miestä perseeseen

paksulla

miltä tuntuu ku mies saa munaa tai sauvaa perseeseen? entä naisten kokemukset?

115

9577

Vastaukset

• hyvältä. Ainakin allekirjoittaneesta, ja ainakin sauva. Munasta en tiedä.

Kokeile itse niin saat selville oman mielipiteesi.

• olen kans sitä miltä että sauva tuntuu tosi hyvältä. munaa en ole koskaan saanut. Usein vaimo laittaa ekaks sormen (-et) sisään ja jos ei se riitä niin sitten sauvaa ja se on menoa... suosittelen.

• Hyvältä se tuntuu, mutta dildo perseessä laukeaa ihan liian nopeasti. Siksipä sitä ei juuri tule harrastettua. Tyttöystäväkään ei tunnu pitävän sauvaleikin ajatuksesta.

• ....tekee,meinaan ainakin kun panee perseeseen. Olen pannut kahta miestä peppuun ja muutamaa naistakin.Onhan se tiukempi kuin pillu!! Vaimoni haluu peppuunsa silloin tällöin,saa hyvät orkut sitäkin kautta. ;-))Herkkupeppu onkin!!!
      Yhtä kaveria panin aina sillon tällön peppuun ja samalla runkkasin häntä,saatin usein molemmat yht'aikaa!!
      Siis eikun peppuun aina silloin tällöin,,vaihtelun vuoksi ;-))

• Ripe kirjoitti:

....tekee,meinaan ainakin kun panee perseeseen. Olen pannut kahta miestä peppuun ja muutamaa naistakin.Onhan se tiukempi kuin pillu!! Vaimoni haluu peppuunsa silloin tällöin,saa hyvät orkut sitäkin kautta. ;-))Herkkupeppu onkin!!!
      Yhtä kaveria panin aina sillon tällön peppuun ja samalla runkkasin häntä,saatin usein molemmat yht'aikaa!!
      Siis eikun peppuun aina silloin tällöin,,vaihtelun vuoksi ;-))

Siis miehen kanssa en ole ollut, kokemus oli ihan sitä että tyttöystävä lykkii sauvaa anukseen esim. lähetyssaarnaajan aikana. Soolonakin siitä puuttuu melkein kaikki viehätys.

Muuten en ymmärrä miksi kukaan mies haluaisi naiseltaan anaaliseksiä. Kyllähän sitä naiselleen tarjoaa jos nainen haluaa, ja jos on homo niin muuta ei ole tarjollakaan. Mutta kyllä pillu tuntuu munassa niin helvetisti paljon paremmalta. Kivuliaan piukka rengas jonka toisella puolella ei mitään vs. koko pituudelta hyväilevä ja lämmin, jonne saa penistä sorkkia varomatta ihan miten tahansa. Minä en epäilisi voittajaa...

• Olin pari viikkoa ibitzalla ja tutustuin mustaan mieheen,imin parrua posket lommolla ja sain sitä patukkaa perseeseen 1-3 kertaa päivässä,oli ihana nussia mutaa persettä ja samalla runkata,69 on taivaallinen asento varsinkin jos päällä ollessa joku panee perseeseen.

• Tekee hyvää välillä, kun varsinkin isokaluinen nai perseeseen. Mitä suurempi, sen parempi.Alussa sattuu älyttömästi, mutta ottaa ajan kanssa sisään, MIELUITEN MAHD VÄHILLÄ LIUKASTEILLA. Sitten rajusti pohjaan asti ja takaapäin, mahdollisimman pitkään. Yhtä naista fistasin anaaliin. Se oli tosi kiimoissaan, vaikka sitä jännitti aluksi. Sekään ei halunnut liukastetta. Homma kiihotti mua tosi paljon!

• Ibitza on ihana paikka.
      Maininta 69 ja yksi takaapäin. Saitko siis kahta mustaa sielä?

• toni28 kirjoitti:

Tekee hyvää välillä, kun varsinkin isokaluinen nai perseeseen. Mitä suurempi, sen parempi.Alussa sattuu älyttömästi, mutta ottaa ajan kanssa sisään, MIELUITEN MAHD VÄHILLÄ LIUKASTEILLA. Sitten rajusti pohjaan asti ja takaapäin, mahdollisimman pitkään. Yhtä naista fistasin anaaliin. Se oli tosi kiimoissaan, vaikka sitä jännitti aluksi. Sekään ei halunnut liukastetta. Homma kiihotti mua tosi paljon!

Olen 53 v vapaa paksukullinen bitop Helsingin seudulta haluun päästä naimaan sun kiihottavaa kiimapyllyäsi tulihepo1@hotmail.com

• Mua on kaksi miestä nainut perseeseen (ei siis yyhtäaikaa) ja nä nautin ekasta kerrasta tosi mielettömästi.
    Se jätkä nai mua takaapäin kaksi kertaa peräkkäin ja tosi kiimaita touhua olikin

toisella kerralla jätkä oli vähän liian hätäinen ja se vähän sattui. no olihan sillä aika isokin mutta kuitenkin... kiimaista touhua sekin silti oli

kannattaa kokeilla

• käsi on alan harrastajien pää tavoite,ja se on saavutettu

• Niinkuin isoa kakkaa puristaisit (välillä sisäänpäin)

• Mä haluan kokeilla... löytyykö halukasta panomiestä?

• olen 6 kyppinen mies haluaisin panisit minua peräreikään nuolisin sinun kulliasi laskisit mällin peräreikään olisi varmaan tuntea kullisi sykkeen perässä mies hämeestä

• harja kirjoitti:

olen 6 kyppinen mies haluaisin panisit minua peräreikään nuolisin sinun kulliasi laskisit mällin peräreikään olisi varmaan tuntea kullisi sykkeen perässä mies hämeestä

Hei olisi kivaa kun saisin sinut ottamaan minut saat laskea kaikki paljaalla.

• täällä mies tule luokseni pane minua perään olen kokematon mutta haluaisin kokea sen nautinnon saat laskea paljaltaan minun perään odotan sinua

• harri 71 tule luokseni täällä mies tekee sinut onnelliseski nuollaan toistemme kullit toiminta kuntoon ei kun menoksi

• Olen yhden kerran nainut miestä,oli aika kiihottavaaja laukesin sisään

• No onhan tuo nyt aika homoa....

• Löylykauha tekee namia.

• Niin mitä sitten?

• Tekee hyvää kun vaimo panee strapillä ja runkkaa samalla kovaa kaluani

• sama juttu

• Tuntuu myös todella hyvälle kun saa strapia peppuun

• onnekkaat

• Kivaltahan se tuntuu.

• ihan hyvältä tuntuu, varmastikin paremmalta, kuin noilta löylykauhan käyttäjiltä.

• Löylykauhalle on kyllä käyttöä, mutta ihan saunomisessa. Peppuun kannattaa koittaa ihan muunlaista tavaraa.
      Jos olisin nainen, en kyllä huolisi tuon löylykauhamienen kalua looraani vaikka maksaisi mitä. Aivot ovat kuitenkin se tärkein sukupuolielin, ja jos ne ovat vajaatoimintaiset, niin tuskin seksikään olisi nautinnollista.

• Sain takaapäin ja ratsastin. Tuntu paljon paremmalta kuin dildot. Imeminenkin sujui ihan luonnostaan. Mutta miksi mies on vaikka olisit vain kerran kokeillut heti homo kun naiset pysyvät heteroina vaikka nuolisivat pillua.

• Normaali heteromies himoitsee vain ja ainoastaan naisen pillua lauantaisin saunan jälkeen. Kaikki muu on luonnotonta!

• Haluisin että nainen nussis dildoa perseeseen samalla kun ottaa suihin......

• Aikanaan olin entisen työkaverin luona kylässä. Hänen vaimonsa saunoi ensin ja sitten menimmekaksistaan saunaan. Kello oli jo niin paljon, että vaimo meni jo nukkumaan. Otettiin sitten jäähyllä käydessä terästettyä saunajuomaa kunnolla. Luulin kaverin väsähtäneen kun meni pukuhuoneen lattialle lusikka asentoon. tönäisin sitten kankkuun, että nouse siitä. Ynähti vaan ja työnsi peppuaan kättäni vasten. Kaluni pamahti heti seisomaan ja sormet lähti vaeltamaan pyllyvakoon. Runkasin ensin yhdellä sormella kiimaista pyllyreikää kaverin inistessä samalla himoissaan. Pyysin häntä menemään koira asentoon, niin että peppu oli pystyssä jalat levällään. Siinä se oli silmieni edessä panoa vaativa pylly! Sipaisin sormilla siihen saippuaa liukasteeksi ja rasvasin myös kovan kyrpäni saippualla. Saman tien tunkeuduin sisään hänen tiukkaan peppuunsa hitaasti pohjaan asti. Aloin työntelemään edestakaisin, ensin hitaasti sitten nopeammin ja nopeammin. Ujutin käteni hänen kalulleen ja ei kestänyt kauaa kun molemmat laukesimme himosta huutaen!
    Se kerta ei jäänyt ainoaksi. Aina silloin tällöin vaimoilta salaa kävin panemassa työkaveria tiukkaan peppuun. nyt sekin ilo loppui, kun hän kuoli muutamia vuosia sitten. Enkä ole vielä löytänyt uutta miestä niihin leikkeihin. .Kun muistelee tätä kaveria niin heti alkaa seisomaan. Hänellä kyllä oli vatsaa vähän liikaa mutta pakarat olivat tiukat ja sopivan kokoiset. Painoa hänellä tuollaiset 85 kg. Itse 60 kg hoikka panomies.

• Olisinpa ollut tuo työkaverisi...

• Vaahtosiko saippua yhtään? ;))

• tulikokuplia kirjoitti:

Vaahtosiko saippua yhtään? ;))

Todennäköisesti kirvely oli melkoinen.... saippua EI ole mikään liukaste persepanoissa!

• wertyuio kirjoitti:

Todennäköisesti kirvely oli melkoinen.... saippua EI ole mikään liukaste persepanoissa!

Mulla tuoksi pierussa mäntysaippua monta viikkoa.

• Kännissä muutkin.
      Lupasin poikaystävälleni peppua kotibileissä. Olimme kyllä aikaisemminkin kosketelleet toisiamme. Minulla oli valitettavasti niin tiukka ettei sisään vienti ollut onnistunut. Nyt otin viiniä rentoutuakseni ja avatakseni hänelle tien sieluuni. Vaikka join samoin kuin muutkin, kokemattomana viini yllätti. Olin kyllä rentoutunut sopivasti poikaystäväni käyttöön. Mutta myös yleiseen käyttöön.

• virtasenposti kirjoitti:

Kännissä muutkin.
      Lupasin poikaystävälleni peppua kotibileissä. Olimme kyllä aikaisemminkin kosketelleet toisiamme. Minulla oli valitettavasti niin tiukka ettei sisään vienti ollut onnistunut. Nyt otin viiniä rentoutuakseni ja avatakseni hänelle tien sieluuni. Vaikka join samoin kuin muutkin, kokemattomana viini yllätti. Olin kyllä rentoutunut sopivasti poikaystäväni käyttöön. Mutta myös yleiseen käyttöön.

Saitko siis muiltakin munaa peppuusi?

• Hyvältähän se tuntuu. Vaimoa aina joskus ja hän sitten minua sauvalla ja kädellä. Kun aloittaa ensin sormilla ja sitten paksummalla sauvalla, että paikat rentoutuu, voi työntää vähitellen koko käden ja hieroa eturauhasta sormilla. Se tuntuu tosi hyvältä

• zdffgggh kirjoitti:

This message has been removed by admin.

Tuun koht vetäsee sua takaa päi jos et lopeta tota löylykauha juttua😘

• Silloin tällöin kokeillaan tai himoitaan molemmat anaaliseksiä tyyliin että minä annan vaimolle aitoa kakkoseen ja hän työntää sauvaa minun anaaliin.
    Tilanne lähtee siitä kun vaimo tyydyttää ensin sauvalla itseään lähelle orgasmia ja minä työnnynnän kakkoseen takaapäin ja vaimo työntää sauvan mun anaaliin. Saan orgasmin melko pian kun tunnen sauvan värinän ja sen liikkeen edestakasin ja vaimo nauttii minun kovasta kalusta pyllyssä ja samalla tyyryttää itseään toisen käden sormella.

• Hyvältä tuntu vuoden jälkeen olla pantavana. Useita eri asentoja ja lopuksi vielä suihkussa seinää vasten.

• Aluksi laitan pikkurillin mieheeni, sitten 4 sormea, läpsäytän 6 kertaa avokämmenellä persposkille ja työnnän äkkiä koko nyrkin sinne jatkan tätä n. Puoli tuntia kunnes kömmin itsekin "luolaan", olen siellä usein aamuun asti , kunnes valo pilkottaa silmiini....herään ja huomaan olleeni samassa unessa kuin edelliset jonnet...ei naaraita karvaluukut kiinnosta.

• idiootti urpo saatanan loinen yrittää olla hauska, vitun reppana

• sauva tuntuu pepussa hyvälle kun nais ystäväni välillä antaa.. imee samalla kullia....ja hyväillee palleja.....

• Aito kyrpä pepussa tuntuu tosi hyvältä!

• Esilämmittely on tehtävä ensin rauhalliseen tahtiin, että sulkijalihas rentoutuu. Sen jälkeen sitten ensin ohuemmalla dildolla ja sitten vaihto paksumpaan. Ja jos hyvin käy, tulee sellainen ogasmi, jota ei mitenkään muuten saa. Vaimo tietää, miten se onnistuu parhaiten.

• Työnnä suolakurkku perseeseesi

• Hyvältä se tuntuu. Tietysti on myös siitä kiinni kuka tulee.

• Kyrpä tekee pepussa tosi hyvää, jos se on iso. Tavalliseen kyrpään perse tottuu aika äkkiä, mutta iso tuntuu koko panon ajan siltä, että paikat venyyy. Orkku on mahtava, kun isokullinen mies nai takaapäin ja runkkaa sulle orkun samalla.

• hei sinä isokulli tule luokseni täällä mies odottaa kulliasi peräreikään kiimainen mies

• Hyvältä.

• ...jos saisi valita niin käsi on paras. hyvä top-mies on hyvämies.

• Pari kertaa nuorena ja villinä (juopuneena) nykyinen vaimoni antoi dildoaan minun perseeseen ja runkkasi samalla. Voin kertoa, että hyvältähän se tuntui. Sen verran usein hän halusi tuolloin kalua pyllyynsä, että tuskin sekään pahalta tuntui.

• Hyvältä tuntui hetki sitten sain kahta vuoron perään.

• Joskus vaimo pannut minua straponilla ja dildolla sekä olen saanut kahdelta mieheltä kalua peppuun. Elikkä voisin sanoa että hyvältä on tuntunut.

• Hyvältä tuntuu. Peräaukko orgasmi on taivaallinen. 22cm sisään - halkaisija 7.6cm. Olen mies, 46v. 25 vuoden kokemus.

• Sauvan kanssa nussinut itseäni aina kun harrastan runkkaamista,tuntuu ihan taivaalliselta kun iso kumikulli pullahtaa ulos kuumottavasta persereijästä ja mahtavaa katsoa kameran kautta omaa amollaan olevaa reikää...Kiihottavaa kaikenkaikkiaan. Suurena haaveena olisi löytää mies joka panisi perseeni turvoksiin isolla kuliila Terv:M50

• Olen mies 46v. 25 vuotta kokemusta, noin 20 vuotta dildoilua. Sama täällä, peilistä katson peräaukkoa, hurjan näköinen, mutta kiihottava. 22cm sisään - 7.6cm halkaisijaltaan. Tuntuu ihanalta, peräaukko leviää.

• Mulle ja samaa saanko?

• hei sinä nuorimies tule pane minua peräreikään nautitaan nuolen kullisi olen mies odotan kulliasi

• Voi kun sais hml peppuun.

• Kerran sain miehen munaa peppuuni ryhmäseksissä pariskunnan kanssa ja muistan kuinka se sattui. Miehellä oli iso muna mut siitä en nauttinut. Muutama vuosi sitten harrastin seksiä shemalen kanssa ja hänellä oli pieni muna joka tuntui todella hyvällä pepussani. Siihen liittyi myös henkinen fiilis olla kuin nainen. Edellinen nainen käytti dildoa joka sai voimakkaita orgasmeja aikaan.

Haave olisi saada naiselta straponia joka puhuu samalla tuhmia. Strapon naiset saavat minut sekaisin.

• Sun pitäisi löytää mies joka ei ole liian hätäinen jotta pystyt nauttimaan ja voit olla kainostelematta oma itsesi.

• Mä haluaisin kokeilla kans pariskunnan kanssa miltä tuntuu saada munaa peppuun?

• Poikasena kokeiltiin kaverin kanssa miltä kulli tuntuu toisen perseessä. Tuntui taivaalliselta saada laskea mälli kaverin tiukkaan perseeseen. Hyvältä tuntui myös saada kaverilta perseeseen. Siitä on aikaa kauan, enkä ole sen jälkeen ollut miehen kanssa. Olen käyttänyt erikokoisia tekokulleja, mutta ei se tunnu samalta. Toiveena olisikin saada uusia tuo kokemus, mutta toiveeksi taitaa jäädä. Olen ajatellut pyytää vaimoani panemaan minua straponilla, mutta kantti ei ole vielä riittänyt.

• Iso kyrpä tuntuu hyvältä. Aluksi ei todellakaan tunnu, vaan sattuu aivan törkeästi. Sitten kun sen saa otettua ensimmäisen kerran juurta myöten sisälle ja pari kertaa liikkuu hitaasti sisällä, niin sitten taivas aukeaa.

• En ole saanut oikeaa munaa, jos joskus saisi ( valvotussa paikassa). Paksu pitää olla,4.5 - 5.0 - 5.5cm , pituus 18 - vaikka 22cm max tai pitempi. tämän hetken dildo, 22cm sisään - 7.6cm halkaisijaltaan. Tämä paksuus levittää peräaukkoa ihanasti, koko kroppaa alkaa kihelmöimään , huulet täyttyy, turpoaa. Noin 15vuotiaana alkoi peppuun tunkeminen, noin 2008 luvulla loppu. 2015 marraskuun alussa alkoi uudelleen, olen nyt 46.5 vuotias. Naisten alusvaatteita käytän kun panen, kiihottaa entisestään.

• Kiva. Laitoinki sulle just meilaten. Katopa laatikkoos.

• sain mieheltäni mustan ison dildon valjailla , olikohan jotain 22 ja 5 , oli mukava pidellä lanteilla ja antaa kerrankin miehelle kyrpää oikein kunnolla pohjaan asti , huusin että saatanan huora oot käynyt taas vieraissa joten panen sut nyt ihan puhki, itsekin kiihotuin siksi pyöreä ja pieni kiinteä omenapeppu oli pantavana, väitti tykkäävänsä vaikka oli ou ai ou vähän väliä , olihan tuo mieheni kyllä erittäin seksikäs halkiosukkahousuilla ja mitkä lie piikkikorkokengät jalassa , jos ois imeny tekokyrpää samalla ni se ois ehkä ollu mulle liikaa.
    saikin nuolla minun takapäätä loppuillan tuosta hyvästä.

• juuri tuo on ihanaa kun joudut nussituksi kuin nainen. meillä rouva laitta "perhosen" kun nussii minua strapilla ja saa siitä kunnon orkun. ei siinä kysellä että sattuuko kun orkku lähenee vaan tahti kiihtyy ja työnnöt painuvat pohjaan asti.
      jälkeenpäin joudun runkkaamaan, syyksi on ilmoitettu ettei hänkään aina saa kun nain häntä.

• Menetin neitsyyden viime vuoden joulukuussa. Anonyymisti shemalen kanssa. Aluksi sattui, mutta sitten aivan käsittämättömän kiihottavaa. Shemale pani ja mä runkkasin itse. Hieno kokemus!

