'rakastellessa väärä nimi*

uneksija

varmaan muillekkin näin ehkä käynyt mut on tosi noloo.olin vaimoni kans touhuissa kun josain vaiheessa vain sanoin siinä väärän siis erään naisen nimen jot kyllä olen monta kertaa sillai haaveillut siis en koskaan ere ole ullut sen kans mut miten se vain tuli suusta ihan vahingossa ja pikkusen siitä vaimo nosti äläkän...nyt 25.3 on kulunut jo puoltoista viikkoa ja ei oikein meillä jutella saati muuta...OSAISKO JOKU NEUVOA KONSTIA LEPYTTELYYN.toin kukkakinputn paripäivää sitten mut se lensi seinään..et sillai moi

8

5095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hurmuri

      Jos saat suhteesi vielä toimimaan, mitä toivon olet varmaan kanssani samaa mieltä siitä, ettei kannata nimiä toistella rakastelun aikana. Kiihko
      on niissä touhuissa sitä luokkaa, ettei KOSKAAN
      voi olla varma mitä suustansa päästää. Onhan olemassa kaikenlaisia muitakin nimiä.

      Esimerkiksi itse käytän hellittelynimiä tms. Eipähän ole pelkoa, että käy niinkuin sinulle.
      Joka tapauksessa fantasiat ovat kivoja, mutta ne
      kannattaisi pitää VAIN fantasioina. Eikö niin ???

      Mukavaa kevättä joka tapauksessa. Toivottavasti ongelmanne ratkeaa pian.

      Hurmuri

    • ehdottaja

      Teilä varmaan on yhteisiä tuttavia..tai sukulais naisia, nyt kun sinun tarvitsee kertoa vaimollesi jokin arkipäiväinen asia esm. Vuokko (vaimosi sisko) soitti ja kysiyi? Niin vaihda tuohon yhteisen naistuttavan nimen kohdalle vaimosi nimi mikä se sitten onkin.
      Tee tätä pari kolme päivää, älä korjaile harkittua virhettä tai jos sinulta kysytään että mitäs höpiset, niin älä myönnä sanoneesi vaimosi nimeä.... kyllä SE SIITÄ ILOKSI MUUTUU TAI JOS EI.... niin muuta sen toisen luo :)

    • jätä

      Jos noin pienestä suuttuu niin jätä koko paska, mutta ensin siirrät kaikki omiin nimiisi tai myyt.

    • Ansku

      Oma poikaystävä teki samat. Kutsui minua exänsä nimellä. En siitä kuitenkaan loukkaantunut, koska ajattelin asiaa niin, että hän kutsui minua jonkun nimellä jota hän joskus on rakastanut.

      • niksipete

        rakastaisi edelleen? ...tai peräti touhuilisi.


      • Ansku
        niksipete kirjoitti:

        rakastaisi edelleen? ...tai peräti touhuilisi.

        En oikeastaan usko. Koska tämän kyseisen henkilön takia sairastaa paniikkikohtauksia. Teki akka aika paskat temput... Touhuile ei ainakaan, koska eipä ole hirveesti täällä päin näkyny, eikä poikaystävä vastaavasti voi työnsä puolesta käydä missään reissuissa. Ja luottamus pelaa, joten ei ole mitään syytä epäillä häntä.


    • Janne

      Kutsuin tyttöystävääni sängyssä väärällä nimellä, hän ei ollut moksiskaan. Sulla on tiukkapipoinen tyttöystävä.

      • oopus

        seuravaksi jos/kun pääset takaisin hommiin laitat akkaas takaapäin ja sanot jonkun äijän nimen vaikkapa pauli niin siitähän emäntäs riemaistuis.

        hahaha


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe