Hyvin meni!

Ounastelemani oikeistohallitus on tulossa ja vaikka äänestinkin kokoomuksen edustajaa, niin ei voi muuta todeta kuin, että nappiin meni. Ei sillä ole mitään väliä, kun keskusta voitti, vaan parasta oli, että sossudemarit hävisivät. Nyt on oikea suunta ja huomaan, että ihmiset ovat vihdoinkin pikkuhiljaa viisastumassa.

Juhlan paikka.

20

356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle!!

että pääset mielipuuhaasi, kurittamaan köyhiä!

• Köyhien kuritus ei ole mielipuuhaani, vaan päinvastoin haluan kehittää mielekästä ja tuottoisaa puuhastelua kaikkein köyhimmillekin.

• kokoomuksen
        Kairakettu kirjoitti:

Köyhien kuritus ei ole mielipuuhaani, vaan päinvastoin haluan kehittää mielekästä ja tuottoisaa puuhastelua kaikkein köyhimmillekin.

mielekäs puuhastelu köyhälle tarkoittaa palkatonta työtä rikkaan hyväksi, näin rikkaat rikastuvat entisestään. Haluat varmaan pakkotyönä työttömät siivoamaan kela-korvaustaan vastaan varakkaiden vessat?

• kokoomuksen kirjoitti:

mielekäs puuhastelu köyhälle tarkoittaa palkatonta työtä rikkaan hyväksi, näin rikkaat rikastuvat entisestään. Haluat varmaan pakkotyönä työttömät siivoamaan kela-korvaustaan vastaan varakkaiden vessat?

Työstä pitää maksaa sellaista palkkaa kuin kuuluukin ja tasapuolisesti ihonväristä ja sukupuolesta riippumatta. Työntekijää pitää myös kannustaa parempiin ansioihin/parempaan elintasoon.

• on suoraan sdp:n
        Kairakettu kirjoitti:

Työstä pitää maksaa sellaista palkkaa kuin kuuluukin ja tasapuolisesti ihonväristä ja sukupuolesta riippumatta. Työntekijää pitää myös kannustaa parempiin ansioihin/parempaan elintasoon.

vaalimainoksesta! Taidat olla keltanokka politiikassa? Kokoomus pyrkii maksamaan työntekijöille mahdollisimman pientä palkkaa kaikki muutkin etuudet, kuten lomat, poistaen. näin saadaan mahdollisimman hyvä tulos yrityksillie ja se on kokoomuksen ainoa tavoite!

• on suoraan sdp:n kirjoitti:

vaalimainoksesta! Taidat olla keltanokka politiikassa? Kokoomus pyrkii maksamaan työntekijöille mahdollisimman pientä palkkaa kaikki muutkin etuudet, kuten lomat, poistaen. näin saadaan mahdollisimman hyvä tulos yrityksillie ja se on kokoomuksen ainoa tavoite!

Ketkä sinua ovat kusseet silmään?

• juupajuu.

Olet taas niitä miehiä, jotka eivät kehdanneet sanoa ennalta yhtään mitään, eli älä juhli, et ole sen arvoinen.

• assafasg

• assafasg kirjoitti:

hyvin olit ennakolta sanonut sepä se!! \o/ hurraa

Niinpä sanoin ja oikein hyvin meni.

• Lahtari Ari

• Lahtari Ari kirjoitti:

Et kertonut sielläkään mitä puoletta äänestät.

...se oli rivien välistä selvää.

• Juupis.
        Kairakettu kirjoitti:

...se oli rivien välistä selvää.

Jokainen voi väittää samaa, mutta mikä esti kertomasta suoraan, vaikka sitä sinulta udeltiin?

• Suomen kansaa

Kokoomuksen politiikalta. Pian ajetaan julkiset palvelut alas.

• HessuH

.. sanoi ministeri Sauli! Entäs jos putoavat sieltä?

• Lahtari Ari

"Kappas
      Kirjoittanut: Kairakettu 18.3.2007 klo 14.37

Minä olin päättänyt pitkästä aikaa äänestää ja ehdokkaani olin valinnut erään puolueen riveistä, jonka numeron kävin ennakkoäänestyksessä piirtämässä lappuun.

Perheeni on tuossa toisella koneella pyöritellyt noita vaalikoneita ja ajattelinpa minäkin kokeilla huvikseni näin jälkikäteen. Menipä sitten aika nappiin, kun kone ilmoitti ehdokkaakseni juuri sen, jota olin jo äänestänytkin.

Samansuuntaista kuin sinullakin".

• Nauraja.

Ironmokas pääsee myös juhliin, mutta vain pöydän alle.

• Nauraja.

Iiro ennustit täsmälleen oikein, eli Vanhanen muodostaa hallituksen. Iiro on jo juhlahumussa ja jurrissa. Oletko kateellinen?

• Nauraja.
        Nauraja. kirjoitti:

Iiro ennustit täsmälleen oikein, eli Vanhanen muodostaa hallituksen. Iiro on jo juhlahumussa ja jurrissa. Oletko kateellinen?

iiro ennusti, että kokoomuksella ei ole asiaa hallitukseen, joten pieleen meni pahoin. iiro on luita kaluamassa joten ei käy kateeksi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1075
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe