mitä tarkottaa jos kysytään paljon on TJ? kyseessä siis intti.
mitä tarkottaa TJ
9
2111
Vastaukset
- Jäätte...
niin ainakin mä kuvittelisin...
- ...
Aamukampa.
- höpön.
Tarkoittaa kahta asiaa. Jos vaikka joku ilmoittaa TJ 10, niin tarkoittaa, että on jäljellä 10 aamua. (Tasan Jäljellä). Kun intistä pääsee, niin esimerkiksi TJ 240 tarkoittaa Taakse Jäänyt 240 aamua.
Otas noista selvää. Kuiteskin silleen, että pienet TJ-luvut merkkaa paljonko aamuja jäljellä.- tarkkkailija
Tuosta TJ:stä vielä;
Laitetaan mieluummin että Ohi On 240 kuin
TJ 240.. sitähän voi joku vaikka luulla että miehellä on vielä jälellä ne 240 aamua vaikka onkin jo päässyt reserviin.
Niinhän se on että vanhan TJ on 0 (nolla) viimeisenä intti-aamuna. Silloin on kiva tehdä peukusta ja etusormesta nollan muotoinen rinkula ja herkistää mopoa. - Kun..
tarkkkailija kirjoitti:
Tuosta TJ:stä vielä;
Laitetaan mieluummin että Ohi On 240 kuin
TJ 240.. sitähän voi joku vaikka luulla että miehellä on vielä jälellä ne 240 aamua vaikka onkin jo päässyt reserviin.
Niinhän se on että vanhan TJ on 0 (nolla) viimeisenä intti-aamuna. Silloin on kiva tehdä peukusta ja etusormesta nollan muotoinen rinkula ja herkistää mopoa...olin itte tuossa "OHI ON 240", ja saanut jo passin, niin sanoin erälle kaverille joka aloitti samana päivänä intin, että eivät antaneet perhe passia ja hänellä oli vielä TJ 110 aamua, niinpä pojalla tuli kyynel silmään,....että voi se tosiaan joskus miehen alultakin "pienestä" tulla.
- Kun..
Kun.. kirjoitti:
..olin itte tuossa "OHI ON 240", ja saanut jo passin, niin sanoin erälle kaverille joka aloitti samana päivänä intin, että eivät antaneet perhe passia ja hänellä oli vielä TJ 110 aamua, niinpä pojalla tuli kyynel silmään,....että voi se tosiaan joskus miehen alultakin "pienestä" tulla.
"vielä TJ 110 aamua"
Ei vaan TJ 90 aamua! Niitähän oli silloin 330 ja 240 aamua, siis ainakin kun itte olin intissä, eli muistin ekana väärin. ;)
- ilman muuta
sitä, että armeija vei järjen eli Tyhjät Jauhot jäi!
- Valikoi täältä
http://fi.wikipedia.org/wiki/TJ
Joillakin on tällä hetkellä TJ todella paljon - heh, aamukasat! - kun huolto-
komppaniassa hevosmiehet juttelivat, että TJ tarkoittaa
Tyhmä Jääkäri
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171