Valheellisista väittämistä

JaniAlander

Eräitä hyvinkin tarkoituksellisia väärinkäsityksiä oikoakseni huomautan seuraavaa:

Käytännössä kaikki minusta uutisryhmisssä ja blogeisssa esitetyt väittämät ovat kotoisin Seppo Lehdolta, eikä niissä ole mitään perää.

Harkinnassa on tulenko omalta osaltani tekemään Lehdon puuhista tutkintapyynnön, mutta varmaa on, että jos sen teen, niin myöskin TEEN TUTKINTAPYYNNÖN KAIKISTA LEHDON VALHEIDEN LEVITTÄJISTÄKIN. Että sellaisia terveisiä sinne Lahteenkin päin. PS. Sähköpostiväärennöksiäsi EI ole unohdettu.

29

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turun tauti

      Tuskin netissä olisi noin paljon kirjoittelua sinusta ilman syytä. Ettei vain kalikka kalahtanut?!

      • JaniAlander

        ...syy on niinkin proosallinen kuin Sepin saama kirjoituskielto Sisun keskustelufoorumilla. Täytyy tosiaankin myöntää, että minähän sen takana valvojan ominaisuudessa pääosin olin. Joskin Sepi lopullisesti sinetöi kohtalonsa palstalla tekaisemalla Teemu Lahtisesta blogin.

        Että semmoisia syitä. Sepi ei vaan kerta kaikkiaan voinut kestää saamaansa bänniä.


    • höpöttäisi

      Tosin eipä tuo sinun "poliittinen suuntautumisesi" juuri taida Lehdon nössökästä erota?

      • JaniAlander

        Ei tule kyllä minulle mieleen. Ja mitä tuo jotain sitten olisi?

        Ja mitä Lehtoon ja hänen suuntautumiseensa tulee, niin eiköhän tuo taitane teidän punikkien leirissä olla, on se sen verran oikeiden kansallismielisten asiaa haitannut toiminnnallaan.


      • asdf
        JaniAlander kirjoitti:

        Ei tule kyllä minulle mieleen. Ja mitä tuo jotain sitten olisi?

        Ja mitä Lehtoon ja hänen suuntautumiseensa tulee, niin eiköhän tuo taitane teidän punikkien leirissä olla, on se sen verran oikeiden kansallismielisten asiaa haitannut toiminnnallaan.

        Kun vilkaiset noita lainausmerkkejä, tiedät kyllä kuka katkera pikku paska tuonkin kirjoituksen takana on...


      • eikä tarvitsekaan
        asdf kirjoitti:

        Kun vilkaiset noita lainausmerkkejä, tiedät kyllä kuka katkera pikku paska tuonkin kirjoituksen takana on...

        Kyseessä ei ole Lehto. Tarkoitin että pistää sen Lehdon suun tukkoon jotta asiallinen keskustelu voitaisiin tälläkin palstalla toteuttaa.


      • moneen kertaan
        JaniAlander kirjoitti:

        Ei tule kyllä minulle mieleen. Ja mitä tuo jotain sitten olisi?

        Ja mitä Lehtoon ja hänen suuntautumiseensa tulee, niin eiköhän tuo taitane teidän punikkien leirissä olla, on se sen verran oikeiden kansallismielisten asiaa haitannut toiminnnallaan.

        Laittavasi Lehdon vastuuseen. Eipä ole vielä ymmärtääkseni tapahtunut??
        Äläkä sinä saatanan kekkeruusi nimittele vastoin parempaa tietoasi ketään punikiksi!!


      • JaniAlander
        moneen kertaan kirjoitti:

        Laittavasi Lehdon vastuuseen. Eipä ole vielä ymmärtääkseni tapahtunut??
        Äläkä sinä saatanan kekkeruusi nimittele vastoin parempaa tietoasi ketään punikiksi!!

        ...siellähän taitaa kirjoitella itse yksityisetsivä, tuo ns. kokenut poliitikko. Harrasta sinä vaan sitä "politikointiasi" Lehdon ja Kuisman kanssa, samaa sarjaa olet, ja mitä punikiksi nimittelyyn tulee niin onhan sinulla lämpimät suhteet tiettävästi SKP:nkin hörhöjen suuntaan, aika punaista touhua sanon minä.

