexual orientation could
be detected in unborn babies and raised the question of whether
parents — even liberals who support gay rights — might be open to
trying future prenatal techniques that would reverse homosexuality.

..
---------------------------------------------------------------

8

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raakkuna

      Terve, sun kantaas on pakko vastata. Kun toi läppä mitä esitetään eugeniikassa on sen verran perseestä. Että homot käyttävät sitä oman käytöksensä perusteluna. Tiedätkös, juuri tälläisillä toimenpiteillä homot ovat levittäytyneet niinkuin tauti yhteiskunnassa. Olen todella syvästi huolestunut homoudesta yhteiskunnasamme, sillä on merkitys joka ei ole mitenkään merkityksetön. Vaan jokainen lapsi, joka joutuu homouden kanssa tekemiseen. On sen verran vaarassa joutua uhriksi. Koska lapsella ei ole vielä puolustuskykyä ja vahvuutta kehittynyt omasta miehuudestaan. Te nauroitte mulle vaan, kun mä kerroin että jouduin tempaamaan oman poikani homojen verkosta. Olette todella alakynnessä mun älyllisten väitteideni edessä. Kun mä väitän että homous altistaa ihmisen heikkoudelle, joka turmelee luonteen ja älykkyyden. Hyvin monilla on sama kokemus homokusipäistä, ne on niin viheliäisen vittumaisia omilleenkin. Toi luonteenpiirre niille on kehittynyt aikojen saatossa, tossa elämäntavassa. Miesten käytöksessä ei ole kunniaa. Ja nais lesbot ovat todella ärsyttäviä ämmiä. Tälläinen huomio on kansalla tosta luonnottomuudesta. Onko se mikään ihme että homous on ollut 80luvulla vielä rikos yhteiskuntaa kohtaan. Ja sairaustila lääketieteen mielestä. Toi sun esittämä kannanotto asiaan että homous olisi taipumuksena jo kohdussa on tuulesta temmattu. Sellaista ei olekkaan. On totta että jokainen on kiinnostunut vastakkaisen sukupuolen lisäksi, omasta sukupuolesta. Niin omasta pippelistä, kuin toistenkin. Mutta tämä ei ole vielä homoutta laisinkaan. Meillä on sen verran kummat käsitykset asioista aikuisina. Oletko muuten varma että sulla on kuukautiset jäänyt tulematta.
      Vai miksi sä et ole niin varma enää naiseudestas.
      Mä sanon vaan että ovulaation kiertokulku on sen verran mielenkiintoinen operaatio. Että siinä on kaikilla osansa. Kun asuu naisen kanssa saman katon alla. Eiks vaan äijät, tää pidä paikkansa.
      Olette sen verran käsityskyvyltänne metsässä ton älykkyyden heikkenemisen vuoksi. Ja tämän mä aion esittää tälläkin palstalla näkyviin. Saat seurata kampanjani menestymistä jatkossa. Lupaa että olet paikalla aina kun avaan suuni asiasta.
      Niin sullakin on mahdollisuus saada opastusta, tosta sun tilanteesta eteenpäin. Raakkuna/Ammon.

    • Osa kuuroista on sitä mieltä, että kuurous on kieliryhmä, ei vamma. Niinpä he vastustavat korjausleikkauksia, implantteja yms.

      Mitä ilmeisemmin homot ja homomyönteiset ihmiset ajattelevat em. tavalla homouden lääketieteellisestä korjaamisesta tai ennaltaehkäisystä, joka siis saattaakin olla mahdollista.

      • Kuurous on vamma, koska se rajoittaa ihmistä mm. kuulon osalta. Homous rajoittaa ihmistä yhtä paljon kuin heterous.


      • jason_dax kirjoitti:

        Kuurous on vamma, koska se rajoittaa ihmistä mm. kuulon osalta. Homous rajoittaa ihmistä yhtä paljon kuin heterous.

        Tietenkin kuurous on eri asia kuin homous. Vain kuurous on sama asia kuin kuurous.

        Mutta yhteistä tuossa oli, että enmmistön mielestä poikkeavuuteen poikkeavat asennoituivat puolustelevasti.

        Kuurous rajoittaa siis kuulemista, mutta ei viestintää eikä kieltä. Rajoittaahan kiinan kielen ymmärtämättömyyskin ainakin minua.

        Jos minulle olisi syntymässä kuulemisen suhteen poikkeava lapsenlapsi, pyrkisin auttamaan, että asia voitaisiin korjata jo sikiövaiheessa.

        Samoin, jos sikiöllä todettaisiin hoidettavissa oleva seksuaalinen poikkeavuus, se olisi tietenkin toivottavaa korjata.

        Miten sinä menettelisit oman sikiösi osalta, jos isällä olisi oikeus päättää sikiöstänsä jne?


      • tuttumies kirjoitti:

        Tietenkin kuurous on eri asia kuin homous. Vain kuurous on sama asia kuin kuurous.

        Mutta yhteistä tuossa oli, että enmmistön mielestä poikkeavuuteen poikkeavat asennoituivat puolustelevasti.

        Kuurous rajoittaa siis kuulemista, mutta ei viestintää eikä kieltä. Rajoittaahan kiinan kielen ymmärtämättömyyskin ainakin minua.

        Jos minulle olisi syntymässä kuulemisen suhteen poikkeava lapsenlapsi, pyrkisin auttamaan, että asia voitaisiin korjata jo sikiövaiheessa.