• Miltäkö tuntuu? Olen mies, jota nainen panee dildolla, mutta miehen kanssa ei ole kokemusta. Kun homman aloittaa hitaasti, että paikat tottuu ja dildo liikkuu liukkaasti saattaa olla seurauksena hyvin erikoinen orgasmi, jossa ei ole erektiota lainkaan. Ei joka kerta, mutta aina kannattaa kokeilla.

• Allekirjoitan tämän! Spermaa vaan valuu ja tekee hemmetin gutaa...

• Hyvältä tuntuu. Ite saan parhaat orkut kun pepussa on jotain sisällä.

• Olis kiva laittaa sinne

• Tuntuu ihanalta kun kova kyrpä työnnetään hitaasti takaapäin syvälle pyllyyn.Spermat ehdottomasti sisään tai sitten mies laukeaa oman munani päälle.Spermaista kalua on kiihottava runkata.

• olen vanhempi mies ensikertalainen haluaisin että panisit minua peräreikään ei kerran vaan useasti nuolisin kullisi aina toiminta valmiiksi nautitaan molemmin puolin odotan reikä avoimena

• Tampereella 45-vuotias peppu edelleen haaveilee sopivan kaverin antamasta täytteestä...

• Näin pääsiäisen jälkeenkin sitä voisi sopivalle kaverille tilaisuuden tullen hieman pyllistää...
      t: M45-utelias-Tre

• Anonyymi kirjoitti:

Näin pääsiäisen jälkeenkin sitä voisi sopivalle kaverille tilaisuuden tullen hieman pyllistää...

Pääsiäisestä on jo aikaa, mutta kiinnostaisiko toinen utelias M50? Tre myös.

• Kyllähän se edelleen kiinnostaa, kunhan vain sen sopivan kaverin jostain löytäisi...

• Hienoo painaa kunnolla takaa ku pussit läiskyy kivasti toisiinsa.

• Muslimi mies on niin ihqu. Se näyttää tunteensakin aivan eri tavalla kuin suomalainen juoppo.
    Minunkin Mehmettini on onnensa kukkuloilla Sri Lankan vääräuskoisten kuoleman johdosta.
    Kun ensimmäiset uutiset tulivat Al-Jazeerasta niin luulin että se sai sydänkohtauksen kun yhtäkkiä alkoi huutamaan allahu akhbar. Sitten sillä muljahti silmät ympäri, suupielestä tuli vaahtoa ja se kouristeli siinä lattialla. Säikähdin aivan jumalattomasti mutta kohta huomasin että sen housujen etumus alkoi tummua. Housuihinsahan se Mehmet tuli.
    Kun se siitä tokeni niin antoi pari avokuppia ja sanoi että tuo on vääräuskoisten kohtalo.
    Tiesin kokemuksesta mitä tuleman pitää ja ryntäsin vessaan hakemaan Tummeli purkin.
    Ei näet peräpukamat enää anna Mehmetin työntyä kakkoseen kuivana vaikka ei sillä mikään iso olekaan.

• Sissyjanitagay x videossa

• Odotan vieläkin oikeaa ihmistä paneen mua perseeseen. Suihinottokin käy ja haluan panna myös sinua. Miltä kuulostaa? Tähän alle voi laittaa viestiä ja jatkoja katsellaan myöhemmin. 50v ja ensikertalainen, mutta sitäkin uteliaanpi.

• Ja tämä on sitten ihan todellinen kysely. Yhteyskin varmasti saadaan tarvittaessa

• panenja mua on pantu,tuntuu hyvältä kunkulli painuu sisään

• ihanaisen kiimaiselta olla jonkun miehen panopuuna ,kyrpä nytkyttää sisälläsi ja et voi muuta kun inistä kiimasta

• Olen 47v mies, eilen täytin. Noin 25v kokemus dildojen parissa , viimeiset 4 vuotta on ollut mielettömiä peppu panoja. Se nautinto on jotain aivan käsittämätöntä , Tämän hetkiset vakio dildot ovat kooltaan: 24cm sisään/ 6.5cm hal tyvi 5.5cm , toinen 22cm sisään halkaisijaltaan 7.6cm , istun koko painolla ja nylkytän , sitten lähtee. En ole homo , mut en ehkäpä panis jos olisi pimppiä tarjolla. Viime perjantaina oli pano, aivan ihana. Anaalitappi sisään mitat:( väli pallukoita) 6.2-8.0-6.0.22cm. ulkona oli pimeetä , menin ulos ilman housuja tappi perseessä , vuokraisäntä perheineen on matkoilla. PEPPU ORGASMI ON PARASTA , KOLMEKIN PERÄKKÄISTÄ. NAUTTIKAA , TYTÖT JA POJAT JA NAISET JA MIEHET DILDOISTA. JEE JEE . HEIPPA

• Mieskyttiä nussitaan patukalla perseeseen niin, että perse punoittaa.

• Oon 32v utelias peppuneitsyt, naisen kanssa parisuhteessa ja nyt alkanut ajatus siitä, että joku nuori jätkä panis mua perseeseen kiihottamaan. Ei oo vaan osunut sopivaa kohdalle🤔

• Itseäni kiinnostaisi ja kiihottaisi myös joko itseäni nuorempi jannu tai vastaavasti sitten vanhempi mies... joko itseäni pienemmän kokoinen tai vastaavasti kookkaampi... itse kun olen 182/98.
      Mutta ei vain ole sitä sopivaa kaveria kohdalle osunut :(

• Eipä tunnu hyvältä, pikemminkin vastenmieliseltä.

• Dildo tuntuu perseessä aivan mahtavalta! Mälli lentää koskematta kyrpään <3
    Suosittelen!

• samalta kun sua paskattaa

• Saisipa vartijan patukkaa perseeseen

• Kyllähän se on hyvin kiihottavaa alistua toisen miehen naitavaksi. Itase aloitin aika myöhään miesjutut, olin jo 50v, ja alkuun olin enemmän sillä top-puolella. Sitten lopulta tapasin kaverin, joka halusi naida. Hänellä oli sangen iso kyrpä, noin 19 senttiä ja paksu, mutta hän oli taitava. Jo valmistelu silloin ja yleensä yhä on hyvin kiihottavaa, kun panomies sormeilee ja vaikka nuoleekin peppua, levittää luikkaria, siinä kiima kyllä kasvaa. Hitaasti ja määrätietoisesti sisään...ei heti mitään kovaa rynkytystä, että kyrpä sijautuu suoleen...sitten voi jo lisätä vauhtia. Kivaa se on edestä, jalat kaverin olkapäillä vaikka, mutta hyvää takaakin..Kiihottavaa kun mies nousee selkään ja astuu, siinä tuntee itsensä kyllä oikeaksi kiimanartuksi. Hyvää se on lusikassakin.
    Harmi että täällä Kainuun perukoilla tapaa niin harvoin panomiehiä. Mutta kun viitsii vähän liikkua, sentään aina joskus joku löytyy...

• seisooko itselläsi kun olet pantavana ?

• Tätä mietin itsekin, että kuinkahan siinä kävisi... mutta kokemusta tästä ei (vielä) ole... ;)

• Se tuntuu siltä kuin olisi omassa maailmassa ja tuntee kyrvän liikkuvan sisällä. Pienempi kyrpä tai dildo/strapon tuo suunnatonta nautintoa ja kiimaa jonka ei halua loppuvan. Isompi kyrpä tuo kipua joka on jälkikäteen kiva tunne kun on peppu sellasessa tilassa että joku on pannu sitä. Hauska kulkea kaupungilla panneen näköisenä.

Pitää päästä eroon homo estosta ja nauttia seksistä kaikessa moninaisuudessaan. Onneksi vaimoni kanssa olemme molemmat bi henkisiä.

• Supistaja lihas kun rentoutuu sen jälkeen ihanampaa tunnetta saa etsiä kun toisen kyrpä liikkuu sisällä.

• Mun mies tykkää kun fistaan sitä. Ensin sormilla venyttelen, sitten koko käsi ja nyrkki ihan kyynärtaivetta myöten. Sanoo että tuntuu hyvältä mutta muakin kiinnostaisi jotenkin syvempi analyysi että miltä tuntuu.

Kiihotun tuosta itsekin kovasti mutta itse en pyllyyni mitään halua.

On se erikoista että niinkin pieneen reikään mahtuu kunnolla liukastettuna jopa kaksi kättä. Ja kun oikeen nyrkillä syvälle panee niin sen kovempi orgasmi. Sen jälkeen kun kokeiltiin fistausta niin strappi on jäänyt käyttämättä. Välillä laitan dildon miehen pyllyyn samalla kun ratsastan, siitäkin menee mies ihan villiksi.

• Hyvälle. sain tänään naiseltani straponia ja kyllä oli taivaallinen tunne. Se tykkää olla miesmäinen ja antaa munaa mulle. Sitten leikittiin isä tytär leikkiä minun antaessa munaa

• sileä tumma muodokas terskainen suonikyrpä hyvin pestynä mutta hikisenä puolitangossa on mahtava suukotella, näykkiä , nuolla , kielitellä pusseja , ottaa ne suuhun , hellästi lutkuttaa terskan päätä koskematta kyrpään , kielellä tunnustella suonia , ja lopuksi ottas tuo suonikyrpä hitaasti anasliin , tuntea kuinka terska muljahtaa sulkijalihaksen taakse , kyrpä pohjassa saada suuhun toinen kyrpä puolikovana ja 2 kyrpää molempia käsiä lämmittämään , puhdas hikinen anaali pyöreän kiinteän perskannikan välissä suukoteltavaksi ja lopuksi 5 kyrvän lämpimät lastit anaaliin ja tuntea kuinka lämmin sperma valuu reisiä pitkin josta ne kuumalla kiimaisella kielellä nuollaan pois . voihan sitä puitakin sahata samaan aikaan jos se tuntuu paremmalta.

• Ihanalta. Tykkään supistaa pyllyäni kun kalu vetätyy ulospäin, jolloin se tuttaa terskalle vielä suurempaa nautintoa. Spermat pyllyssä on ihanaa. <3

• Hauisin kokeilla.. ajatus siitä että kokeilisi naisen tai naisten katsoessa.. odottaa kontallaan kulli pystyssä ekaakertaa ja tulla nussituks vaikka kahdelle miehelle, kiihottaa älyttömästi! Ajatus kiveksistä ja sykkivästä kullista sisälläni saa melkein laukeemaan. Tai ottaa suihin naisen edessä ja tuntea spermaa sykkivä mulkku suussa.. aah

• Kun saa kovaa kalua perseeseen, tulee spermat vaikka oma kalu olisi löysäkin. Niin hyvää muna tekee.

• Näin olen kuullut "isojen poikien" kertomana, että se pantavana oleva voi laueta vaikkei kaluun edes koskettaisi laisinkaan...
      Kumpa sitä vain pääsisi itsekin sitä kokemaan, sopivalle kaverille pyllistämään ja saamaan mulkkua peppuun niin että pallit lätisee ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Sulta pitäis iskee kädet poikki ja ottaa laitteet pois loppuis typerät kommenttis.sairaaloinen urpo olet.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuus paskahousu koittaa tulla tappaa katotaan miten käy.Tommonen älykääpiö runkkari on 2s juttu.Just tommoset tarpeettomat uhoo kun ei raukat muuhun pysty.

• Anonyymi kirjoitti:

TÄÄL TAAS JOKU AHDASMIELINEN NISTI MEE LINNAAN TAKAS NAIMAAN SELLIKAVERIAS👍👍👍

• Sauva tai strapon tuntuu hyvältä. Johtuu varmasti osittain siitä, että oma kulta käyttää niitä ja siinä on silloin aina väkisin vähän hellyyttä mukana. Ihanaa siis. Aito muna tuntuu hyvältä. Tosin täysin erilaiselta kuin tekojutut. Paremmalta. Aidommalta. Ja kun käyttäjänä on mies, ni ero on suuri.

• Anonyymi kirjoitti:

Painu vittuun uhoomasta runkkari sä et ole päässyt naisen lähellekkään.Mitä nyt äitiis oot yrittänyt siitäkään ei tuu mitään kun oot tuhkis.

Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.