varmaan muillekkin näin ehkä käynyt mut on tosi noloo.olin vaimoni kans touhuissa kun josain vaiheessa vain sanoin siinä väärän siis erään naisen nimen jot kyllä olen monta kertaa sillai haaveillut siis en koskaan ere ole ullut sen kans mut miten se vain tuli suusta ihan vahingossa ja pikkusen siitä vaimo nosti äläkän...nyt 25.3 on kulunut jo puoltoista viikkoa ja ei oikein meillä jutella saati muuta...OSAISKO JOKU NEUVOA KONSTIA LEPYTTELYYN.toin kukkakinputn paripäivää sitten mut se lensi seinään..et sillai moi
'rakastellessa väärä nimi*
8
5144
Vastaukset
- Hurmuri
Jos saat suhteesi vielä toimimaan, mitä toivon olet varmaan kanssani samaa mieltä siitä, ettei kannata nimiä toistella rakastelun aikana. Kiihko
on niissä touhuissa sitä luokkaa, ettei KOSKAAN
voi olla varma mitä suustansa päästää. Onhan olemassa kaikenlaisia muitakin nimiä.
Esimerkiksi itse käytän hellittelynimiä tms. Eipähän ole pelkoa, että käy niinkuin sinulle.
Joka tapauksessa fantasiat ovat kivoja, mutta ne
kannattaisi pitää VAIN fantasioina. Eikö niin ???
Mukavaa kevättä joka tapauksessa. Toivottavasti ongelmanne ratkeaa pian.
Hurmuri - ehdottaja
Teilä varmaan on yhteisiä tuttavia..tai sukulais naisia, nyt kun sinun tarvitsee kertoa vaimollesi jokin arkipäiväinen asia esm. Vuokko (vaimosi sisko) soitti ja kysiyi? Niin vaihda tuohon yhteisen naistuttavan nimen kohdalle vaimosi nimi mikä se sitten onkin.
Tee tätä pari kolme päivää, älä korjaile harkittua virhettä tai jos sinulta kysytään että mitäs höpiset, niin älä myönnä sanoneesi vaimosi nimeä.... kyllä SE SIITÄ ILOKSI MUUTUU TAI JOS EI.... niin muuta sen toisen luo :) - jätä
Jos noin pienestä suuttuu niin jätä koko paska, mutta ensin siirrät kaikki omiin nimiisi tai myyt.
- Ansku
Oma poikaystävä teki samat. Kutsui minua exänsä nimellä. En siitä kuitenkaan loukkaantunut, koska ajattelin asiaa niin, että hän kutsui minua jonkun nimellä jota hän joskus on rakastanut.
- niksipete
rakastaisi edelleen? ...tai peräti touhuilisi.
- Ansku
niksipete kirjoitti:
rakastaisi edelleen? ...tai peräti touhuilisi.
En oikeastaan usko. Koska tämän kyseisen henkilön takia sairastaa paniikkikohtauksia. Teki akka aika paskat temput... Touhuile ei ainakaan, koska eipä ole hirveesti täällä päin näkyny, eikä poikaystävä vastaavasti voi työnsä puolesta käydä missään reissuissa. Ja luottamus pelaa, joten ei ole mitään syytä epäillä häntä.
- Janne
Kutsuin tyttöystävääni sängyssä väärällä nimellä, hän ei ollut moksiskaan. Sulla on tiukkapipoinen tyttöystävä.
- oopus
seuravaksi jos/kun pääset takaisin hommiin laitat akkaas takaapäin ja sanot jonkun äijän nimen vaikkapa pauli niin siitähän emäntäs riemaistuis.
hahaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916