töölön osakeyhtiötoimisto

pupka

Onko kukaan käyttänyt kyseisen yrityksen palveluita firman perustamiseen?
Kokemuksia?

26

8598

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja typerää

      Eräs asiakkaani käytti perustamiseen, voin kertoa, että sillä ei saanut mitään palvelua.

      Kaiken joutui tekemään uusiksi. Käy katsomassa kaupparekisterin sivuilta www.prh.fi ohjeet.

      sieltä saat täsmälleen samat paperit kuin tuosta firmasta. Ja täsmälleen samat ohjeet.
      Ihan omalla nettikäynnillä.

      • Justjoojopajoo

        TE-keskuksesta saat asiantuntevaa ja ilmaista palvelua yrityksen perustamiseen.


      • Anonyymi
        Justjoojopajoo kirjoitti:

        TE-keskuksesta saat asiantuntevaa ja ilmaista palvelua yrityksen perustamiseen.

        TE-keskus ja Novagon kaltaiset on ihan hyvä vaihtoehto joillekkin.
        Sieltähän saa apua tiettyyn pisteeseen asti, mutta ei sitä ilmaiseksi kuitenkaan kaikkia tässä valmiissa maailmassa saa.
        Osa tästä "kultalusikka" sukupolvesta on vain tottunut siihen, että kaikki on ja täytyy saada ilmatteeksi.
        Näin ollen teille sanon ja annan "vihjeeksi" seuraavaa:
        Olisiko teidän jo korkea aika herätä todellisuuteen vuonna 2020. :D


    • yrittäjämies

      On sieltä haettu kaksikin yhtiötä. homma hoitui nopeasti, itekin voi perustaa, mutta valmis paketti sopi meille.. Mitään ongelmia ei ainakaan tullut. Päinvastoin, saatiin työt samantien käyntiin. Toisen firman nimi vaihdettiin omemmaksi..

      • Anonyymi

        Täys kusettaja ei anna edes kuittia missä näkyy alv ei palvelua kaiken joutuu tekee itte ei kannata maksaa kusettajalle euroakaan


    • kiitosei

      Soitin tänään kysyäkseni osakeyhtiön ostamisesta.. Minulle soitti takaisin firmasta henkilö, joka ei meinannut millään sanoa mistä yrityksestä hän soittaa. Sitten henkilö valehteli olevansa ulkomailla kun päätteli minun tarjoavan hänelle jotain palvelua. Kun hänelle selvisi, että olin kiinnostunut hänen palveluistaan, hän ilmoitti että ei olekaan ulkomailla. Ei suostunut antamaan mitään tietoa puhelimessa,minun olisi pitänyt mennä käymään. Äärimmäisen huonoa ja epäkohteliasta palvelua. Päätin olla tarvitsematta palvelua.

    • yrityshyvä

      Käynti toimistossa siellä Pakilan suunnalla oli ainakin minun tapauksessa se mikä oli tärkeintä. Selvä rehellinen peli, tottakai myyjä haluaa nähdä kenelle yhytiön myy. Yhtiö heti käyttöön, paperit kunnossa, sopi mulle kun en jaksa paperitöitä veivata.

    • Karuaontotuus

      Jos on niin tumpelo, ettei osaa itse osakeyhtiötä perustaa, niin kannattaa heti kättelyssä unohtaa haaveet yrittäjyydestä.

      • Anonyymi

        Karuaontotuus sinä olet vissiin joku "persaukinen", kun tykkäät kommentoida jotain typeryyksiä tänne Suomi24:seen.
        Sinä ja Sinun kommenttisi voisit tunkea omaan assiisi ja tarpeeksi syvälle... :D

        Jotkut eivät vain kerkiä taikka jaksa perustella mitään yritystä. Jolloin se valmisyhtiö on silloin ihan ok vaihtoehto niille "persaukiselle" henkilöille kuten minä ja moni muu joka ovat käyttäneet Töölön Osakeyhtiö Oy palveluja.


    • yrityshyvä

      Kyllä siihen liittyy niin monta asiaa että hyvä on jutella sellaisen kanssa joka tietää ja osaa.
      Valmiina ostettu oy on hyvä lähtö. Itse en olis osannut kaikkea ajatella eikä viitti edes nettiä räpätä näillä kilometreillä kun on oikeitakin töitäkin ja niitä mieluummin kuin paapperisotaa.