        Omalta osaltani en aiheesta keskustelua tällä foorumilla jatka, saapa nähdä minkä sortin uhkailuja herra kaupunginvaltuutettu nyt intoutuu syytämään.


      • utelija lakeuksilta
        JaniAlander kirjoitti:

        ...siellähän taitaa kirjoitella itse yksityisetsivä, tuo ns. kokenut poliitikko. Harrasta sinä vaan sitä "politikointiasi" Lehdon ja Kuisman kanssa, samaa sarjaa olet, ja mitä punikiksi nimittelyyn tulee niin onhan sinulla lämpimät suhteet tiettävästi SKP:nkin hörhöjen suuntaan, aika punaista touhua sanon minä.

        Omalta osaltani en aiheesta keskustelua tällä foorumilla jatka, saapa nähdä minkä sortin uhkailuja herra kaupunginvaltuutettu nyt intoutuu syytämään.

        Osaatko vastata kysymykseen miksi nämä piilofasistit ja kaiken maailman rotufilosofit ovat ihmisiä jotka itse vaivoin täyttävät edes normaalin, fyysisesti terveen ihmisen mitat?

        Tämä ah, niin älykäs ja alentuva tyyli keskustella omaa tietyn arvon, mutta totuus on ikävä kyllä se, että tämä neljäs valtakunta mitä Sisut ja Pisut todellisuudessa ajavat, jää kyllä pienen piirin touhuiluksi.

        Täysin raiteiltaan olevia Andy Warholin näköisiä naamiaispukuhiippareita, karmeasti ylipainoisia ja liikuntarajoitteisia, piilohomoja joilla identiteettikriisi ja akateemisesti itseään maailman loppuun saakka kouluttavia työläisten (!) puolesta puhujia.

        Päälle pari uuspakanaa ja kirkonvastustajaa kiljumaan miten tärkeää osaa edellämainitut asiat näyttelevät rotumme valtaannousussa, anteeksi isänmaallisuudessa.

        Minulle kelpaa näissä puitteissa se yksityisetsivä kaikkine puutteineenkin, sori vaan.


      • politiikkaa
        JaniAlander kirjoitti:

        ...siellähän taitaa kirjoitella itse yksityisetsivä, tuo ns. kokenut poliitikko. Harrasta sinä vaan sitä "politikointiasi" Lehdon ja Kuisman kanssa, samaa sarjaa olet, ja mitä punikiksi nimittelyyn tulee niin onhan sinulla lämpimät suhteet tiettävästi SKP:nkin hörhöjen suuntaan, aika punaista touhua sanon minä.

        Omalta osaltani en aiheesta keskustelua tällä foorumilla jatka, saapa nähdä minkä sortin uhkailuja herra kaupunginvaltuutettu nyt intoutuu syytämään.

        ollenkaan. Olen isänmaallinen Suomalainen ja sinä Alander olet aivan samanlainen pipipää kuin nämä lehdot,klasut ja väiskit. Näköjään.

        Ja on todella hieno asia että et keskustele foorumilla, niin mistään asiasta. Etpä tunnu SUOMEN kieltä edes ymmärtävän.

        Uhkaile sinä vaan tätä lehtoa, vai oletteko ehkä sittenkin kieroonkasvaneita kaveruksia?


      • JaniAlander
        politiikkaa kirjoitti:

        ollenkaan. Olen isänmaallinen Suomalainen ja sinä Alander olet aivan samanlainen pipipää kuin nämä lehdot,klasut ja väiskit. Näköjään.

        Ja on todella hieno asia että et keskustele foorumilla, niin mistään asiasta. Etpä tunnu SUOMEN kieltä edes ymmärtävän.

        Uhkaile sinä vaan tätä lehtoa, vai oletteko ehkä sittenkin kieroonkasvaneita kaveruksia?

        ...aika erikoisia päätelmiä?
        Perustele nyt aikasi kuluksi, MIKSI ja millä perusteella minut voitaisiin rinnastaa Väiskiin, Lehtoon, tai Klasuun?

        Ainakaan tietääkseni EN ole harrastanut "puolue"politikointia, EN myöskään ole lähetellyt toisten nimissä loukkaavia sähköpostiviestejä, tehnyt herjasivuja Mäenpäästä, en ole tehnyt valtavia määriä herjablogeja, en spämmää, myöskään ulkomaiset tai kotimaiset tiedustelupalvelut eivät minua kiusaa.

        En kyllä kykene ymmärtämään MITÄ tarkalleen ottaen olen tehnyt, että tälläista palautetta ansaitsisin?

        Toki olen kirjoitellut Sisun keskustelupalstalle, ja vieläpä mielipiteitä, jotka saattavat joitakuita ärsyttää.

        On myöskin totta, että olen huonoissa väleissä herra Mäenpään kanssa, johtuen siitä, etten arvosta herran toimintatapoja ja käytöstä. Poliittisessa mielessä ei minulla Mäenpäätä vastaan suuremmin ole.
        Seppo Lehdon onnistuin suututtamaan, luonnehtimalla herran toimintaa ja hankkimalla miehelle bännit Sisun foorumilta. Lahden Kuisma suhtautuu henkilööni vihamielisesti joistakin minulle hämäräksi jääneistä syistä.

        Se etten pahemmin täällä keskustele, johtuu täysin foorumin luonteesta. Täällä kaltaisesi anonyymit puskasta roiskijat mellastavat vapaasti. Anonyymin nimimerkin suojista on toki mukavaa syytää loukkauksia, mikäs siinä. Vaan onkos arvoisassa isänmaallisessa "Suomalaisessa" (suomalainen muuten kirjoitetaan pienellä) miestä seisomaan sanojensa takana omalla nimellään. Niinpä. Ei taida olla. Eipä siinä mitään, käytökselläsi olet joka tapauksessa itsesi jo häpäissyt.

        Joka tapauksessa minulla ei ole suuremmin halua käydä pellepainia tämäntapaisilla mutasarjafoorumeilla idioottien kanssa. Siinä syy.


      • just joo
        JaniAlander kirjoitti:

        ...aika erikoisia päätelmiä?
        Perustele nyt aikasi kuluksi, MIKSI ja millä perusteella minut voitaisiin rinnastaa Väiskiin, Lehtoon, tai Klasuun?

        Ainakaan tietääkseni EN ole harrastanut "puolue"politikointia, EN myöskään ole lähetellyt toisten nimissä loukkaavia sähköpostiviestejä, tehnyt herjasivuja Mäenpäästä, en ole tehnyt valtavia määriä herjablogeja, en spämmää, myöskään ulkomaiset tai kotimaiset tiedustelupalvelut eivät minua kiusaa.

        En kyllä kykene ymmärtämään MITÄ tarkalleen ottaen olen tehnyt, että tälläista palautetta ansaitsisin?

        Toki olen kirjoitellut Sisun keskustelupalstalle, ja vieläpä mielipiteitä, jotka saattavat joitakuita ärsyttää.

        On myöskin totta, että olen huonoissa väleissä herra Mäenpään kanssa, johtuen siitä, etten arvosta herran toimintatapoja ja käytöstä. Poliittisessa mielessä ei minulla Mäenpäätä vastaan suuremmin ole.
        Seppo Lehdon onnistuin suututtamaan, luonnehtimalla herran toimintaa ja hankkimalla miehelle bännit Sisun foorumilta. Lahden Kuisma suhtautuu henkilööni vihamielisesti joistakin minulle hämäräksi jääneistä syistä.

        Se etten pahemmin täällä keskustele, johtuu täysin foorumin luonteesta. Täällä kaltaisesi anonyymit puskasta roiskijat mellastavat vapaasti. Anonyymin nimimerkin suojista on toki mukavaa syytää loukkauksia, mikäs siinä. Vaan onkos arvoisassa isänmaallisessa "Suomalaisessa" (suomalainen muuten kirjoitetaan pienellä) miestä seisomaan sanojensa takana omalla nimellään. Niinpä. Ei taida olla. Eipä siinä mitään, käytökselläsi olet joka tapauksessa itsesi jo häpäissyt.

        Joka tapauksessa minulla ei ole suuremmin halua käydä pellepainia tämäntapaisilla mutasarjafoorumeilla idioottien kanssa. Siinä syy.

        Nyt eksyttiin siitä alkuperäisestä aiheesta aika kauas. Se että "roiskin" anonyymisti johtuu puhtaasti tästä Kurun "lahjasta" isänmaallemme. Pitäisi kyllä puhua riesasta.
        Toisekseen en ole haukkunut Herra Alanderia millään muotoa, ennen kuin herra itse alkoi nimittelyn.

        Totesin poliittesesta suuntautumisestasi, joka käsittääkseni on jotain kansallissosialistista, olevan lähellä Lehdon suuntautumista. Korjaa JOS olen väärässä tämän ääri-oikeistolaisuuden suhteen. Että tekisit jotain etkä höpöttäisi.

        Olen joskus seurannut Alanderin ja Lehdon välistä väittelyä foorumissa. Ja se on varmasti vaikuttanut muidenkin seuranneiden mielestä höpöttämiseltä. Tosin ennemminkin Lehdon puolelta.

        Silloinkin sanoit/uhkasit laittaa Lehdon edesvastuuseen mm. törkyblogeistaan.

        Joten kysyn: Oletko tehnyt mitään asian eteen??????
        Syytä ainakin olisi. Eri asia on onko keinoja.

        Tämä on osaltani piste tälle keskustelulle, joka mielestäni venyi ja eksyi asiasta myös omasta syystäni.

        Hyvää kevään jatkoa Jani Alander.......


      • JaniAlander
        just joo kirjoitti:

        Nyt eksyttiin siitä alkuperäisestä aiheesta aika kauas. Se että "roiskin" anonyymisti johtuu puhtaasti tästä Kurun "lahjasta" isänmaallemme. Pitäisi kyllä puhua riesasta.
        Toisekseen en ole haukkunut Herra Alanderia millään muotoa, ennen kuin herra itse alkoi nimittelyn.

        Totesin poliittesesta suuntautumisestasi, joka käsittääkseni on jotain kansallissosialistista, olevan lähellä Lehdon suuntautumista. Korjaa JOS olen väärässä tämän ääri-oikeistolaisuuden suhteen. Että tekisit jotain etkä höpöttäisi.

        Olen joskus seurannut Alanderin ja Lehdon välistä väittelyä foorumissa. Ja se on varmasti vaikuttanut muidenkin seuranneiden mielestä höpöttämiseltä. Tosin ennemminkin Lehdon puolelta.

        Silloinkin sanoit/uhkasit laittaa Lehdon edesvastuuseen mm. törkyblogeistaan.

        Joten kysyn: Oletko tehnyt mitään asian eteen??????
        Syytä ainakin olisi. Eri asia on onko keinoja.

        Tämä on osaltani piste tälle keskustelulle, joka mielestäni venyi ja eksyi asiasta myös omasta syystäni.

        Hyvää kevään jatkoa Jani Alander.......

        ...EI ole lähelläkään herra Lehdon kantoja. Lehdon toiminta seurauksineen todistaa kyllä mikä on hänen kantansa. Oma kantani on kyllä jos sen noin haluaa ilmaista äärioikealla.

        Mitä Lehdon edesvastuuseen saamiseen tulee, niin katsotaan nyt ensin tuleeko Lehdon rikostutkinnasta mitään. Joka tapauksessa jos tulee saa Lehto tuomionsa minusta riippumattakin, on se sikäli paljon sikaillut.

        Hyvät keväänjatkot sinnekin.


      • Anonyymi
        politiikkaa kirjoitti:

        ollenkaan. Olen isänmaallinen Suomalainen ja sinä Alander olet aivan samanlainen pipipää kuin nämä lehdot,klasut ja väiskit. Näköjään.

        Ja on todella hieno asia että et keskustele foorumilla, niin mistään asiasta. Etpä tunnu SUOMEN kieltä edes ymmärtävän.

        Uhkaile sinä vaan tätä lehtoa, vai oletteko ehkä sittenkin kieroonkasvaneita kaveruksia?

        Harmillista, jos maassa ei puhuta rehellisesti. Jos suomalainen joutuu pulaan esim laivaterminaalissa Tukholmassa, niin kukaan virkailija ei auta, vaan kutsuvat vartijat pahoipitelemään naisihmisen ja hänen miesystävänsäkin julmasti. Ei tullut vartijoille mieleen etsiä Suomea puhuvaa tulkkia tai yrittää auttaa näitä turisteja. Naapurimaassa ei kunnioiteta suomalaisten ihmisoikeuksia. Tiedän useita tapauksia, joissa pikkubussillinen esim.suomalaisia komennusmiehiä kun he tulivat ruotsalaiseen baariin juhlimaan kaiken varalta vietiin putkaan, ettei tule vaikeuksia . Nytkin on Arlandan lentokentällä eräs nainen hädässä, kun ei pääse Suomeen. Rahat on viety ja pelkää kysyä apua, ettei viedä putkaan ja pahoinpidellä, kun kukaan ei auta rehellisesti. Pitäisi osata hurrien kieltä ja puhua laulaen ruotsia. Eikö Suomessa tiedetä tai haluta ottaa selvää, kuinka naapurimaan kansalaiset kohtelevat meitä rupusakkina ja pultsareina, kun joudumme niissä käydessämme vaikeuksiin. Pitäisi ensin löytää malka omasta silmästä myös. Miten rahapulassa olevia matkailijoita autettaisiin pääsemään kotimaan lennolle how to get the aeroplane ticket.


    • Kalttaaja

      Ja mitäs se herra Alander selittelee olemattomista tappouhkauksista sisusaunan suunnalta?

      Kukahan tässä levittelee aiheettomia huhuja...

      • JaniAlander

        ...käsittelevät viestini viime päiviltä, ja en ole väittänyt missään mitään mistään tappouhkauksista.

        Taidat kyllä nyt sekoittaa minut nimim. Robespierreen, joka Sisun palstalla asian toi esiin.

        Sinänsä seison teikäläisten vihamielisestä suhtautumisesta mainitsevan väitteeni takana, tälläinen käsitys asiasta ainakin minulla on.


      • Kalttaaja
        JaniAlander kirjoitti:

        ...käsittelevät viestini viime päiviltä, ja en ole väittänyt missään mitään mistään tappouhkauksista.

        Taidat kyllä nyt sekoittaa minut nimim. Robespierreen, joka Sisun palstalla asian toi esiin.

        Sinänsä seison teikäläisten vihamielisestä suhtautumisesta mainitsevan väitteeni takana, tälläinen käsitys asiasta ainakin minulla on.

        mitään tappouhkauksia ei ole annettu kenellekään tältä suunnalta.


      • JaniAlander
        Kalttaaja kirjoitti:

        mitään tappouhkauksia ei ole annettu kenellekään tältä suunnalta.

        ...hyvä sitten.


      • km-kysyjä
        JaniAlander kirjoitti:

        ...hyvä sitten.

        ja ketä? Lehto voisi ottaa Alanderin helposti mukaansa kiven sisään kun kaikkia aseella uhkailuja ja muita kouluampumisjuttuja aletttaisiin selvittämään.


    • terveydeksi

      ...

    • Anonyymi

      Näin on!

      • Anonyymi

        Jawohl, katkase.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jawohl, katkase.

        Kyllä, ja parveke auki!


    • Anonyymi

      Tutkintapyynnöt johtanevat vankilatuomioihin, ja vankilassa nämä "miehet" kasvatetaan todellisten (ruskeiden) isänmaallisten arvojen kannattajiksi

      • Anonyymi

        Kurun Revarobotti oli Kylmäkoskella 2010-luvun alussa vaikuttanut panomies ja ei ole mahdoton väittämä jos sanoo, että Revarobotti polki vankilan vangit ja miesvartijat keskimäärin pariin kertaan. Naisvartijat Revarobotti tietysti jätti koskematta edes turvakumilla varustettuna. Eräänä syksynä, taisi olla lokakuussa 2010, suihkuhuoneessa Revarobotin perse nousi ja laski kaksi viikkoa yhteen kyytiin bottomkundin vaihtuessa alla.


      • Anonyymi

        Sörkän ruskea talo, Riihimäen ruskea talo, Kakolan ruskea talo ja niin edelleen...Tuoko on tulevaisuus?


      • Anonyymi

        Kovia aikoja elämme…


    • Anonyymi

      Ja tätä kaikkea johtaa tietysti Turun Ruskea Talo ja erityisesti Talkkarineuvosto tilannehuoneestaan kellarista.

      Tilannehan on siis päällä jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Aah...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe