Hei! ^^ olisko täällä ketään semmosia jotka roolaavat mesessä taikka foorumeilla?! Tarvitsen roolaus kaverin joka pitäisi kaiken laisista roolauksista ^^ ei kummiskaan mitään höpön höpöjä
ROOLAUS
8
279
Vastaukset
- abcdefgkissakävelee
Jos joskus opettelet kirjoittamaan yhdyssanat yhteen ja pilkut oikeille paikoilleen, niin ehkä sä jonkun löydät.
- 1+1
Kroolaus vai?
- tyhmä(kö)
anteeks mitä on roolaus? :D mulla on mese ja käyn aika paljon foorumeillakin.
- hmhmhkaghru
roolaus = Roolipelaus
-->
kato wikipediast
- hghuyijkua
mää roolaan mesessä :3 Meseni on : [email protected]
ilmota vaan sitku lisäät, et kuka oot ja mistä mesen löysit niin etten luule mikskää pedopapaks ;D- Anonyymi
Mä roolaan järvissä pari, kolme tuntia ?,piereskellen ja kelluen.
- hah.
sä roolaat palstoilla yksin 24/7 siihen et tarvitse kavereita.
- Anonyymi
Kerro, millainen on "höpön höpö"... niin tietää kannattaakotässä ottaa yhteyttä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331309Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105945
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.42889- 66745
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai100689Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645