voisiko joku kertoa, norkys batistan pituuden painon, mahdolliset mitat?? haluan tietää?? mikä on hänen kauneuden salaisuus?? kuppikoko?? muuta ulkonäköön liittyvää, ja minkälaista musiikkia hän kuuntelee? lempiväri?? yms?? pakko saada tietää hänen pituus :) norkys on maalilman kauneimpia naisia, onko norkys tehnyt kauneusleikkauksia??
Norkys Batista
5
8912
Vastaukset
- MJ-TKOP<3
Tota tietoa on vaikeeta löytää jos ei osaa espanjaa kunnolla :/ Vois löytyä noi tiedot jostain Venezuelalaiselta sivulta, mut mun kielitaito ei ainakaan riitä. Pari hassua sanaa vaan osaan espanjaks.
"norkys on maalilman kauneimpia naisia, onko norkys tehnyt kauneusleikkauksia??"
Olen aivan samaa mieltä kanssasi! Norkys todellakin on yksi kauneimmista naisista 8P Muita on mm. Janet Jackson, Tyra Banks, Naomi Campbell, Diana Ross - Tietoa...
http://www.rctv.net/Biografias/VerBiografia.aspx?BiografiaId=92
Tosta voit lukea...
*Koko nimi : Norkys Batista Villarroel
*Syntynyt : Caracas
*Syntymäaika: 30.8.
*Horoskooppi: Neitsyt
Sit se on naimisissa ja pienen pojan äiti.
176cm pitkä. - FANI MYÖS
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,2598.0.html
- Pandora Villanueva
nyt tiedät PANDORASTA JOTAIKIN HÄN INHOAA HÄNEN ÄITINSÄ KOSKA HÄN TIETÄÄ ETTÄ HÄN ON VIHOLLINEN JA SE4 TIETÄÄ KAIKKI OLIMPIAN SALAISUUDET
- ^^sweety^^
Mä en kyll mitoist tiedä mutta ei se oo tärkeetä, koska hän on kaunis hyvät mitat on näkee jo ulko puolelta. Mä en oo nähny vieläkään noin kauniin muijan. Paitsi on pari: Nicole pussycat dollsista, Tyra, Christina Aguilera !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976