Mistä löytäisin kotimaisen elokuvan nimeltä rumble? Rumble on tarina neljän ikääntyneen rokkarin matkasta 2000-luvun kesäisessä Suomessa punaisella Cadillacilla 1950-luvun rock'n rollin tahdissa.Pääosissa:Vesa-Matti Loiri,Jari Nissinen,Tommi Korpela,Jari Pehkonen,Hannu-Pekka Björkman,Aake Kalliala, Henry Hanikka.
Kotimainen elokuva Rumble
mistä löytyy?
5
3289
Vastaukset
- alkuperäinen kirjoittaja
elokuva on tullut tv 1:ltä 2.1.2003 itse katsoin elokuvan sillon mutta en ole nähnyt sitä sen jälkeen. en löytänyt elokuvaa emulella
- tv:stä
dvd:lle tallennettuna.
Jos kiinnostaa laita postia [email protected]- Ilkka S
olisiko mahdollista saada kyseinen elokuva.mitä pyydät jos poltat
- DILLINGERRRR!
CDON.COM sieltä voit tilata kyseisen elokuvan,tais olla vielä tarjouksessakin :) opettele käyttää googlee ni löydät mitä vaan ;DD
- adsad
näkee sorry tuli 3 vuotta myöhäs :DDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876