Miehet-katsotteko kun se painuu naisen sinne?

reikä levällään

Niin katsotteko. Itse yleensä selälläni ja kun mies porautuu sisääni, hän levittää mun sen ja katsoo kun muna painuu sisääni, ja katsoo yleensä myös kun työntelee..

23

31525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin joskus

Onhan sitä mukava ja kiihoittava katsella... Tykkäätkö kun penistä "pyöritellään" vaginassa, siis heilutellaan peppua?

• yarn

täällä ainakin tykätään!

• Jessevaan
        yarn kirjoitti:

täällä ainakin tykätään!

miten nainen reagoi ennenaikaiseen laukeamiseen..? Oon ite just lopettanu röökin polton ja se on vähä vaikuttanu asiaan, sillon tällöin. Oon puhunu siit tyttöystävän kans, mut tietenki saan vastaukseks tyyliin "ei se mitään kulta.." Puhuuks tyttö totta? :-)

• Nainen.
        Jessevaan kirjoitti:

miten nainen reagoi ennenaikaiseen laukeamiseen..? Oon ite just lopettanu röökin polton ja se on vähä vaikuttanu asiaan, sillon tällöin. Oon puhunu siit tyttöystävän kans, mut tietenki saan vastaukseks tyyliin "ei se mitään kulta.." Puhuuks tyttö totta? :-)

no jos se ei joka kerta tapahdu niin tuskin se tosiaan sitten tyttöäsi haittaa.

mutta jos niin tapahtuu useinkin niin kyllä se silloin tietysti voi hieman harmittaa.. sitä nyt ei vain kehtaa sanoa.

• Paree naene´
        Jessevaan kirjoitti:

Asia varmasti harmittaa jos kyseessä on pelkkä seksikaveri, mutta jos kyseessä on kunnon rakkaussuhde, tyttö varmasti puhuu totta, koska silloin sexiin liittyy niin paljon muutakin kuin pelkkä suoritus; hellyys on rakastetun kanssa paljon parempaa kuin pelkkä fyysinen seksi.
        Sitä paitsi jokainen ihminen on vastuussa omista orgasmeistaan.

• uunilenkki
        yarn kirjoitti:

täällä ainakin tykätään!

ettei sitä kuule paljoo liikutella;)

• pelimies III

Peilit on juuri siksi keksitty. Pitkävartinen käsipeili on kummallakin aina silloin tällöin käytössä ja meillä on vaatekaapit sängyn jalkopäässä ja yksi ovi on peilistä. Sitä voi kivasti kumpikin hyödyntää. Kattoon emme ole kehdanneet laittaa (...vielä).

• Trixxx23

Dvd-kamera telineelle ja johti videotykkiin ja kuvanheitot valkokankaalle tai seinälle, siinä sitä hekuman litinää on kun näette itsenne nussimassa kolmen tai jopa viiden metrin leveydeltä.
        Jos olette pikkupervoja heijastakaa kuva naapuritalon seinälle.

• aikuinen mies

Aivan ihanalta näyttää kun pillu on kunnolla levällään ja saa painaa kovaa kyrpää sisään. On vaan useasti sen verran hämärää ettei pääse kunnolla katselemaan.

• päälle!

Meillä on makuuhuonnen katossa pari kynttiälyhtyä ja takan päälä muutama tuikkukippo. Tunnelmaa löytyy ja saahan ne kattovalotkin päälle. Sit peilejä kehiin ja sessio pystyyn!

• melankäyttäjä

juu..on aivan mahtavaa katsoa kun samalla kyrpä painuu sisään..hieroa klittaa samalla..

• Karjalainen Karvarinta

On se ihanan näköstä, kun märkä ja kiiltävä mäntä liikkuupi sisään ja ulos. Märät huulet kun hyväileepi vartta niin on kyllä kaunista. Peilit on apuna jotta eukkokin saa katella.

• Karjalainen Karvarinta

Huulilla tarkoitin siis häpyhuulia ja puhe ol tavan nainnista eikä suuseksistä, vaikka sitäkin aina harrastettaan. No joo - samat sanat sillekkin puolelle kumman tahansa kieli sitten lirputtaakin. Nättiä on kaikki seksi kotona katella.

• panomies12

Mistä puhut, mikä se ja sinne?

• Tietysti

On se sitten ihanaa saada SEN kova pää huulten väliin ja antaa liukua hieman syvemmälle... Aah, tuntea ensimmäiset tipat aina siihen asti, kunnes vaalea mahla valuu nieluun ja miksei hieman kasvoillekin...

Kyllä olut on poikaa. Voihan peilliläkin itseään katsoa SITÄ tehdessä jos semmoisesta tykkää. Munia en kyllä suuhuni laita, vegaani kun olen.

• Katson

Kosteaa pimpsaa on kiva katsoa,ja siinä vaiheessa kun sperma lentää sisään katson naistani silmiin,niistä näkee suuren nautinnon.Ja tietenkin se loppuvaihe kun vetää peniksen ulos ja sperma valuu hitaasti kuin laava tulivuoresta,sitä on kiva katsoa.

• Karjalainen Karvarinta

Ihan sama tiällä, mutta ei se vaimokaan silmiään pois pane jälkivaiheessa. Miun vaimo ussein toivoopi, että piän sisällä kunnes kutistuu melekein kokonnaan ja piän kanssa karvaset kivekset pimpassa kiinne. Sitten makkoilen ja olen muutennii alasti, jottakun hän halluu ihhailla spermasta ja pimppamehuista märkää aisaa ja märkiä kiveksiä. Ovat nuo miun pelit kauniita hänen mielestään ja puhtaita kun ollaan oltu, on tuoreitten lemmenliemien tuoksu ihana.

• katsekontakti

Katson aika usein. Välillä jopa teen muutaman työnnön hitaasti, jotta ehdin nähdä kunnolla. Käytämme myös sellaista asentoa, jossa olen lähes kyykylläni, jolloin näen paremmin. Ja myös ratsastusasennossa on kiva seurata, kun nainen laskeutuu istumaan päälleni ja kaluni uppoaa naisen syvyyksiin.

• mlukku

tykkään naida siten, että muija makaa pöydän päällä. Siinä asennossa on helppo levittää haarat, näköala on mitä mahtavin...hyvin näkee kun kulli painuu sisään ja tulee ulos....klittaa helppo samalla kutitella ja jos mieli tekee, niin tissitkin on ihan tarjottimella......mutta parasta on se, että näkee kullin liikkeen ja miten lopuksi suonet pullistuu ja sysäykset tuovat mahlan mahalle..

• näin..

me katselemme molemmat. nami :)

• örgismi

Mobutu Seseseko.

• Heinonen

joo niin mie olen veelly joo niskaa tuolla camryn takapenkillä ja perhana kattoon lauennu.. Niska huusi váin tytytystulpista ja perhana se lähti sieltä camrystä eikö vaan niin ja taas seisoo perhana!!!

• katsastakaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3199
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1811
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1702
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1595
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1573
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1370
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1344
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe