Harold Smith?

????

Onko tällä Harold Smithillä joku merkitys sarjassa? En oo ennen kattonut sarjaa, mutta tuntuu joteskin ihme tyypiltä. Onko sillä paniikkihäiriö?
Ja jos Harold oli lukenut salaisen päiväkirjan, ja siinä kerrotaan Bobista,niin miksei toimittanut sitä poliisille?

7

1536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...:::...

      Ihme tyyppi on, ja aika turha kaiken lisäksi.Poistuu sarjasta,öööh,omalla tavallaan.Ei viitsi liikaa paljastaa.

    • Mirka

      Minusta Harold on varsin mielenkiintoinen tapaus, vaikkei sarjassa montaa jaksoa olekaan. Ei turha heppu ollenkaan.

    • LiannaX

      Harold Smith on vain yksi hahmo Twin Peaksin "omituisten otusten" galleriassa.

      Hän on entinen kasvitieteilijä Bostonista, joka tosiaan kärsii jostain paniikkihäiriö-torifobia-ulkonaliikkumiskammosta. Koti on hänen "puhdas" ja suojainen turvapaikkansa, ja tuon kammonsa takia hän käyttää vanhuksille tarkoitettua "meals on wheals"-ateriapalvelua.Harold oppi tuntemaan Lauran juuri tämän palvelun kautta, ja ilmeisesti Laura luotti häneen, koska antoi salaisen päiväkirjansa Haroldin haltuun.
      Miksi hän ei luovuttanut päiväkirjaa poliiseille?Liittyy varmaan pelkoon olla tekemisissä ulkomaailman kanssa. Donnan hän päästää elämäänsä varmaan siksi, että tavallaan "tuntee" hänet Lauran päiväkirjan sivuilta.

    • yksitoista

      Kaikilla nisäisillä vuorilla on äiti, kaipuu. Siksi Paavilleillakin on kaksoisnännit! Twin Peaks! Sellainen ravintola oli 10 vuotta sitten Budapestissä, niin minäkin.
      Nattaset sensijaan on Vuotsossa!

    • maddox3

      Minä pidän hänestä. Hänessä on jotain samaa kuin minussa. Olemme molemmat yksinäisiä sieluja.

      Eipä tuo sarjassa kauaa ole.

    • T.P Forever

      Liikuskelin aikoinaan eräällä nettifoorumilla keskustellen välillä hyvinkin syväluotaavasti Twin Peaksista.

      Tuolloin törmäsin teoriaan, jonka mukaan Harold ei mene koskaan ulos, koska pöllöt (nuo pahuuden kulkuvälineet)näkevät ulkonaliikkujien mielen. Harold taisi olla ainut Lauran ystävä, josta Bob ei tiennyt. Harold suojautui tavallaan Bobilta. Tällä tavalla hän myös yritti suojella Lauraa. Haroldin koti oli Lauralle ikään kuin turvapaikka. Bobin pahuus ei sinne yltänyt.

      • LiannaX

        Salaisen päiväkirjan mukaan Laura ei kohdellut Haroldia kovin hyvin, vaan käytti hänen hyvyyttään ja erakkouttaan hyväkseen.

        Tuo pöllöteoria tulee esille kirjassa:"Jostain syystä,jota hän ei itse muista,hän vain heräsi eräänä aamuna ja huomasi potevansa torikauhua. Hän uskoo,että kuolema vaanii oven takana ja huhuilee hänelle myöhään yöllä ulkoa kuin jokin outo lintu."
        ( lainaus kirjasta Jennifer Lynch: Laura Palmerin salainen päiväkirja)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe