kuka tippui huippumalli haussa -kisasta tän viikon maanantaina? taas jäi väliin eikä videot toimi, ja mistään en löydä tietoa.
Kuka tippui 19.3?
4
303
Vastaukset
- Scarlett.
Valitettavasti Kim tippui! Bre olisi saanut tippua kun käyttäytyi niin lapsellisesti, kaatoi Nicolen energiajuomat viemäristä kostoksi(epäili että Nicole olisi syönyt hänen myslipatukat). Rupesi sitten vielä huutamaan ja haukkumaan Kimiä kun tämä yritti sovitella tätä riitaa. Että silleen...
- mutta ei voi mitään
Kim oli minun suosikkini
- Homppelipoju
mutta ei voi mitään kirjoitti:
Kim oli minun suosikkini
Lepakko Kim oli suosikki. Nyt jäi vaan kuivaa känttyä loppuohjelmaan. Ei enään kiinnosta. Mukana leuhka Bre, Kuiva ilmeetön Jayla, UmayaAbuhanna eli Nik. Ehkä Kimin kaveri Nicole on sitten se TopModel vaikka se on kyllä aika tavis noin "livenä".
ää, kim oli minunkin suosikkini! :( nyt en kyllä tiä ketä kannustaisin, ehkäpä en ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5652599Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671416Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 981317
- 1371228
- 1051128
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341004- 48910
- 47861
- 69845