Tietäisikö joku kuka näyttelee Jordi Rosalesia? En löytänyt ainakaan vielä Mi Gorda Bellan sivuilta sitä tietoa... on tuo espanjan osaaminen rajoittunut pariin sanaan.
Jordi Rosales?
koukuttunut
10
1476
Vastaukset
- r2d2
Jordia näyttelee hemmo nimeltä Hugo Vasquez.
- koukuttunut
Kiitoksia vastauksesta!
- IhAn
No jos ihan tarkkoja ollaan niin Jordi näyttelee mis nimeltään Hugo Vásquez... Eli a:n päälle vielä tollainen pikku viiva.
- shukri
jordin oikee nimi on hugo vasquez komee tyypi kirjoitta vaan google sen oikee nimi nii sen kuvat sekä kuka sen että sen histooriastakin puhutaan
- Jordi Fani :))
Eikös Jordin oikea nimi ole Hugo Vasguez...
- helmen maarit
SEN NIMI ON hugo vasquez
- tyttttttt
se on Hugo Vasquez
- TUHKIMOTARINA FANI
Hugo vasquez ON JORDI ROSALES
- Pandora<3
Jordi on ihana! Näin just viime yönä unta et suutelin sen kaa :))
- Garesu
Hugo Vazquez näyttelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242