1. Vois aatella, että Suomessa asiat on "tarpeeksi hyvin - muutosta ei tarvita.
2. On jo nähty, ettei äänestämällä saada vallitsevaan "kurjuuteen" piirunkaan muutosta.
Nyt politiikantutkijat näkevät äskeisissä vaaleissa muutoshakuisuutta oikeistolaisempaan suuntaan.
Uskon, että 4 vuoden kuluttua nähtävän, ettei porvarihallitus ole
konkreettisesti kaventanut alkanutta lisääntyvän elitason alentamisen kierrettä.
Niin nyt kuin tulevaisuudessakin syyt eriarvoistumiseen löydetään maailmankaupan globaalisuhdanteista.
Laimea äänestyshalu
3
325
Vastaukset
- Format
Muutosta Suomen Kansalaisten hyväksi on turha odottaa.
Te menette aina samaan vipuun, kuin aiemminkin.
Nämä kolme puoluetta hallitsevat Suomea ja sillä ei ole merkitystä kuka kolmesta ottaa vaaleissa voiton.
He ovat keskenään sopineet poliittiset linjaukset jo 90 luvulla ja hyvään sopimukseen kuuluu, että "ota sinä välillä vetäjän paikka, minä huilaan välillä".
Sama poliittis/taloudellinen linja tulee jatkumaan. Ei muutosta suomeen.
Irtisanomiset jatkuvat ja yritykset lähtevät muihin maihin, myös politiikot harrastavat työvoiman saatavuuden kimpussa ja miettivät että millä konstilla saataisi ujutettua pakolaisia tekemään meidän työt 300 egen kuukausipalkalla.
Ei uutta auringon alla.- capt. cöpenick
Pääministeri Vanhanen meni ehkä itsekin halpaan uskoessaan SDP vahvaan nousuun.
Se olisi ollut Kokoomusta mieluisampi "iso"hallituskumppani.
Nyt asioista paremmin jyvällä olevat äänestäjät aktivoituivat ja oikeisto voitti vaalit.
Veikkaan, että tämä herpautuminen maksaa maltaita just Suomen vähäosaisimmille.
Tähän kolmen keskenään 'sopimiseen' en kyllä usko, niin kaukana SDP/KOK ovat
ideologioiltaan toisistaan.
Pidän edelleenkin punavihreää hallituskoalitiota tulevaa sinivihreätä parempana.
Sinisilmäisyydessäni uskon vielä Keskustan viisauteen - siihenkin, että
sen niukka voitto pelastaa hallituspakan muhivalta miinakentältä.
Tässä saumassa on äärettömän kyynistä todeta - itse kuuluvansa miten kuten toimeentuleviin.
Kokoomusta enemmistöpuolueena en näkisi pahimmissa painajaisunissanikaan.
Valtioviisaat RKP:stä toppuuttelevat ehkä hiukan tulevaa 4v:n kylmää kyytiä. - Arvoidealisti
capt. cöpenick kirjoitti:
Pääministeri Vanhanen meni ehkä itsekin halpaan uskoessaan SDP vahvaan nousuun.
Se olisi ollut Kokoomusta mieluisampi "iso"hallituskumppani.
Nyt asioista paremmin jyvällä olevat äänestäjät aktivoituivat ja oikeisto voitti vaalit.
Veikkaan, että tämä herpautuminen maksaa maltaita just Suomen vähäosaisimmille.
Tähän kolmen keskenään 'sopimiseen' en kyllä usko, niin kaukana SDP/KOK ovat
ideologioiltaan toisistaan.
Pidän edelleenkin punavihreää hallituskoalitiota tulevaa sinivihreätä parempana.
Sinisilmäisyydessäni uskon vielä Keskustan viisauteen - siihenkin, että
sen niukka voitto pelastaa hallituspakan muhivalta miinakentältä.
Tässä saumassa on äärettömän kyynistä todeta - itse kuuluvansa miten kuten toimeentuleviin.
Kokoomusta enemmistöpuolueena en näkisi pahimmissa painajaisunissanikaan.
Valtioviisaat RKP:stä toppuuttelevat ehkä hiukan tulevaa 4v:n kylmää kyytiä.Nyt olisi syytä äänestäjien valvoa, miten pois annettua ääntä käytetään ja käyttää sitä ääntä, joka joka vielä on - yhteistoiminnassa pitää edustuksellisen demokratiamme valitut jotenkin kurissa. Ei korvakaan varmaan ole toivottoman kuuro, jos siihen karjaistaan tarpeeksi kovaa. Mikäli tyydymme hiljaa muristen tai voivotellen vastaanottamaan sen, mitä hallintoalamaisille armosta annetaan, alkavat päättäjien kuvitelmat itsestään olla liian omahyväisiä. On muitakin tapoja ja eiköhän ennen kesää ala näkyä, mitä Lex Ihmisarvo http://www.lex-ia.eu tuo tullessaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983722Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna333214- 603189
- 622973
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)652842Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672789On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158