Mun poni on onnellinen!!!!!

kaisa-96

Moi. Mä sain kuukausi sitten ponin. Siis setukan. Mun kaverit sanoo ettei se voi hyvin. Mutta se ei ole totta! Se on maailman parhaassa kodissa mun luona. :)) Musta tuntuu että ne on vaan kateellisia.... Miten saan ne lopettamaan??!!

8

1341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla että

      voi olla toki että kaverisi ovat kateellisia ja keksivät ilkeitä juttuja sen takia, MUTTA mitä kaverisi sanovat miksei ponisi voisi hyvin ?

      tiedäthän että hepat ja ponit ovat laumaeläimiä.. puhuit vain yhdestä ponista. toivottavasti sillä on kaverinaan lajitoveri, ihmisseura ei koskaan korvaa ponin/hevosen seuraa.

    • Kesäponi liikenteessä...

      Mä sain kesäloman lopussa shettiksen mutta kaverit eivät sanoneet mitään muuta kuin "Onnea, kiva" tai jtn. muuta vastaavaa... toisin kuin sun... Ehkä he eivät usko että pystyt hoitamaan shettistäsi. Minusta se on väärin sinua kohtaan. Muttä älä siitä välitä. Sano heille ettei asia ole noin ja ettet jaksaisi kuunnella väitteitä jotka eivät pidä paikkaansa. Tsemppiä! (P.S Olen muuten myös syntynyt vuonna 96)

    • mielipiteensä kertova

      minusta olet AIVAN LIIAN nuori omalle ponille.
      alle 15vuotias ei voi vastata niin suuresta vastuusta kuin poni/hevonen. Ähkä "ystäväsi" tarkoittivat sitä?

      • tyhmää

        Minun mielestäni tuo ikä juttu ei ole totta itse olen 10v ja minulla on poni..Ponini on ravuri ja kiltti se voi todella hyvin..Kaikki pitävät siitä etenkin minun ikäiset. 5 kaverillani 7-12 vuotiaat heillä on Iina,7, hoitaa poniansa paremmin kuin minä Henna,10, on oma hevonen kaksikin ja muillakin poni tai hevonen


      • ...
        tyhmää kirjoitti:

        Minun mielestäni tuo ikä juttu ei ole totta itse olen 10v ja minulla on poni..Ponini on ravuri ja kiltti se voi todella hyvin..Kaikki pitävät siitä etenkin minun ikäiset. 5 kaverillani 7-12 vuotiaat heillä on Iina,7, hoitaa poniansa paremmin kuin minä Henna,10, on oma hevonen kaksikin ja muillakin poni tai hevonen

        tuota en kyllä ihan uskoisi ;)
        kukaan fiksu ihminen ei myy ponia/hevosta 7VUOTIAALLE !!


      • hello hepan omistajat
        ... kirjoitti:

        tuota en kyllä ihan uskoisi ;)
        kukaan fiksu ihminen ei myy ponia/hevosta 7VUOTIAALLE !!

        minä sain ensimmäisen oman hevosen 5 vuotiaana kun isä huolehti kaverina siitä hevosesta!!
        voi nuorikin ihminen huolehtia hevosesta kun on aikuinen kaverina ps älkää suuttuko tämä on vaan mun mielipide


      • johanna_

        mielipiteensä kertova: Minä itse olin 9 vuotias, kun sain oman ponin. Vanhempani olivat alussa kyllä auttamassa sen hoidossa ja muussa kunnes jo vastasin siitä aivan itse. Mielest'äni vastuulla ei ole ikärajaa! Ja huomaa ponini on ollut aina hyvässä kunnossa!


    • ponin omistaja

      mustakin toi ikä homma on aika turhaa mulla on ollu 2-vuotta shettis ja se voi oikein hyvin.aloitin ratsatuksen "kakara ryhmässä" 5-vuotiaana.ja sain ponin 9.vuotiaana.kisoissa ollaan käyty (koulu,este) ja mielestäni olemme sijoittuneet hyvin.ponilla ei oo ollu mitään sairastelua ym

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6274
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      68
      4182
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      2752
    4. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      53
      1469
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1203
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1134
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      998
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      863
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      841
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      823
    Aihe