Heguli

Molotov

Sä oot KYYKYSSÄ! Älä yritä nousta!

15

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heguli

Hojo hojo putosiko molo ... huh hah hei kuppa kullin nupin vei?

• Molotov

Hullu Heguli? Oo hiljaa, ja pysy kyykyssä!

• Heguli
        Molotov kirjoitti:

Hullu Heguli? Oo hiljaa, ja pysy kyykyssä!

Uskallatko vastustaa minua? Pysyttele oman terveytesi vuoksi kaukana Lahden Päämajan ja Guatemalan Mayakuningaskunnan ulkopuolella. Minä rulaan kyseistä valtioita, jonka alusmaihin kuuluu Savo. Mies Savosta osoittauti petturiksi ja karkoitettiin sarveistöpöhäntä koipien välissä näiltä alueilta ja on pesiytynyt Turun slummeihin. Siellä sinullekin pieni kolo odottamassa. JYRSIJÄ, POIS TIELTÄNI!

• Molotov
        Heguli kirjoitti:

Uskallatko vastustaa minua? Pysyttele oman terveytesi vuoksi kaukana Lahden Päämajan ja Guatemalan Mayakuningaskunnan ulkopuolella. Minä rulaan kyseistä valtioita, jonka alusmaihin kuuluu Savo. Mies Savosta osoittauti petturiksi ja karkoitettiin sarveistöpöhäntä koipien välissä näiltä alueilta ja on pesiytynyt Turun slummeihin. Siellä sinullekin pieni kolo odottamassa. JYRSIJÄ, POIS TIELTÄNI!

No en tietenkään! Mä pysyttelen kaukana Lahden päämajalta, ettei heguli poika vaan suutu! Joo joo sä rulaat! Heti mun jälkeen!
        Mut nyt Molotov juoksee äkkiä pois suur-Hegulin tieltä!

• Heguli
        Molotov kirjoitti:

No en tietenkään! Mä pysyttelen kaukana Lahden päämajalta, ettei heguli poika vaan suutu! Joo joo sä rulaat! Heti mun jälkeen!
        Mut nyt Molotov juoksee äkkiä pois suur-Hegulin tieltä!

Otan sen vastaan, jos se on rehellisellä mielellä tehty. Muussa tapauksessa: VAROKAA MINUN VIHAANI, SILLÄ OLEN KIIVAS HEGULI!

• Molotov
        Heguli kirjoitti:

Otan sen vastaan, jos se on rehellisellä mielellä tehty. Muussa tapauksessa: VAROKAA MINUN VIHAANI, SILLÄ OLEN KIIVAS HEGULI!

Se oli TÄYSIN rehellisellä mielellä tehty.

• mies savosta
        Heguli kirjoitti:

Hegulilla vapisee alahuuli ja pöksyt!Tiesitkö käpykylän hallitsija että ohjaan lähiaikoina raakuudestaan kuulut sotajoukkoni käpykyläsi rajoille?Siinä nähdään sitten miten kovaa Heguli juoksee!HAHAHAHAHAHA

• Heguli
        mies savosta kirjoitti:

Hegulilla vapisee alahuuli ja pöksyt!Tiesitkö käpykylän hallitsija että ohjaan lähiaikoina raakuudestaan kuulut sotajoukkoni käpykyläsi rajoille?Siinä nähdään sitten miten kovaa Heguli juoksee!HAHAHAHAHAHA

Lauma haisevia rotan rääpäleitä lähestyy Landen rajaa. Otamme käyttöön kemialliset aseet. ROTANMYRKKYÄ! Ensin rodentisidit, sitten haravointi, ja lopuksi ilmanraikastus.

• Kypsä
        mies savosta kirjoitti:

Kypsyppäs hiukan, poju.

• Stuka

olla molemmat kyykyssä?

• Heguli

Stuka, jätän sinut nuoren ystäväni Hopparin jälleenkyykytettäväksi eli, kuten minun esikunnassani sanotaan, KIERRÄTETTÄVÄKSI. Teillä kahdellahan on vanha "suhde".

• Stuka
        Heguli kirjoitti:

Stuka, jätän sinut nuoren ystäväni Hopparin jälleenkyykytettäväksi eli, kuten minun esikunnassani sanotaan, KIERRÄTETTÄVÄKSI. Teillä kahdellahan on vanha "suhde".

Heguli=Iron Mike=Goldfinger, eli hopparin riekale on myös sinun tekosiasi. Onnea valitsemallasi tiellä!

• Heguli
        Stuka kirjoitti:

Heguli=Iron Mike=Goldfinger, eli hopparin riekale on myös sinun tekosiasi. Onnea valitsemallasi tiellä!

Minä muunnun ihmisten mielissä koko ajan muuksi. Hypnoosia, nääs! Siihen ei moni pysty. Osaan muuntua vaikka sinun isoäidiksesi, etkä huomaa mitään!

• ygthr
        Heguli kirjoitti:

Minä muunnun ihmisten mielissä koko ajan muuksi. Hypnoosia, nääs! Siihen ei moni pysty. Osaan muuntua vaikka sinun isoäidiksesi, etkä huomaa mitään!

lapset lapset, lopettakaas se kinastelu nyt..
        huh, huh ja ikäähän teillä on jo 12?

• Hoppari
        ygthr kirjoitti:

lapset lapset, lopettakaas se kinastelu nyt..
        huh, huh ja ikäähän teillä on jo 12?

Huonosti menee vanhainkodissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15350
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      28
      3399
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      269
      2424
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      128
      1763
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      128
      1474
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      369
      1411
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1213
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1115
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      942
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      905
    Aihe