Niinistö Jeesusta suositumpi

Jeppe...

Niinstön suosio Kokoomuksen sisällä alkaa lähennellä jo osin hurmoksellista henkilöpalvontaa ja muutenkin hypetys on kova. Ei ole liioiteltua sanoa, että Niinistö on Suomessa suositumpi kuin Jeesus varsinkin kun kirkosta eroaminen kiihtyy ja ihmisten usko Raamattuun muuna kuin satukirjana heikkenee.
Tällä tavoinko se Jeesuksen myyttikin aikoinaan syntyi?

5

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivo

Kaipaan esirukousta puolestani. Olen toivottoman syvässä kuilussa. Ollut jo monta vuotta. Uskon Jeesukseen. Joku ahdistaa niin paljon, että ihmissuhteet ja elämä tuntuu toivottomalta. Ainut syy, miksi elän, on lapseni ja mieheni. Rakastan heitä, mutta minulla on pohjaton tyhjyyden tunne sisälläni. En tiedä, voiko kukaan auttaa! Omalta osaltani tuen muita, mutta saanko minä mistään tukea. Olen väsynyt yrittäjä, jolla ei koskaa ole aikaa kenellekään!!! Väsynyt!

• ja ole huoletta,Jeesus kantaa,vaikka näytäää synkältä.siunaavin käsiin jättäen,aki

• ALH

Rukoilen puolestasi. Jeesus auta tätä ihmistä hänen vaikeassa sisäisessä ahdistuksessaan. Johdata häntä tässä asiassa.
        Jeesuksen veressä on voima vielä tänäänkin!

Sinun kannattaa rukoillen etsiä joku ihminen jonka kanssa rukoilet asioittesi puolesta. Mene johonkin seurakuntaa.

Ps. 23:1. Herra on minun paimeneni
        Daavidin psalmi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
        2. Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä.
        3. Hän virvoittaa minun sieluni, hän ohjaa minua oikeaa tietä nimensä kunnian tähden.
        4.Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi.

• John L.

John Lennon sanoi aikanaan, että Beatles on Jeesusta suositumpi. Taatusti on myös Niinistöä suositumpi.

• jeesus1

Jeesus on ollut herrana siitä asti kunnes hän puhalsi hengen ihmisiin.

Jeesus on luoja kaikkivaltias. Ei isä anna luodulle(esim enkeleille) sellaista valtaa jolla hän saisi sotkea asiat. Ei vaan jeesus on herra kaikkivoipa joka tuli lihassa maanpäälle ja jätti pyhän hengensä maanpäälle. Ennen kuin hän tulee takaisin on maailmassamme sotia, nälänhätää, voimakasta jumalan kieltoa eli jumalattomuutta, on ruttotauteja ja tulivuorten purkauksia ja muita katastrofeja. Mutta kuka kuulee silloin herran totuutta jos ei ole ketään heille kertomassa siitä pelastuksen toivosta joka paratiisiin Jeesuksen kautta vie?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe