...joka jaksat tervehtiä myyjää ja katsoa silmiin. ...asiakkaalle joka ymmärrät, että kassan takana istuu toinen ihminen jolla on tunteet. sinun takiasi pidän työstäni. ilman sinua en jaksaisi työtäni, jossa useimmat ihmiset pitävät minua koneena... tai huonotuuliset palautelaatikkona.
kiitos asiakkaalle...
3
1018
Vastaukset
- miesasiakas
Kun pyrkii elämään miten kuten nuhteetonta elämää, kaupan kassalla tämä jotenkin toteutuu.
Kadulla voi kulkea silmät ummessa, mutta kaupan kassalla joutuu voi kohdata ihmisen silmästä silmään.
Tirkistely toisen mielialamaailmaan on jopa suositeltavaa.
(mielensisäistä elämysmatkailua) - ent.kassaneiti
Kiitos kaikille teille kassoille jotka jaksatte tervehtiä asiakkaita ja antaa heille asianmukaista palvelua, vaikka heidän omat tapansa olisi jätetty sinne hienojen bisnespomojen neuvottelukabinetteihin tai koulun rehtorin narikkaan. Kiitos että jaksatte istua aamut, illat, viikonloput ja pyhät palvelemassa nyrpeitäkin naamoja hymyillen. Kiitos että jaksatte niitäkin joiden sanavarasto kassalla asioidessa kiteytyy ainoastaan: "muovipussi!, pankki!/luotto! Ei oo, en haluu kuittii".
Itse pyrin aina hymyillen tervehtimään kassalle ja kiittämään lähtiessäni... vähintään :) - renaultisti
Kassaneidille joka aina iloisesti jaksat hymyillä minulle ja tuhansille/miljoonille muille hyville/vähemmän hyville asiakkaille,juuri teidän ansiosta se joskus jopa vähemmän hyvä päivä saa extra potkua ja jaksaa taas elää minäkin kyllä aina muistan sinulle ja kaikille kassaneideille hymyillä:) hyvää jatkoa sinulle ja kaikille kassaneideille Suomeen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501080
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105729Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713