Tietääkö kukaan poikiko demoni-Bobin rooli Frank Silvalle muita rooleja. Heppuhan oli alunperin lavastajana mukana Twin Peaksissa. Ja Bobin roolinkin sai ihan sattumalta. Lynch oli nähnyt miehen kuvan peilissä ja ajatellut: tuo mies täytyy saada mukaan.
Kuinka paljon Frank ja Bob ulkoisesti muistuttavat toisiaan. Jouduttiinko Silvaa paljonkin maskeeraamaan kun hän muuntautui Bobiksi.
Frank Silvasta
Bobi
4
1282
Vastaukset
Eipä poikinut, sillä Frank Silva kuoli AIDS:iin jo 1995.
http://www.imdb.com/name/nm0798310/- hui
Tuo tieto tekee Twin Peaksin seuraamisesta tavallaan vielä aavemaisempaa...
- nyt...
sekaisin...muistelin et se jättiläinen oli bongattu kuvausporukasta...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311