Monille aiheutetaan vahinkoa luomalla olemattomia uhkakuvia. Ihminen ei esimerkiksi voi kokoajan kytätä mikä asia milloinkin lopettaisi maailman koska jokaisella on oma ainutlaatuinen elämä elettävänä. Kaikki siis aikanaan. Eli ei kannata panikoida ennen kuin loppu on varma asia. Spekulointi ja todennäköisyydet maailmanlopulla ovat turhia ja kaiken lisäksi aiheuttavat ihmisille turhia psyykkisiä traumoja ja vaikeuksia. Vastenmielistä on se, että jotkut jopa ovat rikastuneet käyttämällä sitä pelko hyväkseen mikä ihmisissä herää kun puhutaan maailmanlopusta.
Vastenmielistä tohua
7
832
Vastaukset
- ennustaj
Luulen, että seuraavista vaihtoehdoista yksi on kohta tulosa: jumalan järjestämä maailman loppu, taivaankappaleen putoaminen maahan, maapallon syöksyminen mustaan aukkoon, aurinko paisuu ja polttaa maapallon, auringon sammuminen, maan sisäisen tulen pääsy pintaan, maapallon räjähtäminen. siinäpä sitten on valitseminen.
- Mikä on alkanutkin
Mutta maailma ei vielä tuhansiin vuosiin. NWO.
- marcus222
Tässä maailmassa kaikella voi tehdä rahaa. Itseasiassa aika pelottelu on aika yleinen tapa ansaita ylimääräistä. Ei tarvitse edes puhua maailmanlopusta, vähempiin riittää. Monia tuotteitakin markkinoidaan pelottelemalla:
-palohälyttimiä (osta, tai talosi voi palaa)
-uusia autoja (osta tämä, se on turvallisempi)
-itsepuolustuskursseja
-varashälyttimiä
-terveellistä ruokaa
-jne...
Yllättävän monia tuotteita myydään pelottelemalla koska se on paras tapa saada massat liikkeelle. - tuhoisaa
Jos maailmanloppu on jumalallista alkuperää, niin sille ei voi mitään. Ne ennustukset on syytä unohtaa. Loppu kun tulee kuitenkin eikä kukaan ihminen voisi sellaista omilla teoillaan estää.
Meillä on kuitenkin suurempi vastuu kuin esi-isillämme. Vasta muutaman kymmenen vuoden ajan on ihmisen voima tekniikan avustuksella saavuttanut mittasuhteet, että voimme lopettaa koko maapallon elämän. Ihminen on ainoa, joka siihen kehitykseen voi vaikuttaa. Maailman mittakaavassa nykytilanne on vielä niin tuore, että siihen liittyy paljon vaaroja ja epäselvyyksiä. Muutaman sukupolven päästä olisimme viisaampia, mutta ensin on varmistettava, että ihmiskunta selviää sinne saakka. Muuten olen samaa mieltä, että asiat eivät murehtimalla parane. Pitää keskittyä niihin asioihin, joihin voi vaikuttaa. Mehän tästä maailmasta teemme sen mikä se on.- koneiden orjia
ja koko elämä on synnytetty maapallolle vain, jotta voisimme rakentaa tarpeeksi kehittyneitä koneita, jotka sitten ottavat vallan. Aikahan on suhteellista ja kokemamme elämä maan päällä ja koko maailman elämän kehittymisen historia voi olla ulkopuolelta tarkasteltuna vain todella lyhyt prosessi. Tämä kaikkihan on luotettavasti ennustettu useissa scifi-kirjoissa ja -elokuvissa, kuten Terminaattorissa. Ehkä niistä joskus kootaan uusi raamattu, kuten joskus aikoinaan tehtiin ihmisten kirjoittamista vastaavista tekeleistä.
Presiis samaa mielipuolta. Pelottelu on lähtöisin raamattujen käsikirjoittajilta.
Yhtä perusteetonta on pelottelu "ikuisella kadotuksella"!
Ilmestyskirjan ilmeinen skitsofreninen kirjoittaja on maalaillut myös näitä uhkakuvia.
Oikeasti nämä on valjastettu ihmisten pitämiseksi uskonnon rautakahleessa.
Luonnollisesti jokaisella universumin osasella on elinkaarensa. Myös maapallolla.
Menee miljoonia vuosia siihen, että Maa muuttuu jälleen elinkelvottomaksi.- timanttimies
peliin,nii ei tuu vahinkoja juu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980