Anette Blyckert

mä vaan

Hei,
onko kukaan kuullut Anette Blyckert nimisestä henkilöstä? Kaveri väitti kivenkovaan että kyseinen tyyppi on Nightwishin uusi laulaja. Ainoa mitä netistä näin pikasesti löysin, oli että laulaa Alyson avenue nimisessä bändissä, ja parin ääninäytteen perusteella ei ollenkaan sovi Nightwish-tyyliin ainakaan minun mielestäni...

29

39976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lehdet kirjoittavat mitä kirjoittavat vain saadakseen muut ostamaan sen. Ainoat varmat tiedot saat Nightwish.comista.

Sitä paitsi moni varmasti haluaa odottaa toukokuuhun, kun virallinen tieto tulee.

• mä taas

Siis, sanoin että kaveri väittää ei mikään lehti ja hänen tietonsa ei siis ole lehdestä peräisin vaan ns. luotettavasta lähteestä...

• mä taas kirjoitti:

Siis, sanoin että kaveri väittää ei mikään lehti ja hänen tietonsa ei siis ole lehdestä peräisin vaan ns. luotettavasta lähteestä...

Nimesikö hän sen?

• mä taas
        SilverCreek kirjoitti:

Nimesikö hän sen?

Kyllä nimesi, mutta en viitsi toistaa, koska jos toi on totta, niin se henkilö vois olla aika pulassa, koska sillä ei lupa kertoa nimeä eteenpäin

• mä taas kirjoitti:

Kyllä nimesi, mutta en viitsi toistaa, koska jos toi on totta, niin se henkilö vois olla aika pulassa, koska sillä ei lupa kertoa nimeä eteenpäin

Jälleen todiste luotettavuudesta.

• mölö
        SilverCreek kirjoitti:

taitaa olla todiste omasta luotettavuudestasi, pässi. eipä tainnut olla tuo ketjun aloittaja väärässä.

• 85956
        SilverCreek kirjoitti:

...

• hyvähyvä
        mölö kirjoitti:

taitaa olla todiste omasta luotettavuudestasi, pässi. eipä tainnut olla tuo ketjun aloittaja väärässä.

Tästä lähtien pitääkin uskoa kaikki, mitä netissä kirjoitetaan. 99% en-voi-kertoa-kuulin jutuista täyttä bullshittiä ja niihin kuuluukin suhtautua epäillen.

• nukka_
        mä taas kirjoitti:

On sun kaveris hyvin arvannu!!! Helvetti että jotkut sai nenille väittäessään vastaan :D:D:D

• joopa jooo

Siis toi sopis yhteen sen huhun kanssa että kuulin laulajan olevan ruotsalainen:(

• ei kai??

Siis ei kai se nyt tää voi olla, kuullostaa ihan Abbamaiselta laululta

• Hehheeeh

Kyllä, se on Anette,

• BrokenInside

sehän on NW:n uus laulaja:DDD

• panda83

joo kamala akka hy saatana !!! koko Nightwish pilalla

• näin on,

tuokaa äkkiä se moppitukkainen hattivatti takaisin loilottamaan mukaoopperaa nuotin vierestä.

Onnea uudelle solistille, jos vihdoin saisivat setin kuntoon, kun saatiin joku laulutaitoinen mikin varteen.

• jeshg

Perhana, kaveri oli oikeassa 4 päivää ennnen tiedotusta. Pointsit kotiin, kuka se kaverisi oikein oli? Tuomas Holopainen? :P

• opetella

laskemaan???? Neljä päivää??? Tarkemmin sanottuna reilu 2 kk ennen julkistamista!!!
        Ketju oli aloitettu 20.3!

• ???
        opetella kirjoitti:

laskemaan???? Neljä päivää??? Tarkemmin sanottuna reilu 2 kk ennen julkistamista!!!
        Ketju oli aloitettu 20.3!

Tais kaverilla olla suht varma tieto ja visssiin melko luotettavakin...

• Jack-1

Aivan 2kk ja neljäpäivää ennen tiedon julkaisua tiesi kuka tulee laulajaksi, kun kuuli oikean vastauksen.

• Googlessa

Ruotsin saiteilla, siis tunnuksella .se, löytyy täsmälliselle haulle "Anette Blyckert" 6 osumaa. Anette Olzonia ei tunneta ollenkaan. Hyvä juttu Nightwishille, että laulaja on entuudestaan tuntematon. Ei ime julkisuutta yhtyeeltä.

• mä vaan

mitä mä sanoin.. ;)

• joop111

Tässähän oli tietoa jo kaksi kuukautta sitten. Turhaan moni odotellut julkistamista :)

• heille

jospa bändi tarjoaisi liput moisille oraakkeleille...

• tapsalniemi

Eikä valehdellut yhtään.

• Within Nightwish

Tais olla sisäpiirin tietoa kaverin kaverilta joka taas tuntee sen kaverin joka tuntee Nightwishin pojat. Ihan hyvältä kuulostaa. Sopii tämän tyyppiseen musiikkiin kuin nenä päähän. Tosin tämän yhden sinkun perusteellä Nightwish kuulostaa enemmänkin joltain Within Temptationilta tai Evanescenselta, Tarja antoi mukavan erilaista oopperan sävyä musiikkiin.

• jees123

Minkä takia sä täältä kyselet kyseisestä asiasta, jos kerran lähteesi oli luotettava? Ihmettelen vaan.

• BODEMILLER

VOI VITTU TUOTA NIGHTWISHIN TOUHUA EN KUUNTELE KYSEISTÄ YHTYETTÄ ENÄÄ KOSKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• vieras1

onneksi sait pahan olon purettua.

• epäoo0100
        vieras1 kirjoitti:

onneksi sait pahan olon purettua.

BODEMILLER, en ehkä menis raivoomaa tommosesta tai siis huutamaa ku kaikil on mielipiteensä... -.- Kylhän määki tykkään Anettesta enemmänku Tarjasta mut pakko mennä niiku ilmaisemaa koko bändistä ihan huutamalla et se muka ois "PERSEESTÄ"...

oot aika tyh...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe