Aurora tule esiin

Pentecostal*

Tiedän mitä nickiä käytät, joten jospa hellittäisit suosiolla. Rauhantarjoukseni on edelleen voimassa. :)

24

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentecostal*

tämä se vasta on jotain palstan Historia humioonottaen... :D

• Anonyymi

Hmm...

• Anonyymi

Millä nicillä koet hänen kirjoittavan? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Mielestäni hän on ainakin selef urge.

Lightning

• Anonyymi

Aloitus on lähes 20 vuotta vanha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on lähes 20 vuotta vanha.

Ai en huomannutkaan sitä. Joku sen jonkin vuoksi nosti esiin, miksi? Vai nostetaanko näitä juttuja jostain syystä ihan hyvin vuoksi....ehkä, no kullakin sen suhteen huvinsa. Mutta sen verran joskus on tullut vanhoja juttuja vastaan, että niistä ilmeni abn tekevän tekastuja hahmoja...ja on hän joskus kirjoittanut ainakin minulle, silloin taisi suuttua minulle, että aikoo puskista kirjoitella enää meikäläisen kanssa siitä lähtien ja käsitin niin, että tarkoitti tekevänsä jotain ilkeämielistä....toki saatoin ansaitusti olla suuttumuksen arvoinen...mutta anyways...

Veikkaan silti selef urgea.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai en huomannutkaan sitä. Joku sen jonkin vuoksi nosti esiin, miksi? Vai nostetaanko näitä juttuja jostain syystä ihan hyvin vuoksi....ehkä, no kullakin sen suhteen huvinsa. Mutta sen verran joskus on tullut vanhoja juttuja vastaan, että niistä ilmeni abn tekevän tekastuja hahmoja...ja on hän joskus kirjoittanut ainakin minulle, silloin taisi suuttua minulle, että aikoo puskista kirjoitella enää meikäläisen kanssa siitä lähtien ja käsitin niin, että tarkoitti tekevänsä jotain ilkeämielistä....toki saatoin ansaitusti olla suuttumuksen arvoinen...mutta anyways...

Lightning

Veikkaat tahallasi väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä sitten? Selef urge ei vaikuta aidolta ihmiseltä ja hän tuntuu lähtevän Auroran juttuihin mukaan innokkaasti, kuten paastohaaste.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo paastohaaste näytti sen todeksi mitä olin epäillytkin kyse oli samasta henkilöstä, joka hassutteli itsensä kanssa.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lightning

Ilkeämielistä lähimmäisen syyttelyä ilkeämieliseksi 🥶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se aurorab asian niin ilmaisi, että otin sen vähän ilkeämielisenä... jos kertoo, että siitä lähtien alkaa puskajusseilu hänen osaltaan kun minulle keskustelee niin kyllä ymmärsin pointin, että ei ollut tarkoitus kirjoitella sieltä puskasta mitään kivoja juttuja.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soffiina. Olet sinäkin rumasti minulle naureskellut. Olet mielestäni puolueellinen.
        Ei ole vaikea edes arvata kuka tuntee pettymystä siitä mitä kirjojtin, et silti puuttuisi, jos joku puskista kiusaisi minua ja ilkeilisi vai mitä.

Lightning

• Anonyymi

Aika menee tosi vinhasti.

Pian voimme muistella niitä, jotka ovat kuolleet.

Ei tietenkään pahalla eikä kukaan kuollut ainakaan kirjoittaisi enää mitää pahaa herjaa muista tai muutenkaan mielipidettä. joka ei käy kaikkien pirtaan.

• Anonyymi

Itseasiassa mietin yksi päivä, että onkohan eräs kirjoittaja kuollut, on täällä siitä ollut, että ehkä olisikin... hänet tiesin ehkä vähän paremmin, aloin laskemaan vuosia ja ymmärsin, että iällisesti mahdollista, jos ei vanhuus jossain palvelukodissa ole muuttanut toimintamalleja...ja on niitä useampikin, joiden on kerrottu täällä kuolleen...ja joiden kanssa on tullut keskustelua niin "hyvässä kuin pahassakin", jos tuota sanontaa ei liian kirjaimellisesti ota.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa mietin yksi päivä, että onkohan eräs kirjoittaja kuollut, on täällä siitä ollut, että ehkä olisikin... hänet tiesin ehkä vähän paremmin, aloin laskemaan vuosia ja ymmärsin, että iällisesti mahdollista, jos ei vanhuus jossain palvelukodissa ole muuttanut toimintamalleja...ja on niitä useampikin, joiden on kerrottu täällä kuolleen...ja joiden kanssa on tullut keskustelua niin "hyvässä kuin pahassakin", jos tuota sanontaa ei liian kirjaimellisesti ota.

Lightning

Kukakohan sellainen voisi olla? Itse pidin melkein 15 vuotta taukoa Suomi24:stä, ennen kuin äskettäin palasin takaisin. Ensimmäisellä vuosikymmenellä kyllä tuli naputeltua tänne kännykkä sauhuten tekstejä wanhalla näppäinpuhelimella.