    • Vuonna2015

      Yksi Oy on tuolta ostettu, toki sitä maksoi vähän ylimääräistä suhteessa siihen että olihan tuo ollut helppo itsekin hoitaa, mutta itselläni oli taustalla se ajatus etten halunnut omaa nimeäni ihan joka rekisteriin näkyviin tuon firman suhteen sillä se olisi voinut vaarantaa silloisen palkkatyöni (firmassa ei tykätty siitä että porukkaa lähti yrittäjiksi).

    • Valmisonvalmis

      Tykkään, on hyvä palvelu! Jotkut tarvii valmiin firman ja kaikki on samantien toiminnassa. Ruppee vaan yrittää, niin muistakin laittaa rastit oikeisiin kohtiin perustaessa firmaa, en ole nähnyt vielä sellaista aloittajaa, jolla on firma valmiina seuraavana päivänä!

    • Olenyhkäostamassa

      Oletteko maksaneet minkälaisia summia valmiista yhtiöstä?

      • Anonyymi

        Aikoinaan maksoin 2500e osakepääoman, pankkitilit, 2v vanhasta pyötälaatikkofirmasta jolla ei ollut mitään liiketoimintaa tehtynä yhteensä 3500e, ja se oli ihan hyvä kauppa kun piti mennä heti pankista lainaa hakemaan eikä sitä olisi tuolloin uudelle firmalle irronnut niin hyvin.


    • Anonyymi

      Taisi sieltä yhtiön historiasta kuitenkin löytyä jotain, harmi!

    • Anonyymi

      Hyvä yhtiö se on, palvelu piti kutinsa, sain sellaisen yhtiön millaisen halusinkin. Toiminta sillä heti käyntiin. Ja onhan se totta että vanhempi yhtiö on luotettavampi. Paloheinässä tai Pakilassa sijainti, ei tarvinnu Hesan keskustaankaan aj aa.

      yrittäjä

    • Anonyymi

      En suosittele äijä puhuu paljon täyttä soopaa lupaa varajäsenenkin jos tarvitsee mikä ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Valmista yhtiötä heillä ei ole vaan ensin maksat ja sitten perustavat yhtiön eli aivan uusi yhtiö.Halvempi perustaa itse onnistuu netissä helposti.Ei mitään hyötyä ostaa yhtiö kyseisestä puulaakista

    • Anonyymi

      ei mitään hyötyä ostaa sieltä
      äijä täys paskanjauhaja
      halvempi perustaa yhtiö itte saat nopeamminkin
      heillä ei ole valmisyhtiöitä vaan maksat ensin perustavat sitten yhtä helppo tehdä itse

    • Anonyymi

      Katsokaa kyseisen yrityksen tratta tiedot.En luottaisi kyseiseen yritykseen.Jos ei kykene hoitamaan omaa yritystä.Näistä pääsette vain isompiin ongelmiin.

      • Anonyymi

        Omistaja pumppaa vaan eläkerahat pankeilta ulos ennen lopetusta. Tuskin 30v vanhan firman pyöritys noita lainoja on tarvinnut. Firmahan tarvitsee nojatuolin, nahkasalkun ja sikareita. Tuskin heillä on edes tietokonetta.


    • Anonyymi

      Kusettaja omat velat jättäny maksamatta pysykää kaukana kyseisestä puljusta

    • Anonyymi

      Viimeiset kommentit aika tarkoitushakuisia, hhm... Jos olet saanut huonon yhtiön pura kauppa.

      Itse olen hankkinut sieltä firman joka puhdas ja sopiva vanhana yhtiönä käyttööni. Just niinkuin luvattu.
      En jaksanut myöskään netissä itse alkaa velmata perustamista, kun saa näinkin helpolla.

    • Anonyymi

      klj

    • Anonyymi

      Ei v*ttu, äijä myy pöytälaatikko firmoja rahanpesua varten. :D

    • Anonyymi

      Tää on ihan paskaa palvelua.
      Myydään valmisyhtiöitä mitkä ei oo rekisterissä rahaa ei voi tilille laittaa. Puhu että käyttövalmis firma kuukaus selvitelty näitä ja ei vieläkään pääse rekisteriin kun tää vanha kääpä halus olla hallituksen varajäsen no siihen väännön jälkee suostuttii nii tää kääpä oli jollain kynäilly ittensä vege ja nyt onki työmaa edessä

    • Anonyymi

      Ostin valmiiksi rekisteröidyn, tämän vuoden yhtiön ja kaikki meni asiallisesti ja ripeästi Maksoin hieman premiumia ehkä, mutta ei tarvinnut ainakaan tehdä rekisteröintejä itse. Herrasmies, peukut pysyyyn!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe