Kaksi Erilaista Ystävää
Ihmismassasta kuiskitaan:
”kuinka he ovat ystäviä?”
Toinen on vanhempi,
Joukon värikkäin,
Koulun suosittu,
Poikien jahtaama,
Pahis, joka ei välitä opettajista.
Mutta toinen…
Nuorempi tietysti,
Hän on enkeli,
Koulussa menestyy,
Ja opettajat pitävät hänestä.
Mutta hän ei ole värikäs,
Ehkä pinnan alla….
Ja pojatkin karttavat häntä….
Kaksi Täysin Erilaista…
Kukaan ei olisi uskonut heidän kohtaavan…
Mutta eräänä päivänä heidät nähtiin
Yhdessä nauramassa…
Kaksi maailmaa meni sekaisin.
Heistä tuli ystävät,
Joita ei saanut erotettua mitenkään…
Ei ilkeä puheet,
Ei paheksuvat katseet…
Heidän ystävyytensä kestää,
Sillä he eivät kyllästy toisiinsa.
Niin erilaiset… mut ystävät ikuisesti.
263
Vastaukset
- CharlieChaplin
Sinisiin silmiisi katson ja noin söötiltä näytät! Sinulle lämmitän saunan ja hyvää ruokaa teen! Sinulle en osaa runoja kirjoittaa, enkä Pariisista timantteja tuoda, mutta vähä romanntista musiikkia? höö puh huh http://www.youtube.com/watch?v=BLHq7rgHOLk
- Alien-8
Kaksi ystävää..niin kaukana toisistaan..silti lähellä,kun tuntee vieläkin hänen sydämensä sykkeen rintaansa vasten..
Tämä on Jef-nikin kirjottama! Eli tekijäoikeus koskee!
Jos tavataan jossain muualla, ja jonkun toisen väittämänä omaksi, niin tämä likka suuttuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354075- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217