• Anonyymi

Tietenkin kun ja jos kaikki jää bittiavaruuteen niin vielä elossa olevat voivat 50 vuoden päästä katsoa miten uskovat ovat. herjanneet toinen tosiaan ja onko mitään muuttunut. Vieläkö heitetään samat Raamatun jakeet silmille, vieläkö samoilla herjoilla herjataan.

Ja jos ei, niin niistä voi ottaa sitten oppia.

• Anonyymi

Voi olla vaikea näin vanhaa ketjua millään hakukoneella kaivaa esiin? Onko jollain näin pitkiä somekaunoja, että on laittanut linkin talteen... Noh, huvinsa kullakin.

• Anonyymi

Huvittavaa se on kun kaikilla on omat huvtuksensa ja huvittavuuksien varastot, hymyyn ze vetää ellei peräti nauruksi mene.
        Kauhean vakavaa jopa liki tosikkoa lähentyy ellei huvittavuuksia elosta löytyne.

• Anonyymi

Aika yleensä antaa uusia näkemyksiä asiaan. Nettikeskuteluja ei kuitenkaan vielä tällä hetkellä pysty tarkastelemaan 50 vuoden takaiseen aikaan millään keinolla kun niitä ei vielä ole silloin ollut olemassa ja vasta tällä vuosisadalla niitä ollut laajemmin ollut käytössä ja muu sometus alkaa ajaa jo niiden ohitse, joten voi olla ettei tälläinen ihmejaarittelu enää ketään 50 vuoden kuluttua kiinnosta onko oltu mitä mieltä tai millä tavalla on tosia herjattu.

• Niin.hih!kumminkin hienoa..ylläpito on muuttanut profiileita siten että viestit näkyy enää numeroina. Monta aloitusta ja kuinka monta viestiä..
        Paitsi mulla! Mulla on ainaski kymmenen vuotta sitten tehty julkinen profiilini käytössä vieläkin.lempileffa..lempikirja jne.
        Outoa...

• auroraboreallis kirjoitti:

Niin.hih!kumminkin hienoa..ylläpito on muuttanut profiileita siten että viestit näkyy enää numeroina. Monta aloitusta ja kuinka monta viestiä..
        Paitsi mulla! Mulla on ainaski kymmenen vuotta sitten tehty julkinen profiilini käytössä vieläkin.lempileffa..lempikirja jne.
        Outoa...

Ps.olen kirjoittanut tänne varmaan satoja aloituksia...nähnyt monet muutokset ... aikoinaan tänne kirjoitti jukka@finland,frihet,pakanainhuuto,tode,peku leahimn,tomumaja jne.samoja välillä piipahtaa,kuten jaikalkin.muistaako kukaan näitä nimimerkkejä?

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Ps.olen kirjoittanut tänne varmaan satoja aloituksia...nähnyt monet muutokset ... aikoinaan tänne kirjoitti jukka@finland,frihet,pakanainhuuto,tode,peku leahimn,tomumaja jne.samoja välillä piipahtaa,kuten jaikalkin.muistaako kukaan näitä nimimerkkejä?

Muistanhan minä. Näiden kanssa tuli paljon juteltua.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Muistan tuon jukan, leahimnin, tomumajan. Muita ehkä nikkeinä, mutten kirjoituksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Muistan tuon jukan, leahimnin, tomumajan. Muita ehkä nikkeinä, mutten kirjoituksia.

Mä tapasin Jukan ja tomiksen kanssa juttelin puhelimessa eikä sekään ihan ilman kommervenkkejä mennyt..mä en tullut toimeen pakanan enkä toden kanssa.he lähinnä keskenään kirjoittelivat sienistä ym.en muista.vanhuus iskenyt.

• Anonyymi

Netin alkuhuumassa keskustelufoorumi perustettiin vähän jokaiseen yhteyteen ja monet niistä kuihtuivat pois kun keskustelijoita ei riittänyt alkua pidemmälle.Ja täytyy ihmisen tehdä muutakin kuin kirjoitella nettiin.

Osa lähinnä tietyn aihepiirin tai harrastuksen ympärille syntyneistä foorumeista on pysynyt hengissä ja voivat olla alan jonkin alan harrastajille todella tarpeen ja sieltä saada asiantuntevaa tietoa ja neuvoja.

Teoriassa sellainen voisi syntyä uskonnon ympärille ja jotain yritelmiä ollut, mutta se menee lähinnä siihen että uskovat. herjaavat toinen tosiaan, eivät voi sietää toisen uskoa tai sitten omista kokemuksista johtuen haluavat vain mollata uskoa mihin voi jopa olla joskus aivan oikea syy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2236
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      187
      1099
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      99
      953
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      385
      898
    5. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53
      791
    6. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      789
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      56
      768
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      84
      753
    9. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      250
      728
    10. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      51
      713
    Aihe