Sä oot KYYKYSSÄ! Älä yritä nousta!
Heguli
15
683
Vastaukset
- Heguli
Hojo hojo putosiko molo ... huh hah hei kuppa kullin nupin vei?
- Molotov
Hullu Heguli? Oo hiljaa, ja pysy kyykyssä!
- Heguli
Molotov kirjoitti:
Hullu Heguli? Oo hiljaa, ja pysy kyykyssä!
Uskallatko vastustaa minua? Pysyttele oman terveytesi vuoksi kaukana Lahden Päämajan ja Guatemalan Mayakuningaskunnan ulkopuolella. Minä rulaan kyseistä valtioita, jonka alusmaihin kuuluu Savo. Mies Savosta osoittauti petturiksi ja karkoitettiin sarveistöpöhäntä koipien välissä näiltä alueilta ja on pesiytynyt Turun slummeihin. Siellä sinullekin pieni kolo odottamassa. JYRSIJÄ, POIS TIELTÄNI!
- Molotov
Heguli kirjoitti:
Uskallatko vastustaa minua? Pysyttele oman terveytesi vuoksi kaukana Lahden Päämajan ja Guatemalan Mayakuningaskunnan ulkopuolella. Minä rulaan kyseistä valtioita, jonka alusmaihin kuuluu Savo. Mies Savosta osoittauti petturiksi ja karkoitettiin sarveistöpöhäntä koipien välissä näiltä alueilta ja on pesiytynyt Turun slummeihin. Siellä sinullekin pieni kolo odottamassa. JYRSIJÄ, POIS TIELTÄNI!
No en tietenkään! Mä pysyttelen kaukana Lahden päämajalta, ettei heguli poika vaan suutu! Joo joo sä rulaat! Heti mun jälkeen!
Mut nyt Molotov juoksee äkkiä pois suur-Hegulin tieltä! - Heguli
Molotov kirjoitti:
No en tietenkään! Mä pysyttelen kaukana Lahden päämajalta, ettei heguli poika vaan suutu! Joo joo sä rulaat! Heti mun jälkeen!
Mut nyt Molotov juoksee äkkiä pois suur-Hegulin tieltä!Otan sen vastaan, jos se on rehellisellä mielellä tehty. Muussa tapauksessa: VAROKAA MINUN VIHAANI, SILLÄ OLEN KIIVAS HEGULI!
- Molotov
Heguli kirjoitti:
Otan sen vastaan, jos se on rehellisellä mielellä tehty. Muussa tapauksessa: VAROKAA MINUN VIHAANI, SILLÄ OLEN KIIVAS HEGULI!
Se oli TÄYSIN rehellisellä mielellä tehty.
- mies savosta
Heguli kirjoitti:
Hegulilla vapisee alahuuli ja pöksyt!Tiesitkö käpykylän hallitsija että ohjaan lähiaikoina raakuudestaan kuulut sotajoukkoni käpykyläsi rajoille?Siinä nähdään sitten miten kovaa Heguli juoksee!HAHAHAHAHAHA
- Heguli
mies savosta kirjoitti:
Hegulilla vapisee alahuuli ja pöksyt!Tiesitkö käpykylän hallitsija että ohjaan lähiaikoina raakuudestaan kuulut sotajoukkoni käpykyläsi rajoille?Siinä nähdään sitten miten kovaa Heguli juoksee!HAHAHAHAHAHA
Lauma haisevia rotan rääpäleitä lähestyy Landen rajaa. Otamme käyttöön kemialliset aseet. ROTANMYRKKYÄ! Ensin rodentisidit, sitten haravointi, ja lopuksi ilmanraikastus.
- Kypsä
mies savosta kirjoitti:
Kypsyppäs hiukan, poju.
- Stuka
olla molemmat kyykyssä?
- Heguli
Stuka, jätän sinut nuoren ystäväni Hopparin jälleenkyykytettäväksi eli, kuten minun esikunnassani sanotaan, KIERRÄTETTÄVÄKSI. Teillä kahdellahan on vanha "suhde".
- Stuka
Heguli kirjoitti:
Stuka, jätän sinut nuoren ystäväni Hopparin jälleenkyykytettäväksi eli, kuten minun esikunnassani sanotaan, KIERRÄTETTÄVÄKSI. Teillä kahdellahan on vanha "suhde".
Heguli=Iron Mike=Goldfinger, eli hopparin riekale on myös sinun tekosiasi. Onnea valitsemallasi tiellä!
- Heguli
Stuka kirjoitti:
Heguli=Iron Mike=Goldfinger, eli hopparin riekale on myös sinun tekosiasi. Onnea valitsemallasi tiellä!
Minä muunnun ihmisten mielissä koko ajan muuksi. Hypnoosia, nääs! Siihen ei moni pysty. Osaan muuntua vaikka sinun isoäidiksesi, etkä huomaa mitään!
- ygthr
Heguli kirjoitti:
Minä muunnun ihmisten mielissä koko ajan muuksi. Hypnoosia, nääs! Siihen ei moni pysty. Osaan muuntua vaikka sinun isoäidiksesi, etkä huomaa mitään!
lapset lapset, lopettakaas se kinastelu nyt..
huh, huh ja ikäähän teillä on jo 12? - Hoppari
ygthr kirjoitti:
lapset lapset, lopettakaas se kinastelu nyt..
huh, huh ja ikäähän teillä on jo 12?Huonosti menee vanhainkodissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315350Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283399HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2692424- 1281763
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1281474Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3691411Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101213- 121115
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76942- 115905