        Samoin, jos sikiöllä todettaisiin hoidettavissa oleva seksuaalinen poikkeavuus, se olisi tietenkin toivottavaa korjata.

        Miten sinä menettelisit oman sikiösi osalta, jos isällä olisi oikeus päättää sikiöstänsä jne?

        "Samoin, jos sikiöllä todettaisiin hoidettavissa oleva seksuaalinen poikkeavuus, se olisi tietenkin toivottavaa korjata."

        Logiikassasi on suuri ongelma: Homoseksuaalisuus ei ole "seksuaalinen poikkeavuus".


      • jason_dax kirjoitti:

        "Samoin, jos sikiöllä todettaisiin hoidettavissa oleva seksuaalinen poikkeavuus, se olisi tietenkin toivottavaa korjata."

        Logiikassasi on suuri ongelma: Homoseksuaalisuus ei ole "seksuaalinen poikkeavuus".

        SETAn propagandassa (niinkuin missä tahansa propagandassa) pyritään antamaan vanhoille sanoille uusia merkityksiä jne.
        Koska "poikkeavuus" on sanana negatiivisemmaksi mielletty kuin "suuntautuneisuus", edellistä pyritän kiistämään ja jälkimmäistä käyttämään. Osa kuuroista käyttää samaa strategiaa, missä kuurous ei ole vamma vaan kieliryhmä tms.

        Nythän käsittelemme mahdollisuutta, että sikiöstä voidaan diagnosoida fysiologinen poikkeavuus, joka voidaan hoitaa. Tuon poikkeavuuden hoito korjaa myös seksuaalisen suuntautuneisuuden. Eikö silloin tuota seksuaalista suuntautuneisuutta voida pitää tuon poikkeavuuden seurauksena ja lyhyesti kutsua poikkeavuudeksi (fysiologisen poikkeavuuden "ilmiasu")?

        Ne, jotka kokevat homouspropagandan vaarantuvan, pyrkinevät kiistämään diagnosoidun fysiologinen poikkeavuuden luonteen ja merkityksen. Ainakin he pyrkinevät tekemään hoidon antamisen laittomaksi. Loogisestihan sikiön kehityspoikkeaman hoito osoittaisi, että poikkeaman aiheuttama homouskin on ennalta ehkäistävissä oleva poikkeavuus. Samalla tavallahan sikiöstä voitaisiin diagnosoida kuurousriski ja hoitaa se.

        Minä näen tässä keskustelussa horjuvaa logiikaa, mutta en omissa viesteissäni.


      • tuttumies kirjoitti:

        SETAn propagandassa (niinkuin missä tahansa propagandassa) pyritään antamaan vanhoille sanoille uusia merkityksiä jne.
        Koska "poikkeavuus" on sanana negatiivisemmaksi mielletty kuin "suuntautuneisuus", edellistä pyritän kiistämään ja jälkimmäistä käyttämään. Osa kuuroista käyttää samaa strategiaa, missä kuurous ei ole vamma vaan kieliryhmä tms.

        Nythän käsittelemme mahdollisuutta, että sikiöstä voidaan diagnosoida fysiologinen poikkeavuus, joka voidaan hoitaa. Tuon poikkeavuuden hoito korjaa myös seksuaalisen suuntautuneisuuden. Eikö silloin tuota seksuaalista suuntautuneisuutta voida pitää tuon poikkeavuuden seurauksena ja lyhyesti kutsua poikkeavuudeksi (fysiologisen poikkeavuuden "ilmiasu")?

        Ne, jotka kokevat homouspropagandan vaarantuvan, pyrkinevät kiistämään diagnosoidun fysiologinen poikkeavuuden luonteen ja merkityksen. Ainakin he pyrkinevät tekemään hoidon antamisen laittomaksi. Loogisestihan sikiön kehityspoikkeaman hoito osoittaisi, että poikkeaman aiheuttama homouskin on ennalta ehkäistävissä oleva poikkeavuus. Samalla tavallahan sikiöstä voitaisiin diagnosoida kuurousriski ja hoitaa se.

        Minä näen tässä keskustelussa horjuvaa logiikaa, mutta en omissa viesteissäni.

        "SETAn propagandassa (niinkuin missä tahansa propagandassa) pyritään antamaan vanhoille sanoille uusia merkityksiä jne.
        Koska "poikkeavuus" on sanana negatiivisemmaksi mielletty kuin "suuntautuneisuus", edellistä pyritän kiistämään ja jälkimmäistä käyttämään."

        Ja sinun propagandassa pyritään leimaamaan homot ja lesbot "poikkeaviksi" ja "rikkimenneiksi", koska he eivät ole niinkuin sinä.

        Jos homous tai lesbous ei aiheuta homolle tai lesbolle mitään vahinkoa eikä rajoita tämän elämää millään tavalla, niin miksi sellaista pitäisi mennä "korjaamaan"? Kuurous ehkäisee ihmistä saamasta kuulohavaintoja ympäröivästä maailmasta ja tämä voi asettaa pahimmillaan kuuron henkilön hengenvaaralliseen tilanteeseen. Tätä voidaan kutsua rajoitteeksi ja jopa vaaralliseksi rajoitteeksi. Homoudessa tai lesboudessa ei ole mitään vastaavaa rajoitetta.


    • mr. eugenic

      On vain ihan oikein että homous yritetään kitkeä siinä missä satanismi.
      Parempi kun kukaan ei koskaan edes synny homona.
      Homous on sairaus, jolla ei ole käyttöä rajallisten resurssien jakajana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe