miestä perseeseen

paksulla

miltä tuntuu ku mies saa munaa tai sauvaa perseeseen? entä naisten kokemukset?

335

34431

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      hyvältä. Ainakin allekirjoittaneesta, ja ainakin sauva. Munasta en tiedä.

      Kokeile itse niin saat selville oman mielipiteesi.

      • Anonyymi

        moi! sain muutama viikko sitten oikeaa kalua peppuun, sattu kyllä alkuun mutta aloin nauttia nopeesti, kävin niin kiimaiseksi että kiedoin jalat miehen ympärille, äijältä tuli varmaan viidessä minuutissa, ensin nai minua niin että olin kyljelläni ja nosti jalan pystyyn ja työnsi siitä sisään, sitten lähetyssaarnaajasta ja jalat lopulta olkapäille, ukon pallit läiskähteli minua perseelle kunnolla, mies sanoi että otetaan kohta toinen kerta ja sitten menin kontalleni sängynlaidalle, äijä painoi minut patjaa vasten ja taas kun työnsi niin sattui mut ei pitkään, sitten läimäytteli peppua ja sanoi että setä nussii pikku nartusta kiiman pois, tuhmat puheet kiihottaa todella, kohta heitti minut mahalleni ja tuli selkään ja nai kunnon rynkytyksellä ja otti ulos ja ruiski lastin pepulle, selkään ym, työnteli munaa vielä muutaman kerran sisään, peppu reijästä tuli spermaa vielä muutaman minuutin panon jälkeen, eka lasti tuli minulle perseeseen ja kohta pani jo toista.
        oli upeaa seksiä, olen hoikka mutta pyöreä pakarainen, ehkä hieman jopa naisellinen pylly, ihanaa kun iso miehen köriläs nussii kiimoissaan ja mylvii lauetessaan. kiihoton kun mietin sitä että se mies nautti suunnattomasti nussiessaan minua pyllyyn, alkuun kun munaa työnnetään niin sattuu hitokseen kun on niin tiukka ja peppu reagoi siihen supistamalla, pitää pysähtyä ja odottaa että pylly rentoutuu ja supistelu loppuu tai sulkijalihas antaa periksi, sitten voi ottaa koko munan sisään palleja myöten, tunnet kyllä silti sen jos mies kiihottuu ja survoo 25cm mulkkua voimalla sisään mutta sitä kiihottuu niin paljon että työnsin peppua suorastaan vastaan, sanoin itsekin tuhmia välillä, olen sinun pikku lutka, nussi kunnolla senkin sonni, siemennä lutkan pylly, kuorruta se reikä ym... Oli ihanaa ja menen uudelleen nussittavaksi, haluun mennä päälle ja laitan munan sisään ainoastaan terskan verran, kyykytän pyllyllä niin että tatti vaan liukuu sisällä, tai kyykkään palleja myöten kunnolla, tällä kertaa haluan munan ulos ja suuhun heti ennen laukeamista, haluan että hän purkautuu suuhun, osaan kyllä imeäkin niin hyvin että saisin lastin nopeasti, mutta oli ihanaa ja tykkään munasta ja isoista miehistä, saa olla pullea, karvainen, lihaksikas, tumma tai mikä hyvänsä, jos muna vaan kovettuu niin täältä löytyy pyllykolo mihin purkautua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi! sain muutama viikko sitten oikeaa kalua peppuun, sattu kyllä alkuun mutta aloin nauttia nopeesti, kävin niin kiimaiseksi että kiedoin jalat miehen ympärille, äijältä tuli varmaan viidessä minuutissa, ensin nai minua niin että olin kyljelläni ja nosti jalan pystyyn ja työnsi siitä sisään, sitten lähetyssaarnaajasta ja jalat lopulta olkapäille, ukon pallit läiskähteli minua perseelle kunnolla, mies sanoi että otetaan kohta toinen kerta ja sitten menin kontalleni sängynlaidalle, äijä painoi minut patjaa vasten ja taas kun työnsi niin sattui mut ei pitkään, sitten läimäytteli peppua ja sanoi että setä nussii pikku nartusta kiiman pois, tuhmat puheet kiihottaa todella, kohta heitti minut mahalleni ja tuli selkään ja nai kunnon rynkytyksellä ja otti ulos ja ruiski lastin pepulle, selkään ym, työnteli munaa vielä muutaman kerran sisään, peppu reijästä tuli spermaa vielä muutaman minuutin panon jälkeen, eka lasti tuli minulle perseeseen ja kohta pani jo toista.
        oli upeaa seksiä, olen hoikka mutta pyöreä pakarainen, ehkä hieman jopa naisellinen pylly, ihanaa kun iso miehen köriläs nussii kiimoissaan ja mylvii lauetessaan. kiihoton kun mietin sitä että se mies nautti suunnattomasti nussiessaan minua pyllyyn, alkuun kun munaa työnnetään niin sattuu hitokseen kun on niin tiukka ja peppu reagoi siihen supistamalla, pitää pysähtyä ja odottaa että pylly rentoutuu ja supistelu loppuu tai sulkijalihas antaa periksi, sitten voi ottaa koko munan sisään palleja myöten, tunnet kyllä silti sen jos mies kiihottuu ja survoo 25cm mulkkua voimalla sisään mutta sitä kiihottuu niin paljon että työnsin peppua suorastaan vastaan, sanoin itsekin tuhmia välillä, olen sinun pikku lutka, nussi kunnolla senkin sonni, siemennä lutkan pylly, kuorruta se reikä ym... Oli ihanaa ja menen uudelleen nussittavaksi, haluun mennä päälle ja laitan munan sisään ainoastaan terskan verran, kyykytän pyllyllä niin että tatti vaan liukuu sisällä, tai kyykkään palleja myöten kunnolla, tällä kertaa haluan munan ulos ja suuhun heti ennen laukeamista, haluan että hän purkautuu suuhun, osaan kyllä imeäkin niin hyvin että saisin lastin nopeasti, mutta oli ihanaa ja tykkään munasta ja isoista miehistä, saa olla pullea, karvainen, lihaksikas, tumma tai mikä hyvänsä, jos muna vaan kovettuu niin täältä löytyy pyllykolo mihin purkautua

        päällä ollessa on hyvä supistella omaa peppua isoa kyrpää vasten tuntee kun lasti tulee purista purista jee


      • Anonyymi

        etelän rannoilla kun tuijottaa miestä kauan saa yleensä aina isoa kalua peppuun siellä ei niin nuukaa onko mies vai nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi! sain muutama viikko sitten oikeaa kalua peppuun, sattu kyllä alkuun mutta aloin nauttia nopeesti, kävin niin kiimaiseksi että kiedoin jalat miehen ympärille, äijältä tuli varmaan viidessä minuutissa, ensin nai minua niin että olin kyljelläni ja nosti jalan pystyyn ja työnsi siitä sisään, sitten lähetyssaarnaajasta ja jalat lopulta olkapäille, ukon pallit läiskähteli minua perseelle kunnolla, mies sanoi että otetaan kohta toinen kerta ja sitten menin kontalleni sängynlaidalle, äijä painoi minut patjaa vasten ja taas kun työnsi niin sattui mut ei pitkään, sitten läimäytteli peppua ja sanoi että setä nussii pikku nartusta kiiman pois, tuhmat puheet kiihottaa todella, kohta heitti minut mahalleni ja tuli selkään ja nai kunnon rynkytyksellä ja otti ulos ja ruiski lastin pepulle, selkään ym, työnteli munaa vielä muutaman kerran sisään, peppu reijästä tuli spermaa vielä muutaman minuutin panon jälkeen, eka lasti tuli minulle perseeseen ja kohta pani jo toista.
        oli upeaa seksiä, olen hoikka mutta pyöreä pakarainen, ehkä hieman jopa naisellinen pylly, ihanaa kun iso miehen köriläs nussii kiimoissaan ja mylvii lauetessaan. kiihoton kun mietin sitä että se mies nautti suunnattomasti nussiessaan minua pyllyyn, alkuun kun munaa työnnetään niin sattuu hitokseen kun on niin tiukka ja peppu reagoi siihen supistamalla, pitää pysähtyä ja odottaa että pylly rentoutuu ja supistelu loppuu tai sulkijalihas antaa periksi, sitten voi ottaa koko munan sisään palleja myöten, tunnet kyllä silti sen jos mies kiihottuu ja survoo 25cm mulkkua voimalla sisään mutta sitä kiihottuu niin paljon että työnsin peppua suorastaan vastaan, sanoin itsekin tuhmia välillä, olen sinun pikku lutka, nussi kunnolla senkin sonni, siemennä lutkan pylly, kuorruta se reikä ym... Oli ihanaa ja menen uudelleen nussittavaksi, haluun mennä päälle ja laitan munan sisään ainoastaan terskan verran, kyykytän pyllyllä niin että tatti vaan liukuu sisällä, tai kyykkään palleja myöten kunnolla, tällä kertaa haluan munan ulos ja suuhun heti ennen laukeamista, haluan että hän purkautuu suuhun, osaan kyllä imeäkin niin hyvin että saisin lastin nopeasti, mutta oli ihanaa ja tykkään munasta ja isoista miehistä, saa olla pullea, karvainen, lihaksikas, tumma tai mikä hyvänsä, jos muna vaan kovettuu niin täältä löytyy pyllykolo mihin purkautua

        minun ei tarvi kuin laskeutua alas kulli pohjaan peppuani harjoitellut sauvoilla imee kyllä äkkiä kullin tyhjäks ja uudestaan kovaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi! sain muutama viikko sitten oikeaa kalua peppuun, sattu kyllä alkuun mutta aloin nauttia nopeesti, kävin niin kiimaiseksi että kiedoin jalat miehen ympärille, äijältä tuli varmaan viidessä minuutissa, ensin nai minua niin että olin kyljelläni ja nosti jalan pystyyn ja työnsi siitä sisään, sitten lähetyssaarnaajasta ja jalat lopulta olkapäille, ukon pallit läiskähteli minua perseelle kunnolla, mies sanoi että otetaan kohta toinen kerta ja sitten menin kontalleni sängynlaidalle, äijä painoi minut patjaa vasten ja taas kun työnsi niin sattui mut ei pitkään, sitten läimäytteli peppua ja sanoi että setä nussii pikku nartusta kiiman pois, tuhmat puheet kiihottaa todella, kohta heitti minut mahalleni ja tuli selkään ja nai kunnon rynkytyksellä ja otti ulos ja ruiski lastin pepulle, selkään ym, työnteli munaa vielä muutaman kerran sisään, peppu reijästä tuli spermaa vielä muutaman minuutin panon jälkeen, eka lasti tuli minulle perseeseen ja kohta pani jo toista.
        oli upeaa seksiä, olen hoikka mutta pyöreä pakarainen, ehkä hieman jopa naisellinen pylly, ihanaa kun iso miehen köriläs nussii kiimoissaan ja mylvii lauetessaan. kiihoton kun mietin sitä että se mies nautti suunnattomasti nussiessaan minua pyllyyn, alkuun kun munaa työnnetään niin sattuu hitokseen kun on niin tiukka ja peppu reagoi siihen supistamalla, pitää pysähtyä ja odottaa että pylly rentoutuu ja supistelu loppuu tai sulkijalihas antaa periksi, sitten voi ottaa koko munan sisään palleja myöten, tunnet kyllä silti sen jos mies kiihottuu ja survoo 25cm mulkkua voimalla sisään mutta sitä kiihottuu niin paljon että työnsin peppua suorastaan vastaan, sanoin itsekin tuhmia välillä, olen sinun pikku lutka, nussi kunnolla senkin sonni, siemennä lutkan pylly, kuorruta se reikä ym... Oli ihanaa ja menen uudelleen nussittavaksi, haluun mennä päälle ja laitan munan sisään ainoastaan terskan verran, kyykytän pyllyllä niin että tatti vaan liukuu sisällä, tai kyykkään palleja myöten kunnolla, tällä kertaa haluan munan ulos ja suuhun heti ennen laukeamista, haluan että hän purkautuu suuhun, osaan kyllä imeäkin niin hyvin että saisin lastin nopeasti, mutta oli ihanaa ja tykkään munasta ja isoista miehistä, saa olla pullea, karvainen, lihaksikas, tumma tai mikä hyvänsä, jos muna vaan kovettuu niin täältä löytyy pyllykolo mihin purkautua

        täällä toinen kans


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi! sain muutama viikko sitten oikeaa kalua peppuun, sattu kyllä alkuun mutta aloin nauttia nopeesti, kävin niin kiimaiseksi että kiedoin jalat miehen ympärille, äijältä tuli varmaan viidessä minuutissa, ensin nai minua niin että olin kyljelläni ja nosti jalan pystyyn ja työnsi siitä sisään, sitten lähetyssaarnaajasta ja jalat lopulta olkapäille, ukon pallit läiskähteli minua perseelle kunnolla, mies sanoi että otetaan kohta toinen kerta ja sitten menin kontalleni sängynlaidalle, äijä painoi minut patjaa vasten ja taas kun työnsi niin sattui mut ei pitkään, sitten läimäytteli peppua ja sanoi että setä nussii pikku nartusta kiiman pois, tuhmat puheet kiihottaa todella, kohta heitti minut mahalleni ja tuli selkään ja nai kunnon rynkytyksellä ja otti ulos ja ruiski lastin pepulle, selkään ym, työnteli munaa vielä muutaman kerran sisään, peppu reijästä tuli spermaa vielä muutaman minuutin panon jälkeen, eka lasti tuli minulle perseeseen ja kohta pani jo toista.
        oli upeaa seksiä, olen hoikka mutta pyöreä pakarainen, ehkä hieman jopa naisellinen pylly, ihanaa kun iso miehen köriläs nussii kiimoissaan ja mylvii lauetessaan. kiihoton kun mietin sitä että se mies nautti suunnattomasti nussiessaan minua pyllyyn, alkuun kun munaa työnnetään niin sattuu hitokseen kun on niin tiukka ja peppu reagoi siihen supistamalla, pitää pysähtyä ja odottaa että pylly rentoutuu ja supistelu loppuu tai sulkijalihas antaa periksi, sitten voi ottaa koko munan sisään palleja myöten, tunnet kyllä silti sen jos mies kiihottuu ja survoo 25cm mulkkua voimalla sisään mutta sitä kiihottuu niin paljon että työnsin peppua suorastaan vastaan, sanoin itsekin tuhmia välillä, olen sinun pikku lutka, nussi kunnolla senkin sonni, siemennä lutkan pylly, kuorruta se reikä ym... Oli ihanaa ja menen uudelleen nussittavaksi, haluun mennä päälle ja laitan munan sisään ainoastaan terskan verran, kyykytän pyllyllä niin että tatti vaan liukuu sisällä, tai kyykkään palleja myöten kunnolla, tällä kertaa haluan munan ulos ja suuhun heti ennen laukeamista, haluan että hän purkautuu suuhun, osaan kyllä imeäkin niin hyvin että saisin lastin nopeasti, mutta oli ihanaa ja tykkään munasta ja isoista miehistä, saa olla pullea, karvainen, lihaksikas, tumma tai mikä hyvänsä, jos muna vaan kovettuu niin täältä löytyy pyllykolo mihin purkautua

        upeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        päällä ollessa on hyvä supistella omaa peppua isoa kyrpää vasten tuntee kun lasti tulee purista purista jee

        mitä suurempi sen helpompi on puristellatuntea ja uudestaan kovettaa


      • Anonyymi

        Niinpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi! sain muutama viikko sitten oikeaa kalua peppuun, sattu kyllä alkuun mutta aloin nauttia nopeesti, kävin niin kiimaiseksi että kiedoin jalat miehen ympärille, äijältä tuli varmaan viidessä minuutissa, ensin nai minua niin että olin kyljelläni ja nosti jalan pystyyn ja työnsi siitä sisään, sitten lähetyssaarnaajasta ja jalat lopulta olkapäille, ukon pallit läiskähteli minua perseelle kunnolla, mies sanoi että otetaan kohta toinen kerta ja sitten menin kontalleni sängynlaidalle, äijä painoi minut patjaa vasten ja taas kun työnsi niin sattui mut ei pitkään, sitten läimäytteli peppua ja sanoi että setä nussii pikku nartusta kiiman pois, tuhmat puheet kiihottaa todella, kohta heitti minut mahalleni ja tuli selkään ja nai kunnon rynkytyksellä ja otti ulos ja ruiski lastin pepulle, selkään ym, työnteli munaa vielä muutaman kerran sisään, peppu reijästä tuli spermaa vielä muutaman minuutin panon jälkeen, eka lasti tuli minulle perseeseen ja kohta pani jo toista.
        oli upeaa seksiä, olen hoikka mutta pyöreä pakarainen, ehkä hieman jopa naisellinen pylly, ihanaa kun iso miehen köriläs nussii kiimoissaan ja mylvii lauetessaan. kiihoton kun mietin sitä että se mies nautti suunnattomasti nussiessaan minua pyllyyn, alkuun kun munaa työnnetään niin sattuu hitokseen kun on niin tiukka ja peppu reagoi siihen supistamalla, pitää pysähtyä ja odottaa että pylly rentoutuu ja supistelu loppuu tai sulkijalihas antaa periksi, sitten voi ottaa koko munan sisään palleja myöten, tunnet kyllä silti sen jos mies kiihottuu ja survoo 25cm mulkkua voimalla sisään mutta sitä kiihottuu niin paljon että työnsin peppua suorastaan vastaan, sanoin itsekin tuhmia välillä, olen sinun pikku lutka, nussi kunnolla senkin sonni, siemennä lutkan pylly, kuorruta se reikä ym... Oli ihanaa ja menen uudelleen nussittavaksi, haluun mennä päälle ja laitan munan sisään ainoastaan terskan verran, kyykytän pyllyllä niin että tatti vaan liukuu sisällä, tai kyykkään palleja myöten kunnolla, tällä kertaa haluan munan ulos ja suuhun heti ennen laukeamista, haluan että hän purkautuu suuhun, osaan kyllä imeäkin niin hyvin että saisin lastin nopeasti, mutta oli ihanaa ja tykkään munasta ja isoista miehistä, saa olla pullea, karvainen, lihaksikas, tumma tai mikä hyvänsä, jos muna vaan kovettuu niin täältä löytyy pyllykolo mihin purkautua

        kun lopulla istuu pohjaan ja tuntee ison kullin ruiskaukset jatkat puristelemalla ja hitaasti liikkumalla johan kovenee nyt saat pitkän panon jonka muistat kauan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi! sain muutama viikko sitten oikeaa kalua peppuun, sattu kyllä alkuun mutta aloin nauttia nopeesti, kävin niin kiimaiseksi että kiedoin jalat miehen ympärille, äijältä tuli varmaan viidessä minuutissa, ensin nai minua niin että olin kyljelläni ja nosti jalan pystyyn ja työnsi siitä sisään, sitten lähetyssaarnaajasta ja jalat lopulta olkapäille, ukon pallit läiskähteli minua perseelle kunnolla, mies sanoi että otetaan kohta toinen kerta ja sitten menin kontalleni sängynlaidalle, äijä painoi minut patjaa vasten ja taas kun työnsi niin sattui mut ei pitkään, sitten läimäytteli peppua ja sanoi että setä nussii pikku nartusta kiiman pois, tuhmat puheet kiihottaa todella, kohta heitti minut mahalleni ja tuli selkään ja nai kunnon rynkytyksellä ja otti ulos ja ruiski lastin pepulle, selkään ym, työnteli munaa vielä muutaman kerran sisään, peppu reijästä tuli spermaa vielä muutaman minuutin panon jälkeen, eka lasti tuli minulle perseeseen ja kohta pani jo toista.
        oli upeaa seksiä, olen hoikka mutta pyöreä pakarainen, ehkä hieman jopa naisellinen pylly, ihanaa kun iso miehen köriläs nussii kiimoissaan ja mylvii lauetessaan. kiihoton kun mietin sitä että se mies nautti suunnattomasti nussiessaan minua pyllyyn, alkuun kun munaa työnnetään niin sattuu hitokseen kun on niin tiukka ja peppu reagoi siihen supistamalla, pitää pysähtyä ja odottaa että pylly rentoutuu ja supistelu loppuu tai sulkijalihas antaa periksi, sitten voi ottaa koko munan sisään palleja myöten, tunnet kyllä silti sen jos mies kiihottuu ja survoo 25cm mulkkua voimalla sisään mutta sitä kiihottuu niin paljon että työnsin peppua suorastaan vastaan, sanoin itsekin tuhmia välillä, olen sinun pikku lutka, nussi kunnolla senkin sonni, siemennä lutkan pylly, kuorruta se reikä ym... Oli ihanaa ja menen uudelleen nussittavaksi, haluun mennä päälle ja laitan munan sisään ainoastaan terskan verran, kyykytän pyllyllä niin että tatti vaan liukuu sisällä, tai kyykkään palleja myöten kunnolla, tällä kertaa haluan munan ulos ja suuhun heti ennen laukeamista, haluan että hän purkautuu suuhun, osaan kyllä imeäkin niin hyvin että saisin lastin nopeasti, mutta oli ihanaa ja tykkään munasta ja isoista miehistä, saa olla pullea, karvainen, lihaksikas, tumma tai mikä hyvänsä, jos muna vaan kovettuu niin täältä löytyy pyllykolo mihin purkautua

        antajan onnea oot saanut kokea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi! sain muutama viikko sitten oikeaa kalua peppuun, sattu kyllä alkuun mutta aloin nauttia nopeesti, kävin niin kiimaiseksi että kiedoin jalat miehen ympärille, äijältä tuli varmaan viidessä minuutissa, ensin nai minua niin että olin kyljelläni ja nosti jalan pystyyn ja työnsi siitä sisään, sitten lähetyssaarnaajasta ja jalat lopulta olkapäille, ukon pallit läiskähteli minua perseelle kunnolla, mies sanoi että otetaan kohta toinen kerta ja sitten menin kontalleni sängynlaidalle, äijä painoi minut patjaa vasten ja taas kun työnsi niin sattui mut ei pitkään, sitten läimäytteli peppua ja sanoi että setä nussii pikku nartusta kiiman pois, tuhmat puheet kiihottaa todella, kohta heitti minut mahalleni ja tuli selkään ja nai kunnon rynkytyksellä ja otti ulos ja ruiski lastin pepulle, selkään ym, työnteli munaa vielä muutaman kerran sisään, peppu reijästä tuli spermaa vielä muutaman minuutin panon jälkeen, eka lasti tuli minulle perseeseen ja kohta pani jo toista.
        oli upeaa seksiä, olen hoikka mutta pyöreä pakarainen, ehkä hieman jopa naisellinen pylly, ihanaa kun iso miehen köriläs nussii kiimoissaan ja mylvii lauetessaan. kiihoton kun mietin sitä että se mies nautti suunnattomasti nussiessaan minua pyllyyn, alkuun kun munaa työnnetään niin sattuu hitokseen kun on niin tiukka ja peppu reagoi siihen supistamalla, pitää pysähtyä ja odottaa että pylly rentoutuu ja supistelu loppuu tai sulkijalihas antaa periksi, sitten voi ottaa koko munan sisään palleja myöten, tunnet kyllä silti sen jos mies kiihottuu ja survoo 25cm mulkkua voimalla sisään mutta sitä kiihottuu niin paljon että työnsin peppua suorastaan vastaan, sanoin itsekin tuhmia välillä, olen sinun pikku lutka, nussi kunnolla senkin sonni, siemennä lutkan pylly, kuorruta se reikä ym... Oli ihanaa ja menen uudelleen nussittavaksi, haluun mennä päälle ja laitan munan sisään ainoastaan terskan verran, kyykytän pyllyllä niin että tatti vaan liukuu sisällä, tai kyykkään palleja myöten kunnolla, tällä kertaa haluan munan ulos ja suuhun heti ennen laukeamista, haluan että hän purkautuu suuhun, osaan kyllä imeäkin niin hyvin että saisin lastin nopeasti, mutta oli ihanaa ja tykkään munasta ja isoista miehistä, saa olla pullea, karvainen, lihaksikas, tumma tai mikä hyvänsä, jos muna vaan kovettuu niin täältä löytyy pyllykolo mihin purkautua

        kyllä pepun antaminen on aina ihanaa


      • Anonyymi

        sauvan jälkeen alat haaveileen miltä oikee tuntuis toteutin haaveni ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etelän rannoilla kun tuijottaa miestä kauan saa yleensä aina isoa kalua peppuun siellä ei niin nuukaa onko mies vai nainen

        jos oot tyytyväinen voi kutsuu myös kaverit mukaan aamu hhuuhtelu ja rasvaus kannatta tehdä ennen rannalle menoo laitan yleensä pepun pystyyn ja kortsu paketin pyyhkeelle kyllä on kavereita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä pepun antaminen on aina ihanaa

        2 viikkoo aurinko rannoilla oikeissa paikoissa niin tiedät saaneesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 viikkoo aurinko rannoilla oikeissa paikoissa niin tiedät saaneesi

        Minkä ikäsiä ootte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi! sain muutama viikko sitten oikeaa kalua peppuun, sattu kyllä alkuun mutta aloin nauttia nopeesti, kävin niin kiimaiseksi että kiedoin jalat miehen ympärille, äijältä tuli varmaan viidessä minuutissa, ensin nai minua niin että olin kyljelläni ja nosti jalan pystyyn ja työnsi siitä sisään, sitten lähetyssaarnaajasta ja jalat lopulta olkapäille, ukon pallit läiskähteli minua perseelle kunnolla, mies sanoi että otetaan kohta toinen kerta ja sitten menin kontalleni sängynlaidalle, äijä painoi minut patjaa vasten ja taas kun työnsi niin sattui mut ei pitkään, sitten läimäytteli peppua ja sanoi että setä nussii pikku nartusta kiiman pois, tuhmat puheet kiihottaa todella, kohta heitti minut mahalleni ja tuli selkään ja nai kunnon rynkytyksellä ja otti ulos ja ruiski lastin pepulle, selkään ym, työnteli munaa vielä muutaman kerran sisään, peppu reijästä tuli spermaa vielä muutaman minuutin panon jälkeen, eka lasti tuli minulle perseeseen ja kohta pani jo toista.
        oli upeaa seksiä, olen hoikka mutta pyöreä pakarainen, ehkä hieman jopa naisellinen pylly, ihanaa kun iso miehen köriläs nussii kiimoissaan ja mylvii lauetessaan. kiihoton kun mietin sitä että se mies nautti suunnattomasti nussiessaan minua pyllyyn, alkuun kun munaa työnnetään niin sattuu hitokseen kun on niin tiukka ja peppu reagoi siihen supistamalla, pitää pysähtyä ja odottaa että pylly rentoutuu ja supistelu loppuu tai sulkijalihas antaa periksi, sitten voi ottaa koko munan sisään palleja myöten, tunnet kyllä silti sen jos mies kiihottuu ja survoo 25cm mulkkua voimalla sisään mutta sitä kiihottuu niin paljon että työnsin peppua suorastaan vastaan, sanoin itsekin tuhmia välillä, olen sinun pikku lutka, nussi kunnolla senkin sonni, siemennä lutkan pylly, kuorruta se reikä ym... Oli ihanaa ja menen uudelleen nussittavaksi, haluun mennä päälle ja laitan munan sisään ainoastaan terskan verran, kyykytän pyllyllä niin että tatti vaan liukuu sisällä, tai kyykkään palleja myöten kunnolla, tällä kertaa haluan munan ulos ja suuhun heti ennen laukeamista, haluan että hän purkautuu suuhun, osaan kyllä imeäkin niin hyvin että saisin lastin nopeasti, mutta oli ihanaa ja tykkään munasta ja isoista miehistä, saa olla pullea, karvainen, lihaksikas, tumma tai mikä hyvänsä, jos muna vaan kovettuu niin täältä löytyy pyllykolo mihin purkautua

        juuri tuo eestakanen sisään ulos se pieni kirpaisu tai ison käyrän hyvä hinkkaus aina laukeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä suurempi sen helpompi on puristellatuntea ja uudestaan kovettaa

        kaverit kerto et yhellä niin suuri ettei mahu no minä kyllä lopulta laskeuduin pohjaan asti orkku tuli mulle ekaks mahtavaa ratsastaa ja tuntea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäsiä ootte?

        ei kai iällä väliä kun lihakset kunnossa puristus hyvä


    • mika

      Hyvältä se tuntuu, mutta dildo perseessä laukeaa ihan liian nopeasti. Siksipä sitä ei juuri tule harrastettua. Tyttöystäväkään ei tunnu pitävän sauvaleikin ajatuksesta.

      • Ripe

        ....tekee,meinaan ainakin kun panee perseeseen. Olen pannut kahta miestä peppuun ja muutamaa naistakin.Onhan se tiukempi kuin pillu!! Vaimoni haluu peppuunsa silloin tällöin,saa hyvät orkut sitäkin kautta. ;-))Herkkupeppu onkin!!!
        Yhtä kaveria panin aina sillon tällön peppuun ja samalla runkkasin häntä,saatin usein molemmat yht'aikaa!!
        Siis eikun peppuun aina silloin tällöin,,vaihtelun vuoksi ;-))


      • mika
        Ripe kirjoitti:

        ....tekee,meinaan ainakin kun panee perseeseen. Olen pannut kahta miestä peppuun ja muutamaa naistakin.Onhan se tiukempi kuin pillu!! Vaimoni haluu peppuunsa silloin tällöin,saa hyvät orkut sitäkin kautta. ;-))Herkkupeppu onkin!!!
        Yhtä kaveria panin aina sillon tällön peppuun ja samalla runkkasin häntä,saatin usein molemmat yht'aikaa!!
        Siis eikun peppuun aina silloin tällöin,,vaihtelun vuoksi ;-))

        Siis miehen kanssa en ole ollut, kokemus oli ihan sitä että tyttöystävä lykkii sauvaa anukseen esim. lähetyssaarnaajan aikana. Soolonakin siitä puuttuu melkein kaikki viehätys.

        Muuten en ymmärrä miksi kukaan mies haluaisi naiseltaan anaaliseksiä. Kyllähän sitä naiselleen tarjoaa jos nainen haluaa, ja jos on homo niin muuta ei ole tarjollakaan. Mutta kyllä pillu tuntuu munassa niin helvetisti paljon paremmalta. Kivuliaan piukka rengas jonka toisella puolella ei mitään vs. koko pituudelta hyväilevä ja lämmin, jonne saa penistä sorkkia varomatta ihan miten tahansa. Minä en epäilisi voittajaa...


      • Anonyymi
        Ripe kirjoitti:

        ....tekee,meinaan ainakin kun panee perseeseen. Olen pannut kahta miestä peppuun ja muutamaa naistakin.Onhan se tiukempi kuin pillu!! Vaimoni haluu peppuunsa silloin tällöin,saa hyvät orkut sitäkin kautta. ;-))Herkkupeppu onkin!!!
        Yhtä kaveria panin aina sillon tällön peppuun ja samalla runkkasin häntä,saatin usein molemmat yht'aikaa!!
        Siis eikun peppuun aina silloin tällöin,,vaihtelun vuoksi ;-))

        Riippuu myös perseestä minne panee niin ei se välttämättä emättimestä hirveän paljon eroa

        Kortsu tietty nyt on järkevää anaalipanossa

        Sitä en tiedä miltä kalu tuntuu perseessä, mutta ilmeisesti hyvältä


      • Anonyymi
        Ripe kirjoitti:

        ....tekee,meinaan ainakin kun panee perseeseen. Olen pannut kahta miestä peppuun ja muutamaa naistakin.Onhan se tiukempi kuin pillu!! Vaimoni haluu peppuunsa silloin tällöin,saa hyvät orkut sitäkin kautta. ;-))Herkkupeppu onkin!!!
        Yhtä kaveria panin aina sillon tällön peppuun ja samalla runkkasin häntä,saatin usein molemmat yht'aikaa!!
        Siis eikun peppuun aina silloin tällöin,,vaihtelun vuoksi ;-))

        elämästä pitää nauttia koko ajan


      • Anonyymi
        Ripe kirjoitti:

        ....tekee,meinaan ainakin kun panee perseeseen. Olen pannut kahta miestä peppuun ja muutamaa naistakin.Onhan se tiukempi kuin pillu!! Vaimoni haluu peppuunsa silloin tällöin,saa hyvät orkut sitäkin kautta. ;-))Herkkupeppu onkin!!!
        Yhtä kaveria panin aina sillon tällön peppuun ja samalla runkkasin häntä,saatin usein molemmat yht'aikaa!!
        Siis eikun peppuun aina silloin tällöin,,vaihtelun vuoksi ;-))

        silkkaa nautintoa


      • Anonyymi
        Ripe kirjoitti:

        ....tekee,meinaan ainakin kun panee perseeseen. Olen pannut kahta miestä peppuun ja muutamaa naistakin.Onhan se tiukempi kuin pillu!! Vaimoni haluu peppuunsa silloin tällöin,saa hyvät orkut sitäkin kautta. ;-))Herkkupeppu onkin!!!
        Yhtä kaveria panin aina sillon tällön peppuun ja samalla runkkasin häntä,saatin usein molemmat yht'aikaa!!
        Siis eikun peppuun aina silloin tällöin,,vaihtelun vuoksi ;-))

        ostin vaimolle straponin ei innostunut kerran kokeiltu etsi itselles mies oli vastaus nyt onkin suuri kullinen mies joka nussii tajun kankaalle ja pepun puhki kerran viikossa


      • Anonyymi
        mika kirjoitti:

        Siis miehen kanssa en ole ollut, kokemus oli ihan sitä että tyttöystävä lykkii sauvaa anukseen esim. lähetyssaarnaajan aikana. Soolonakin siitä puuttuu melkein kaikki viehätys.

        Muuten en ymmärrä miksi kukaan mies haluaisi naiseltaan anaaliseksiä. Kyllähän sitä naiselleen tarjoaa jos nainen haluaa, ja jos on homo niin muuta ei ole tarjollakaan. Mutta kyllä pillu tuntuu munassa niin helvetisti paljon paremmalta. Kivuliaan piukka rengas jonka toisella puolella ei mitään vs. koko pituudelta hyväilevä ja lämmin, jonne saa penistä sorkkia varomatta ihan miten tahansa. Minä en epäilisi voittajaa...

        klunssin jälkeen ei ku suoraa putkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu myös perseestä minne panee niin ei se välttämättä emättimestä hirveän paljon eroa

        Kortsu tietty nyt on järkevää anaalipanossa

        Sitä en tiedä miltä kalu tuntuu perseessä, mutta ilmeisesti hyvältä

        kokeile


      • Anonyymi

        tuon eka laukeemisen jälkeen kestää kauan panna nainenkin tyytyväinen


      • Anonyymi
        Ripe kirjoitti:

        ....tekee,meinaan ainakin kun panee perseeseen. Olen pannut kahta miestä peppuun ja muutamaa naistakin.Onhan se tiukempi kuin pillu!! Vaimoni haluu peppuunsa silloin tällöin,saa hyvät orkut sitäkin kautta. ;-))Herkkupeppu onkin!!!
        Yhtä kaveria panin aina sillon tällön peppuun ja samalla runkkasin häntä,saatin usein molemmat yht'aikaa!!
        Siis eikun peppuun aina silloin tällöin,,vaihtelun vuoksi ;-))

        hyvää se tekee,itse pidän kun minun peppuun naidaan pitkään.suosittelen.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvää se tekee,itse pidän kun minun peppuun naidaan pitkään.suosittelen.....

        ja olen mies ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja olen mies ;)

        3 kaveria jonoon anaali orkku taattu


      • Anonyymi
        Ripe kirjoitti:

        ....tekee,meinaan ainakin kun panee perseeseen. Olen pannut kahta miestä peppuun ja muutamaa naistakin.Onhan se tiukempi kuin pillu!! Vaimoni haluu peppuunsa silloin tällöin,saa hyvät orkut sitäkin kautta. ;-))Herkkupeppu onkin!!!
        Yhtä kaveria panin aina sillon tällön peppuun ja samalla runkkasin häntä,saatin usein molemmat yht'aikaa!!
        Siis eikun peppuun aina silloin tällöin,,vaihtelun vuoksi ;-))

        mulla kans pari kaveria jotka haluu miehen peppua silloin tällöin ja minähän annan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu myös perseestä minne panee niin ei se välttämättä emättimestä hirveän paljon eroa

        Kortsu tietty nyt on järkevää anaalipanossa

        Sitä en tiedä miltä kalu tuntuu perseessä, mutta ilmeisesti hyvältä

        kalu pepussa on silkkaa nautintoa kun mies joka osaa panna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvää se tekee,itse pidän kun minun peppuun naidaan pitkään.suosittelen.....

        kolmen kimpassa ihaninta nuddit vaimoa peppuun samalla kaveri painaa omansa sun peppuun ihanaa kokeilkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla kans pari kaveria jotka haluu miehen peppua silloin tällöin ja minähän annan

        Olisipa itselläkin tuollaiset kaverit joille antaa peppua silloin tällöin ;)


    • ibitza

      Olin pari viikkoa ibitzalla ja tutustuin mustaan mieheen,imin parrua posket lommolla ja sain sitä patukkaa perseeseen 1-3 kertaa päivässä,oli ihana nussia mutaa persettä ja samalla runkata,69 on taivaallinen asento varsinkin jos päällä ollessa joku panee perseeseen.

      • toni28

        Tekee hyvää välillä, kun varsinkin isokaluinen nai perseeseen. Mitä suurempi, sen parempi.Alussa sattuu älyttömästi, mutta ottaa ajan kanssa sisään, MIELUITEN MAHD VÄHILLÄ LIUKASTEILLA. Sitten rajusti pohjaan asti ja takaapäin, mahdollisimman pitkään. Yhtä naista fistasin anaaliin. Se oli tosi kiimoissaan, vaikka sitä jännitti aluksi. Sekään ei halunnut liukastetta. Homma kiihotti mua tosi paljon!


      • Ibitza on ihana paikka.
        Maininta 69 ja yksi takaapäin. Saitko siis kahta mustaa sielä?


      • Anonyymi
        toni28 kirjoitti:

        Tekee hyvää välillä, kun varsinkin isokaluinen nai perseeseen. Mitä suurempi, sen parempi.Alussa sattuu älyttömästi, mutta ottaa ajan kanssa sisään, MIELUITEN MAHD VÄHILLÄ LIUKASTEILLA. Sitten rajusti pohjaan asti ja takaapäin, mahdollisimman pitkään. Yhtä naista fistasin anaaliin. Se oli tosi kiimoissaan, vaikka sitä jännitti aluksi. Sekään ei halunnut liukastetta. Homma kiihotti mua tosi paljon!

        Olen 53 v vapaa paksukullinen bitop Helsingin seudulta haluun päästä naimaan sun kiihottavaa kiimapyllyäsi [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 53 v vapaa paksukullinen bitop Helsingin seudulta haluun päästä naimaan sun kiihottavaa kiimapyllyäsi [email protected]

        moi! minua nussittiin eka kertaa pyllyyn 2 viikkoa sitten, olin kyllä muita leikkejä leikkinyt, mutta aina miehillä oli todellisuudessa erektio ongelma tai muuten vaan ei kerrottu totuutta tutustuessa, kyseinen mies oli vongannut minua todella kauan, hän näki minut uimahallissa alkuun, olen hoikka mutta pyöreät pakarat omaava mies, hän laittoi minut sesälleni ja nosti jalat lähes olkapäille, laittoi liukua munaan ja alkoi työntää, huusin heti kivusta ja vetäisin munan ulos, uudelleen työntäessä hän piti paikallaan vähän aikaa niin että pelkkä tatti oli sisällä, vähitellen työnsi koko munan pohjaan, sattui mutta pikkuhiljaa aloin nauttia, kiihotuin älyttömästi kun mies mylvi välistä, kiedoin jalat ympärille ja työnsin pyllyä vastaan, setä otti molemmat jalat yhteen, käänsi kyljelleen ja taitoin selkää notkolle kunnolla (pyllistin) hän oli kontallaan ja minä kyljelläni, nussi kun viimeistä päivää ja hän puhui tuhmia samalla, sedän pikku narttu on kiimoissaan, setä nussii kiiman pois! kiihotuin älyttömästi noista tuhmista, sanoin että olen sinun oma pikku lutka, nussi sonni ja siemennä se pieni tiukka pyllyreikä, Noh ukko laukesi aika nopeasti, olin taivaissa siitä, tykkään hulluna kun mies nauttii minun pepusta ja laukeaa, oltiin noin 15min pitkällään ja juteltiin, puristelin hellästi hänen kullia josko alkais taas kovettumaan, sitten mies laittoi minut sängyn laidalle kontalleen ja painoi pään patjaa vasten niin että perse oli niin pystyssä kun voi olla, liukua munaan ja taas työnsi niin nopeaan että sattui hitosti, mutta totuin nopeesti kun käskin pysäyttää hetkeksi, äijä läimäytteli pakaroita ja pani niin että läiske kuului, veti minut ylös kontalleen ja kietoi käden kaulan ympäri ja imi nussiessa kaulaan mustelmat kahteen kertaan, suudeltiin myös kiihkeästi, mies sanoi että olet ihanan tiukka ja on ihanat pienet pakarat, äijä taas mylvi mutta veti ulos ja onnistui ettei tullu vielä, laittoi minut mahalleni ja tyyny alle niin että pylly oli paremmin pystyssä, nyt äijä ei kysellyt vaan alkoi älytön nussiminen niin että sänky ja varmaan seinätkin natisi, otin käsillä seinästä vastaan ja työnsin, sain tyrkittyä pyllyä vastaan ka pyörittelin sitä vielä niin että ukko veti munan ulos ja ruiski pepulle, selkään ja jokapaikkaan! lysähti lusikkaan vierelle ja pyllistin niin työnteli hiljaa munaa muutaman kerran sisään, , minulta tuli spermaa pyllystä vielä 10min päästäkin, sitä oli niin hitosti kun eka lasti kokonaan sisälle ym


      • Anonyymi

        mahtava loma milloin uusiks


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Ibitza on ihana paikka.
        Maininta 69 ja yksi takaapäin. Saitko siis kahta mustaa sielä?

        tottakai toisella kertaa kaverinsa mukana mukavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi! minua nussittiin eka kertaa pyllyyn 2 viikkoa sitten, olin kyllä muita leikkejä leikkinyt, mutta aina miehillä oli todellisuudessa erektio ongelma tai muuten vaan ei kerrottu totuutta tutustuessa, kyseinen mies oli vongannut minua todella kauan, hän näki minut uimahallissa alkuun, olen hoikka mutta pyöreät pakarat omaava mies, hän laittoi minut sesälleni ja nosti jalat lähes olkapäille, laittoi liukua munaan ja alkoi työntää, huusin heti kivusta ja vetäisin munan ulos, uudelleen työntäessä hän piti paikallaan vähän aikaa niin että pelkkä tatti oli sisällä, vähitellen työnsi koko munan pohjaan, sattui mutta pikkuhiljaa aloin nauttia, kiihotuin älyttömästi kun mies mylvi välistä, kiedoin jalat ympärille ja työnsin pyllyä vastaan, setä otti molemmat jalat yhteen, käänsi kyljelleen ja taitoin selkää notkolle kunnolla (pyllistin) hän oli kontallaan ja minä kyljelläni, nussi kun viimeistä päivää ja hän puhui tuhmia samalla, sedän pikku narttu on kiimoissaan, setä nussii kiiman pois! kiihotuin älyttömästi noista tuhmista, sanoin että olen sinun oma pikku lutka, nussi sonni ja siemennä se pieni tiukka pyllyreikä, Noh ukko laukesi aika nopeasti, olin taivaissa siitä, tykkään hulluna kun mies nauttii minun pepusta ja laukeaa, oltiin noin 15min pitkällään ja juteltiin, puristelin hellästi hänen kullia josko alkais taas kovettumaan, sitten mies laittoi minut sängyn laidalle kontalleen ja painoi pään patjaa vasten niin että perse oli niin pystyssä kun voi olla, liukua munaan ja taas työnsi niin nopeaan että sattui hitosti, mutta totuin nopeesti kun käskin pysäyttää hetkeksi, äijä läimäytteli pakaroita ja pani niin että läiske kuului, veti minut ylös kontalleen ja kietoi käden kaulan ympäri ja imi nussiessa kaulaan mustelmat kahteen kertaan, suudeltiin myös kiihkeästi, mies sanoi että olet ihanan tiukka ja on ihanat pienet pakarat, äijä taas mylvi mutta veti ulos ja onnistui ettei tullu vielä, laittoi minut mahalleni ja tyyny alle niin että pylly oli paremmin pystyssä, nyt äijä ei kysellyt vaan alkoi älytön nussiminen niin että sänky ja varmaan seinätkin natisi, otin käsillä seinästä vastaan ja työnsin, sain tyrkittyä pyllyä vastaan ka pyörittelin sitä vielä niin että ukko veti munan ulos ja ruiski pepulle, selkään ja jokapaikkaan! lysähti lusikkaan vierelle ja pyllistin niin työnteli hiljaa munaa muutaman kerran sisään, , minulta tuli spermaa pyllystä vielä 10min päästäkin, sitä oli niin hitosti kun eka lasti kokonaan sisälle ym

        samanlaise session jälkeen vaimo ihmetteli miks mun perseestä valuu kun mentiin saunaan pakko kertoo


      • Anonyymi

        etelän rannoilla kukaan ei pane pahakseen jos imeskelet toista miestä tai ratsastat rannalla kalu pepussa joskut tulevat mukaankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 53 v vapaa paksukullinen bitop Helsingin seudulta haluun päästä naimaan sun kiihottavaa kiimapyllyäsi [email protected]

        tänne vaan meenkö huuhtelemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi! minua nussittiin eka kertaa pyllyyn 2 viikkoa sitten, olin kyllä muita leikkejä leikkinyt, mutta aina miehillä oli todellisuudessa erektio ongelma tai muuten vaan ei kerrottu totuutta tutustuessa, kyseinen mies oli vongannut minua todella kauan, hän näki minut uimahallissa alkuun, olen hoikka mutta pyöreät pakarat omaava mies, hän laittoi minut sesälleni ja nosti jalat lähes olkapäille, laittoi liukua munaan ja alkoi työntää, huusin heti kivusta ja vetäisin munan ulos, uudelleen työntäessä hän piti paikallaan vähän aikaa niin että pelkkä tatti oli sisällä, vähitellen työnsi koko munan pohjaan, sattui mutta pikkuhiljaa aloin nauttia, kiihotuin älyttömästi kun mies mylvi välistä, kiedoin jalat ympärille ja työnsin pyllyä vastaan, setä otti molemmat jalat yhteen, käänsi kyljelleen ja taitoin selkää notkolle kunnolla (pyllistin) hän oli kontallaan ja minä kyljelläni, nussi kun viimeistä päivää ja hän puhui tuhmia samalla, sedän pikku narttu on kiimoissaan, setä nussii kiiman pois! kiihotuin älyttömästi noista tuhmista, sanoin että olen sinun oma pikku lutka, nussi sonni ja siemennä se pieni tiukka pyllyreikä, Noh ukko laukesi aika nopeasti, olin taivaissa siitä, tykkään hulluna kun mies nauttii minun pepusta ja laukeaa, oltiin noin 15min pitkällään ja juteltiin, puristelin hellästi hänen kullia josko alkais taas kovettumaan, sitten mies laittoi minut sängyn laidalle kontalleen ja painoi pään patjaa vasten niin että perse oli niin pystyssä kun voi olla, liukua munaan ja taas työnsi niin nopeaan että sattui hitosti, mutta totuin nopeesti kun käskin pysäyttää hetkeksi, äijä läimäytteli pakaroita ja pani niin että läiske kuului, veti minut ylös kontalleen ja kietoi käden kaulan ympäri ja imi nussiessa kaulaan mustelmat kahteen kertaan, suudeltiin myös kiihkeästi, mies sanoi että olet ihanan tiukka ja on ihanat pienet pakarat, äijä taas mylvi mutta veti ulos ja onnistui ettei tullu vielä, laittoi minut mahalleni ja tyyny alle niin että pylly oli paremmin pystyssä, nyt äijä ei kysellyt vaan alkoi älytön nussiminen niin että sänky ja varmaan seinätkin natisi, otin käsillä seinästä vastaan ja työnsin, sain tyrkittyä pyllyä vastaan ka pyörittelin sitä vielä niin että ukko veti munan ulos ja ruiski pepulle, selkään ja jokapaikkaan! lysähti lusikkaan vierelle ja pyllistin niin työnteli hiljaa munaa muutaman kerran sisään, , minulta tuli spermaa pyllystä vielä 10min päästäkin, sitä oli niin hitosti kun eka lasti kokonaan sisälle ym

        upeeta


    • On kokemusta

      Mua on kaksi miestä nainut perseeseen (ei siis yyhtäaikaa) ja nä nautin ekasta kerrasta tosi mielettömästi.
      Se jätkä nai mua takaapäin kaksi kertaa peräkkäin ja tosi kiimaita touhua olikin

      toisella kerralla jätkä oli vähän liian hätäinen ja se vähän sattui. no olihan sillä aika isokin mutta kuitenkin... kiimaista touhua sekin silti oli

      kannattaa kokeilla

      • Anonyymi

        olisinpa sijassasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisinpa sijassasi

        mua nai yksi todella iso mies 2 kertaa peräkkäin pyllyyn, sanoi että koska olet niin tiukka, hän haluaa uudelleen ettei tule pettymystä minulle, eikä tullut koska mies käsitteli minua kuin kuningatarta, jämerät otteet mutta suuteli ja kyseli (muru onko kaikki ok) kuinka haluat saada, otti syliin seisalteen ja laittoi munan pyllyyn varovasti, sitten keinutti varovasti niin että istuin aisaan kirjaimellisesti, lopuksi kävin selälleni ja karju tuli jalkojen väliin, nostin jalat olkapäille, äijä nussi ehkä minuutin ja huusi lauetessa kovaa, ja jäi siihen, yritin suoristaa jalkoja mutta en pystynyt, äijä oli niin koomassa ja tunsin kuinka muna sykki edelleen, mies oli ihana kaikenlaikkiaan, munakin oli ihan kivat noin 25cm ja suht paksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mua nai yksi todella iso mies 2 kertaa peräkkäin pyllyyn, sanoi että koska olet niin tiukka, hän haluaa uudelleen ettei tule pettymystä minulle, eikä tullut koska mies käsitteli minua kuin kuningatarta, jämerät otteet mutta suuteli ja kyseli (muru onko kaikki ok) kuinka haluat saada, otti syliin seisalteen ja laittoi munan pyllyyn varovasti, sitten keinutti varovasti niin että istuin aisaan kirjaimellisesti, lopuksi kävin selälleni ja karju tuli jalkojen väliin, nostin jalat olkapäille, äijä nussi ehkä minuutin ja huusi lauetessa kovaa, ja jäi siihen, yritin suoristaa jalkoja mutta en pystynyt, äijä oli niin koomassa ja tunsin kuinka muna sykki edelleen, mies oli ihana kaikenlaikkiaan, munakin oli ihan kivat noin 25cm ja suht paksu

        kiva fantasia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiva fantasia..

        ei muuten ole fantasia, tyyppi löytyi iskurin kautta aikoinaan,, meni kauan ennen kuin tavattiin, koko juttu kuivui vuosiksi kunnes löysin numeron ja laitoin viestiä, homma pistettiin spontaanisti käyntiin ja kövin kotona suihkusssa ja huuhteli itseni sisältä ja autolla menoksi, niin se tapahtui viimein kun ei jääty suunnittelemaan vaan mentiin ja pantiin,


      • Anonyymi

        istuin kans tollase ison päälle silloin pääsee ite säätämään nopeutta paitsi lopussa kun haluaa aina vaan syvemmälle eikä 25cm riitä onneksi kuuma laava saa liikkeet loppumaan paitsi jos alat supistelemaan niin pian on kovana uudestaan ja hommat jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei muuten ole fantasia, tyyppi löytyi iskurin kautta aikoinaan,, meni kauan ennen kuin tavattiin, koko juttu kuivui vuosiksi kunnes löysin numeron ja laitoin viestiä, homma pistettiin spontaanisti käyntiin ja kövin kotona suihkusssa ja huuhteli itseni sisältä ja autolla menoksi, niin se tapahtui viimein kun ei jääty suunnittelemaan vaan mentiin ja pantiin,

        se on kivaa tuntea vanha kaveri myös sieltä kautta menikö monta päivää reissussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mua nai yksi todella iso mies 2 kertaa peräkkäin pyllyyn, sanoi että koska olet niin tiukka, hän haluaa uudelleen ettei tule pettymystä minulle, eikä tullut koska mies käsitteli minua kuin kuningatarta, jämerät otteet mutta suuteli ja kyseli (muru onko kaikki ok) kuinka haluat saada, otti syliin seisalteen ja laittoi munan pyllyyn varovasti, sitten keinutti varovasti niin että istuin aisaan kirjaimellisesti, lopuksi kävin selälleni ja karju tuli jalkojen väliin, nostin jalat olkapäille, äijä nussi ehkä minuutin ja huusi lauetessa kovaa, ja jäi siihen, yritin suoristaa jalkoja mutta en pystynyt, äijä oli niin koomassa ja tunsin kuinka muna sykki edelleen, mies oli ihana kaikenlaikkiaan, munakin oli ihan kivat noin 25cm ja suht paksu

        voi ihanuus kun tollasen löytäiskin


      • Anonyymi

        oon ollu v, kun mua on aikuinen mies nussinut paljaalla ja päästänyt sisään.


    • sinne

      käsi on alan harrastajien pää tavoite,ja se on saavutettu

    • 18v

      Niinkuin isoa kakkaa puristaisit (välillä sisäänpäin)

    • Mä haluan kokeilla... löytyykö halukasta panomiestä?

      • harja

        olen 6 kyppinen mies haluaisin panisit minua peräreikään nuolisin sinun kulliasi laskisit mällin peräreikään olisi varmaan tuntea kullisi sykkeen perässä mies hämeestä


      • Anonyymi
        harja kirjoitti:

        olen 6 kyppinen mies haluaisin panisit minua peräreikään nuolisin sinun kulliasi laskisit mällin peräreikään olisi varmaan tuntea kullisi sykkeen perässä mies hämeestä

        Hei olisi kivaa kun saisin sinut ottamaan minut saat laskea kaikki paljaalla.


      • Anonyymi

        täällä mies tule luokseni pane minua perään olen kokematon mutta haluaisin kokea sen nautinnon saat laskea paljaltaan minun perään odotan sinua


      • Anonyymi

        harri 71 tule luokseni täällä mies tekee sinut onnelliseski nuollaan toistemme kullit toiminta kuntoon ei kun menoksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        harri 71 tule luokseni täällä mies tekee sinut onnelliseski nuollaan toistemme kullit toiminta kuntoon ei kun menoksi

        Itsekkin haluiasin kokeilla saada kullia perseeseen ja katsella netflixiä samalla kun minua hyväillään 🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täällä mies tule luokseni pane minua perään olen kokematon mutta haluaisin kokea sen nautinnon saat laskea paljaltaan minun perään odotan sinua

        Moi voin antaa sulle kalua pyllyyn


      • Anonyymi
        harja kirjoitti:

        olen 6 kyppinen mies haluaisin panisit minua peräreikään nuolisin sinun kulliasi laskisit mällin peräreikään olisi varmaan tuntea kullisi sykkeen perässä mies hämeestä

        Haluisin kokea


      • Anonyymi

        Täällä olis yks


    • Mies3808

      Olen yhden kerran nainut miestä,oli aika kiihottavaaja laukesin sisään

    • asdasddadasdasd

      No onhan tuo nyt aika homoa....

      • Kauhalla

        Löylykauha tekee namia.


      • Anonyymi

        Niin mitä sitten?


      • Anonyymi
        Kauhalla kirjoitti:

        Löylykauha tekee namia.

        aivan liian pieni


      • Anonyymi
        Kauhalla kirjoitti:

        Löylykauha tekee namia.

        aivan liian pieni


    • strap

      Tekee hyvää kun vaimo panee strapillä ja runkkaa samalla kovaa kaluani

      • strapsaanut

        sama juttu


      • peppu5656

        Tuntuu myös todella hyvälle kun saa strapia peppuun


      • Anonyymi

        onnekkaat


      • Anonyymi

        yhellä kertaa en meinannut millään laueta vaimo tuumas jälkeen päin pitää hommata suurempi tilas amerikasta 35cm monsterin jossa vibra kyllä pojat tuntuu hyvältä


    • Kivaltahan se tuntuu.

    • fefvvkvdkmm

      ihan hyvältä tuntuu, varmastikin paremmalta, kuin noilta löylykauhan käyttäjiltä.

      • hmmp

        Löylykauhalle on kyllä käyttöä, mutta ihan saunomisessa. Peppuun kannattaa koittaa ihan muunlaista tavaraa.
        Jos olisin nainen, en kyllä huolisi tuon löylykauhamienen kalua looraani vaikka maksaisi mitä. Aivot ovat kuitenkin se tärkein sukupuolielin, ja jos ne ovat vajaatoimintaiset, niin tuskin seksikään olisi nautinnollista.


      • Anonyymi
        hmmp kirjoitti:

        Löylykauhalle on kyllä käyttöä, mutta ihan saunomisessa. Peppuun kannattaa koittaa ihan muunlaista tavaraa.
        Jos olisin nainen, en kyllä huolisi tuon löylykauhamienen kalua looraani vaikka maksaisi mitä. Aivot ovat kuitenkin se tärkein sukupuolielin, ja jos ne ovat vajaatoimintaiset, niin tuskin seksikään olisi nautinnollista.

        löyly kauha on aivan liian pieni kuin nakki portti kongissa


      • Anonyymi

        miksi pelätä suurta kalua peppu aukee kyllä ja voi mikä nautinto


      • Anonyymi
        hmmp kirjoitti:

        Löylykauhalle on kyllä käyttöä, mutta ihan saunomisessa. Peppuun kannattaa koittaa ihan muunlaista tavaraa.
        Jos olisin nainen, en kyllä huolisi tuon löylykauhamienen kalua looraani vaikka maksaisi mitä. Aivot ovat kuitenkin se tärkein sukupuolielin, ja jos ne ovat vajaatoimintaiset, niin tuskin seksikään olisi nautinnollista.

        jos se luulee että kulli on vaan löyly kauhan varren kokonen vertaa varmaan omaansa kun ei oo oikeeta kyrpää nähnyt kovana


    • jgjtj

      Sain takaapäin ja ratsastin. Tuntu paljon paremmalta kuin dildot. Imeminenkin sujui ihan luonnostaan. Mutta miksi mies on vaikka olisit vain kerran kokeillut heti homo kun naiset pysyvät heteroina vaikka nuolisivat pillua.

      • sadadsadasdas

        Normaali heteromies himoitsee vain ja ainoastaan naisen pillua lauantaisin saunan jälkeen. Kaikki muu on luonnotonta!


      • Anonyymi
        sadadsadasdas kirjoitti:

        Normaali heteromies himoitsee vain ja ainoastaan naisen pillua lauantaisin saunan jälkeen. Kaikki muu on luonnotonta!

        tuo ei oo normaalia vaan pakko pullaa avio velvollisuus nautinto kaukana hakusessa


      • Anonyymi
        sadadsadasdas kirjoitti:

        Normaali heteromies himoitsee vain ja ainoastaan naisen pillua lauantaisin saunan jälkeen. Kaikki muu on luonnotonta!

        normaali mies himoitsee kaikkea mikä liittyy seksiin vain juntit jyystää lauantaisin samaa koloa


    • rauman

      Haluisin että nainen nussis dildoa perseeseen samalla kun ottaa suihin......

      • Anonyymi

        niin haluaa varmaan kaikki kaikki ei vaan tunnusta vaimolle kerroin jo seurustelu aikana


    • Lepikkomies

      Aikanaan olin entisen työkaverin luona kylässä. Hänen vaimonsa saunoi ensin ja sitten menimmekaksistaan saunaan. Kello oli jo niin paljon, että vaimo meni jo nukkumaan. Otettiin sitten jäähyllä käydessä terästettyä saunajuomaa kunnolla. Luulin kaverin väsähtäneen kun meni pukuhuoneen lattialle lusikka asentoon. tönäisin sitten kankkuun, että nouse siitä. Ynähti vaan ja työnsi peppuaan kättäni vasten. Kaluni pamahti heti seisomaan ja sormet lähti vaeltamaan pyllyvakoon. Runkasin ensin yhdellä sormella kiimaista pyllyreikää kaverin inistessä samalla himoissaan. Pyysin häntä menemään koira asentoon, niin että peppu oli pystyssä jalat levällään. Siinä se oli silmieni edessä panoa vaativa pylly! Sipaisin sormilla siihen saippuaa liukasteeksi ja rasvasin myös kovan kyrpäni saippualla. Saman tien tunkeuduin sisään hänen tiukkaan peppuunsa hitaasti pohjaan asti. Aloin työntelemään edestakaisin, ensin hitaasti sitten nopeammin ja nopeammin. Ujutin käteni hänen kalulleen ja ei kestänyt kauaa kun molemmat laukesimme himosta huutaen!
      Se kerta ei jäänyt ainoaksi. Aina silloin tällöin vaimoilta salaa kävin panemassa työkaveria tiukkaan peppuun. nyt sekin ilo loppui, kun hän kuoli muutamia vuosia sitten. Enkä ole vielä löytänyt uutta miestä niihin leikkeihin. .Kun muistelee tätä kaveria niin heti alkaa seisomaan. Hänellä kyllä oli vatsaa vähän liikaa mutta pakarat olivat tiukat ja sopivan kokoiset. Painoa hänellä tuollaiset 85 kg. Itse 60 kg hoikka panomies.

      • Työkaveri

        Olisinpa ollut tuo työkaverisi...


      • tulikokuplia

        Vaahtosiko saippua yhtään? ;))


      • wertyuio
        tulikokuplia kirjoitti:

        Vaahtosiko saippua yhtään? ;))

        Todennäköisesti kirvely oli melkoinen.... saippua EI ole mikään liukaste persepanoissa!


      • virtasenposti
        wertyuio kirjoitti:

        Todennäköisesti kirvely oli melkoinen.... saippua EI ole mikään liukaste persepanoissa!

        Mulla tuoksi pierussa mäntysaippua monta viikkoa.


      • Kännissä muutkin.
        Lupasin poikaystävälleni peppua kotibileissä. Olimme kyllä aikaisemminkin kosketelleet toisiamme. Minulla oli valitettavasti niin tiukka ettei sisään vienti ollut onnistunut. Nyt otin viiniä rentoutuakseni ja avatakseni hänelle tien sieluuni. Vaikka join samoin kuin muutkin, kokemattomana viini yllätti. Olin kyllä rentoutunut sopivasti poikaystäväni käyttöön. Mutta myös yleiseen käyttöön.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Kännissä muutkin.
        Lupasin poikaystävälleni peppua kotibileissä. Olimme kyllä aikaisemminkin kosketelleet toisiamme. Minulla oli valitettavasti niin tiukka ettei sisään vienti ollut onnistunut. Nyt otin viiniä rentoutuakseni ja avatakseni hänelle tien sieluuni. Vaikka join samoin kuin muutkin, kokemattomana viini yllätti. Olin kyllä rentoutunut sopivasti poikaystäväni käyttöön. Mutta myös yleiseen käyttöön.

        Saitko siis muiltakin munaa peppuusi?


      • Anonyymi

        Halukko panna mua


      • Anonyymi

        FAIRYY NEI KANNATA KÄYTTÄÄ. SILLÄ SE TEKEE POSKENPEHMEEKSI KOKO VIIKON


    • rakkularauhanen

      Hyvältähän se tuntuu. Vaimoa aina joskus ja hän sitten minua sauvalla ja kädellä. Kun aloittaa ensin sormilla ja sitten paksummalla sauvalla, että paikat rentoutuu, voi työntää vähitellen koko käden ja hieroa eturauhasta sormilla. Se tuntuu tosi hyvältä

      • Tuun koht vetäsee sua takaa päi jos et lopeta tota löylykauha juttua😘


    • sjap

      Silloin tällöin kokeillaan tai himoitaan molemmat anaaliseksiä tyyliin että minä annan vaimolle aitoa kakkoseen ja hän työntää sauvaa minun anaaliin.
      Tilanne lähtee siitä kun vaimo tyydyttää ensin sauvalla itseään lähelle orgasmia ja minä työnnynnän kakkoseen takaapäin ja vaimo työntää sauvan mun anaaliin. Saan orgasmin melko pian kun tunnen sauvan värinän ja sen liikkeen edestakasin ja vaimo nauttii minun kovasta kalusta pyllyssä ja samalla tyyryttää itseään toisen käden sormella.

    • Sepivaa

      Hyvältä tuntu vuoden jälkeen olla pantavana. Useita eri asentoja ja lopuksi vielä suihkussa seinää vasten.

      • Kuulostaa täydelliseltä😍😋


    • Karvakolmio

      Aluksi laitan pikkurillin mieheeni, sitten 4 sormea, läpsäytän 6 kertaa avokämmenellä persposkille ja työnnän äkkiä koko nyrkin sinne jatkan tätä n. Puoli tuntia kunnes kömmin itsekin "luolaan", olen siellä usein aamuun asti , kunnes valo pilkottaa silmiini....herään ja huomaan olleeni samassa unessa kuin edelliset jonnet...ei naaraita karvaluukut kiinnosta.

      • reppanahomo

        idiootti urpo saatanan loinen yrittää olla hauska, vitun reppana


    • peppuunsaanut

      sauva tuntuu pepussa hyvälle kun nais ystäväni välillä antaa.. imee samalla kullia....ja hyväillee palleja.....

    • KokkolaBi

      Aito kyrpä pepussa tuntuu tosi hyvältä!

    • vihtorijaklaara

      Esilämmittely on tehtävä ensin rauhalliseen tahtiin, että sulkijalihas rentoutuu. Sen jälkeen sitten ensin ohuemmalla dildolla ja sitten vaihto paksumpaan. Ja jos hyvin käy, tulee sellainen ogasmi, jota ei mitenkään muuten saa. Vaimo tietää, miten se onnistuu parhaiten.

    • Tapani3

      Työnnä suolakurkku perseeseesi

      • Anonyymi

        tuorekurkku palio parempi pitempi ja paksumpi


    • Hyvältä se tuntuu. Tietysti on myös siitä kiinni kuka tulee.

    • Entree

      Kyrpä tekee pepussa tosi hyvää, jos se on iso. Tavalliseen kyrpään perse tottuu aika äkkiä, mutta iso tuntuu koko panon ajan siltä, että paikat venyyy. Orkku on mahtava, kun isokullinen mies nai takaapäin ja runkkaa sulle orkun samalla.

      • Anonyymi

        hei sinä isokulli tule luokseni täällä mies odottaa kulliasi peräreikään kiimainen mies


    • hilod
    • Hyvältä.

    • subFFF

      ...jos saisi valita niin käsi on paras. hyvä top-mies on hyvämies.

    • riku__S

      Pari kertaa nuorena ja villinä (juopuneena) nykyinen vaimoni antoi dildoaan minun perseeseen ja runkkasi samalla. Voin kertoa, että hyvältähän se tuntui. Sen verran usein hän halusi tuolloin kalua pyllyynsä, että tuskin sekään pahalta tuntui.

    • Miesukolle

      Hyvältä tuntui hetki sitten sain kahta vuoron perään.

    • Mattibibtm

      Joskus vaimo pannut minua straponilla ja dildolla sekä olen saanut kahdelta mieheltä kalua peppuun. Elikkä voisin sanoa että hyvältä on tuntunut.

    • anus

      Hyvältä tuntuu. Peräaukko orgasmi on taivaallinen. 22cm sisään - halkaisija 7.6cm. Olen mies, 46v. 25 vuoden kokemus.

    • isopersereikä

      Sauvan kanssa nussinut itseäni aina kun harrastan runkkaamista,tuntuu ihan taivaalliselta kun iso kumikulli pullahtaa ulos kuumottavasta persereijästä ja mahtavaa katsoa kameran kautta omaa amollaan olevaa reikää...Kiihottavaa kaikenkaikkiaan. Suurena haaveena olisi löytää mies joka panisi perseeni turvoksiin isolla kuliila Terv:M50

      • anus

        Olen mies 46v. 25 vuotta kokemusta, noin 20 vuotta dildoilua. Sama täällä, peilistä katson peräaukkoa, hurjan näköinen, mutta kiihottava. 22cm sisään - 7.6cm halkaisijaltaan. Tuntuu ihanalta, peräaukko leviää.


      • 39bottom

        Mulle ja samaa saanko?


    • kynä

      hei sinä nuorimies tule pane minua peräreikään nautitaan nuolen kullisi olen mies odotan kulliasi

    • Hmljeppe

      Voi kun sais hml peppuun.

    • Vlllffj

      Kerran sain miehen munaa peppuuni ryhmäseksissä pariskunnan kanssa ja muistan kuinka se sattui. Miehellä oli iso muna mut siitä en nauttinut. Muutama vuosi sitten harrastin seksiä shemalen kanssa ja hänellä oli pieni muna joka tuntui todella hyvällä pepussani. Siihen liittyi myös henkinen fiilis olla kuin nainen. Edellinen nainen käytti dildoa joka sai voimakkaita orgasmeja aikaan.

      Haave olisi saada naiselta straponia joka puhuu samalla tuhmia. Strapon naiset saavat minut sekaisin.

      • kumiukko

        Sun pitäisi löytää mies joka ei ole liian hätäinen jotta pystyt nauttimaan ja voit olla kainostelematta oma itsesi.


      • M31v03

        Mä haluaisin kokeilla kans pariskunnan kanssa miltä tuntuu saada munaa peppuun?


    • moltsi

      Poikasena kokeiltiin kaverin kanssa miltä kulli tuntuu toisen perseessä. Tuntui taivaalliselta saada laskea mälli kaverin tiukkaan perseeseen. Hyvältä tuntui myös saada kaverilta perseeseen. Siitä on aikaa kauan, enkä ole sen jälkeen ollut miehen kanssa. Olen käyttänyt erikokoisia tekokulleja, mutta ei se tunnu samalta. Toiveena olisikin saada uusia tuo kokemus, mutta toiveeksi taitaa jäädä. Olen ajatellut pyytää vaimoani panemaan minua straponilla, mutta kantti ei ole vielä riittänyt.

    • Kflffol

      Iso kyrpä tuntuu hyvältä. Aluksi ei todellakaan tunnu, vaan sattuu aivan törkeästi. Sitten kun sen saa otettua ensimmäisen kerran juurta myöten sisälle ja pari kertaa liikkuu hitaasti sisällä, niin sitten taivas aukeaa.

    • dildomies46

      En ole saanut oikeaa munaa, jos joskus saisi ( valvotussa paikassa). Paksu pitää olla,4.5 - 5.0 - 5.5cm , pituus 18 - vaikka 22cm max tai pitempi. tämän hetken dildo, 22cm sisään - 7.6cm halkaisijaltaan. Tämä paksuus levittää peräaukkoa ihanasti, koko kroppaa alkaa kihelmöimään , huulet täyttyy, turpoaa. Noin 15vuotiaana alkoi peppuun tunkeminen, noin 2008 luvulla loppu. 2015 marraskuun alussa alkoi uudelleen, olen nyt 46.5 vuotias. Naisten alusvaatteita käytän kun panen, kiihottaa entisestään.

      • Saisit

        Kiva. Laitoinki sulle just meilaten. Katopa laatikkoos.


    • nainmeilläkäy

      sain mieheltäni mustan ison dildon valjailla , olikohan jotain 22 ja 5 , oli mukava pidellä lanteilla ja antaa kerrankin miehelle kyrpää oikein kunnolla pohjaan asti , huusin että saatanan huora oot käynyt taas vieraissa joten panen sut nyt ihan puhki, itsekin kiihotuin siksi pyöreä ja pieni kiinteä omenapeppu oli pantavana, väitti tykkäävänsä vaikka oli ou ai ou vähän väliä , olihan tuo mieheni kyllä erittäin seksikäs halkiosukkahousuilla ja mitkä lie piikkikorkokengät jalassa , jos ois imeny tekokyrpää samalla ni se ois ehkä ollu mulle liikaa.
      saikin nuolla minun takapäätä loppuillan tuosta hyvästä.

      • vaimonpanopuu

        juuri tuo on ihanaa kun joudut nussituksi kuin nainen. meillä rouva laitta "perhosen" kun nussii minua strapilla ja saa siitä kunnon orkun. ei siinä kysellä että sattuuko kun orkku lähenee vaan tahti kiihtyy ja työnnöt painuvat pohjaan asti.
        jälkeenpäin joudun runkkaamaan, syyksi on ilmoitettu ettei hänkään aina saa kun nain häntä.


      • Anonyymi

        Aivan mahtavaa tollasen käsittelyn kun sais kun rouvva tulis baarista kotiin ja olis ensin ollut kovakullisten miesten tanssitettavana.Ja sit pillu märkänä kotiin. Puhumaan tuhmia.


    • Tapanibicurious

      Menetin neitsyyden viime vuoden joulukuussa. Anonyymisti shemalen kanssa. Aluksi sattui, mutta sitten aivan käsittämättömän kiihottavaa. Shemale pani ja mä runkkasin itse. Hieno kokemus!

    • ottavana

      Miltäkö tuntuu? Olen mies, jota nainen panee dildolla, mutta miehen kanssa ei ole kokemusta. Kun homman aloittaa hitaasti, että paikat tottuu ja dildo liikkuu liukkaasti saattaa olla seurauksena hyvin erikoinen orgasmi, jossa ei ole erektiota lainkaan. Ei joka kerta, mutta aina kannattaa kokeilla.

      • Anonyymi

        Allekirjoitan tämän! Spermaa vaan valuu ja tekee hemmetin gutaa...


    • Hyvältä tuntuu. Ite saan parhaat orkut kun pepussa on jotain sisällä.

    • Kauhajokibibtm44

      Tuntuu ihanalta kun kova kyrpä työnnetään hitaasti takaapäin syvälle pyllyyn.Spermat ehdottomasti sisään tai sitten mies laukeaa oman munani päälle.Spermaista kalua on kiihottava runkata.

    • luuta

      olen vanhempi mies ensikertalainen haluaisin että panisit minua peräreikään ei kerran vaan useasti nuolisin kullisi aina toiminta valmiiksi nautitaan molemmin puolin odotan reikä avoimena

    • M45-utelias-Tre

      Tampereella 45-vuotias peppu edelleen haaveilee sopivan kaverin antamasta täytteestä...

      • Anonyymi

        Näin pääsiäisen jälkeenkin sitä voisi sopivalle kaverille tilaisuuden tullen hieman pyllistää...
        t: M45-utelias-Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin pääsiäisen jälkeenkin sitä voisi sopivalle kaverille tilaisuuden tullen hieman pyllistää...
        t: M45-utelias-Tre

        Pääsiäisestä on jo aikaa, mutta kiinnostaisiko toinen utelias M50? Tre myös.


      • Anonyymi

        Kyllähän se edelleen kiinnostaa, kunhan vain sen sopivan kaverin jostain löytäisi...
        t: M45-utelias-Tre


    • Anonyymi

      Hienoo painaa kunnolla takaa ku pussit läiskyy kivasti toisiinsa.

    • Anonyymi

      Muslimi mies on niin ihqu. Se näyttää tunteensakin aivan eri tavalla kuin suomalainen juoppo.
      Minunkin Mehmettini on onnensa kukkuloilla Sri Lankan vääräuskoisten kuoleman johdosta.
      Kun ensimmäiset uutiset tulivat Al-Jazeerasta niin luulin että se sai sydänkohtauksen kun yhtäkkiä alkoi huutamaan allahu akhbar. Sitten sillä muljahti silmät ympäri, suupielestä tuli vaahtoa ja se kouristeli siinä lattialla. Säikähdin aivan jumalattomasti mutta kohta huomasin että sen housujen etumus alkoi tummua. Housuihinsahan se Mehmet tuli.
      Kun se siitä tokeni niin antoi pari avokuppia ja sanoi että tuo on vääräuskoisten kohtalo.
      Tiesin kokemuksesta mitä tuleman pitää ja ryntäsin vessaan hakemaan Tummeli purkin.
      Ei näet peräpukamat enää anna Mehmetin työntyä kakkoseen kuivana vaikka ei sillä mikään iso olekaan.

    • Anonyymi

      Sissyjanitagay x videossa

    • Anonyymi

      Odotan vieläkin oikeaa ihmistä paneen mua perseeseen. Suihinottokin käy ja haluan panna myös sinua. Miltä kuulostaa? Tähän alle voi laittaa viestiä ja jatkoja katsellaan myöhemmin. 50v ja ensikertalainen, mutta sitäkin uteliaanpi.

      • Anonyymi

        Ja tämä on sitten ihan todellinen kysely. Yhteyskin varmasti saadaan tarvittaessa


    • Anonyymi

      panenja mua on pantu,tuntuu hyvältä kunkulli painuu sisään

    • ihanaisen kiimaiselta olla jonkun miehen panopuuna ,kyrpä nytkyttää sisälläsi ja et voi muuta kun inistä kiimasta

    • Anonyymi

      Olen 47v mies, eilen täytin. Noin 25v kokemus dildojen parissa , viimeiset 4 vuotta on ollut mielettömiä peppu panoja. Se nautinto on jotain aivan käsittämätöntä , Tämän hetkiset vakio dildot ovat kooltaan: 24cm sisään/ 6.5cm hal tyvi 5.5cm , toinen 22cm sisään halkaisijaltaan 7.6cm , istun koko painolla ja nylkytän , sitten lähtee. En ole homo , mut en ehkäpä panis jos olisi pimppiä tarjolla. Viime perjantaina oli pano, aivan ihana. Anaalitappi sisään mitat:( väli pallukoita) 6.2-8.0-6.0.22cm. ulkona oli pimeetä , menin ulos ilman housuja tappi perseessä , vuokraisäntä perheineen on matkoilla. PEPPU ORGASMI ON PARASTA , KOLMEKIN PERÄKKÄISTÄ. NAUTTIKAA , TYTÖT JA POJAT JA NAISET JA MIEHET DILDOISTA. JEE JEE . HEIPPA

    • Anonyymi

      Mieskyttiä nussitaan patukalla perseeseen niin, että perse punoittaa.

    • Anonyymi

      Oon 32v utelias peppuneitsyt, naisen kanssa parisuhteessa ja nyt alkanut ajatus siitä, että joku nuori jätkä panis mua perseeseen kiihottamaan. Ei oo vaan osunut sopivaa kohdalle🤔

      • Anonyymi

        Itseäni kiinnostaisi ja kiihottaisi myös joko itseäni nuorempi jannu tai vastaavasti sitten vanhempi mies... joko itseäni pienemmän kokoinen tai vastaavasti kookkaampi... itse kun olen 182/98.
        Mutta ei vain ole sitä sopivaa kaveria kohdalle osunut :(
        t: M45-utelias-Tre


    • Anonyymi

      Eipä tunnu hyvältä, pikemminkin vastenmieliseltä.

    • Anonyymi

      Dildo tuntuu perseessä aivan mahtavalta! Mälli lentää koskematta kyrpään <3
      Suosittelen!

    • Anonyymi

      samalta kun sua paskattaa

    • Anonyymi

      Saisipa vartijan patukkaa perseeseen

    • Anonyymi

      Kyllähän se on hyvin kiihottavaa alistua toisen miehen naitavaksi. Itase aloitin aika myöhään miesjutut, olin jo 50v, ja alkuun olin enemmän sillä top-puolella. Sitten lopulta tapasin kaverin, joka halusi naida. Hänellä oli sangen iso kyrpä, noin 19 senttiä ja paksu, mutta hän oli taitava. Jo valmistelu silloin ja yleensä yhä on hyvin kiihottavaa, kun panomies sormeilee ja vaikka nuoleekin peppua, levittää luikkaria, siinä kiima kyllä kasvaa. Hitaasti ja määrätietoisesti sisään...ei heti mitään kovaa rynkytystä, että kyrpä sijautuu suoleen...sitten voi jo lisätä vauhtia. Kivaa se on edestä, jalat kaverin olkapäillä vaikka, mutta hyvää takaakin..Kiihottavaa kun mies nousee selkään ja astuu, siinä tuntee itsensä kyllä oikeaksi kiimanartuksi. Hyvää se on lusikassakin.
      Harmi että täällä Kainuun perukoilla tapaa niin harvoin panomiehiä. Mutta kun viitsii vähän liikkua, sentään aina joskus joku löytyy...

      • Anonyymi

        kun itse asettelee kyrvän reiälle ja laskeutuu alas tunne on jotenkin huoramainen eli haluat itse niin paljon kuin saat


    • Anonyymi

      seisooko itselläsi kun olet pantavana ?

      • Anonyymi

        Tätä mietin itsekin, että kuinkahan siinä kävisi... mutta kokemusta tästä ei (vielä) ole... ;)
        t: M45-utelias-Tre


      • Anonyymi

        tule kokeilemaan itse---olen allasi ja nostan jalat että pääset painamaan kullin sisään---siinä tilanteessa tuntuu että omakin kaluni elää elämäänsä. tuletko niin kerron loput---


      • Anonyymi

        ainakin iso terska hieroo eturauhasta niin että tulen helposti ennen panijaa


    • Anonyymi

      Se tuntuu siltä kuin olisi omassa maailmassa ja tuntee kyrvän liikkuvan sisällä. Pienempi kyrpä tai dildo/strapon tuo suunnatonta nautintoa ja kiimaa jonka ei halua loppuvan. Isompi kyrpä tuo kipua joka on jälkikäteen kiva tunne kun on peppu sellasessa tilassa että joku on pannu sitä. Hauska kulkea kaupungilla panneen näköisenä.

      Pitää päästä eroon homo estosta ja nauttia seksistä kaikessa moninaisuudessaan. Onneksi vaimoni kanssa olemme molemmat bi henkisiä.

      • Anonyymi

        Supistaja lihas kun rentoutuu sen jälkeen ihanampaa tunnetta saa etsiä kun toisen kyrpä liikkuu sisällä.


    • Anonyymi

      Mun mies tykkää kun fistaan sitä. Ensin sormilla venyttelen, sitten koko käsi ja nyrkki ihan kyynärtaivetta myöten. Sanoo että tuntuu hyvältä mutta muakin kiinnostaisi jotenkin syvempi analyysi että miltä tuntuu.

      Kiihotun tuosta itsekin kovasti mutta itse en pyllyyni mitään halua.

      On se erikoista että niinkin pieneen reikään mahtuu kunnolla liukastettuna jopa kaksi kättä. Ja kun oikeen nyrkillä syvälle panee niin sen kovempi orgasmi. Sen jälkeen kun kokeiltiin fistausta niin strappi on jäänyt käyttämättä. Välillä laitan dildon miehen pyllyyn samalla kun ratsastan, siitäkin menee mies ihan villiksi.

    • Anonyymi

      Hyvälle. sain tänään naiseltani straponia ja kyllä oli taivaallinen tunne. Se tykkää olla miesmäinen ja antaa munaa mulle. Sitten leikittiin isä tytär leikkiä minun antaessa munaa

    • Anonyymi

      sileä tumma muodokas terskainen suonikyrpä hyvin pestynä mutta hikisenä puolitangossa on mahtava suukotella, näykkiä , nuolla , kielitellä pusseja , ottaa ne suuhun , hellästi lutkuttaa terskan päätä koskematta kyrpään , kielellä tunnustella suonia , ja lopuksi ottas tuo suonikyrpä hitaasti anasliin , tuntea kuinka terska muljahtaa sulkijalihaksen taakse , kyrpä pohjassa saada suuhun toinen kyrpä puolikovana ja 2 kyrpää molempia käsiä lämmittämään , puhdas hikinen anaali pyöreän kiinteän perskannikan välissä suukoteltavaksi ja lopuksi 5 kyrvän lämpimät lastit anaaliin ja tuntea kuinka lämmin sperma valuu reisiä pitkin josta ne kuumalla kiimaisella kielellä nuollaan pois . voihan sitä puitakin sahata samaan aikaan jos se tuntuu paremmalta.

    • Anonyymi

      Ihanalta. Tykkään supistaa pyllyäni kun kalu vetätyy ulospäin, jolloin se tuttaa terskalle vielä suurempaa nautintoa. Spermat pyllyssä on ihanaa. <3

      • Anonyymi

        niin teen minäkin useesti kovettuu uudestaan matkalla ulos ja panot jatkuu


    • Anonyymi

      Hauisin kokeilla.. ajatus siitä että kokeilisi naisen tai naisten katsoessa.. odottaa kontallaan kulli pystyssä ekaakertaa ja tulla nussituks vaikka kahdelle miehelle, kiihottaa älyttömästi! Ajatus kiveksistä ja sykkivästä kullista sisälläni saa melkein laukeemaan. Tai ottaa suihin naisen edessä ja tuntea spermaa sykkivä mulkku suussa.. aah

      • Anonyymi

        rietas vaimoni minulle ehdotti kun oli yx kaveri pariskunta kylässä maista nyt oli mukavaa mutta halus myös nähdä kuinka miestä nussitaan olihan se ihana tunne kun olin nussittavana oli irstas ilta muutenkin


    • Anonyymi

      Kun saa kovaa kalua perseeseen, tulee spermat vaikka oma kalu olisi löysäkin. Niin hyvää muna tekee.

      • Anonyymi

        Näin olen kuullut "isojen poikien" kertomana, että se pantavana oleva voi laueta vaikkei kaluun edes koskettaisi laisinkaan...
        Kumpa sitä vain pääsisi itsekin sitä kokemaan, sopivalle kaverille pyllistämään ja saamaan mulkkua peppuun niin että pallit lätisee ;)
        t: M45-utelias-Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin olen kuullut "isojen poikien" kertomana, että se pantavana oleva voi laueta vaikkei kaluun edes koskettaisi laisinkaan...
        Kumpa sitä vain pääsisi itsekin sitä kokemaan, sopivalle kaverille pyllistämään ja saamaan mulkkua peppuun niin että pallit lätisee ;)
        t: M45-utelias-Tre

        Kyllä se tuntuu vain niin hyvältä!

        Joskus nuorina aikuisina ehdotin kaverille että perseeni on tarjolla jos hän haluaa. Tuli runkattua ensin yhdessä muutamat kerrat ennenkuin hänellä uskallus riitti vetäistä kortsu kullin päälle. Minä rasvasin perseeni ja hänen kullinsa ja sitten hän asuntoautossaan työntyi hitaasti sisälle. Oli siinä tottumista, mutta onneksi hän oli myös sen verran kiimassa ettei uskaltanut kiirehtiä ettei homma loppuisi liian aikaisin!

        Siinä olimme hetken, minä kontillani ja kaveri takana. Hän alkoi hitaasti vetelemään edestakaisin ennenkuin alkoi liukumaan paremmin ja hänkin pääsi sen alkuinnostuksen yli. Minulla oli löysänä, mutta jo parin minuutin kuluttua, huomasin että oman kortsun päätyyn oli valunut kiimalimaa ja sitten alkoi kalu kovettua ja kaveri osui johonkin juuri oikeaan kohtaan niin että en pystynyt estelemään omaa orkkuani ollenkaan. Kullini kovettui sykkiväksi vaikka en ollut koskenut siihen lainkaan ja sitten alkoi orkku. Se oli hitaampi ja jotenkin täyteläisempi ja pidempi kuin runkatessa saatu ja olin aivan hiestä märkänä ja lämmin sen jälkeen. Tuntui todella hyvältä ja kaveri hidasti ja totesi että hänkin oli tullut samaan aikaan kun olin huohottanut ja perse oli supistellut!

        Tuota tuli harrastettua muutaman kerran mutta se jäi pois ja aloin kiinnostua enemmän naisista. Mutta hyvältä se tuntui siitä huolimatta.


    • Anonyymi

      Sauva tai strapon tuntuu hyvältä. Johtuu varmasti osittain siitä, että oma kulta käyttää niitä ja siinä on silloin aina väkisin vähän hellyyttä mukana. Ihanaa siis. Aito muna tuntuu hyvältä. Tosin täysin erilaiselta kuin tekojutut. Paremmalta. Aidommalta. Ja kun käyttäjänä on mies, ni ero on suuri.

      • Anonyymi

        Painu vittuun uhoomasta runkkari sä et ole päässyt naisen lähellekkään.Mitä nyt äitiis oot yrittänyt siitäkään ei tuu mitään kun oot tuhkis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu vittuun uhoomasta runkkari sä et ole päässyt naisen lähellekkään.Mitä nyt äitiis oot yrittänyt siitäkään ei tuu mitään kun oot tuhkis.

        Kerroit totuden itsestäsi ja suhteesta äitiisi.Olet todella sairas tyyppi.


    • Anonyymi

      Kävin eilen Voguessa, mutten saanut kullia perseeseen, kun olin vähän myöhässä. Tykkään saada kovaa kullia pyllyyn paljaalla,, jos panija on ukkomies ja saada spermat sisään! Annan mielelläni persettä kaikenikäisille ,

      • Anonyymi

        olin kanssa sielä. viikko sitte sain kyrpää patjalla esti toisen kerran kopissa. teki hyvää


      • Anonyymi

        Sain voguen jälkeen Vappu anukseen työntää... VOE miten maistu niin sanoi savon Vappu..


    • Anonyymi

      miltä tuntuu kun saa kirveestä perseeseen?

    • Anonyymi

      ihanaa jos hyvä vibra käyttäjänä nainen

    • Anonyymi

      Mun wife puikottaa minua dildolla perseeseen eturauhaseen ja tuntuu mielettömän hyvältä. Panen myös vaimoani perseeseen ja se saa ison orkun sitä kautta. Meidän seksi on hyvää ja laaja-alaista.. Vaimo numero 2. menossa. Eka vaimo pihtasi eikä antanut persettä joten meni vaihtoon ja löysin paljon paremman. Happy now.

      • Anonyymi

        Pääsiskö mukaan? Minua sais vaimosi myös panna perseeseen. Myös olisi mahtavaa päästä kokeilemaan miltä tuntuu nuolla pillua samalla kun naista painetaan kakkoseen. [email protected]


    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­­eam. Sisäänkäynti k­aiki­­­lle, jotk­a haluav­­at pitää ha­­­uskaa 👉 http://4087555.com/H/8OrZ 👈

    • Anonyymi

      Joo, sekä-että. Oltiin pienellä porukalla ja sitten ruvettiin tekemään lähempää tuttavuutta, eli meni orgoiden puolelle, niin siinä kävi niin, että yksi minulle täysin outo naisihminen pyysi minua panemaan perseeseensä. No, työtä käskettyä, mutta tämän naisen mies tuli minun taakse ja rupesi panemaan minua perseeseen. Vaikutti, että olivat suunnitelleet kuvion, eikä ollut ensimmäinen kerta.

    • Anonyymi

      kyllä vaimo käyttää sauvaa pepussani suihinoton aikana olen alkanut haluamaan aina vaan suurempaa tuorekurkku oli mahtava viime kokeilu

    • Anonyymi

      3 kertaa saanut munaa suoleen ja voin sanoa että upea tunne,kovin hätäisiä vaan olivat ja laukesivat parin kolmen minuutin jälkeen.olisikin mahtavaa löytää sellainen kestävä panomies.enska60

    • Anonyymi

      Tuntuu hyvältä ja kiihottavaa miehenä tarjota persettä ja antaa toisen miehen purkaa paineet sun sisään

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      tääl ois 35v 175/75 vaalee mies joka nauttii kun saa strappia. ois kiva löytää kiinnostunut nainen tai pari. [email protected]

    • Anonyymi

      Kyllä se on mahtava tunne kun kulli painuu sisään ja se hetki kun sperma menee syvälle. Minua pani isoEi kullinen kaveri vuorokauden ajan ja hän osasi todella asiansa.

    • Anonyymi

      olen 45 vuotias mies olin naimisissa 20 vuotta naisen kanssa 3 vuotta sitten erosin vaimostani aluksi oli satunnaisia suhteita naisten kanssa . minulla oli jotain hätäisiä runkku kokemuksia nuoruus vuosilta pojan kanssa .viime talvena olin lomalla las palmasissa ja eksyin gay saunaa tapasin siellä hollantilaisen kaverin jonka kanssa vietin yön ja voin sanoa että en kadu oli ihana yö antaa ja saada kalua pyllyyn .

    • Sauva perseessä tuntuu tosi hyvältä,isompi mulla 30cm pitkä,5cm paksu,sillä saa kiiman huippuunsa.
      Vaimo silloin tällöin nai pienemmällä 18 cm .
      Haaveissa saada miestä panemaan ja laskemaan spermat sisään.

      • Anonyymi

        Voisko sun vaimo olla mukana leikkimässä meidän kanssa? Mulla nyt asut päällä ilman pikkareita nailonit sukanauhoilla,minihame ja piikkikorkkarit..kalu aivan kovana tanassa..pakko pian laukasta se ekakerran..illalla lisää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisko sun vaimo olla mukana leikkimässä meidän kanssa? Mulla nyt asut päällä ilman pikkareita nailonit sukanauhoilla,minihame ja piikkikorkkarit..kalu aivan kovana tanassa..pakko pian laukasta se ekakerran..illalla lisää

        Asut kuulostaa kiihottavalta,mut vaimo ei innostu kimppa jutuista.
        Muuten leikit vois olla kuuma,mä usein samanlaisissa asuissa ja kalu tanassa.


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Asut kuulostaa kiihottavalta,mut vaimo ei innostu kimppa jutuista.
        Muuten leikit vois olla kuuma,mä usein samanlaisissa asuissa ja kalu tanassa.

        Ooks sä usein asuissa vaimosi kanssa? Ootte molemmat esim. piikkareissa?
        Mulle piikkarit on se the juttu...voisin vaan katsella vaikka teitä kun ootte kahdestaan ja ehkä runkata omaa...


    • Anonyymi

      Kyllä on mieletön tunne kun huomaa että kohta on perä täynnä kullia. ehkä itselläni on huippu kokemus kun olin tunnetulla parkkipaikalla ja läksin hiljalleen ajamaan pois ja huuomasin että auto llähti seuraamaan------hetken kuluttua takaa vilkutettiin valoja. pysähtyin ja luokseni käveli mies----hän kysyi ollaankohan samalla asialla.sanoin että todennäköisesti-----hän otti kiini etumuksestani ja sanoi että kohta saat kyrpää kumarrruhan tuohon konepellille----olin siinä vatsallani ja minulta lähti verkkarit polviin ja tunsin kun perääni kopeloitiin ja samassa tunnsin kun peräni alkoi antamaan periksi---sattui melkoisesti kun kulli painui sisään hän pani aika pitkään ja sitten tunsin kun sprmaa meni sisään ja valui reisilleni---hän sanoi ettå lähdetään parenpaan paikkaan ja hän nai oikein kunnolla.....

      • Kiihotavaa....olisin valmis nostamaan hameen helmaa ja ottamaan kovaa kullia perääni maaten konepeltiä vasten.


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Kiihotavaa....olisin valmis nostamaan hameen helmaa ja ottamaan kovaa kullia perääni maaten konepeltiä vasten.

        Missäpäin Suomea voisi näin hyvä tuuri käydä että sinut tapaisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin Suomea voisi näin hyvä tuuri käydä että sinut tapaisi?

        Kymenlaakso ja satunnaisesti Uusimaa.
        Missä sä?


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Kymenlaakso ja satunnaisesti Uusimaa.
        Missä sä?

        Uudellamaallahan minä. Pelkkä mielikuva saa ihan kovaksi. T:Ukm44


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uudellamaallahan minä. Pelkkä mielikuva saa ihan kovaksi. T:Ukm44

        Mäkin kovanana ajatuksesesta sun kovasta kalusta., missä vois toteuuttaa?


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Mäkin kovanana ajatuksesesta sun kovasta kalusta., missä vois toteuuttaa?

        Tässä kevään mittaan tulisi hyviä ajanjaksoja jolloin olisi mahdollista toteuttaa häiriöittä. Olen valmiina kuulemaantoiveedi ja toteuttamaan missä vaan molemmista tuntuu hyvältä. Nytkin hyväilen kovaa ja ajattelen sinuun takaa työntyvän


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kevään mittaan tulisi hyviä ajanjaksoja jolloin olisi mahdollista toteuttaa häiriöittä. Olen valmiina kuulemaantoiveedi ja toteuttamaan missä vaan molemmista tuntuu hyvältä. Nytkin hyväilen kovaa ja ajattelen sinuun takaa työntyvän

        Kuulostaa hyvältä,odotetaan lämpimiä kelejä ja palataan asiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kevään mittaan tulisi hyviä ajanjaksoja jolloin olisi mahdollista toteuttaa häiriöittä. Olen valmiina kuulemaantoiveedi ja toteuttamaan missä vaan molemmista tuntuu hyvältä. Nytkin hyväilen kovaa ja ajattelen sinuun takaa työntyvän

        Onko sulla paikkaa missä vois puuhailla,vai odotellaanko,että tarkenis ulkona,mikä vois olla kiihottavaa?


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Onko sulla paikkaa missä vois puuhailla,vai odotellaanko,että tarkenis ulkona,mikä vois olla kiihottavaa?

        Ei välttämättä paikkaa ole mutta kyllähän sellainen järjestyy. Toisaalta ajatus ulkona tai autossa kiihottaa myös. Sun mekkoa vähän nostaa ja nähdä mitä siellä alla on. Ja taas pullottaa ja kiimainen olo pelkästä ajatuksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä paikkaa ole mutta kyllähän sellainen järjestyy. Toisaalta ajatus ulkona tai autossa kiihottaa myös. Sun mekkoa vähän nostaa ja nähdä mitä siellä alla on. Ja taas pullottaa ja kiimainen olo pelkästä ajatuksesta.

        Mulle vois käydä ulkona tai autossa,mulla kovenee ajatuksesta, että kurkkasit hameen alle.
        Voit löytää jotain kovaa ja posliinista 😋


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Mulle vois käydä ulkona tai autossa,mulla kovenee ajatuksesta, että kurkkasit hameen alle.
        Voit löytää jotain kovaa ja posliinista 😋

        Olisi kyllä mukava kurkata hameen alle ja raottaa pikkareiden sivusta ja saada tuntea kova ja erityisesti posliini jonka voisi ottaa suuhun. Huh huh. Huhtikuussa alkaa ilmatkin jo lämmetä ja voisi olla jo hyviä ilmoja ulkona tai autossa touhuiluun.


      • Cdsissy58 kirjoitti:

        Mulle vois käydä ulkona tai autossa,mulla kovenee ajatuksesta, että kurkkasit hameen alle.
        Voit löytää jotain kovaa ja posliinista 😋

        tuu mun luo joku kerta kallioon mullon kämppä. Jos aatos toisen tytön kanssa imutteluista ja sekstailuista kiinnostaa. on jotain piristävääkin mulla yleensä... oon yksin iltaisin ja vkon loppuisin ja pukeudun itsekseni, sekin onihanaa. mun email [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä mukava kurkata hameen alle ja raottaa pikkareiden sivusta ja saada tuntea kova ja erityisesti posliini jonka voisi ottaa suuhun. Huh huh. Huhtikuussa alkaa ilmatkin jo lämmetä ja voisi olla jo hyviä ilmoja ulkona tai autossa touhuiluun.

        Hameen alle voi kyllä kurkata,mut pikkareita en käytä,mut suuhun voisit ottaa 16cm posliinia kovaa.
        Millaista voisin odottaaa jos otan suuhun ja imen kovaksi,ennenkuin saan sen sisääni takaanpäin?


      • Lulasissy kirjoitti:

        tuu mun luo joku kerta kallioon mullon kämppä. Jos aatos toisen tytön kanssa imutteluista ja sekstailuista kiinnostaa. on jotain piristävääkin mulla yleensä... oon yksin iltaisin ja vkon loppuisin ja pukeudun itsekseni, sekin onihanaa. mun email [email protected]

        Pidetään mielessä!


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Hameen alle voi kyllä kurkata,mut pikkareita en käytä,mut suuhun voisit ottaa 16cm posliinia kovaa.
        Millaista voisin odottaaa jos otan suuhun ja imen kovaksi,ennenkuin saan sen sisääni takaanpäin?

        Moi, tätä kirjoittaessani kullini on ihan kovana pelkästä haaveilusta joka on mitoiltaan samankoinen kun sulla. Tulisimme autoilla johonkin rauhalliseen paikkaan ja olisit siellä niinkuin olimme sopineet. Nousisit autosta kun näet että lähestyn sinua. Suutelisin sinua ja ihailisin näkyä. Käteni vaeltelisi ja löytäisi kullisi ja haluaisin imeä sitä ja samalla käteni hieroisivat sievää pyllyäsi. Nousen ylös ja haluat avata housuni ja ne tippuvat alas ja huomaat että olen kovassa kiimassa kullini ollessa jo täysin kovana. Haluat ottaa suuhun ja hetken imemisen jälkeen käännän sinut ja painan kasvot vasten auton takapenkkiä ja nostan hameesi ylös ja alan kutitella terskan päällä reikääsi. Minulla on sen verran korkea auto että tämä asento voisi toimia. Kerroit isolla dildolla nauttivan joten en ole lainkaan huolissani vaan alan sovittaa terskaa reijälle. Ja siitä miten jatkuu voimme molemmat tietää tavattuamme.
        Nyt annan kovalle kullilleni huomiota ja runkkaan ja haaveilen tästä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä mukava kurkata hameen alle ja raottaa pikkareiden sivusta ja saada tuntea kova ja erityisesti posliini jonka voisi ottaa suuhun. Huh huh. Huhtikuussa alkaa ilmatkin jo lämmetä ja voisi olla jo hyviä ilmoja ulkona tai autossa touhuiluun.

        Voisi jonkun viikon kuluttua olla kelit niin lämpöiset,että saattaa alkaa hameenhelma nousta,eikä korkkarit kuraannu?


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Voisi jonkun viikon kuluttua olla kelit niin lämpöiset,että saattaa alkaa hameenhelma nousta,eikä korkkarit kuraannu?

        Kyllä vain. Pääsiäisen jälkeen varmasti ilmat alkaa olla sopivia ulkona touhuiluun. Itsellä olisi viikolla 17 ennen vappua hyvinkin mahdollista nostella hameen helmaa ylös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain. Pääsiäisen jälkeen varmasti ilmat alkaa olla sopivia ulkona touhuiluun. Itsellä olisi viikolla 17 ennen vappua hyvinkin mahdollista nostella hameen helmaa ylös.

        Kuulostaa hyvältä,katsotaan olenko sinnepäin ennen vappua tulossa.
        Mulla alkaa nousta muutakin kuin hameenhelma täällä...
        Saako sua kiinni muuta kautta kuin täältä?


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä,katsotaan olenko sinnepäin ennen vappua tulossa.
        Mulla alkaa nousta muutakin kuin hameenhelma täällä...
        Saako sua kiinni muuta kautta kuin täältä?

        Täällä myös ihan kovana pelkästä ajatuksesta. Runkkailen kovaa ja kuvittelen sut mun kanssa. Voisin luoda jonkun sähköpostin joka soveltuisi tänne. Ukm 44


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös ihan kovana pelkästä ajatuksesta. Runkkailen kovaa ja kuvittelen sut mun kanssa. Voisin luoda jonkun sähköpostin joka soveltuisi tänne. Ukm 44

        Kuvittelen sun kovan kullin mun suussa omaa kalua runkatessa,ehkä joskus sen mun hameen alla työntymässä ....
        Laita meiliä,helpompi sopia.


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Kuvittelen sun kovan kullin mun suussa omaa kalua runkatessa,ehkä joskus sen mun hameen alla työntymässä ....
        Laita meiliä,helpompi sopia.

        Mä laitan kunhan saan tehtyä.
        Mahtava tunne kun imet mun posliinia ihan kovaksi. Minäkin haluan sun kullia imeä. Hyvä tässä runkata illan päätteeksi ja haaveilla että se olet sinä joka käsittelee mua. Ukm 44


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä laitan kunhan saan tehtyä.
        Mahtava tunne kun imet mun posliinia ihan kovaksi. Minäkin haluan sun kullia imeä. Hyvä tässä runkata illan päätteeksi ja haaveilla että se olet sinä joka käsittelee mua. Ukm 44

        Voisit laittaa mulle meiliboxiin,niinettä toi profiili kaikki pienellä ilman numeroita.fi
        Olis kiihottavaa imeä sun kovaa posliinia,oman kullin sun käsittelyssä.


    • Anonyymi

      saan itte suurta straponia peppuun vaimo nauttii minä myös

    • Anonyymi

      Se tuntuu hyvältä,olen jäänyt koukkuun pahasti tuohon peppu panoon saavana osapuolena vaikka mies olenkin.Mulla kävi sellanen tuuri et kaveri käy kerran viikossa laskemassa lastin sisälle.

      • Anonyymi

        Sitä minäkin haluaisin kun löytyisi Pirkanmaalta kestävä iso kaluinen n. 55 v. panemaan ainakin kerran viikossa. Eilen sain pitkästä aikaa hyvää kullia lasteineen anukseen.


    • Anonyymi

      kyllä se tuntuu kun oikea kyrpää saa asiaansa osaavalta mieheltä.m inulla on kokemus kun olin alla selälläni alla jalat levällään ja kaveri levitti voidetta ja jotakin tapahtui kun hän ihan arvaamatta työnsi sisään----varmasti huusin kun tuntui että repeän --kulli oli kuin liimattu eturauhaseen --joka työntö aiheutti kipua ja samalla melkoisen väristyksen minussa---pyysin että kaveri lopettaa------hän sanoi että enkö juuri halunnut saada takaapäin----minä en todellakaan muista kuinka olin kääntynyt ja olin perse pystyssa ja kulli tuntui olevan jossakin hyvin syvällä--sattui----minulla ei ole kuvaa koko tilanteesta mutta olin taas selälläni spermaa valui reisilleni ---kulli oli rintani päällä ja päätäni käännettiin ja suuni aukaistiin--tunsin kun kulli työntyi huulien välistä suuhun ---olin saanut elämäni panon----

    • Anonyymi

      Kyllä se hyvältä tuntuu!dildolla nussittu usein,tälläviikolla sain antaa persettä vanhemmalle miehelle,ekaa kertaa! Tosin ei takuulla viimestä!!

    • Anonyymi

      kyllä tuntuu hyvälle! oon hoikka mutta pyöreä peppuinen nuorekas mies reilu 40v savonlinnasta, jos joku mies haluaa kokeilla ekaa kertaa, tai 2 miestä, vanhempi mies, iso ja lihaksikas tai karvainen mies, minulta saa puhdasta peppua, siis sisältäkin puhdasta, saa olla useampi mies jonossa tai miesporukka tai yritysjohtaja tai 2 yhtäaikaa, itse en pane mutta kaikki muu käy, imen mielelläni ja saa panna kaikissa asennoissa, olen tiukka joten liukuvoide oltava, paljaalla saa kyllä kun on terve ja siisti, myös pariskunnat, voin panna vaimoa ja mies panee minua, tai nuolen vaimoa kun mies panee minua takaapäin, itselläni on melko iso kalu myös.
      siispä etenkin sln asuvat miehet, ehdotuksia kuinka tavataan? jos et ole ikinä pannut, vanhapoika tai muuten vaan ujo, voin auttaa ja takuulla nautit, jos olet tärkeässä asemassa ja kuitenkin haluat pyllyä, voidaan sopia paikka mihin menet, laitat naamion tai kommando pipon, en edes tiedä kuka olet, tiettyjä turvallisuus juttuja joudun noudattamaan

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Kuts­­­um­­me sinu­t kä­­ym­ään u­ude­­­ss­a cha­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­­jo­ona! 👉 http://6522333.com/H/T8zva 👈

    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­­ts­­­um­­me sinu­­t käymään u­­ude­­ss­­­a cha­­tis­­sa! Meitä on yl­­i mil­­­joona! 👉 http://6522333.com/H/yR67 👈

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­ts­­um­me sinu­t kä­­­ymään u­ude­­­ss­a cha­­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­jo­ona! 👉 http://6450777.com/H/yC6jL 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­ei! Om­a str­­eam. Sisää­­­nkäynti kaikille, jotk­­a haluav­­­at pi­tää ha­­uskaa 👉 http://5555501.com/H/dX1tq 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sopivan kokoinen pepussa runkun aikana lisää nautintoa. Silloin tällöin ihan jees, joskus täytyy kokeilla livenä, kunha löytää sopiva munan, oman kikoista kokeilin ja ymmärrän nyt paremmnin sitä vinkumista...sorry. ;)

      • Anonyymi

        Tule tule tule ja nauti sydän pohjaan asti siitä lämmöstä


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­­u­­si s­­ek­siteatteri ava­utu­­­u Su­­­ome­­­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­­kk­i­­. Il­­­moit­­­tau­­­tum­­ine­­­n ry­­­hmä­ämm­­­e tä­­­äl­­­l­­ä - http://3511222.com/H/i1VR 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      He­­i! Kutsum­­­me sinut kä­­­ym­­­ään u­­ude­ss­­a cha­­­tis­­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­jo­ona! 👉 http://9105555.com/H/K0f1f 👈

    • Anonyymi

      H­ei! Oma str­­eam. Sisää­­nkäynti kaiki­lle, jotk­­­a haluavat pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://89775.com/H/dO0Nr 👈

    • Anonyymi

      He­i! Ku­­­ts­um­­­me sinu­t kä­ym­­­ään u­­ude­­­ss­­­a chatis­­­sa! Meitä on yl­­­i mil­jo­ona! 👉 http://89775.com/H/6ZbR 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä aito iso tulikuuma kulli pepussa on parempi kuin sauva sitä on niin ihana puristella ja tuntea sykkeen kun sperma tulee jälki puristelut vielä ulosveto myös tuntuu hyvältä uudestaan kovaks imemällä jatkamaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun meen maalle ostan eväiden joukkoon reilunkokoisen kurkun.Sillä välttää tilanteet että dildo jossain paljastuisi tavaroista.Kurkun päälle kortsu ja rasvatulla sormella ensin perseen rentoutus.Kylkiasennossa otan kurkun sisään ja koitan kohdistaa kosketuksen eturauhaseen.Jos ei malta,niin mällit lähtee tosi nopeasti.Kulli nytkähtelee vielä kun poistaa kurkun.Päätteeksi saatan nuolla omat mällit pyyhkeen päältä.

      • Anonyymi

        Kurkku tosi hyvä ja pääsee syvälle oon työnnellyt myös ilman kumia.


    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­eam. Sisää­nkäynti k­­­aiki­­lle, jotk­­­a haluav­­at pitää hauskaa 👉 http://8422333.com/H/o9Wx 👈

    • Anonyymi

      Olen ollut useamman miehen kanssa noin 12 kpl kalut 12-17cm ilman kumia mutta en ole tuntenut vieläkään monen kertomaa tunnetta kun kalu laukee sisään kuumaa spermaa!!olis kiva tuntea.t 44bi kuopio

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen yrittänyt esimerkiksi suihkussa käydessäni työntää sormea perseeseen. Mutta ei mitenkään mahdu. Kui ka sinne sitten kullin saisi mahtumaan.
      Olenko jo niin vanha että reikä ei enään veny isommaksi, ikää 60 v.

    • Anonyymi

      hyvältä tuntuu mitä suurempaa sitä parempaa alun kivun jälkeen uskomatonta orkun jälkeen äkkiä imeen uudestaan kovaks eiku ratsaille silloin varmasti saa pohjaan kokeile

    • Anonyymi

      kyllä se ihanalta tuntuu varsinkin bi-parin seurassa miehen upee kyrpä liukuu pepussa ja nainen ottaa suihin toinen kerta sen jälkeen on vielä parempi ja pitempi

    • Anonyymi

      meillä oli tupla panot tutun kanssa kysyin vaimolta miltä tommonen iso tuntuu pepussa vastas kokeile itte imeskeltiin toisiamme kovaks vaimo ohjasi minut istumaan kalun päälle sattui mutta meni sisään pohjaan vaan oli komento tuo ratsastus tuntui alko tuntuu liian hyvälle ruiskin lastin ulos ime se tyhjäks vaimo sanoi katseli vieressä tein niin satsi suuhun peppu arkana 2pv mutta halusin uudestaan

    • Anonyymi

      Minä ainakin tykkään todella paljon kun ratsastan kunnon kumikullin päällä 6,5cm halkaisijaltaan. Ensin hiukan persereikä polttelee mutta kun hetken touhuaa niin sitten menee jo helposti sisään, Kyrpä seisoo kovana ja saan rajun orkun M55v

      • Anonyymi

        Itsekkin käytin pitkään kumi kullia, kunnes sain aitoa. Sain olla rentona ja kaveri ensin nuoli reikäni, hetken sormetti sit tunsin terskan aukon suulla.
        Kaveri kokenut alkoi hitaasti nussia sentin työnnöin, aukoni rentoutui ja kiimani yltyi, kaveri vaistosi ja painoi kerralla kalun sisääni. Pieni kipu tuntui piti kalun pohjassa jonkun aikaa, alkoi hitaan nainnin jolloin suoli avautui täysin. M 55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkin käytin pitkään kumi kullia, kunnes sain aitoa. Sain olla rentona ja kaveri ensin nuoli reikäni, hetken sormetti sit tunsin terskan aukon suulla.
        Kaveri kokenut alkoi hitaasti nussia sentin työnnöin, aukoni rentoutui ja kiimani yltyi, kaveri vaistosi ja painoi kerralla kalun sisääni. Pieni kipu tuntui piti kalun pohjassa jonkun aikaa, alkoi hitaan nainnin jolloin suoli avautui täysin. M 55

        Aitoa kaipailisin minäkin ;)
        M48Tre


    • Anonyymi
    • Hyvältä on tuntunut molemmat. Oikea tuntuu fyysisesti paremmalta ja se laukeaminen mun sisällä on huippua. Sauva naiselta, niin siinä on jotain tosi kaunista.

    • Anonyymi

      mahtavalta vaimoni hommas pari mustaa nussiman mun persettä koko yön itte katteli vierestä

    • Anonyymi

      vaimoni nussi munppuun niin kauan että orkun sain sauvat vainsuureni koko ajan olin ihan pihalla

    • Dildoillut olen ja tuntuu mahtavalta. Muutaman kerran saanut peppuorkun ison dildon kanssa. Iso aito vielä kokematta, sellaista kun saisi.

    • Anonyymi

      hyvältä tuntuu olkoon mies tai nainen jos osaa hommansa vaimoni ainakin sauvan ja straponin kanssa saa minut laukeamaan myös muutama mies taito laji

    • Anonyymi

      Ihan aluksi, kaikki tämä "normaalin" avioseksin lisäksi; Silloin tällöin vaimo panee strap-onilla perseeseen ja on ihan mieletöntä. Jonkin aikaa nautiskelen vaan sängyn reunalla nilkat vaimon niskan takana ja lopulta kädellä spermat kaaressa vatsalle. Itsekseen kylppärin laattaseinään 5.5 halkaijan Realistic imukupilla kiinni ja siinä omaan tahtiin isoa kyrpää peppuun samalla runkkaillen. Orgasmit on näissä hommissa erilaisia, mutta paremmuutta panojen orkkuun vaikea vertailla.

    • Anonyymi

      Hyvälle tuntuu. Just aloittanut sauvalla muutama viikko sitten ensimmäisen kerran. kun pääsee tarpeeksi syvälle on tod. Kiihottavaa. Joskus olis mukava kokeilla myös oikealla kalulla

    • Anonyymi

      Tuntuu hyvältä ottaa imukuppi sauvaa,varsinkin isoa.
      Istuen päälle tai suihkuseinässä seisaaltaan.
      Silloin tällöin vaimo panee dildolla oikein kunnolla,voi nauttia rennosti,kun saa aisaa sisään.
      Oikeaa kalua perseessä odotellessa kulli kovana....nytkin.

    • Anonyymi

      hyvältä tuntuu vaimolla kovat otteet straponin kanssa kolmannen orkun jälkeen on perse kyllä kipee pari päivää

    • Anonyymi

      Työnnä kurkku hanuriisi, niin sitten tiedät

    • Anonyymi

      Vähän sattuu, kun muna tulee sisään. Mutta sen jälkeen tuntuu hyvältä.

    • Anonyymi

      Kiinnostaisko ketään miestä panemaan kokematonta poikaa snäppi: stdtop1

    • Anonyymi

      Olen jo pidempään fantasoinut että joku nuorempi kundi panisi minua ensimmäistä kertaa neitsyt peppuuni, kuvittelen sen tapahtuvan auton takapenkillä että otan ensin nuoren kullin suuhuni ja imen sen kovaksi, sen jälkeen istuisin liukkarilla rasvatun peppuni kullin päälle ja saisin tuntea kuinka se tulee sisääni ja sykkii lopuksi spermat sisääni! t.60ukm Tuusulasta.

    • Anonyymi

      kyllä ison sisään meno sattuu mutta sitten alkaa hyvä olo edes takainen ulos sisään isolla saa enää pientä nipistelyä aikaan mikä kuuluu asiaan jos kestävä iso anaali orkku on varma kiitokseksi vielä suihin otto tai uusi nainti johan on kivaa

    • Anonyymi

      vaimoni ei kuukautisten aikaan muuta teekkään imee ja työntää vibraa peppuuni

    • Anonyymi

      vaimo tykkää sauva leikestä niin kuin minäkin kerran toi homo työ kaverinsa meille joka nussi multa tajun kankaalle nykyään vakituinen vkl vieras vaimo tykkää katsoo kun tietää että saa ittekin sen jälkeen kunnolla

    • Anonyymi

      Homman pitää alkaa aamusta ,bailata yhdessä , toinen on miehinen mies ja toinen hento , minihame , stayup ja korkkarit...puristellaan persusta pitkin iltaa ja hinkataan kammenellä lahkeessa pullistelevaa paksua lämmintä aitoa kyrpää.
      Siitä majapaikkaan jossa peseydytään erikseen ja laitetaan uudet sexyt vaatteet päälle , katsellaan filmejä ja hyväillään toistemme puolivelttoja kyrpiä.
      Lopulta täysin kiimassa yhdytään , pidetään kyrpä pitkään suolessa johon lauetaan , aivan hitasti poistutaan ja annetaan lämpöisen lastin valua reisille. Tämä toistetaan niin monta kertaa kuin tilanne vaatii

    • Anonyymi

      arkailin ensin mutta vaimo halus kokeilla yllätyin kuinka hyvältä tuntui varsinkin kun pani vibran päälle ja alkoi edestakanen liike tulin äkkiä vaimo tuumas nyt hommataan joku iso kullinen mies nussimaan oli mahtava kokemus myös vaimo sai orkun katsellessaan omilla sormillaan sitä on jatkettu vuosia

    • Anonyymi

      Mua on pantu muutaman kerran oon pieni kokoinen treenattu pikku perse.Ja liian pitkä 25cm kulli ottaa liikaa pohjaan pienempi muna tuntuu tosi hyvälle jäin kyllä koukkuun ja haluan lisää.

    • Riippuu kalusta. Täyttävä on hyvä. Saa olla vaikka tukalan tuntuinen aluksi.

      • Anonyymi

        Paksu on ihana vielä kun pannaan Kunolla et peppu litisee ja pidetään kunnolla lantiosta kiinni.


    • Anonyymi

      silloin kun käyttäjänä nainen tunne uskomaton sauva tai strapon jaksaa niin kauan että anaali-orkku varma

    • Anonyymi

      Onhan se miehen kulli pyllyssä hyvä. Iso on ihana.

      • Anonyymi

        Aivan ihana tunne kun kiimanen kulli sisälläni. M 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihana tunne kun kiimanen kulli sisälläni. M 64

        Kumpa vaan saisinkin ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa vaan saisinkin ;)
        M49Tre

        Kunnon toppi tekee hyvää jaksaa naida pitkään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon toppi tekee hyvää jaksaa naida pitkään..

        Vaan mistä sellaisen kunnon topin löytäisi?
        M49Tre


    • Anonyymi

      Muutaman kerran olen saanut peppuun. Nykyisin pukeudun naiseksi ja haluaisin kerrankin saada usealta ja kunnolla.

    • Anonyymi

      hyvältä aina toivottavasti useempi panomies jonossa peppuni kyllä ottaa vastaan ite runkkaan samalla kaluani joskus joku myös halunnut ottaa suihin kyllä laukee nopeesti tupla kokemukseen

      • Anonyymi

        käyn nussittamassa persettäni pornokauppojen kopeissa.olem naisten asuissa.annan nussia paljaalla spermat sisään mitä useammat sitä parempi.oon jakanu jo vuosia


    • Anonyymi

      Olisi ihanaa saada aitoa kovaa kyrpää peppuun. Vielä neitsyt.

      Ukm65Kuopio

      • Anonyymi

        Niimpä... Kumpa vaan saiskin ;)
        M49Tre


    • Anonyymi

      Kyllä sormi, dildo ja kulli miehen pepussa tekee hyvää.Vaimoa on usein sormetettu ja anitu peppuun. Kerran suihin ottaessaan vaimo alkoi sormettaa peppureikääni ensin ihan pöyritellen sormeaan aukolla ja sitten kun olin jo lähellä orkkua, niin työnsi sormen kokonaan sisään, pyöritteli sitä ja nai edestakaisin. Kun laukesin, työnsi sormensa syvään ja varmaan osui eturauhaseen, koska niin kova orkku tuli. Vaimo vaan totesi et taisi tehdä hyvää. Siitä lähtien peppuleikit, sormella ja dildolla myös miehen peppuun on ollut joka viikkoista nautintoa. Lopulta johti myös siihen, että meidän vaki kolmas pyörä, ensin naituaan vaimoa takaa päin aina vaimon laukeamiseen asti, vaimon yllytyksestä ja avsutuksella tunki kalunsa peppuuni. Olin pollvillani peppu pystyssa, vaimo rasvasi liukkairlla peppuni ja omista limoistaan kiiltelevän kaverin kullin vielä kunnolla ja alkoi avustamaan kullin ohjauksella peppureiälleni. Koska erikokoiset dildotkin on mahtuneet peppuuni, liukui myös tuo kaverin aika iso kulli pikkuhiljaa peppuni pohjanperukoille. Kaveri nai hitaasti ja vaimoni siirtyi alleni ja otti kullini suuhunsa. Laukesin voimakkaasti aika pian vaimon suuhun ja kaveri paljaalla laski spermat sisääni peppuun. Oli kiimaisen kiihoittava pano meille kaikille. Lopuksi vielä pienen tauon jälkeen sai vaimo myös osansa peppuunsa. Olemme silloin tällöin tuon vakkarin kanssa naineet sekä vaimoa että kaveri minua peppuun ja olemme vaimon kanssa ottaneet häneltä yhdessä suihin, siten että kaveri on lauennut minun suuhuni. On tuo kaikki tosi kiihoittavaa ja kun ennakkoluulottomasti antaa mennä niin tuohan tuo lisää monipuolista nautintoa arkiseksiin. Voimme suositella ainakin kokkeilemaan. Pari 54

      • Anonyymi

        Sait kyllä minut ylipuhutuksi. Ainakin ajatusmaailmallisesti. Olen neitsyt vielä miesten suhteen, mutta nyt alkoi uusiopoikamiestä kutkuttamaan. M47


    • Anonyymi

      Muna tuntuu hyvältä paljaana.

    • Anonyymi

      hyvältä tuntuu ja parasta kun vibran käyttäjä on nainen myös strapon käy

    • Anonyymi

      vaimoni ei viittinyt enää nussia mun peppua mutta hommas miehen joka jaksaa monta kertaa illassa ihanaa

    • Olen transvestiitti ja minua naidaan aika säännöllisesti peppuun. Olen jo vuosien saatossa tottunut ja oppinut pitämään tästä. Nyt kuitenkin miesystäväni haluaa alkaa naida minua kerran viikossa ilman kondomia. Eli siittämään minut. Se kiihottaa häntä.

      Joskus, vuosia sitten, minua naitiin ilman ja mies siis "siitti" minut. Sperma jotenkin liukasti suolen ja minulla oli vaikeuksia pidätellä ulostetta aktin jälkeen. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

      Mieheni haluaisi myös "kolmannen pyörän" katselemaan ja myöhemmin myös osallistumaan. Minuakin ehkä kiinnostaisi, mutta miten saisimme yhteyden tällaisiin henkilöihin?

      • Anonyymi

        Olen myös tyttöilijä.käytän usein vaimoni asuja.pikkuhousuja aina.rintsikat ja sukkikset kiihotta.meikkaan myös ja tietenkin annan miesten nussia paljaalla spermat sisään,vaimoa ei haittaa koska hänkin saa tosi usein kyrpää ja spermaa.nyt mulla on vaimon satiinipöksyt missä useammat spermat viimeyöltä,


      • Anonyymi

        Kyllähän sitä mielellään kolmanneksi pyöräksi tulee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sitä mielellään kolmanneksi pyöräksi tulee

        Niin, mutta miten sinuun saa yhteyden? Täällä aika monet pitävät siitä, että on "kolmas pyörä", mutta kaikki näyttävät olevan anonyymejä?


    • Anonyymi

      Kyllä tuntui hyvältä kun eka kertaa sain oikeaa kullia peppuun.....aikaisemmin harjoittelin JellyJortikalla

    • Anonyymi

      Olen muutaman vuoden käyttänyt isoja anustappeja ja sauvoja. Kyllä on täyttävä ja hyvä tunne. Kyllä tuntuu hyvältä kun iso tappi uppoaa perseeseen , oikea kullia en ole vielä saanut .
      M 64 ukm CD 💃

      • Anonyymi

        Onko sulla CD soitin perseessä.vai mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla CD soitin perseessä.vai mikä.

        Tuo CD on lyhenne tarkoittaa crossdresser eli ristinpukeutuja . Käytän naisten vaatteita kun tyydytän itseeni , kiihotun niistä . Oikea kulli perseessä tuntuisi varmasti hyvältä kun löytäisi luotettava kaveri , voisin myös imeä kullia ja niellä spermat.
        M 64 ukm CD 💃


    • Anonyymi

      tuntuu aina hyvältä onneks vaimolla iso kokoelma eri kokoisia osassa vibra elin saan montaa yhden illan aikana

    • Anonyymi

      Saatanan homot vittu kuolkaa. Tukehtukaa kyrpään.

      • Anonyymi

        Delaa persereikä ihan ite.


      • Anonyymi

        Delaa dorka paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa dorka paska.

        Siinäpä taas vajakin ulosanti buaahaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa dorka paska.

        Mitäs olet buaahaa buaahaa


    • Anonyymi

      Saatanan homot nussii toisiaan perseeseen ja imee kyrpää. Persesilmästä vetävät paskaisen kyrvän ja lutkuttavat sitä.

      • Anonyymi

        Mitäs teet oma halus homo.


      • Anonyymi

        Sähän oletkin kaiken herkun kokenut. Kaipaatko lisää vaihtelua tylsään elämääsi.


      • Anonyymi

        Entäs sitten? Mitä se sinulle kuuluu jos miehet nauttii keskenään ? Annetaan kaikkien kukkien kukkia , jos nauttii seksistä eri muodossa niin siinä ei ole mielestäni mitään väärää. Kerran täällä vaan ollaan , en ymmärrä sinun kommenttisi, kun tämä ei ole sinulta pois.
        M 64 CD 💃


    • Anonyymi

      Hetero miehenä ainakin tykkää kun saa kullia peppuun ja paras jos vielä siemenet sisään.
      Olen hyvin vapaamielinen ajatuksella kaikkea pitää ainakin kerran kokeilla. Ja kokeilin ottaa kullia peppuun. Tuntui mukavalta ja panijan kiihkeys panossa antoi kuvaa miten naiset ehkä kokevat kun mies kiimoissaan tyydyttää itseään. Olen antanut nyt monesti ja aina tykkään kun minut on nussittu voimalla ja siemennetty kunnolla.
      En koe olevani mitenkään homo, ehkä bi jos lasketaan että harrastan seksiä myös oman sukupuolen kanssa tai sekakimpassa.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta , nautitaan niin kauan kun pystytään , siinä ei ole mitään väärää.
        M 64 CD 💃


    • Anonyymi

      Alkuperäiseen kysymykseem vastaus. Ajatuksenakin tuntuu kuvottavalta.

      • Anonyymi

        Siis mieles tekee kuitenkin kokeilla ajatuksissasi kerran on.


    • Anonyymi

      vaimo aivan hekumoi kun lykkii suurta vibraa peppuuni kääntää aina täysille ja pumppaa

    • Anonyymi

      taivaallisen hyvältä varsinkin kun käyttäjänä nainen

    • Anonyymi

      nuorempana vietin iltaa kahden naisen kanssa seksistä juteltiin toinen haki sauvansa esiin sanoin tuo tuntuu varmaan hyvältä kokeile ite vastas sinä iltana kumpikin nussi mun peppua sauvalla monesti olivat aivan innoissaan sain myös molemmilta peppua silloinkin toinen sauvan kanssa minun kimpussa mukavaa nuoruutta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hienoa jos näin on. Itsekin persu.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 408 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe