Millon se räjähdys tulee? :O
Räjähdys!
5
629
Vastaukset
- ...
ei tule räjähdystä, mutta en ole kyllä ihan varma=)
- Monskuliini
Siis räjäyttääkö ne Dimerat sen saaren, vaikka siel on joitain niitä ihmisiä, vai pääseekö ne ihmiset ensin sieltä pois ja sit ne vasta räjäyttää??? Olisi
kiva, jos joku vastaisi tähän kysymykseen. :) - gklzöfjhzlfhlxfgmj
Monskuliini kirjoitti:
Siis räjäyttääkö ne Dimerat sen saaren, vaikka siel on joitain niitä ihmisiä, vai pääseekö ne ihmiset ensin sieltä pois ja sit ne vasta räjäyttää??? Olisi
kiva, jos joku vastaisi tähän kysymykseen. :)Räjähdyksestä en tiedä , mutta ne kaikki ihmiset pääsee pois sieltä saarelta.
- kate_
emt
- mumeli^^
Tony kyllä räjäyttää pommin,mutta kaikki selviävät hengissä,koska Patrick on kopeloinut räjähteitä...muistaakseni se meni jotenkin noin,näet sitten ainakin itse parin jakson päästä... :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637