EI OLE

TOTTA !!!!!!

Minkä hemmetin takia Kiristian tippui ????
Eihän sellasta vaaraa pitäny olla ollenkaan noitten esitysten jälkeen ! Hänhän oli aivan upea kaikkineen. Nyt en ymmärrä enää tämän leikin juonta ollenkaan. Miks toi Anna yhä roikkuu mukana ja Kristian tippui ? Ei helvetti, nyt suututtaa.
Kolmen kärki olisi pitänyt ehdottomasti olla Ari, Panu ja Kristian jos parhaat olisi valittu.
Taisi mennä meikällä nyt tupakkalakko perseelleen, niin ottaa pattiin tuokin tiputus.

6

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitänyt

      olla: Anna, Ari, Kristian ja Johanna.

      Ulkonäkö taitaa ratkaista ja todella surkea laulaja Kristiina-hiiri roikkuu vielä siellä...

    • on mainio laulaja mutta hevillä ei huonetta rakenneta. Hevi tuli ja menee aika nopeeta ohi.

      Entäs sitten Ariseni surun-pyyhit-silmistäsi-linjalla kun hevi ei enää pure.

      • et haaaarrrrmiiiii kun Kristian putos. Hänestä mää tykkäsin kyllä. Monipuolinen, erittäin monipuolinen ja hänestä tulee vielä vaikka ties mitä.


    • samaa mieltä!

      Ja reaktioni oli illan tuloksen kuullessani:
      Ei voi olla totta!

      Kaikki on näköjään mahdollista tällaisissa äänestyksissä.

      • AriLover

        Minä yhdyn siinä asiassa,että miten Anna voi olla vielä jatkossa?! Kristiinankin jatkaminen on ihmetyttänyt monet kerrat,mutta nyt pidän hänestä PAALJON enemmän kui Annasta!

        Tänään Kristiina veti hyvin(Jovin raiskausta lukuunottamatta...)! Aluksi en kestänyt hänen ääntään lainkaan,mutta siihenkin on jollain tapaa tottunut. Jos pitäisi valita,kumpi Anna Vai Krisse,niin ehd jälkimmäinen!

        Ari taas mielestäni näytti tänään jälleen todelliset laulunlahjansa Straton biisissä!

        Kristian veti kyllä komeesti ja mielummin oisin halunnut jomman kumman likan pihalle!


      • nous avons rien ne plus
        AriLover kirjoitti:

        Minä yhdyn siinä asiassa,että miten Anna voi olla vielä jatkossa?! Kristiinankin jatkaminen on ihmetyttänyt monet kerrat,mutta nyt pidän hänestä PAALJON enemmän kui Annasta!

        Tänään Kristiina veti hyvin(Jovin raiskausta lukuunottamatta...)! Aluksi en kestänyt hänen ääntään lainkaan,mutta siihenkin on jollain tapaa tottunut. Jos pitäisi valita,kumpi Anna Vai Krisse,niin ehd jälkimmäinen!

        Ari taas mielestäni näytti tänään jälleen todelliset laulunlahjansa Straton biisissä!

        Kristian veti kyllä komeesti ja mielummin oisin halunnut jomman kumman likan pihalle!

        ALusta asti olen Kristian-fani ollut ja häntä äänestänyt. Tänään tuntui taas parantaneen suoritustaan, mutta miksi ihmeessä tippui? Olisi ansainnut paikan paljon paremmilla taidoilla ja monipuolisuudella kuin jäljelle jäänyt kolmikko. ;( Harmittaa enemmän kuin eduskuntavaalien tulos. =(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe